Свързване на диагностична букса и проблем с АБС.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			5 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- ogata
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2806
 - Регистриран на: 20.03.2009
 - Местоположение: New Village Customs
 - Кара: 332mxi
 
Свързване на диагностична букса и проблем с АБС.
Мотора е м52б28 от е39 - 1998г. 
Присаден е в друго купе и сега за да може да се прави каквато и да е интервенция по него трябва да се сложи въпросната букса.
Имам 22 пиновата от е36, вярвам, че трябва да стане. Въпроса е кои кабели къде да свържа ?
Имате ли някаква схема под ръка ?
Освен това мотора си търси спийд сигнал, който няма как да му осигуря, тъй като колата няма ABS.
Може ли това да се манипулира с диагностика, така че мотора да не търси вече този спийд сигнал ?
Мерси
			Присаден е в друго купе и сега за да може да се прави каквато и да е интервенция по него трябва да се сложи въпросната букса.
Имам 22 пиновата от е36, вярвам, че трябва да стане. Въпроса е кои кабели къде да свържа ?
Имате ли някаква схема под ръка ?
Освен това мотора си търси спийд сигнал, който няма как да му осигуря, тъй като колата няма ABS.
Може ли това да се манипулира с диагностика, така че мотора да не търси вече този спийд сигнал ?
Мерси


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Lenco
 - Старши скрапер
 - 
				
			 - Мнения: 2716
 - Регистриран на: 16.04.2008
 - Местоположение: Бургас и малко в София
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
 - Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
 - Детайли за колата: Powered by M43b19
 
Re: Свързване на диагностична букса и проблем с АБС.
14пин -> +
16пин -> + при контакт
19пин -> -
20пин -> х6011/4пин (бял/виолетов)
Може да се манипулира, но с диагностика, едва ли.
			16пин -> + при контакт
19пин -> -
20пин -> х6011/4пин (бял/виолетов)
Може да се манипулира, но с диагностика, едва ли.
- ogata
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2806
 - Регистриран на: 20.03.2009
 - Местоположение: New Village Customs
 - Кара: 332mxi
 
Re: Свързване на диагностична букса и проблем с АБС.
Добре, какъв софтуер е необходим за да се премахне изискването на този сигнал от абс-а ?
			

http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Lenco
 - Старши скрапер
 - 
				
			 - Мнения: 2716
 - Регистриран на: 16.04.2008
 - Местоположение: Бургас и малко в София
 - Пол: Мъж
 - Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
 - Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
 - Детайли за колата: Powered by M43b19
 
- stony1
 - старши ентусиаст
 - 
				
 - Мнения: 3285
 - Регистриран на: 25.02.2008
 - Местоположение: Somewhere In Space
 - Пол: Мъж
 - Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
 - Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
 - Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
 
Re: Свързване на диагностична букса и проблем с АБС.
Освен посочените от колегата пинове се сещам и за прослувутия CAN сигнал.
			Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
		1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
			5 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани