луфт на скоростния лост
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- g_mihuev
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 22.03.2010
- Местоположение: София / Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 318i
- Мечтае да кара: нещо което не го привлича земята
- Детайли за колата: Е30 / 1988
Re: луфт на скоростния лост
deyan-enchev написа:
Тъй начи е от тая схема ще ги изредя с номерца какво аз смених:
2. Bearing sleeve, round - 25117519669
3. Bearing bolt - 25111221849
7. Bearing, shift lever - 25111220600
8. Rubber boot - 25111220912, тва може и да не го сменяш ако не ти е скъсано то е за декорация.
2 броя от 12. Plastic washer - 25111220439
2 броя от 16, които са същите като 12.
2 броя от 13. Securing clip - 25117571899
2 броя от 17, които са същите като 16.
Това 15 мисля, че преди го имаше като парт номер, но не помня вече точно. Мишо Адвоката си ги беше направил на файл тия работи и той ги сменя Pitbul_Germany.
Абе сякаш това си бях поръчал аз за друго не се сещам, но след смяната на тия работи нещата станаха осезаено по твърди
Има метални части които няма смисъл да ги смяняш, понеже амортизацията при тях надали ще доведе до луфт имам предвид номер 1, 4, 6, 11 и дори 14. Поправете ме, ако греша
За цени изобщо не се сещам, но ако сървъра на дарукар вече е проработил щот сега е паднал ама кво да очакваш от смотаното PHP
Аз си ги пазарих от там и не съм ползвал отстъпки
Здравейте колеги,
И аз карам някаква е30-ка такава 1,8 на 24 годинки.
На мен направо ми се откачи скоростния лост по време на път и загубих по трасето елементите 12 и 13.
Утре мисля да си ги купя, дават вид че са налични в Дару кар.
Ще ми се да сменя и гумения тампон между елементите 4 и 1.
Подозирам, че за да ми падне зегерката (13), нещо не е наред с леглото и върху елемента 11.
Също така пластмасовата ръкохватка (10) отдавна ми е счупена и карам... по "желязце"
Ако може някой да помогне с парт номерата на тези части.
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: луфт на скоростния лост
Да ъпна и аз тази тема с малко по-различен проблем от описаните
Е30 М20Б20 беше с Getrag някаква си скоростна кутия. Смених я със ZF от Е34 М20Б20 и скоростния лост си ходи като откачен и да оцелиш скорост е голям зор. Със старата кутия си беше много стегнат. На Getrag-а връзката с лостовата система си стои в средно положение и ако опиташ да я мръднеш си пружинира и остава в средата, на ZF-а си мърда свободно.
Въпростъ е, има ли тая ZF някаква пружина, която трабва да се смени и коя е тя или проблема е някъде другаде/
Е30 М20Б20 беше с Getrag някаква си скоростна кутия. Смених я със ZF от Е34 М20Б20 и скоростния лост си ходи като откачен и да оцелиш скорост е голям зор. Със старата кутия си беше много стегнат. На Getrag-а връзката с лостовата система си стои в средно положение и ако опиташ да я мръднеш си пружинира и остава в средата, на ZF-а си мърда свободно.
Въпростъ е, има ли тая ZF някаква пружина, която трабва да се смени и коя е тя или проблема е някъде другаде/
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: луфт на скоростния лост
На 46-ците има такъв проблем на ZF кутиите ...
Настина е пружинка, която клеясва в каналчето си и не бута лоста.
ПРедполагам проблема е същия ...
Потърси ако искаш темата, ако я изнамеря и аз ще пусна линка тук
едит:
ето
viewtopic.php?f=34&t=151352&hilit=%D0%BB%D0%BE%D1%81%D1%82&start=60
дано ти е полезно това
Настина е пружинка, която клеясва в каналчето си и не бута лоста.
ПРедполагам проблема е същия ...
Потърси ако искаш темата, ако я изнамеря и аз ще пусна линка тук
едит:
ето
viewtopic.php?f=34&t=151352&hilit=%D0%BB%D0%BE%D1%81%D1%82&start=60
дано ти е полезно това
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: луфт на скоростния лост
K_Ilkov написа:дано ти е полезно това
Точно това търсех и аз, ама явно не се справям с търсачката
Аз на Getrag-a видях къде са буталцата, ама на ZF-a са на различно място и като се монира и не се виждат. Явно ще сваляме пак кутията
- ///MBlitzz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 3.02.2012
- Местоположение: Троян
Re: луфт на скоростния лост
Като дойде време да буташ лоста ''напред'' за да влезе задна го бутай много бавно и плавно - ще му свикнеш накрая с какво темпо да си го натискаш за да не тропа. На мен ми подскачаше цялата кола като слагах задна ,че и звука беше сякаш от парен чук но като им хванах чалъма да бутам плавно лоста напред и се получава. Виж вече ако ти е взела-дала кутията ,надали ще се получи но пробвай да си я усетиш
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: луфт на скоростния лост
Не, не ме разбра. Лоста си ходи съвсем свободно, бутнеш ли право напред, е задна, за да оцелиш 1-ва, 2-ра, 3-та... трябва да налучкаш пролуката. С две думи оцелването на правилната скорост е равно на печалба от тотото
Както и да е, свалихме кутията, такива ревизионни отвори няма, като на по-новите ZF от ПДФ-а по-горе. Отваря се кутията и пружината е вътре. Ако остане време, ще снимам.
Както и да е, свалихме кутията, такива ревизионни отвори няма, като на по-новите ZF от ПДФ-а по-горе. Отваря се кутията и пружината е вътре. Ако остане време, ще снимам.
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани