Mощността изчезва e39 523i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Mощността изчезва e39 523i
Проблема ми е следния: колата си върви перфектно,няма проблем с ускоряването и в един момент нещата се променят... мощността изчезва и се появява леко разтрисане сякаш е подпушена.Паркирам и когато истине няма проблеми това го прави само като загрее .Ходих на диагностика показа ми Запалителна свещ 1 цилиндър смених свещите и сменихме и местата на бобините и пка си показва първи цилиндър. Ходих при друг майстор каза ми че напраская с някъв спреи и нямаше проблем и ми каза да си смена датчика на разпределителен вал Купих simens нещо си и пак го прави и същата грешка възможноли е някои кабел да е уголен и да ми прави проблем от там
- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
Re: Mощността изчезва e39 523i
Колега а като загрее и се бъгне трудно ли пали ?
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Mощността изчезва e39 523i
датчик колянов вал ако пали трудно...една диагностика ще ти е от полза
- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
Re: Mощността изчезва e39 523i
stenlipk написа:датчик колянов вал ако пали трудно...една диагностика ще ти е от полза
Колегата е прав, направи една диагностика и ще си каже, принципно това са симптомите на датчик на кол. вал и ако е той не купувай менте, вземи си оригинален, VDO или SIEMENS разликата в цената не е голяма
Re: Mощността изчезва e39 523i
Смених датчика на разпределителния вал и на коляновия трябва. Мерси предварително
- pagu1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 530, М54В30
Re: Mощността изчезва e39 523i
Наскоро имах подобни симптоми, съчетано с затруднено палене. На диагностиката излезе колянов вал. Купих си "VDO" и го смених. Реших да проверя смесения датчик и махнах гумени шлаух откъм буксата. Оказа се, че на трите кабелчета идващи от датчика са с изгоряла изолация и са окъсили, откъдето е дошла и грешката.
Така и така бях разглобил, за да извадя датчика и реших да проверя и датчика на разпределителния вал. Оказа се че положението с него е подобно, макар и не чак толкова зле. Изолацията на трите кабелчета също беше пред изгаряне и предположих, че няма да изкара много. Имаше вариант да пробвам и да ги изолирам, но се отказах. Купих си и този датчик и откакто ги смених, всичко е наред.
Така и така бях разглобил, за да извадя датчика и реших да проверя и датчика на разпределителния вал. Оказа се че положението с него е подобно, макар и не чак толкова зле. Изолацията на трите кабелчета също беше пред изгаряне и предположих, че няма да изкара много. Имаше вариант да пробвам и да ги изолирам, но се отказах. Купих си и този датчик и откакто ги смених, всичко е наред.
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1683
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Mощността изчезва e39 523i
Изолирай ги и ще видиш,че датчика ще си работи.
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани