Смяна волан на е39 - преди `99-та
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6143
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
е иа з го харесвах този бутон но.. това е цената на М волана
а дали някой може да даде размери на корекциите на волана които са правени? колко се отнема точно?
гледах но в темата има много излишна информация и безмислени постове и чат, но не и съществени данни
с фреза ли са правени? на струг ли ?
а дали някой може да даде размери на корекциите на волана които са правени? колко се отнема точно?
гледах но в темата има много излишна информация и безмислени постове и чат, но не и съществени данни
с фреза ли са правени? на струг ли ?
Последна промяна ares2 на 16 Ное 2015, 9:15, променена общо 1 път
- denq
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: и мисли
- Мечтае да кара: Е39 Coupe
- Детайли за колата: тъмна
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
Фреза. На око. Ама преди да отрежеш, 7 пъти примери.
- omegaart
- ентусиаст
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
ares2 написа:е иа з го харесваш този бутон но.. това е сената на М волана
а дали някой може да даде размери на корекциите на волана които са правени? колко се отнема точно?
гледах но в темата има много излишна информация и безмислени постове и чат, но не и съществени данни
с фреза ли са правени? на струг ли ?
1-во ходих на фрезист , свърши си добре работата ама аз бях обърнал наопаки тестовия лентов кабел ... се еба
после набързо при стругар , че фрезиста не бачкаше дообработихме малко и стана 6 .
Общо взето и при 2-те може да се свърши работа , но определено е работа за фрезист.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
ares2 написа:е иа з го харесваш този бутон но.. това е сената на М волана
а дали някой може да даде размери на корекциите на волана които са правени? колко се отнема точно?
гледах но в темата има много излишна информация и безмислени постове и чат, но не и съществени данни
с фреза ли са правени? на струг ли ?
Направи шаблон от мокава, очертай на задната срана на волана мястото за новия отвор. С акумулаторна дрелка и ново свредло (2-3мм) пробий отвори по ъглите на новоочертания контур. След това вземи дремела и смело премахни излишния метал.
Ако нещо се прецака хвърли волана и вземи друг, по възможност с правилния отвор.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6143
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
аз го направих и отдавна карам с него ..
той беше за Е36 обаче, но принципа е същия
нещята се получиха без никакви стругари
няколко пробивания малко запилване и кабела е на мястото си
на някой модели м-волани има риск да се отслаби доста ако се престъже отзад
има вдлъбнатина отпред заради болта и ако се направи вертикален разрез се вижда колко се доближават ако се отнеме и от задната страна...
днес подкарах и мулти функцията и съответно управлява радиото..
а по нататък ще управлява и темпомата
все пак е в Е36.. и няма да обяснявам много тук в този раздел
той беше за Е36 обаче, но принципа е същия
нещята се получиха без никакви стругари
няколко пробивания малко запилване и кабела е на мястото си
на някой модели м-волани има риск да се отслаби доста ако се престъже отзад
има вдлъбнатина отпред заради болта и ако се направи вертикален разрез се вижда колко се доближават ако се отнеме и от задната страна...
днес подкарах и мулти функцията и съответно управлява радиото..
а по нататък ще управлява и темпомата
все пак е в Е36.. и няма да обяснявам много тук в този раздел
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
Здравейте колеги имам един проблем с управлението от волана. Волана е М-ков като този ,но моя на темпомата има само "0" ,не като този "I/0"
Темпомата го включвам от допълнително копче на таблото. Темпомата работи перфектно ,проблема ми е ,че постоянно се включва за обръщане на въздуха в купето ,от произволен бутон на темпомата от волана го спирам ,и след 1мин пак обръща въздуха да духа само вътре.
Много е дразнещо ,май предния волан е имал тази екстра като бутон.
Имам ли начин да оправя проблема? Левите бутони за радиото и те не работят ,но те не са ми проблем!
Темпомата го включвам от допълнително копче на таблото. Темпомата работи перфектно ,проблема ми е ,че постоянно се включва за обръщане на въздуха в купето ,от произволен бутон на темпомата от волана го спирам ,и след 1мин пак обръща въздуха да духа само вътре.
Много е дразнещо ,май предния волан е имал тази екстра като бутон.
Имам ли начин да оправя проблема? Левите бутони за радиото и те не работят ,но те не са ми проблем!
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6143
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
според мен нещо не е свързано правилно
а и сподели малко за това как го монтира? какъм лентов кабел?
а и сподели малко за това как го монтира? какъм лентов кабел?
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
ares2 написа:според мен нещо не е свързано правилно
а и сподели малко за това как го монтира? какъм лентов кабел?
Там е работата ,че така взех колата ,беше откачена 6-пинова букса ,включих е към волана всичко светна ,темпомата работи ,но ми се включва въздуха в купето ,май ще иска основно разглабяне.
Мисълта ми беше ако някой е имал този проблем да сподели ,а бирата от мен
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
Какво имаш в предвид че, темпомата работи? Командва се от воланът ли?
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6143
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
това с купето се комадва по аи-бъс и може самите ти бутони да са изкреизили нещо
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
Колеги , искам да сложа мулти волана , защото колата ми няма тази полезна екстра. Намерил съм волан като този на снимката заедно с лентов кабел но продавача ми обясни , че за да стане трябва лентовия кабел на сегашния ми волан да е на самия волан а не на кормилния прът Това вярно ли е и как да разбера къде е лентовия ми кабел без да свалям волана ? Колата ми е 530д 184 кс. 98г. 12 месец , седан с ръчни скорости.
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
Не ги научихте тия разлики значи...
При свален бег, без да се сваля кормилото:
Горе - преди фейслифта
Долу - фейслифта
При свален бег, без да се сваля кормилото:
Горе - преди фейслифта
Долу - фейслифта
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6143
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
коя степен на бега е по добре да се включи когато се сложи по новия?
тази до 30 или над 70 км?
тази до 30 или над 70 км?
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
Детонаторът за висока скорост и пълно надуване след 70км
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Смяна волан на е39 - преди `99-та
kagebista написа:Не ги научихте тия разлики значи...
При свален бег, без да се сваля кормилото:
Горе - преди фейслифта
Долу - фейслифта
Моята е преди фейса и съответно кабела трябва да е на волана , значи би трябвало да стане .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани