Смяна на хидравлично масло на кормилна система.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- minimalcoholic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 503
- Регистриран на: 26.10.2011
- Местоположение: Русе
- Мечтае да кара: e46 330i
Re: Смяна на хидравлично масло на кормилна система.
мисля, че е ремък , но досега не съм имал такъв проблем и не съм сигурен

Re: Смяна на хидравлично масло на кормилна система.
minimalcoholic написа:мисля, че е ремък , но досега не съм имал такъв проблем и не съм сигурен
Сменяй го, вземи си конти обаче.
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Смяна на хидравлично масло на кормилна система.
minimalcoholic написа:здравейте колега, малко развитие по моя проблем...оказа се, че скърцането е само докато стрелката на температурата на ДВГ излезе от синия сектор. След това гадното скърцане спира. Когато напръскам ремъка с вода, скърцането спира...някакви идеи ?
А обтегача как е ?
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- abracadabra
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 28.11.2008
Re: Смяна на хидравлично масло на кормилна система.
Такава тема ми трябва. 
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!
- Emo MM BS
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 3.10.2014
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i
- Мечтае да кара: M series
Re: Смяна на хидравлично масло на кормилна система.
А някой може ли да каже къде се продават нови казанчета за течност ?
Re: Смяна на хидравлично масло на кормилна система.
b00st написа:minimalcoholic написа:мисля, че е ремък , но досега не съм имал такъв проблем и не съм сигурен
Сменяй го, вземи си конти обаче.
Аз точно такъв проблем имах с ремък конти и никога повече няма да си купя конти. Всех си гатес и сум доволен.
Няма начин да няма начин
Re: Смяна на хидравлично масло на кормилна система.
pinko_23 написа:b00st написа:minimalcoholic написа:мисля, че е ремък , но досега не съм имал такъв проблем и не съм сигурен
Сменяй го, вземи си конти обаче.
Аз точно такъв проблем имах с ремък конти и никога повече няма да си купя конти. Всех си гатес и сум доволен.
Важното е от вътрешната страна да е грапав, не гладък. Дадох просто конти като пример, защото предишния беше гладък и приплъзваше, а оригиналните са именно грапави.
Re: Смяна на хидравлично масло на кормилна система.
b00st написа:pinko_23 написа:b00st написа:minimalcoholic написа:мисля, че е ремък , но досега не съм имал такъв проблем и не съм сигурен
Сменяй го, вземи си конти обаче.
Аз точно такъв проблем имах с ремък конти и никога повече няма да си купя конти. Всех си гатес и сум доволен.
Важното е от вътрешната страна да е грапав, не гладък. Дадох просто конти като пример, защото предишния беше гладък и приплъзваше, а оригиналните са именно грапави.
Няма начин да няма начин
- Ozz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 24.08.2012
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: m42 и м43
- Мечтае да кара: нещо ново от магазина
- Детайли за колата: хич не върви пък много гори,що е то ? м43
много върви ,много гори ама и много се чупи що е то? м42
Re: Смяна на хидравлично масло на кормилна система.
Да предложа и нещо по опростено , въпреки адмирациите към колегата и темата
Стъпките са правилни до момента където колегата започва вече да се заиграва. Няма смисъл ремък да се вади, няма смисъл да се вдига колата на крикове и т.н за да се върти волана или помпата механично. Така и така е разкачен дебитомера следователно колата след запалване ще загасне почти мигновенно. Просто я препалвате няколко пъти и помпата сама си свършва работата изхварля всичко дори и това във рейката!!! НЕ ВАРТЕТЕ ВОЛАНА ПРИ ПРИПАЛВАНИЯТА. Процедурата е готова когата препалвате а нищо не хвърля от маркучите. По този начин взима 850-900ml от новото масло. И няма никаква опасност за помпата когато не се върти волана а само се припалва!!
Аз лично ползвам VITOL Dextron II d немско масло държи се сравнително добре и е около 13-14лв литър. Няма смисъл от dex3 !!!
Стъпките са правилни до момента където колегата започва вече да се заиграва. Няма смисъл ремък да се вади, няма смисъл да се вдига колата на крикове и т.н за да се върти волана или помпата механично. Така и така е разкачен дебитомера следователно колата след запалване ще загасне почти мигновенно. Просто я препалвате няколко пъти и помпата сама си свършва работата изхварля всичко дори и това във рейката!!! НЕ ВАРТЕТЕ ВОЛАНА ПРИ ПРИПАЛВАНИЯТА. Процедурата е готова когата препалвате а нищо не хвърля от маркучите. По този начин взима 850-900ml от новото масло. И няма никаква опасност за помпата когато не се върти волана а само се припалва!!Аз лично ползвам VITOL Dextron II d немско масло държи се сравнително добре и е около 13-14лв литър. Няма смисъл от dex3 !!!
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Смяна на хидравлично масло на кормилна система.
Ozz написа: Стъпките са правилни до момента където колегата започва вече да се заиграва.
Стъпките са си изцяло правилни за случай , в който не се пали мотора (с цел изцеждане на максимално количество масло).
Можеше просто да си напишеш съвета/мнение , без коментри дали се заигравам или не ....
Ozz написа:И няма никаква опасност за помпата когато не се върти волана а само се припалва!!
И това го казваш , щото си сменял хидравлично масло на колко коли и си отврял да видиш устройството и състоянието на колко помпи ?
Всичко е много относително и зависи от състоянието на помпата .....
Ozz написа:Аз лично ползвам VITOL Dextron II d немско масло държи се сравнително добре и е около 13-14лв литър. Няма смисъл от dex3 !!!
Никъде в темата не съм казал , че трябва да се сипва Dex 3 масло .....
Аз също източвам маслото по начина с мингновено припалване , защото спестява време и всичкото количество масло се изхвърля , но нарочно не съм го описал в темата по този начин , защото все някой ще има неразбрал и за да няма теми от сорта - "скапа ми се хиравличната помпа след като следвах темата на колегата" !
А по въпроса , че няма как да се скапе помпата след като е свален дебитомера и видиш ли колата няма да запали .... ами "не леж на това уше " , щото ще се изненадаш ....
Имал съм случай помпа да се доскапе именно само от такова източване на маслото , макар че е била врътвана на контакт само два пъти , без мотора изобщо да запали (но това отново е свързано със състоянието , въпросната помпа си виеше леко още преди манипулацията).
И пак да кажа , коментарите нека да са на база достатъчен опит , а не примерно на база опита в/у личния автомобил .....
Ето и едно клипче в което е показана въпросната манипулация : https://www.youtube.com/watch?v=BNrZ8dmZQfo
- Ozz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 24.08.2012
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: m42 и м43
- Мечтае да кара: нещо ново от магазина
- Детайли за колата: хич не върви пък много гори,що е то ? м43
много върви ,много гори ама и много се чупи що е то? м42
Re: Смяна на хидравлично масло на кормилна система.
Аз немога да разбера какво лошо съм казал. Просто написах по олеснен начин за смяна. За dex3 не визирам теб или който и да е а просто пояснявам на някой,който се чуди
И незнам откаде си извади извода,че нямам нужния опит и т.н За да не влизам, във по дълбок спор. Ще се извиня за нещо ако съм те засегнал колега Методи но няма смисъл да ми се пениш и да ми казваш че помпата това -онова. Ако не се варти волана и да се изпикаеш във помпата нищо няма и стане. Като идваш във Бургас обади се 0892778795 да те черпя една бира
И незнам откаде си извади извода,че нямам нужния опит и т.н За да не влизам, във по дълбок спор. Ще се извиня за нещо ако съм те засегнал колега Методи но няма смисъл да ми се пениш и да ми казваш че помпата това -онова. Ако не се варти волана и да се изпикаеш във помпата нищо няма и стане. Като идваш във Бургас обади се 0892778795 да те черпя една бира- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Смяна на хидравлично масло на кормилна система.
Ozz написа:Аз немога да разбера какво лошо съм казал.
".... стъпките са правилни до момента в който колегата започва да се заиграва...."
Нямам нужда от "меродавни" мнения от никой ! Пиши си нещата и не се занимавай с мене !
Ozz написа:...... но няма смисъл да ми се пениш ......
Не пиши глупости , не ме познаваш и нищо лично, НО - червения шрифт по -горе !!!
- abracadabra
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 28.11.2008
Re: Смяна на хидравлично масло на кормилна система.
Имам въпрос към вас колеги. Аз имам теч от казанчето, там където влизат маркучите. Тече по малко, от пролетта когато изсмуках и долях около 200 грама и го оставих на горната граница на мерката на капачката, та до сега си е все на същото ниво. Но си е омаслен маркуча от казанчето та до охладителната серпентина на рейката. Имам и снимка(малко лошо се вижда ама..): И гледам че има някакви добавки за спиране на течове по цялата хидравлика, а и подобрявали и показателите на течността. Та да взема да пробвам с някое от тях? Понеже не ми се свалят казанче и маркучи, скоби(бих стегнал двата маркуча с тел горе под казанчето, ама няма място отгоре и не ми се нахваща...). Та някой ползвал ли е такава добавка?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Смяна на хидравлично масло на кормилна система.
abracadabra написа:Имам въпрос към вас колеги. Аз имам теч от казанчето, там където влизат маркучите. Тече по малко, от пролетта когато изсмуках и долях около 200 грама и го оставих на горната граница на мерката на капачката, та до сега си е все на същото ниво. Но си е омаслен маркуча от казанчето та до охладителната серпентина на рейката. Имам и снимка(малко лошо се вижда ама..): И гледам че има някакви добавки за спиране на течове по цялата хидравлика, а и подобрявали и показателите на течността. Та да взема да пробвам с някое от тях? Понеже не ми се свалят казанче и маркучи, скоби(бих стегнал двата маркуча с тел горе под казанчето, ама няма място отгоре и не ми се нахваща...). Та някой ползвал ли е такава добавка?
Пробвай като махнеш скобите и отрежеш около сантиметър-два от маркуча там къдто е била скобата(втвърдената и деформирана част),смени скобите с нови от тези където се навиват ,можеш да измиеш казанчето с бензин (ако не ти се инвестира в ново такова). Не можеш да очакваш от "БМВ маняк" тук да те посъветва да спираш течове с добваки,това е несериозно,даже обидно.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Смяна на хидравлично масло на кормилна система.
...и мърляшко. 
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани