Мистиката с генерациите на ванос моторите?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Мистиката с генерациите на ванос моторите?
Моята все още не се чува как работи и всичко е скот отдолу. Донякъде това ми харесваше но почна да тъпче между 3 и 4к оборота. Ще махам катализатора за начало и още обмислям как да направя хубав плътен звук, без звънливост.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Мистиката с генерациите на ванос моторите?
онзи ден един майстор на генерации ми каза, че на бензиновите мотори не се задръстват катализаторите, а се разпадат и систеамта ги изхвърля назад...


- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Мистиката с генерациите на ванос моторите?
ares2 написа:онзи ден един майстор на генерации ми каза, че на бензиновите мотори не се задръстват катализаторите, а се разпадат и систеамта ги изхвърля назад...
Ако ти се задръсти катализатора, около и в колата мирише на развалени яйца


Re: Мистиката с генерациите на ванос моторите?
Преди 2 години точно майстор Добър ме отказа да го махам. Каза ми, че на м52 първо трябва доста добър резонатор и второ, че дори да се "задръсти" не оказва влияние на вървежа. Нещо подобно ми обясни както колегата горе спомена. Мирис на басейн с минерална вода нямама, но адски мирише на богата смес колата.
Колата е наистина брутално тиха - на място не се разбира че работи, а в обороти мотора се чува прекрасно отпред и ми доставя удоволствие.
Върти ми се в главата 328цово гърне от е46/с клапа или без по-добре?/ и вече по генерацията какво да добавя и махна, без да има загуби.
Също и има вариант 325цова цяла генерация плюс задно гърне от 328 мога да взема в този вид?!
м52б20 скромен съм
Колата е наистина брутално тиха - на място не се разбира че работи, а в обороти мотора се чува прекрасно отпред и ми доставя удоволствие.
Върти ми се в главата 328цово гърне от е46/с клапа или без по-добре?/ и вече по генерацията какво да добавя и махна, без да има загуби.
Също и има вариант 325цова цяла генерация плюс задно гърне от 328 мога да взема в този вид?!
м52б20 скромен съм

Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Мистиката с генерациите на ванос моторите?
kagebista написа:Преди 2 години точно майстор Добър ме отказа да го махам. Каза ми, че на м52 първо трябва доста добър резонатор и второ, че дори да се "задръсти" не оказва влияние на вървежа. Нещо подобно ми обясни както колегата горе спомена. Мирис на басейн с минерална вода нямама, но адски мирише на богата смес колата.
Колата е наистина брутално тиха - на място не се разбира че работи, а в обороти мотора се чува прекрасно отпред и ми доставя удоволствие.
Върти ми се в главата 328цово гърне от е46/с клапа или без по-добре?/ и вече по генерацията какво да добавя и махна, без да има загуби.
Също и има вариант 325цова цяла генерация плюс задно гърне от 328 мога да взема в този вид?!
м52б20 скромен съм
Аз не съм усетил промяна в работата на мотора на празен ход. Пак си е тих, но ми беше направило впечатление, че му е по-леко без катализатори и се развърта по-лесно.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Мистиката с генерациите на ванос моторите?
има теория з аникасиловия блок че ако задръсти генерацията прави висока температура в цилиндрите и изгаря покритието.. но 

- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Мистиката с генерациите на ванос моторите?
ares2 написа:има теория з аникасиловия блок че ако задръсти генерацията прави висока температура в цилиндрите и изгаря покритието.. но
Заший си дупето и пробвай да пръднеш, същата работа


- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Мистиката с генерациите на ванос моторите?

Може пък обратното - при добра компресия да отпуши рязко кат реактивен двиг


Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Мистиката с генерациите на ванос моторите?
aa
опасно е.
по темата...
ето това са траби от М52Б28ТУ
вижда се че са сложи двойни стени за да се спре резонанса

по темата...
ето това са траби от М52Б28ТУ
вижда се че са сложи двойни стени за да се спре резонанса
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна ares2 на 07 Ное 2015, 17:07, променена общо 1 път
Re: Мистиката с генерациите на ванос моторите?
Да споделя моя опит с генерацията на М52Б28:
колата я взех без генерация
(бяха я почнали на части), та трябваше да измисля нещо набързо. Сложих две прави тръби с по един резонатор на тръба и отзад един Ремус преправен с два входа (под Ремус имам предвид гърне марка Remus
).
На празен ход звука беше идеален, НО само на празен ход
. На някой пернишки тунинг манияк може би щеше да му хареса, но за семейна кола НЕ става. След това ми изпадна една генерация от Е46 330Д, средно и крайно гърне - голяма грешка, гърми още повече.
В момента съм с оригиналната генерация от началото до края (не съм връзвал клапата) и не мисля да я пипам.
Като работа на двигателя мога да кажа, че наистина с отпушената генерация мотора се развърташе по-лесно, разхода беше с около литър надолу, във вървежа не мога да намеря кой знае каква разлика.
колата я взех без генерация




На празен ход звука беше идеален, НО само на празен ход

В момента съм с оригиналната генерация от началото до края (не съм връзвал клапата) и не мисля да я пипам.
Като работа на двигателя мога да кажа, че наистина с отпушената генерация мотора се развърташе по-лесно, разхода беше с около литър надолу, във вървежа не мога да намеря кой знае каква разлика.
Re: Мистиката с генерациите на ванос моторите?
В повечето теми които съм чел за генерации в нашия раздел особенно когато става дума за двигатели с кубатура 2,5 или 2,8 често ''хвалят'' комбинацията с цялостна генерация от М3
Има ли наистина смисъл да се дават +600 лв. за това или само от към звук се подобряват нещата?

Има ли наистина смисъл да се дават +600 лв. за това или само от към звук се подобряват нещата?

- Татко, това е новият ми приятел. Той е влогър, трейдър, маркетинг гуру и инфлуенсър...
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин?
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин?

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Мистиката с генерациите на ванос моторите?
те заводските генерации са в пъти по-маркови от повечето боклуци по магазините.. например БМВ и много марки ползват Boysen gmbh и подобни.. Е39 ми е с такива гърнета и не са мръднали годни. Нито корозират, нито гният..
все пак за да се купи нещо добро афтър маркет цифрите са големи а ефекта под въпрос
виждал съм М3 направено със суперспринт
но гърне правено в цех в шириланка продадено за 50 цента в България което се разпада за 3 месеца.. мерси
все пак за да се купи нещо добро афтър маркет цифрите са големи а ефекта под въпрос
виждал съм М3 направено със суперспринт

но гърне правено в цех в шириланка продадено за 50 цента в България което се разпада за 3 месеца.. мерси
- stiopa
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320
- Детайли за колата: Lower = better
Re: Мистиката с генерациите на ванос моторите?
Колеги имам подобен въпрос. Става дума за м50б20 без ванус. Искам да сложа гърне от 2.5 и мисля да направя тръбите 2х45 без резунатори и т.н. . Въпроса ми е някой правиил ли го е и ако има по-добра идея да сподели. М50б20 без ванус, крайно гърне от 2.5.. как да вървят тръбите ?

- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Мистиката с генерациите на ванос моторите?
Без резУнатори е тенекиено и дразнещо. Добре е да има обединение, на мястото където е оригинално, а не да вървят две независими тръби (с отделни резонатори или без) до задното гърне.
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани