Audi A3 8p vs Opel Astra H
Модератор: Общи модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Audi A3 8p vs Opel Astra H
Принципно е46 компакт не ми харесва изобщо а и е мн лека кола със задно и ще е проблем зимата .
- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Audi A3 8p vs Opel Astra H
Вече имам някой впечатления от няколко автомобила които гледах и общо взето имаха някой забележки за който искам да се посъветвам с вас тъй като не съм имал опит с такъв автомобил.
Първо гледах тези два автомобила
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bevl6x
Колата беше пребоядисвана с лек удар от пред в ляво, беше сменян фара като цяло имаше външни забележки драскотини и тн.
Техническите проблеми за които се притеснявам повече са - тропаше лагера на съединителя може би и маховика не съм сигурен, също и антифриза беше под минимума в последствие забелязах , че има едно маркуче малко от дясната страна на колата ако си с лице към нея което завършва на винт за горната част на радиатора , та то не беше завито и изпускаше от него, също големият маркуч към радиатора който влиза в някаква пластмасова тръба при снадката имаше изтичане на антифриз. И се чудя дали не е духнала главата и малкото е развито нарочно или просто се е развила от вибрациите а скобата на големия маркуч е хлабава и изпуска.
Иначе колата вървеше добре набираше на всички предавки и след 140 , което ми показва , че турбото не е зле. Притеснява ме единствено на място когато изфорсирам колата изпушва яко черно , и така няколко пъти в общи линии не изчиства незнам дали е нормално това или е гадна нафтата аз карам бмв е39 525д и когато изпуши така яко при настъпване после изчитва и не пуши. В движение не забелязах да пуши така. Кажете си мнението за тази кола продавача ще свали от цената дали си струва с тези забележки. В салона нямаше мн забележки освен сцепена дръжка на вратата.
Това е втората кола
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bevl6x
Нея нямах възможност да я прегледам така но на пръв поглед имаше як теч по мотора може би от капака на клапаните а от вътре бяха поизтрити бутоните не съм я палил нямаше как може би ще я видиме пак защото беше по тъмно . Продавача каза че маховика потропва също.
Тук в софия глведахме още две коли и те потропваха.
Кажете как ви се струват и за този модел маховиците и съединителите често ли са в такова състояние или просто тези екземпляри са такива?
Говоря за съединителите 9маховиците) изтърканите копчета в купето и сцепването на шофьорската дръжка на вртата.
Забравих да добавя, че всички коли имаха проблеми със задната чистачка не работеше.
Пуснах тема и в ауди форума да видими колко са активни.
Първо гледах тези два автомобила
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bevl6x
Колата беше пребоядисвана с лек удар от пред в ляво, беше сменян фара като цяло имаше външни забележки драскотини и тн.
Техническите проблеми за които се притеснявам повече са - тропаше лагера на съединителя може би и маховика не съм сигурен, също и антифриза беше под минимума в последствие забелязах , че има едно маркуче малко от дясната страна на колата ако си с лице към нея което завършва на винт за горната част на радиатора , та то не беше завито и изпускаше от него, също големият маркуч към радиатора който влиза в някаква пластмасова тръба при снадката имаше изтичане на антифриз. И се чудя дали не е духнала главата и малкото е развито нарочно или просто се е развила от вибрациите а скобата на големия маркуч е хлабава и изпуска.
Иначе колата вървеше добре набираше на всички предавки и след 140 , което ми показва , че турбото не е зле. Притеснява ме единствено на място когато изфорсирам колата изпушва яко черно , и така няколко пъти в общи линии не изчиства незнам дали е нормално това или е гадна нафтата аз карам бмв е39 525д и когато изпуши така яко при настъпване после изчитва и не пуши. В движение не забелязах да пуши така. Кажете си мнението за тази кола продавача ще свали от цената дали си струва с тези забележки. В салона нямаше мн забележки освен сцепена дръжка на вратата.
Това е втората кола
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bevl6x
Нея нямах възможност да я прегледам така но на пръв поглед имаше як теч по мотора може би от капака на клапаните а от вътре бяха поизтрити бутоните не съм я палил нямаше как може би ще я видиме пак защото беше по тъмно . Продавача каза че маховика потропва също.
Тук в софия глведахме още две коли и те потропваха.
Кажете как ви се струват и за този модел маховиците и съединителите често ли са в такова състояние или просто тези екземпляри са такива?
Говоря за съединителите 9маховиците) изтърканите копчета в купето и сцепването на шофьорската дръжка на вртата.
Забравих да добавя, че всички коли имаха проблеми със задната чистачка не работеше.
Пуснах тема и в ауди форума да видими колко са активни.
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: Audi A3 8p vs Opel Astra H
Изтритите копчета май си е серийна екстра за ауди.
На моята 6-ца (2007г.) бяха също изтъркани.
Иначе това е малък проблем - пребоядисват ги, също така се продават афтърмаркет копчета
На моята 6-ца (2007г.) бяха също изтъркани.
Иначе това е малък проблем - пребоядисват ги, също така се продават афтърмаркет копчета
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- carbumper
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 17.11.2009
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Re: Audi A3 8p vs Opel Astra H
Колега, съветвам те да се ориентирате към Астрата. Ако е дизел най-добре 1.9 150 к.с. мотора е на Фиат и е много надежден и икономиен.
За бензиновите версии всичко без 1.4 е добър избор.
От февруари насам карам бензинова 1.6 и съм доволен. За пробег от 18 000 км съм сменил биалетка и един лагер-главина, колата е на близо 200 000км.
Разхода на гориво е смешен и на бензин и на газ..окачването е евтино и много здраво, като изключвам цената на лагер-главините (около 280лв за бр.)
Успех с избора
За бензиновите версии всичко без 1.4 е добър избор.
От февруари насам карам бензинова 1.6 и съм доволен. За пробег от 18 000 км съм сменил биалетка и един лагер-главина, колата е на близо 200 000км.
Разхода на гориво е смешен и на бензин и на газ..окачването е евтино и много здраво, като изключвам цената на лагер-главините (около 280лв за бр.)
Успех с избора

- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Audi A3 8p vs Opel Astra H
За изпушването какво ще кажете дали може да има проблем с някоя дюза.
- dmxl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
Re: Audi A3 8p vs Opel Astra H
Taruno написа:Astra H 1.7 е невероятно проблемен двигател - често издухва гарнитура, губене на антифриз, драми с дюзите и т.н. горещо препоръчвам да бягаш далече. Ауди А3 пък е доста по-скъп за поддръжка дори от примерно 1диничката на БМВ
аз мога да потвърдя точно обратното за 1.7 мотора, той е най-здравото нещо в тия Астри, може би защото не е произведен от Опел, имам такава Астра на 400000 само по мотора нищо не съм пипал, и въпреки всичко НЕ СИ КУПУВАЙТЕ Опел!!!
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани