Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Щом намекна за проблемен мотор, значи да търся 163 коньовия..
А 330-ката бензин как ти се струва ? Проблемен ли е този мотор, понеже тук във форума прочетох, че дизеловия 330 бързо износвал автомата заради високия въртящ момент. А и разхода поне доколкото разпитах приятели с бензинова и дизелова 330 не бяха с фрапираща разлика. Като обслужване предполагам бензина ще е по-добре понеже е атмосферен мотор. Има ли нещо съществено като проблеми, всеизвестни детски болести на този двигател, че малко има писано за него.

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Leon написа:Колата и моторът са си хубави, но в комбинация с автоматик не е оферта.
Какво имаш предвид като казваш, че комбинацията не е добра? Карам същата дизел с ръчна и да ти кажа често кола със по-спъната скоростна кутия не съм виждал.
Има конректен проблем с този двигател и автоматик или честно от гледна точка на динамика и това, че няма да е истинско BMW ако не е с ръчна?
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Мнение за тази:
http://www.cars.bg/c1445729
Има ли някаква хардуерна разлика между 325 и 330 D, или е само в софта?
http://www.cars.bg/c1445729
Има ли някаква хардуерна разлика между 325 и 330 D, или е само в софта?
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Чудно изглежда, но снимките сякаш се опитват да крият нещо. И си искай джантите от М-пакета, да не се прави на разсеян 

Never mistake motion for action...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Имаше я и на обява в мобилето(която странно в момента не откривам), където имаше снимка на VIN-а. Проверявах го тук:http://bimmer.work , странното е, че не излезе никакво инфо. Проверявал съм и други коли и все е излизала информация.
А нещо по въпроса с разликите между 325 и 330? Доколкото прочетох, 325 се произвежда за Европа само през 2007 година(или от тогава) и е същият М57 мотор, само с ръчна кутия. Друго не разбрах.
А нещо по въпроса с разликите между 325 и 330? Доколкото прочетох, 325 се произвежда за Европа само през 2007 година(или от тогава) и е същият М57 мотор, само с ръчна кутия. Друго не разбрах.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Мен ме интересува дали 330 бензин е с никасилово покритие ?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Doky написа:Мен ме интересува дали 330 бензин е с никасилово покритие ?
В края на 90-те BMW окончателно спира да слага това покритие след като голям брой M60 c V8 двигатели са върнати обратно в заводите за ремонти.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Значи в такъв случай 330 е надежден бензинов двигател, така ли се очертава, понеже наистина има малко писано за него, а и обявите са единици на Е91 с този могор.. Не знам по каква причина е така. Бихте ли ми дали насоки какво да гледам при 330хи, защото ще бия 400км до Варна за да гледам точно такава. Отделно написах Вин-а в няколко сайта и нищо не излиза, което явно е притеснително.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
От тоя модел по надеждни са дизелите М47 и М57.
Бензиновите имат доста проблеми и определено поддръжката им спрямо километрите не е по евтина.
Поне това са моите наблюдения.
Бензиновите имат доста проблеми и определено поддръжката им спрямо километрите не е по евтина.
Поне това са моите наблюдения.

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Тези 47 и 52 кои са - 320 - 163к.с и 330 - 231к.с, нали така ?
А разликата в разход, обслужване и поддръжка между малкия и големия сизел голяма ли е, заслужава ли си инвестицията в големия мотор. Понеже разбрах, че е по-труден за обслувне големия, за веригата се свалял почти целия двигател, докато при другия било значително улеснено и други подобни.
А разликата в разход, обслужване и поддръжка между малкия и големия сизел голяма ли е, заслужава ли си инвестицията в големия мотор. Понеже разбрах, че е по-труден за обслувне големия, за веригата се свалял почти целия двигател, докато при другия било значително улеснено и други подобни.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:От тоя модел по надеждни са дизелите М47 и М57.
Бензиновите имат доста проблеми и определено поддръжката им спрямо километрите не е по евтина.
Поне това са моите наблюдения.
И се съгласявам и не до там...Н52Б30 има следните проблеми:
*соленоиди на вАноса

*водната помпа е консуматив и спира отведнъж - не много евтин ремонт 700 и нагоре,защото върви и с термостат а при Х-а труда е в повече,сменял съм я сам ,но като цяло ако не знаеш какво правиш сервиз
*ДИСА клапа - главно голямата - там алтернатива на оригиналната освен ремонтния комплект,който е според зависи какво е счупено няма почваш от около 200лв
*филтър картерни задължително - пчоват от около 150 но труда е доста и не е за сам човек да се сваля колектор и има няма 20-а кабела на много шибани места ,пак е важно да ен счупиш някой маркуч,че цените им са от 100 нагоре и алтернатива няма
*клапан на резервоара - протичат чат пат
Части по мотора рядко има алтернативни ...окачването при Х-а е дългата пръчка

Раздатката е хубаво да се види,да няма шумове - но там рядко имат проблем при леките коли
Останалото не е болка,по окачването цените на оригинални части за момента преди да почнат да ги вдигат определено си заслужават вместо алтенративни,общо взето оригинален носач за Х-а е по-евтин от алтернативен носач на Е46 - а разлика в качеството няма да коментирам.
Ако питаш за реален разход при съвсем нормално каране в града на къси разстояния над 15 зимата над 12 лятото...извън града аз под 9.5 не виждам това означава да се влача почти а удовослтвието от голям бензин някак си изчезва
М47 и М57 МОГАТ да са по рентабилни САМО ако са коли с доказан произход и сервизна история на важните агрегати...щото почнеш ли демпферна шайба ,дюзи,дебитомери,ДПФ-фи,релета,свещи и тн никъв шанс да догодини бензина НО пък разхода при повече километри особено на м47 избива разликата...
М57 с ремап пребива Н52б30 особено 4х4
М47 с ремап - страшно приятна кола и лесно достигащи 200коня които са предостатъчни
Гледам че искаш Х защото си на по-трудно достъпни места - за това може би е ок,но иначе очаквай страшно недозавиване на сняг ,на сухо е страхотно сцеплението НО Х-а е малко умен и не е това,което се очаква от кола 4х4 ,за стартове на всякаква настилка просто и даваш газ и не мислиш,тръгва винаги

Ето ти пример с високоскоростни летни гуми лятото ,на сняг е същия трактор не опре ли на корем просто върви напред
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Doky написа:Тези 47 и 52 кои са - 320 - 163к.с и 330 - 231к.с, нали така ?
А разликата в разход, обслужване и поддръжка между малкия и големия сизел голяма ли е, заслужава ли си инвестицията в големия мотор. Понеже разбрах, че е по-труден за обслувне големия, за веригата се свалял почти целия двигател, докато при другия било значително улеснено и други подобни.
Сваля се капака на клапаните, сваля се картера, отпред има капак койо покрива ангренажа, сваля се капака и се обслужват веригите, същото е упражнението и при четири цилиндровия, мотора е с еднакви части, просто има по малко цилиндри.
големия мотор си заслужава от всякъде, заради удоволствието което доставя.
Общо взето колите след 2006 като понавъртят километраж имат драма основно с DPF, това си е тумор за тия мотори не само при БМВ а при всички марки автомобили които го имат.
Проблема идва от това че заради него не се хващат на време други проблеми които могат да се оправят ефтино в начален стадий, но както и да е това са подробности.
Стига да са обслужвани добре и да ги караш с читава нафта, километрите които могат да изминат безпроблемно скачат много.
Дюзите са относително здрави, турбото пак зависи от това как я караш и дали и сипваш хубаво масло.
Атоматиците са здрави, но разхода на 3.0д с автомат в софия си е 13 как и да го караш.
с ръчна кутия предполагам, че ще е около 10, при мен сега като застудя отиде на малко под 9 аз съм с 325д, която пак е с М57 3.0д, но е помалко коне 197.
Окачването при трета серия е на поносими цени както е писал колегата.
Но всичко е на късмет, това все пак са стари автомобили.(които са правени от счетоводители, а не от инженери)

320д също е добра и икономична кола, заслужава си особенно ако не си спортна натура която обича да дава газ.

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Бихте ли ми казали разликата между следните две системи, понеже едната е с голяма навигация, а долу не е обозначено бизнес или профешънъл сд е.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
И двете са профешънъл
Втората е с подобрен CCC модул
който се вгражда от 03.2007г
Втората е с подобрен CCC модул
който се вгражда от 03.2007г

"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:Doky написа:Тези 47 и 52 кои са - 320 - 163к.с и 330 - 231к.с, нали така ?
А разликата в разход, обслужване и поддръжка между малкия и големия сизел голяма ли е, заслужава ли си инвестицията в големия мотор. Понеже разбрах, че е по-труден за обслувне големия, за веригата се свалял почти целия двигател, докато при другия било значително улеснено и други подобни.
Сваля се капака на клапаните, сваля се картера, отпред има капак койо покрива ангренажа, сваля се капака и се обслужват веригите, същото е упражнението и при четири цилиндровия, мотора е с еднакви части, просто има по малко цилиндри.
големия мотор си заслужава от всякъде, заради удоволствието което доставя.
Общо взето колите след 2006 като понавъртят километраж имат драма основно с DPF, това си е тумор за тия мотори не само при БМВ а при всички марки автомобили които го имат.
Проблема идва от това че заради него не се хващат на време други проблеми които могат да се оправят ефтино в начален стадий, но както и да е това са подробности.
Стига да са обслужвани добре и да ги караш с читава нафта, километрите които могат да изминат безпроблемно скачат много.
Дюзите са относително здрави, турбото пак зависи от това как я караш и дали и сипваш хубаво масло.
Атоматиците са здрави, но разхода на 3.0д с автомат в софия си е 13 как и да го караш.
с ръчна кутия предполагам, че ще е около 10, при мен сега като застудя отиде на малко под 9 аз съм с 325д, която пак е с М57 3.0д, но е помалко коне 197.
Окачването при трета серия е на поносими цени както е писал колегата.
Но всичко е на късмет, това все пак са стари автомобили.(които са правени от счетоводители, а не от инженери)![]()
320д също е добра и икономична кола, заслужава си особенно ако не си спортна натура която обича да дава газ.
Колега разхода от 9 на 100 в София с 325d как го мериш по борд комютър или по-колонка? Аз съм с 320d и подобен разход в момента мога само да сънувам и заради това ми е интересно.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани