Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 22 Дек 2015, 18:37

Stivo написа:Здравейте пак. Какво мислите за тази? Някой гледал ли я е? http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bstpgh


Първо похвално е да се гледа кола на тези км! Средните датчици на предния пдц седят странно може или удар или да е слаган допълнително, джантите са ментета, и цената е ниска за нивотот оборудване хубаво да се прегледа да не е стегнат удавник, че сега пак са вкарани бая подводници

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Gqbriel » 22 Дек 2015, 18:59

Taruno написа:
Stivo написа:Здравейте пак. Какво мислите за тази? Някой гледал ли я е? http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bstpgh


Първо похвално е да се гледа кола на тези км! Средните датчици на предния пдц седят странно може или удар или да е слаган допълнително, джантите са ментета, и цената е ниска за нивотот оборудване хубаво да се прегледа да не е стегнат удавник, че сега пак са вкарани бая подводници


За втори път ,май явно не сте забелязвали къде седят...ТАМ им е мястото..
Колата с която се сравнява,няма удъри,няма преправяне на дупките ,бронята си има отвори,да не очаквате да са до номера?
ето ви ги една до друга ,макар и ъгъла да е малко различен на сивата (която е форумна)
dat4ici.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 22.06.2009
Местоположение: Пазарджик
Кара: Ford Fiesta 1.25i
Мечтае да кара: A6 2.5 TDI

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от totopz » 22 Дек 2015, 19:58

Понеже леко се замислям за Е9х имам въпрос относно мултимедията - каква е разликата между навигацията с големия дисплей и обикновеното радио със CD?

Инетесуват ме следните възможности и не знам кое от двете ги поддръжа:
- Bluetooth за телефона
- USB за флашка с MP3-ки

При голямата навигация има ли го отново скапания радио модул, който при Е39 гореше на поразия, втора ръка беше бая пари, а нов не се пипаше?

И още нещо от което съм си патил - на тези Е9х водачите на фаровете чупят ли се масово както на Е39? Лупита с ксенон за предпочитане ли са пред рефлекторните фарове? По-скоро въпросът ми е - има ли скъпи ремонти/части/консумативи при лупите с ксенон?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 22 Дек 2015, 22:40

Та като гледам какви въпроси питаш по-добре вземи една Е46 и ще ти е по-мирна главата. CCC от ранните до 07.2006та горят на поразия и или ремонт за 500 лв или втора ръка от по-новите за 600.

Фаровете с лупите са ксенон и то D1S, което автоматично е равно на 150 лв крушката ако не ти е по джоба халогенки. Един баласт ти е 300 лв също така. Няма чупещи се водачи и т.н. ама един фар ксенон необорудван ти е 300-500 лв

Bluetooth и USB-то са екстри, които не са директно свързани с това дали колата е със или без навигация. Ако е с обикновеното радио, за да ги има трябва да е radio professional (или с вградени, което е рядкост или с MULF2- high) ако е с CCC навигация трябва да е с MULF2-high.

Но наистина такива реплики от рода на леко се замислям на мен ми говори, че е по-добре да не се замисляш. Е90/60 и т.н. са коли, които рязко надскочиха предхождащите ги модели, но и поддръжката и също скочи (не е фрапантна според мен, но според други хора им се струва скъпа). Винаги може да се скалъпва и побългарява, но ако искаш да си поддържаш качествено колата не бива да се скъпиш. Отделно независимо дали гледаш бензин или дизел ако очакваш да чукнеш кьоравото и за 11-13 хил да си вземеш супер кола пак ще е по-вероятно да си разочарован .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 23 Дек 2015, 9:29

Gqbriel написа:
Taruno написа:
Stivo написа:Здравейте пак. Какво мислите за тази? Някой гледал ли я е? http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bstpgh


Първо похвално е да се гледа кола на тези км! Средните датчици на предния пдц седят странно може или удар или да е слаган допълнително, джантите са ментета, и цената е ниска за нивотот оборудване хубаво да се прегледа да не е стегнат удавник, че сега пак са вкарани бая подводници


За втори път ,май явно не сте забелязвали къде седят...ТАМ им е мястото..
Колата с която се сравнява,няма удъри,няма преправяне на дупките ,бронята си има отвори,да не очаквате да са до номера?
ето ви ги една до друга ,макар и ъгъла да е малко различен на сивата (която е форумна)
dat4ici.jpg


Прав си, колега! :yes:

Днес специално проверих моята, при мен до такава степен на черен фон не си личи, че явно като ги видях, го сметнах за ненормално.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 22.06.2009
Местоположение: Пазарджик
Кара: Ford Fiesta 1.25i
Мечтае да кара: A6 2.5 TDI

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от totopz » 23 Дек 2015, 9:50

Taruno, благодаря ти за изчерпателния отговор!

Хвърлям по едно око и на Е46, но хич не ми се кара гадния автоматик на GM. Никога не съм карал ZF, но имам надежди да е по-бръз и точен.
Понеже до скоро има Е39 и си патих от децки болести, за това ми се иска ако взема Е9х да има възможно най-малко такива.

Аз не съм като другите шофьори - може би имам нещо болно в спихиката, но каквато и кола да взема до половин - една година ми е омръзнала и започвам да търся друга. Така, че не искам кола, която да взема и да стегна, за да я карам дълги години, а по-скоро нещо, което няма да ми отваря ядове, ще работи прилично около година пък след това каквото стане.

В момента много ме блазни идеята за 330xd (сигурно защото е зима) и ми се иска да покарам малко такава кола. Да разбирам ли, че ако колата е произведена след 07.2006 мога спокойно да взимам такава с навигация без да се притеснявам?

За ксенона кофти...там май няма спасение. Повечето коли, които ми хващат окото са с ксенон.

Не се оглеждам за най-евтин автомобил. По-скоро търся най-запазен с най-малко неработещи неща - един вид да се кача и да карам първия месец да се сцепя от ремонти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Gqbriel » 23 Дек 2015, 10:27

totopz написа:Taruno, благодаря ти за изчерпателния отговор!

Хвърлям по едно око и на Е46, но хич не ми се кара гадния автоматик на GM. Никога не съм карал ZF, но имам надежди да е по-бръз и точен.
Понеже до скоро има Е39 и си патих от децки болести, за това ми се иска ако взема Е9х да има възможно най-малко такива.

Аз не съм като другите шофьори - може би имам нещо болно в спихиката, но каквато и кола да взема до половин - една година ми е омръзнала и започвам да търся друга. Така, че не искам кола, която да взема и да стегна, за да я карам дълги години, а по-скоро нещо, което няма да ми отваря ядове, ще работи прилично около година пък след това каквото стане.

В момента много ме блазни идеята за 330xd (сигурно защото е зима) и ми се иска да покарам малко такава кола. Да разбирам ли, че ако колата е произведена след 07.2006 мога спокойно да взимам такава с навигация без да се притеснявам?

За ксенона кофти...там май няма спасение. Повечето коли, които ми хващат окото са с ксенон.

Не се оглеждам за най-евтин автомобил. По-скоро търся най-запазен с най-малко неработещи неща - един вид да се кача и да карам първия месец да се сцепя от ремонти.


Първо D1S се намира и за 65лв крушка...
Незнам защо си мислите ,че тоя Х драйв е велик(адски недозавива на сняг) и каква зима то сняг няма има :mhihi: 330д кефа определено е по-голям :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vanka7a » 23 Дек 2015, 10:50

Всеки 1 модел на БМВ си има детските болести. Минал съм през Е36, Е46, Е92 и определено на Е92 обслужването е по- скъпо, но си заслужава определено! Крушките на ксенона е най- малкото нещо, което да те притеснява, а и щом ще караш 1 год., крушките ще трябва да издържат :mhihi: Смятам, че нямаш нужда от X - по- скъпа за поддържане, не върви толкова, по- висока е, а съм чувал и виждал, че доста изправя завоите и проблема идва от шофьорите според мен :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 22.06.2009
Местоположение: Пазарджик
Кара: Ford Fiesta 1.25i
Мечтае да кара: A6 2.5 TDI

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от totopz » 23 Дек 2015, 11:32

Е вие направо ми разбихте мечтите за 4х4. Мислех си, че 330xd е върхът на сладоледа (за тези пари). Толкова ли ще е спънато след като има 500 nm въртящ момент?
Иначе знам, че поддръжката е по-скъпа и може да имам ядове с предните полуоски, но бях готов да поема риска. То ако няма да е 4х4 сигурно и едно 320d ще ми върши работа.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 23 Дек 2015, 12:59

Друго си е 3.0 :yes: , аз също не харесвам Х моделите, пусни си някой клип да видиш как се парзалят, като я наребриш и тръгва цялата кола настрани барабар с предницата, това е мега странно за мен.
Просто управлението само на задно си е в пъти по-приятно :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 23 Дек 2015, 13:29

totopz написа:Е вие направо ми разбихте мечтите за 4х4. Мислех си, че 330xd е върхът на сладоледа (за тези пари). Толкова ли ще е спънато след като има 500 nm въртящ момент?
Иначе знам, че поддръжката е по-скъпа и може да имам ядове с предните полуоски, но бях готов да поема риска. То ако няма да е 4х4 сигурно и едно 320d ще ми върши работа.


А бе алеч не е спъната като е дизел набира само 0.4 по-бавно от задно, и няма проблем с полуоските (имах 530хд и си вървеше доста стабилно, тука някакви хора приемат коли дето набират под 7 с до 100 за спънати) иначе хкса е безотказен по завоите недозавиване няма ако си с хубави гуми, но изисква по-различна нагласа - примерно в завой иска газ ако почне да го изтървава.

Раздатката се чупи и е скъп ремонт, отделно, че окачването на Х е доста по-скъпо. Мога с ръка на сърцето да кажа, че 320ката е повече от достатъчно кола не е бавна харчи страшно малко и е по-евтина като поддръжка, липсва ми малко това, че на 3 литровия докато катерех наклони даваш газ и той набира все едно си на равно ахахах, но в този момент поглеждам таблото и виждам как съм минал 570км с половин резервоар и спира да ми липсва :lalala: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 22.06.2009
Местоположение: Пазарджик
Кара: Ford Fiesta 1.25i
Мечтае да кара: A6 2.5 TDI

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от totopz » 23 Дек 2015, 14:57

Ясна е работата. Благодаря на всички за мненията! Ще се огледам и за 320d.

Всъщност за първи път от много години насам не знам какво точно искам. Преди като тръгна да купувам нещо винаги си харесвах марка, модел и двигател, който исках, а сега мераците ми варират от нова Шкода Фабия до стар Mercedes S 500 :)

Като фен на БМВ заглеждам Е9х и Е60, но тези коли вече гонят или са навършили 10 години, километрите са им незнайни и според мен ще е много голям късмет човек да попадне на нещо читаво.

А какво е положението с бензиновите двигатели 325i и 330i? Те имат ли някакви проблеми, пият ли много масло, като цяло могат ли да спестят много ядове, които може да отвори дизела?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vicho » 23 Дек 2015, 15:05

"BMW tolerance levels are a litre of oil every 500 - 1200 miles"

от BMW са ти го казали - оправяй се

ти ще кажеш, дали е много или е малко :lol:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vvasilev1 » 23 Дек 2015, 15:06

vanka7a написа:Всеки 1 модел на БМВ си има детските болести. Минал съм през Е36, Е46, Е92 и определено на Е92 обслужването е по- скъпо, но си заслужава определено! Крушките на ксенона е най- малкото нещо, което да те притеснява, а и щом ще караш 1 год., крушките ще трябва да издържат :mhihi: Смятам, че нямаш нужда от X - по- скъпа за поддържане, не върви толкова, по- висока е, а съм чувал и виждал, че доста изправя завоите и проблема идва от шофьорите според мен :)



Колега,

Би ли посочил поне 3-4 основни предимства на е90 vs e46.
Не знам дали ще се счита за спам или извън темата, така че, може и на лично.

Поздрави

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Gqbriel » 23 Дек 2015, 16:46

vvasilev1 написа:
vanka7a написа:Всеки 1 модел на БМВ си има детските болести. Минал съм през Е36, Е46, Е92 и определено на Е92 обслужването е по- скъпо, но си заслужава определено! Крушките на ксенона е най- малкото нещо, което да те притеснява, а и щом ще караш 1 год., крушките ще трябва да издържат :mhihi: Смятам, че нямаш нужда от X - по- скъпа за поддържане, не върви толкова, по- висока е, а съм чувал и виждал, че доста изправя завоите и проблема идва от шофьорите според мен :)



Колега,

Би ли посочил поне 3-4 основни предимства на е90 vs e46.
Не знам дали ще се счита за спам или извън темата, така че, може и на лично.

Поздрави


Ти ми кажи 1 на Е46 в повече от Е90 пък нека е спам...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook