Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Stivo написа:Здравейте пак. Какво мислите за тази? Някой гледал ли я е? http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bstpgh
Първо похвално е да се гледа кола на тези км! Средните датчици на предния пдц седят странно може или удар или да е слаган допълнително, джантите са ментета, и цената е ниска за нивотот оборудване хубаво да се прегледа да не е стегнат удавник, че сега пак са вкарани бая подводници
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:Stivo написа:Здравейте пак. Какво мислите за тази? Някой гледал ли я е? http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bstpgh
Първо похвално е да се гледа кола на тези км! Средните датчици на предния пдц седят странно може или удар или да е слаган допълнително, джантите са ментета, и цената е ниска за нивотот оборудване хубаво да се прегледа да не е стегнат удавник, че сега пак са вкарани бая подводници
За втори път ,май явно не сте забелязвали къде седят...ТАМ им е мястото..
Колата с която се сравнява,няма удъри,няма преправяне на дупките ,бронята си има отвори,да не очаквате да са до номера?
ето ви ги една до друга ,макар и ъгъла да е малко различен на сивата (която е форумна)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Понеже леко се замислям за Е9х имам въпрос относно мултимедията - каква е разликата между навигацията с големия дисплей и обикновеното радио със CD?
Инетесуват ме следните възможности и не знам кое от двете ги поддръжа:
- Bluetooth за телефона
- USB за флашка с MP3-ки
При голямата навигация има ли го отново скапания радио модул, който при Е39 гореше на поразия, втора ръка беше бая пари, а нов не се пипаше?
И още нещо от което съм си патил - на тези Е9х водачите на фаровете чупят ли се масово както на Е39? Лупита с ксенон за предпочитане ли са пред рефлекторните фарове? По-скоро въпросът ми е - има ли скъпи ремонти/части/консумативи при лупите с ксенон?
Инетесуват ме следните възможности и не знам кое от двете ги поддръжа:
- Bluetooth за телефона
- USB за флашка с MP3-ки
При голямата навигация има ли го отново скапания радио модул, който при Е39 гореше на поразия, втора ръка беше бая пари, а нов не се пипаше?
И още нещо от което съм си патил - на тези Е9х водачите на фаровете чупят ли се масово както на Е39? Лупита с ксенон за предпочитане ли са пред рефлекторните фарове? По-скоро въпросът ми е - има ли скъпи ремонти/части/консумативи при лупите с ксенон?
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Та като гледам какви въпроси питаш по-добре вземи една Е46 и ще ти е по-мирна главата. CCC от ранните до 07.2006та горят на поразия и или ремонт за 500 лв или втора ръка от по-новите за 600.
Фаровете с лупите са ксенон и то D1S, което автоматично е равно на 150 лв крушката ако не ти е по джоба халогенки. Един баласт ти е 300 лв също така. Няма чупещи се водачи и т.н. ама един фар ксенон необорудван ти е 300-500 лв
Bluetooth и USB-то са екстри, които не са директно свързани с това дали колата е със или без навигация. Ако е с обикновеното радио, за да ги има трябва да е radio professional (или с вградени, което е рядкост или с MULF2- high) ако е с CCC навигация трябва да е с MULF2-high.
Но наистина такива реплики от рода на леко се замислям на мен ми говори, че е по-добре да не се замисляш. Е90/60 и т.н. са коли, които рязко надскочиха предхождащите ги модели, но и поддръжката и също скочи (не е фрапантна според мен, но според други хора им се струва скъпа). Винаги може да се скалъпва и побългарява, но ако искаш да си поддържаш качествено колата не бива да се скъпиш. Отделно независимо дали гледаш бензин или дизел ако очакваш да чукнеш кьоравото и за 11-13 хил да си вземеш супер кола пак ще е по-вероятно да си разочарован .
Фаровете с лупите са ксенон и то D1S, което автоматично е равно на 150 лв крушката ако не ти е по джоба халогенки. Един баласт ти е 300 лв също така. Няма чупещи се водачи и т.н. ама един фар ксенон необорудван ти е 300-500 лв
Bluetooth и USB-то са екстри, които не са директно свързани с това дали колата е със или без навигация. Ако е с обикновеното радио, за да ги има трябва да е radio professional (или с вградени, което е рядкост или с MULF2- high) ако е с CCC навигация трябва да е с MULF2-high.
Но наистина такива реплики от рода на леко се замислям на мен ми говори, че е по-добре да не се замисляш. Е90/60 и т.н. са коли, които рязко надскочиха предхождащите ги модели, но и поддръжката и също скочи (не е фрапантна според мен, но според други хора им се струва скъпа). Винаги може да се скалъпва и побългарява, но ако искаш да си поддържаш качествено колата не бива да се скъпиш. Отделно независимо дали гледаш бензин или дизел ако очакваш да чукнеш кьоравото и за 11-13 хил да си вземеш супер кола пак ще е по-вероятно да си разочарован .
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Gqbriel написа:Taruno написа:Stivo написа:Здравейте пак. Какво мислите за тази? Някой гледал ли я е? http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=bstpgh
Първо похвално е да се гледа кола на тези км! Средните датчици на предния пдц седят странно може или удар или да е слаган допълнително, джантите са ментета, и цената е ниска за нивотот оборудване хубаво да се прегледа да не е стегнат удавник, че сега пак са вкарани бая подводници
За втори път ,май явно не сте забелязвали къде седят...ТАМ им е мястото..
Колата с която се сравнява,няма удъри,няма преправяне на дупките ,бронята си има отвори,да не очаквате да са до номера?
ето ви ги една до друга ,макар и ъгъла да е малко различен на сивата (която е форумна)
Прав си, колега!

Днес специално проверих моята, при мен до такава степен на черен фон не си личи, че явно като ги видях, го сметнах за ненормално.
- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno, благодаря ти за изчерпателния отговор!
Хвърлям по едно око и на Е46, но хич не ми се кара гадния автоматик на GM. Никога не съм карал ZF, но имам надежди да е по-бръз и точен.
Понеже до скоро има Е39 и си патих от децки болести, за това ми се иска ако взема Е9х да има възможно най-малко такива.
Аз не съм като другите шофьори - може би имам нещо болно в спихиката, но каквато и кола да взема до половин - една година ми е омръзнала и започвам да търся друга. Така, че не искам кола, която да взема и да стегна, за да я карам дълги години, а по-скоро нещо, което няма да ми отваря ядове, ще работи прилично около година пък след това каквото стане.
В момента много ме блазни идеята за 330xd (сигурно защото е зима) и ми се иска да покарам малко такава кола. Да разбирам ли, че ако колата е произведена след 07.2006 мога спокойно да взимам такава с навигация без да се притеснявам?
За ксенона кофти...там май няма спасение. Повечето коли, които ми хващат окото са с ксенон.
Не се оглеждам за най-евтин автомобил. По-скоро търся най-запазен с най-малко неработещи неща - един вид да се кача и да карам първия месец да се сцепя от ремонти.
Хвърлям по едно око и на Е46, но хич не ми се кара гадния автоматик на GM. Никога не съм карал ZF, но имам надежди да е по-бръз и точен.
Понеже до скоро има Е39 и си патих от децки болести, за това ми се иска ако взема Е9х да има възможно най-малко такива.
Аз не съм като другите шофьори - може би имам нещо болно в спихиката, но каквато и кола да взема до половин - една година ми е омръзнала и започвам да търся друга. Така, че не искам кола, която да взема и да стегна, за да я карам дълги години, а по-скоро нещо, което няма да ми отваря ядове, ще работи прилично около година пък след това каквото стане.
В момента много ме блазни идеята за 330xd (сигурно защото е зима) и ми се иска да покарам малко такава кола. Да разбирам ли, че ако колата е произведена след 07.2006 мога спокойно да взимам такава с навигация без да се притеснявам?
За ксенона кофти...там май няма спасение. Повечето коли, които ми хващат окото са с ксенон.
Не се оглеждам за най-евтин автомобил. По-скоро търся най-запазен с най-малко неработещи неща - един вид да се кача и да карам първия месец да се сцепя от ремонти.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
totopz написа:Taruno, благодаря ти за изчерпателния отговор!
Хвърлям по едно око и на Е46, но хич не ми се кара гадния автоматик на GM. Никога не съм карал ZF, но имам надежди да е по-бръз и точен.
Понеже до скоро има Е39 и си патих от децки болести, за това ми се иска ако взема Е9х да има възможно най-малко такива.
Аз не съм като другите шофьори - може би имам нещо болно в спихиката, но каквато и кола да взема до половин - една година ми е омръзнала и започвам да търся друга. Така, че не искам кола, която да взема и да стегна, за да я карам дълги години, а по-скоро нещо, което няма да ми отваря ядове, ще работи прилично около година пък след това каквото стане.
В момента много ме блазни идеята за 330xd (сигурно защото е зима) и ми се иска да покарам малко такава кола. Да разбирам ли, че ако колата е произведена след 07.2006 мога спокойно да взимам такава с навигация без да се притеснявам?
За ксенона кофти...там май няма спасение. Повечето коли, които ми хващат окото са с ксенон.
Не се оглеждам за най-евтин автомобил. По-скоро търся най-запазен с най-малко неработещи неща - един вид да се кача и да карам първия месец да се сцепя от ремонти.
Първо D1S се намира и за 65лв крушка...
Незнам защо си мислите ,че тоя Х драйв е велик(адски недозавива на сняг) и каква зима то сняг няма има


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Всеки 1 модел на БМВ си има детските болести. Минал съм през Е36, Е46, Е92 и определено на Е92 обслужването е по- скъпо, но си заслужава определено! Крушките на ксенона е най- малкото нещо, което да те притеснява, а и щом ще караш 1 год., крушките ще трябва да издържат
Смятам, че нямаш нужда от X - по- скъпа за поддържане, не върви толкова, по- висока е, а съм чувал и виждал, че доста изправя завоите и проблема идва от шофьорите според мен 


- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Е вие направо ми разбихте мечтите за 4х4. Мислех си, че 330xd е върхът на сладоледа (за тези пари). Толкова ли ще е спънато след като има 500 nm въртящ момент?
Иначе знам, че поддръжката е по-скъпа и може да имам ядове с предните полуоски, но бях готов да поема риска. То ако няма да е 4х4 сигурно и едно 320d ще ми върши работа.
Иначе знам, че поддръжката е по-скъпа и може да имам ядове с предните полуоски, но бях готов да поема риска. То ако няма да е 4х4 сигурно и едно 320d ще ми върши работа.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Друго си е 3.0
, аз също не харесвам Х моделите, пусни си някой клип да видиш как се парзалят, като я наребриш и тръгва цялата кола настрани барабар с предницата, това е мега странно за мен.
Просто управлението само на задно си е в пъти по-приятно

Просто управлението само на задно си е в пъти по-приятно


- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
totopz написа:Е вие направо ми разбихте мечтите за 4х4. Мислех си, че 330xd е върхът на сладоледа (за тези пари). Толкова ли ще е спънато след като има 500 nm въртящ момент?
Иначе знам, че поддръжката е по-скъпа и може да имам ядове с предните полуоски, но бях готов да поема риска. То ако няма да е 4х4 сигурно и едно 320d ще ми върши работа.
А бе алеч не е спъната като е дизел набира само 0.4 по-бавно от задно, и няма проблем с полуоските (имах 530хд и си вървеше доста стабилно, тука някакви хора приемат коли дето набират под 7 с до 100 за спънати) иначе хкса е безотказен по завоите недозавиване няма ако си с хубави гуми, но изисква по-различна нагласа - примерно в завой иска газ ако почне да го изтървава.
Раздатката се чупи и е скъп ремонт, отделно, че окачването на Х е доста по-скъпо. Мога с ръка на сърцето да кажа, че 320ката е повече от достатъчно кола не е бавна харчи страшно малко и е по-евтина като поддръжка, липсва ми малко това, че на 3 литровия докато катерех наклони даваш газ и той набира все едно си на равно ахахах, но в този момент поглеждам таблото и виждам как съм минал 570км с половин резервоар и спира да ми липсва


- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ясна е работата. Благодаря на всички за мненията! Ще се огледам и за 320d.
Всъщност за първи път от много години насам не знам какво точно искам. Преди като тръгна да купувам нещо винаги си харесвах марка, модел и двигател, който исках, а сега мераците ми варират от нова Шкода Фабия до стар Mercedes S 500
Като фен на БМВ заглеждам Е9х и Е60, но тези коли вече гонят или са навършили 10 години, километрите са им незнайни и според мен ще е много голям късмет човек да попадне на нещо читаво.
А какво е положението с бензиновите двигатели 325i и 330i? Те имат ли някакви проблеми, пият ли много масло, като цяло могат ли да спестят много ядове, които може да отвори дизела?
Всъщност за първи път от много години насам не знам какво точно искам. Преди като тръгна да купувам нещо винаги си харесвах марка, модел и двигател, който исках, а сега мераците ми варират от нова Шкода Фабия до стар Mercedes S 500

Като фен на БМВ заглеждам Е9х и Е60, но тези коли вече гонят или са навършили 10 години, километрите са им незнайни и според мен ще е много голям късмет човек да попадне на нещо читаво.
А какво е положението с бензиновите двигатели 325i и 330i? Те имат ли някакви проблеми, пият ли много масло, като цяло могат ли да спестят много ядове, които може да отвори дизела?
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
"BMW tolerance levels are a litre of oil every 500 - 1200 miles"
от BMW са ти го казали - оправяй се
ти ще кажеш, дали е много или е малко
от BMW са ти го казали - оправяй се
ти ще кажеш, дали е много или е малко

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vanka7a написа:Всеки 1 модел на БМВ си има детските болести. Минал съм през Е36, Е46, Е92 и определено на Е92 обслужването е по- скъпо, но си заслужава определено! Крушките на ксенона е най- малкото нещо, което да те притеснява, а и щом ще караш 1 год., крушките ще трябва да издържатСмятам, че нямаш нужда от X - по- скъпа за поддържане, не върви толкова, по- висока е, а съм чувал и виждал, че доста изправя завоите и проблема идва от шофьорите според мен
Колега,
Би ли посочил поне 3-4 основни предимства на е90 vs e46.
Не знам дали ще се счита за спам или извън темата, така че, може и на лично.
Поздрави
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vvasilev1 написа:vanka7a написа:Всеки 1 модел на БМВ си има детските болести. Минал съм през Е36, Е46, Е92 и определено на Е92 обслужването е по- скъпо, но си заслужава определено! Крушките на ксенона е най- малкото нещо, което да те притеснява, а и щом ще караш 1 год., крушките ще трябва да издържатСмятам, че нямаш нужда от X - по- скъпа за поддържане, не върви толкова, по- висока е, а съм чувал и виждал, че доста изправя завоите и проблема идва от шофьорите според мен
Колега,
Би ли посочил поне 3-4 основни предимства на е90 vs e46.
Не знам дали ще се счита за спам или извън темата, така че, може и на лично.
Поздрави
Ти ми кажи 1 на Е46 в повече от Е90 пък нека е спам...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани