Реализация, стандарт на живот и М6-ци
Модератор: Общи модератори
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
За тях , за жалост , има два изхода- терминал 1 и терминал 2!

Другите начини да карат М6, колегата ги е изброил!



Другите начини да карат М6, колегата ги е изброил!
- intention
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
Като ви слуша човек ще си каже че няма шанс, ако не си от приближените към властта да живееш прилично...
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
тук обаче прилично първенютата го разбират като амг-та, поршета и бентлита
всъщност те са за много богатите
нормалния човек кара фолксваген и дотам
всъщност те са за много богатите
нормалния човек кара фолксваген и дотам
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
BMW_RIDER написа:По сложното е не колата за 200К а паркомястото към което е редно да върви в имот за поне 5 пъти сумата. Както по горе беше писал един колега върви със съответния стандарт на живот.
Много съм съгласен с колегата и не разбирам как хората карат коли за по 50к+ и живеят в мизерия (грубо казано).
А имам доста такива познати. Просто някой хора са големи комплексарчета и си мислят,
че като имат кола за 50к+ са хванали господ за шлифера нищо, че всичко друго не им е наред.

Има и друга крайност всичко си зависи от човека, знам и за хора който имат над 500к в сметката си и карат Ауди 80 на газ и изобщо не им дреме

Ценностната система в днешно време е доста сбъркано нещо.
Между другото съм на твоята възраст (23) и ти се чудя как си се върнал тук в БГ да живееш.
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
Borymeckata написа:zvetiko написа:1. Доставка, продажба и разпространение на наркотици на различно ниво по веригата.
2. Източване на ДДС
...
Има и доста други методи, ако имате желание може да допълните....
Колега, всичко това е вярно, но... дали е достатъчно мотивиращо за образованите млади хова в България ...![]()
Защото това беше замисълът на темата, ако не се лъжа...
Мен ме мотивира да се махна


Честно пари няма как да се изкарат, поне не и за х5,х6 или М

Извън БГ, пак ще карам е36, е30 или е34


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
Честно има как да се изкарат пари за такава кола.
Въпроса е, че като си ги изкарал по честен начин обикновено не си толкова тъп, че да ги набиеш всичките в една кола.
Въпроса е, че като си ги изкарал по честен начин обикновено не си толкова тъп, че да ги набиеш всичките в една кола.
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
Не прочетох темата изцяло и ако някой е посочил въпросния начин, извинявам се за повторението:
Инвестираш в млада "сънародничка", преминала обучение по джебчийство, мигновено я "експулсираш" в UK или Холандия и освен приходите от основна дейност, я закачаш и към местната социална служба (така тъчеш на два фронта). Вярвате или не една част от БМВ-тата в БГ се купуват така.
Инвестираш в млада "сънародничка", преминала обучение по джебчийство, мигновено я "експулсираш" в UK или Холандия и освен приходите от основна дейност, я закачаш и към местната социална служба (така тъчеш на два фронта). Вярвате или не една част от БМВ-тата в БГ се купуват така.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
Всичко е до приоритети и мечти като малък и по-голям и реализацията им. Разказвал съм за един Германец, който има ресторант, бистро още 2-3 заведения и отгоре на всичко е настанил квартиранти в 4 от стаите си в огромната си къща и от там пари пари. Този човек е милионер, но всяка втора дума му е "шпарен", кара си ФВ Туран-а, мъкне си боклуци или каквото намери в ремаркето за коне (хитро е обаче тва да се използва ремарке за коне, високо е и събира много боклуци
) и си свирка. След като го питах защо не си купи някоя по-така кола която да му отива на парите и статуса в обществото той каза, че колите грам не го влекат. Нито вика ме е грижа колко е удобна колата, нито колко коня е, вика важното е да може да ускори до 100 км/ч и повече не ми трябва. В същото време негови приятели идват и паркират пред ресторанта с S63 AMG, Порше Панамера Турбо и какво ли не.
Друг пример - човек с хубава работа, София, няколко бона на месец кара Форд за 4000 лв.. Той също никога няма да си купи кола за 15 или 20 за кото реално може много бързо да спести и да поддържа без проблем - щото не го влече.
Всеки да си кара живота както си го разбира. Обикновено хората много лесно влизат в ролята на съдници без да са Господ. Ако човека дава всичките си пари за скъпа кола, а няма съотвестващи имоти - значи бил лош човек, не можел да си направи сметката хахаха вижте го как се изхвърлял бил.
Ако пък има много пари, но пък карал Ауди 80 на газ, значи пак не е добре, щото му има нещо. Пак ни е крив с нещо.
На хората угодия няма. Защо трябва колата да е 10% от имота, а часовника 10% от колата? Кой го е измислил това, че е най-правилното и всичко различно от него е лошо, грешно и прочее. Не може ли за имаш апартамент за 240 000 лв. и да караш кола за 50-60% от стойността му примерно, а часовника ти да е за 300 лв.? Просто може да искаш яката нова кола, като си живееш в якото прилично жилище, но да не си маниак на тема часовници, но пък да искаш да караш новичка Панамера или 640д. Или викате не може понеже не излизат процентите
И баш по темата - хипер легално никъде по света не се става милионер при голям процент от случаите. Коли за по 200-300к лв. и повече си позволяват по принцип топ меринджеи, изпълнителни директори и хора с потекло и имоти. Средностатистическият европеец кара нов до към 4-5 годишен Форд, Опел, Мазда, 3-ка, Ц-класа, Пасат. Такива коли за по 200к лв. или даже едно CL63 AMG модел 2007-ма не се купуват от всички, щото не е само да я купи ами трябва и да и наливаш гориво, да и плащаш данъка, гражданската, каското, ремонтите.
А пропо, този с татуировките и тъмната кожа прилича на мега топ меринджей https://www.youtube.com/watch?v=aD0ORJU4N4s

Друг пример - човек с хубава работа, София, няколко бона на месец кара Форд за 4000 лв.. Той също никога няма да си купи кола за 15 или 20 за кото реално може много бързо да спести и да поддържа без проблем - щото не го влече.
Всеки да си кара живота както си го разбира. Обикновено хората много лесно влизат в ролята на съдници без да са Господ. Ако човека дава всичките си пари за скъпа кола, а няма съотвестващи имоти - значи бил лош човек, не можел да си направи сметката хахаха вижте го как се изхвърлял бил.
Ако пък има много пари, но пък карал Ауди 80 на газ, значи пак не е добре, щото му има нещо. Пак ни е крив с нещо.
На хората угодия няма. Защо трябва колата да е 10% от имота, а часовника 10% от колата? Кой го е измислил това, че е най-правилното и всичко различно от него е лошо, грешно и прочее. Не може ли за имаш апартамент за 240 000 лв. и да караш кола за 50-60% от стойността му примерно, а часовника ти да е за 300 лв.? Просто може да искаш яката нова кола, като си живееш в якото прилично жилище, но да не си маниак на тема часовници, но пък да искаш да караш новичка Панамера или 640д. Или викате не може понеже не излизат процентите

И баш по темата - хипер легално никъде по света не се става милионер при голям процент от случаите. Коли за по 200-300к лв. и повече си позволяват по принцип топ меринджеи, изпълнителни директори и хора с потекло и имоти. Средностатистическият европеец кара нов до към 4-5 годишен Форд, Опел, Мазда, 3-ка, Ц-класа, Пасат. Такива коли за по 200к лв. или даже едно CL63 AMG модел 2007-ма не се купуват от всички, щото не е само да я купи ами трябва и да и наливаш гориво, да и плащаш данъка, гражданската, каското, ремонтите.
А пропо, този с татуировките и тъмната кожа прилича на мега топ меринджей https://www.youtube.com/watch?v=aD0ORJU4N4s
Последна промяна Larbi на 24 Дек 2015, 15:55, променена общо 1 път
- b.bonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 18.05.2009
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Astra j 1.4 t
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
За м6 си трябва доход по 2000 на ден, а това е печалбата на малко работещо предприятия тип хранителна индустрия...
"Не Русия е проблемът на света в момента. Проблем са самозабравили се бездушни хора, които управляват Запада. Утре ще измислят още нещо. Това са някакви "зомбита", които само се стремят да рушат. Не знам до кога ще е възможно Русия да ги възпира, дори с цената на самоунищожение. Но ще направим каквото можем..."- завърши Путин.
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
Колата трябва да струва не повече от 6 месечни нетни приходи.
Или имаше и друга формула
Или имаше и друга формула
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
deyan-enchev написа:Колата трябва да струва не повече от 6 месечни нетни приходи.
Или имаше и друга формула
И ако е 7 или 8 какво?
Тая сметка не виждам как може да е вярна, след като по белите страни поголовно карат нови коли среден клас между 15 и 20к евро, без да броим лихвата и др харчове, но и няма как да взимат болшинството 2,5-3к евро на месец чисто, за да се изпълни формулата.
Винаги може да се мърда от някакви неписани правила, както се каза, един набляга на колите, друг на къщата, трети на други неща.
Смешно е, когато някой купи кола и няма пари да й смени гумите, камо ли да плаща за ремонт и се започват едни схеми и плачове.
- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
deyan-enchev написа:Колата трябва да струва не повече от 6 месечни нетни приходи.
Или имаше и друга формула
Ама кой я е изчислил тази формула и кой е сложил печат, че е най-правилната, най-добрата и изобщо това е Вселенският закон по който трябва да са нещата и всичко в отклонение на тази формула е ерес? Кой?

Това е нещо като догмите на Исляма, че не трябва да се яде свинско и който яде значи е грешник.....

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
а какво ... нищо, просто се взима салам от Кауфланд за 12 лв/кг и се мята кюмюр в печката
На запад как живеели
как - задлъжнели живеят, тия ич не ми ги мяткайте за пример.
Има правила - икономически правила, за правилен живот - разбирайте разходи. Аз не ги знам тия правила и поста ми беше за цел някой който знае да ги сподели.
Апартамент-имот - годишен доход.
Кола - месечен доход.
Нещо такова. Аз инъче знам за себе си, кола на кредит хич никога не бих си купил.
На запад как живеели


Има правила - икономически правила, за правилен живот - разбирайте разходи. Аз не ги знам тия правила и поста ми беше за цел някой който знае да ги сподели.
Апартамент-имот - годишен доход.
Кола - месечен доход.
Нещо такова. Аз инъче знам за себе си, кола на кредит хич никога не бих си купил.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
Прочетох мненията по темата. Нечестните начини сте ги написали. Споменали сте и тези дето са "car poor"- наливат всичко в някаква кошница и мислят че са на върха на света.
Но момчето пита как се става човек с положение по честен път. Един вид колата да е логичния придатък на имота, социалния живот, спестяванията и т.н. Аз така разбрах въпроса.
Познавам доста хора с възможности в България. Не говоря за тези по 4-5к заплати. Те не влизат в тази категория защото за мене това не са хора влизащи я графата "с възможности".
Тези които са напред с материала по честен път са два вида. Едните поизвеждат нещо което се продава на запад. Софтуер, алкохол, части, определени храни. Другия вид е големи шефове в обикновено западни компании с филиали в България.
И така по темата. Или произвеждаш нещо ценно или си шеф. Друг начин за интелигентните хора да успеят в родината по честен път аз лично не съм видял. Може и да има...
Но момчето пита как се става човек с положение по честен път. Един вид колата да е логичния придатък на имота, социалния живот, спестяванията и т.н. Аз така разбрах въпроса.
Познавам доста хора с възможности в България. Не говоря за тези по 4-5к заплати. Те не влизат в тази категория защото за мене това не са хора влизащи я графата "с възможности".
Тези които са напред с материала по честен път са два вида. Едните поизвеждат нещо което се продава на запад. Софтуер, алкохол, части, определени храни. Другия вид е големи шефове в обикновено западни компании с филиали в България.
И така по темата. Или произвеждаш нещо ценно или си шеф. Друг начин за интелигентните хора да успеят в родината по честен път аз лично не съм видял. Може и да има...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
Има и друга страна на нещата.
Много хора не гледат на парите като средство, а като цел. Какъв е смисъла да имаш такива пари? Ако имаш голям бизнес и много пари е ясно- една част седят инвестирани или в резерв за да посрещнеш някакви непредвидени обстоятелства, а и няма как просто да ги изхарчиш всичките.
Но да имаш една значителна сума и да живееш като скот също не го разбирам. А има и много такива.
Много хора не гледат на парите като средство, а като цел. Какъв е смисъла да имаш такива пари? Ако имаш голям бизнес и много пари е ясно- една част седят инвестирани или в резерв за да посрещнеш някакви непредвидени обстоятелства, а и няма как просто да ги изхарчиш всичките.
Но да имаш една значителна сума и да живееш като скот също не го разбирам. А има и много такива.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: streetz