Реализация, стандарт на живот и М6-ци
Модератор: Общи модератори
- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
Хубаво формулата ама не точно... Ще обясня защо. Човека е бачкал здраво и за почти 20 години е успял да стигне до статуса, да може да си купи кола или повече от една за 200к. НО ИМАМЕ ПРОБЛЕМ! Даже не е един а са няколко.
1. 20 години бачкане, нюх към промяната и потенциална печалба и развиване. Цели 20 години. А автора на темата едва ли ще иска да си купи тази кола за 200 000 след 20 години щото тогава може да е на акъла да си колекционира ЗАЗ 968М или Трабант 601S (в което няма нищо лошо по принцип - особено ЗАЗ-а пърпори яко)
2. Толкова усилия и лишения е хвърлил в процеса, че вече да похарчи 1 стотинка настрани за нещо за него е без смисъл и се страхува, че ако утре или другата година бизнеса му заслабне О, Небеса какво ще я прави тази кола видиш ли, то не може да я продаде ли какво?
В заключение - всичко е до приоритети. Има много хоора които са с големи доходи и възможности, но са циции за всичко или ако не са циции за повечето неща, то набиват колосални суми в нещо което тях ги влече - примерно колекции от пощенски марки или стари вина.
Хубаво е човек да получава ако не на момента то след 1-2 години това което желае иначе се губи смисъла на занятието и гледаме чичковци на 47 години с Порше 991 Кабрио и младо гадже бз пола. Предполагам автора на темата не пита за формули които ще му купят кола след 20-30 години когато ще е с жена и деца тийнеиджъри с техни си проблеми и вълнения и да трябва да се съобразява и с тях.
Има в тубата много примери за някакви богаташки деца които имат канали и показват яки коли и претендират, че само благодарение на канала и някакви техни доходи поддържат коли за доста пари, но в крайна сметка както и да са купени колите то хората си изживяват мечтите на момента, а не след 20 години когато вече може би ще те е страх да похарчих 1 излишна стотинка за кола щото видиш ли бизнеса ти не знам си какво ще му се случи и ти тая кола не можеш да я продадеш ли какво.... Говоря за един тубър ВийкълВърджинс се казва канала му. Става мазало в коментарите. Общо взето какъвто и работяга да се прави се оказва, че баща му е продал компанията си за 1 милиард долара и те така....
1. 20 години бачкане, нюх към промяната и потенциална печалба и развиване. Цели 20 години. А автора на темата едва ли ще иска да си купи тази кола за 200 000 след 20 години щото тогава може да е на акъла да си колекционира ЗАЗ 968М или Трабант 601S (в което няма нищо лошо по принцип - особено ЗАЗ-а пърпори яко)
2. Толкова усилия и лишения е хвърлил в процеса, че вече да похарчи 1 стотинка настрани за нещо за него е без смисъл и се страхува, че ако утре или другата година бизнеса му заслабне О, Небеса какво ще я прави тази кола видиш ли, то не може да я продаде ли какво?
В заключение - всичко е до приоритети. Има много хоора които са с големи доходи и възможности, но са циции за всичко или ако не са циции за повечето неща, то набиват колосални суми в нещо което тях ги влече - примерно колекции от пощенски марки или стари вина.
Хубаво е човек да получава ако не на момента то след 1-2 години това което желае иначе се губи смисъла на занятието и гледаме чичковци на 47 години с Порше 991 Кабрио и младо гадже бз пола. Предполагам автора на темата не пита за формули които ще му купят кола след 20-30 години когато ще е с жена и деца тийнеиджъри с техни си проблеми и вълнения и да трябва да се съобразява и с тях.
Има в тубата много примери за някакви богаташки деца които имат канали и показват яки коли и претендират, че само благодарение на канала и някакви техни доходи поддържат коли за доста пари, но в крайна сметка както и да са купени колите то хората си изживяват мечтите на момента, а не след 20 години когато вече може би ще те е страх да похарчих 1 излишна стотинка за кола щото видиш ли бизнеса ти не знам си какво ще му се случи и ти тая кола не можеш да я продадеш ли какво.... Говоря за един тубър ВийкълВърджинс се казва канала му. Става мазало в коментарите. Общо взето какъвто и работяга да се прави се оказва, че баща му е продал компанията си за 1 милиард долара и те така....
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
larbi написа:Хубаво е човек да получава ако не на момента то след 1-2 години това което желае иначе се губи смисъла на занятието и гледаме чичковци на 47 години с Порше 991 Кабрио и младо гадже бз пола. Предполагам автора на темата не пита за формули които ще му купят кола след 20-30 години когато ще е с жена и деца тийнеиджъри с техни си проблеми и вълнения и да трябва да се съобразява и с тях.
Т.е. какво предлагаш автора да си постави по-постижими цели за 2 години? и да се откаже от long-term цели?
- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
Интересна тема. Ако има универсална формула да се реализираш, то това е знания + късмет + упоритост^2. Но парите не са всичко. Трябва да стигат - това е. М6-ци и т.н. - това са луксозни играчки, с които човек бързо свиква, и става зависим от тях.
Познавам хора, на които цялата им младост минава в осъществяването на фиксидеята да градят кариера и да печелят пари. В един момент се отглеждат в огледалото - на 40+, сами, без семейство, съсипано здраве, с пари в джоба, но се питат - заслужаваше ли си?
Познавам и хора, на които всичко като че им е спуснато свише - богат татко, баба-реститут или нещо от сорта. Губят връзка с реалността, друсат с кокаин, чукат коври, дрога, алкохол. На 40 са развалини - ако доживеят.
Така че - към формулата за успех трябва да добавим и баланс, свободно време, и може би скромност. Досега не съм видял някой да се чувства истински щастлив, афиширайки богатство. Не е нужно да караш м6, за да изпитваш удоволствие от шофирането. Много по-голям кеф е, да караш някой 20-годишен проект, в който си вложил усилия, време, труд и мерак.
И така - дерзай, но не на всяка цена. Парите са голям тест - и докато ги изкараш, и още повече докато ги харчиш.
My 50 cents...
Sent from my SM-G901F using Tapatalk
Познавам хора, на които цялата им младост минава в осъществяването на фиксидеята да градят кариера и да печелят пари. В един момент се отглеждат в огледалото - на 40+, сами, без семейство, съсипано здраве, с пари в джоба, но се питат - заслужаваше ли си?
Познавам и хора, на които всичко като че им е спуснато свише - богат татко, баба-реститут или нещо от сорта. Губят връзка с реалността, друсат с кокаин, чукат коври, дрога, алкохол. На 40 са развалини - ако доживеят.
Така че - към формулата за успех трябва да добавим и баланс, свободно време, и може би скромност. Досега не съм видял някой да се чувства истински щастлив, афиширайки богатство. Не е нужно да караш м6, за да изпитваш удоволствие от шофирането. Много по-голям кеф е, да караш някой 20-годишен проект, в който си вложил усилия, време, труд и мерак.
И така - дерзай, но не на всяка цена. Парите са голям тест - и докато ги изкараш, и още повече докато ги харчиш.
My 50 cents...
Sent from my SM-G901F using Tapatalk
- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
vlad0 написа:larbi написа:Хубаво е човек да получава ако не на момента то след 1-2 години това което желае иначе се губи смисъла на занятието и гледаме чичковци на 47 години с Порше 991 Кабрио и младо гадже бз пола. Предполагам автора на темата не пита за формули които ще му купят кола след 20-30 години когато ще е с жена и деца тийнеиджъри с техни си проблеми и вълнения и да трябва да се съобразява и с тях.
Т.е. какво предлагаш автора да си постави по-постижими цели за 2 години? и да се откаже от long-term цели?
Предлагам на автора или да намери начин (какъвто и да е той) да си вземе кола която му задоволява егото, ако не за 200 щото звучат доста, то поне за 80-100 и да си гледа кефа или да се откаже от мечтите за такива коли. Всички тия формули, простотии за 10 процента от дохода, колата, часовника, парфюма и самобръсначката са някакви коловози и ако човек цял живот се съобразява с матрицата то отиде живота.
Цялата работа е там, че ти можеш да изкарваш по 10к на месец и всичко да пестиш за кола - примерно за 1 година имаш каляска за 200 и поече хиляди и си ЩАСТЛИВ. Обаче какво се получава? Тези хора които са с мисленето, че имота ти трябвало да е 10 пъти по-скъп от колата, а часовника ти 10% от стойността на колата никога няма да одобрят. Отделно са и тези хора които са в някаква криза и за 20 години яко бачкане и постигане на такъв стандарт че да могат да си купят кола за 200к НО НИКОГА НЯМА ДА ГО НАПРАВЯТ понеже не им е страст и цел и вече са свили яко разходите като чичо Скрудж.
Дългосрочните цели никога не трябва да се отписват ако човек има такива. Въпроса е там, че ако отидеш в края на пещерата и достигнеш принцесата дали че искаш да я чукаш, а няма да мислиш колко ще ти струва и т.н последствия.
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
Аз само да вметна за чичковците на 47 години и кабриотата
ако човек си е изиграл картите правилно, 47 години са точно като 27 години ама с възможности... Това, че в родината тези с парите на 47 години са свлачища- изгражда доста грешна представа.... Аз лично на този си хал съм много доволен и не искам да връщам времето назад. Защото на 17 имаш едни (глупави) мераци, на 27 други ... На 47 не е по- различно... може би само аршина е друг 


алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Silverlight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 16.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 320d & 322ci
- Мечтае да кара: e30 с V8
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
alx написа:Аз само да вметна за чичковците на 47 години и кабриотатаако човек си е изиграл картите правилно, 47 години са точно като 27 години ама с възможности... Това, че в родината тези с парите на 47 години са свлачища- изгражда доста грешна представа.... Аз лично на този си хал съм много доволен и не искам да връщам времето назад. Защото на 17 имаш едни (глупави) мераци, на 27 други ... На 47 не е по- различно... може би само аршина е друг
Друго си е да караш кабриото, когато имаш коса.

- E34
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 27.10.2002
- Местоположение: Lonsdale Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Ееее шейсе
- Мечтае да кара: кънки
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
Евала на Мордехай, имаш едно голямо браво от мен момче! Това е нормалния път за развитие. Сигурен съм, че и той го е прозрял, когато можеш да си позволиш дадена играчка тя вече не е толкова интерсна, а и осъзнаваш че има много по-стойностни неща, които си заслужават
Дотук с М6-ците...
А относно 40+ чичковците дали важат....еххххх децааааа много като вас вече плакаха (по форумите)

А относно 40+ чичковците дали важат....еххххх децааааа много като вас вече плакаха (по форумите)

" Акулата е най-добрия учител по плуване " - Тихоокеанска мъдрост
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
E34 написа:когато можеш да си позволиш дадена играчка тя вече не е толкова интерсна,

Докато дойде време за М6 вече ще си на друг акъл и с други мераци.
Такива коли се карат или от мамини синчета, дето всичко им идва наготово, или от непораснали деца с адски много пари...
Едва има хора, които си купуват М6 от заплата, колкото и висока да е тя...
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
Честно казано доста от тези S*, RS*, *** AMG, M* са просто табелки и оптика за доста по-малко пари от Елит Кар или Базар.бг..
Истината е, че цялата тази чалгизация на обществото доведе до това КОЛАТА, ЧАСОВНИКА, ДРЕХИТЕ, ОБУВКИТЕ да са номер едно..
Много съм разсъждавал по този въпрос. Истини - много, гледни точки - колкото искаш.
За това трябва да си живеете вашия живот! Ако си авто фен, каквито сме може би повечето хора тук си купуваш това, което можеш - пак ще ти доставя удоволствие по `страхотните` родни пътища (и с 320д съм се забавлявал много приятно, да не говоря, че не са много хората, които могат да карат М3 така, както трябва и може да се кара... Даже са малко) Ако искаш здрава кола - има бол марки, които ще те откарат от А до Б. Може пък да ти се карат ски - тогава повече пари ще отидат за зимни спортове. Може да обичаш да пътуваш.. Ясно е за какво говоря.
Ако искате честно да се справяте - учиш, усъвършенстваш се, здрав труд, съобразителност, инвестиции и това е. Едно висше в чужбина не стига.. Казвам го така и се ядосвам и на себе си, че съм толкова зациклил напоследък..
И няма какво да гледате в паничката на шефа... Вие се борите от точка 0, той най-вероятно е с години напред. Ако работите за мутра - напуснете - има и читави фирми, макар и не много. Има много хора с повече от добри заплати в България, но всички те имат стабилно CV.
Истината е, че цялата тази чалгизация на обществото доведе до това КОЛАТА, ЧАСОВНИКА, ДРЕХИТЕ, ОБУВКИТЕ да са номер едно..
Много съм разсъждавал по този въпрос. Истини - много, гледни точки - колкото искаш.
За това трябва да си живеете вашия живот! Ако си авто фен, каквито сме може би повечето хора тук си купуваш това, което можеш - пак ще ти доставя удоволствие по `страхотните` родни пътища (и с 320д съм се забавлявал много приятно, да не говоря, че не са много хората, които могат да карат М3 така, както трябва и може да се кара... Даже са малко) Ако искаш здрава кола - има бол марки, които ще те откарат от А до Б. Може пък да ти се карат ски - тогава повече пари ще отидат за зимни спортове. Може да обичаш да пътуваш.. Ясно е за какво говоря.
Ако искате честно да се справяте - учиш, усъвършенстваш се, здрав труд, съобразителност, инвестиции и това е. Едно висше в чужбина не стига.. Казвам го така и се ядосвам и на себе си, че съм толкова зациклил напоследък..

И няма какво да гледате в паничката на шефа... Вие се борите от точка 0, той най-вероятно е с години напред. Ако работите за мутра - напуснете - има и читави фирми, макар и не много. Има много хора с повече от добри заплати в България, но всички те имат стабилно CV.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
larbi написа:vlad0 написа:larbi написа:Хубаво е човек да получава ако не на момента то след 1-2 години това което желае иначе се губи смисъла на занятието и гледаме чичковци на 47 години с Порше 991 Кабрио и младо гадже бз пола. Предполагам автора на темата не пита за формули които ще му купят кола след 20-30 години когато ще е с жена и деца тийнеиджъри с техни си проблеми и вълнения и да трябва да се съобразява и с тях.
Т.е. какво предлагаш автора да си постави по-постижими цели за 2 години? и да се откаже от long-term цели?
Предлагам на автора или да намери начин (какъвто и да е той) да си вземе кола която му задоволява егото, ако не за 200 щото звучат доста, то поне за 80-100 и да си гледа кефа или да се откаже от мечтите за такива коли. Всички тия формули, простотии за 10 процента от дохода, колата, часовника, парфюма и самобръсначката са някакви коловози и ако човек цял живот се съобразява с матрицата то отиде живота.
Цялата работа е там, че ти можеш да изкарваш по 10к на месец и всичко да пестиш за кола - примерно за 1 година имаш каляска за 200 и поече хиляди и си ЩАСТЛИВ. Обаче какво се получава? Тези хора които са с мисленето, че имота ти трябвало да е 10 пъти по-скъп от колата, а часовника ти 10% от стойността на колата никога няма да одобрят. Отделно са и тези хора които са в някаква криза и за 20 години яко бачкане и постигане на такъв стандарт че да могат да си купят кола за 200к НО НИКОГА НЯМА ДА ГО НАПРАВЯТ понеже не им е страст и цел и вече са свили яко разходите като чичо Скрудж.
Дългосрочните цели никога не трябва да се отписват ако човек има такива. Въпроса е там, че ако отидеш в края на пещерата и достигнеш принцесата дали че искаш да я чукаш, а няма да мислиш колко ще ти струва и т.н последствия.
Това за 10-те % е просто ориентир за тези, които не могат да си направят сметката на кое стъпало се намират във финансово отношение. За да не се получават ситуации, каквито често виждаме в бг хора да робуват на коли, телефони и прочее. Ако ти караш кола, колкото 20 твои заплати, проблема си е лично твой, а не на някой друг. Защото се получава така, че си имаш една скъпа бързо обезценяваща се вещ пред блока, за която работиш да й изплащаш кредита, и се молиш да не се счупи, че тогава става страшно.
Sent from my SM-G901F using Tapatalk
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
По темата ще кажа само това. Всички материални придобивки, поставени като цели в живота, са прах на вятъра и загубено време, което няма да се върне. Рано или късно всичко омръзва и човек иска още и още. Този човешки стремежи и ламтеж, движи кажи речи всяка индустрия и производство. Не защото хората има нужда да карат М6 или да имат какво ли не. Човек може да живее с много по-малко, отколкото претендират мнозина и животът може да бъде също хубав, дори да не притежаваш М6.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
БМВ 320d написа:alx написа:Аз само да вметна за чичковците на 47 години и кабриотатаако човек си е изиграл картите правилно, 47 години са точно като 27 години ама с възможности... Това, че в родината тези с парите на 47 години са свлачища- изгражда доста грешна представа.... Аз лично на този си хал съм много доволен и не искам да връщам времето назад. Защото на 17 имаш едни (глупави) мераци, на 27 други ... На 47 не е по- различно... може би само аршина е друг
Друго си е да караш кабриото, когато имаш коса.
То не е проблема с косата, важното е на 47 години или 67 да искаш да живееш, а не да се превърнеш в чичо Скрудж.
Колега alx, нищо лично нямам към 47 годишните, то и аз след 14 години ще съм там.
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
larbi написа:...за почти 20 години е успял да стигне до статуса, да може да си купи кола или повече от една за 200к. ...
Mи това е един от малкото хем легални, хем по-различни възможни варианти. Другите легални са зъболекари, хирурзи и др. подобни тясно специализирани лекари; прависти разни - ЧСИ-та, нотариуси и т.н.; advanced финансисти - инвестиционни банкери, трейдъри и т.н.
Иначе, ако искаш да направиш пари за чисто ново М6 за 1-2 годинки единствения начин е да краднеш/измамиш някой.
Няколко неща от мен:
1. Ако имам 200к бих си купил направена от-до R34-ка. Иван би си взел няколко М-ки. Петър би си взел S класа и т.н.
2. Ако имам 200к бих си купил 2 апартамента по 100к всеки и бих ги дал под наем. Иван би си купил ресторант/клуб/дискотека/чалготека. Петър ви си взел яхта.
3. Заработил/припечелил съм 500к лв., но кола ми трябва само да се придвижвам от точка А до точка Б. Знам как съм ги изкарал тези пари и си правя сметката за какво ги харча. Не съм циция, но няма как да дам 100к за чисто нова кола, изравнената поддръжка на която ще ми е около 2-3к месечно. Вместо това ще взема употребявана 2-3г. кола, бавно губеща себестойност, на малко км. с приравнена месечна поддръжка от 500лв. и струваща 30-40-50к.
Заработил/припечелил съм 500к лв. Шеф съм на моята си компания. Пътувам по работа много. Трябва ми нещо представително. Знам как съм ги изкарал тези пари и си правя сметката за какво ги харча. Купувам си S класа/7-ца/А8-ца, щото не мога да се пръкна на бизнес обяд в РИУ Правец с кандидат-инвеститори/потенциални клиенти с рендето/киата/хюндайчето и т.н.
Заработил/припечелил съм 500к лв. Харесвам екзотиките и искам максимален кеф/адреналин от шофирането. На принципа "кеф цена няма" съм. Знам как съм ги изкарал тези пари, но все пак кеф цена няма. Без много много да му мисля купувам Авентадор или LFA или 458 или 650S или нещо друго за 400-500к, щото кеф цена няма

Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
Отговорът е много прост - не може да се направи по нормален начин (поне М6), ще рече само с нормална работа в нормална фирма. Такива коли се купуват или от много богати хора (наследствен бизнес и т.н.) или от топ мениджъри (и при тях с служебни). Съжалявам, че не мога да те мотивирам, но това е поне моята гледна точка.
Ако говорим за 3-4г. коли (върнати от лизинг и т.н.), там нещата стават по - нормални, но пак се иска да си имаш прилични доходи.
И не на последно място, ако ти е само за идеята да пише М6 или F10 можеш да се огледаш за някоя барака от Италия или някъде другаде - с пълна сервизна история - въртяни км, тотал шаден, събрана от няколко такива.
Пишеш, че си учил в чужбина - би трябвало да ти е направило впечатление дали там е така - ще рече М6 и F10 под път и над път? Ако там е било така, е логично да очакваш и в България да е така, но ако там не е било така, защо очакваш в България да е така?
Ако говорим за 3-4г. коли (върнати от лизинг и т.н.), там нещата стават по - нормални, но пак се иска да си имаш прилични доходи.
И не на последно място, ако ти е само за идеята да пише М6 или F10 можеш да се огледаш за някоя барака от Италия или някъде другаде - с пълна сервизна история - въртяни км, тотал шаден, събрана от няколко такива.
Пишеш, че си учил в чужбина - би трябвало да ти е направило впечатление дали там е така - ще рече М6 и F10 под път и над път? Ако там е било така, е логично да очакваш и в България да е така, но ако там не е било така, защо очакваш в България да е така?
- Stahlblau
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 8.03.2014
- Местоположение: зад волана.
- Пол: Мъж
- Кара: направо.
- Мечтае да кара: настрани!
- Детайли за колата: винаги на борд.
Re: Реализация, стандарт на живот и М6-ци
Страхотна тема!
Респект за Морхедай! Доста реално представи нещата, много смислено и трезво!
Много ми харесаха мненията, които са извън рамките - тоест - че никъде не пише че трябва задължително да караш М6 или пък кола за 6 цифри, да имаш часовник за 10% от колата, а да си живееш живота така както ти искаш.
Аз си се радвам на 46-чката нищо че след 2-3 години прави юбилей
Като цяло всички БМВ-та дават едно и също: добра седалка с ниска позиция, удобен волан, страхотно усещане на педалите и лоста и великото задно предаване. Сега дали ще е 28-ца, 30-ка, турбо и ес или М... е суета. Това което ще ви кажа може да ви прозвучи странно, особено в този форум, и особено казано от мен, защото съм доста облъчен поклонник и се лишавам от много неща, за да може колата ми да се модифицира, но... Това е просто кола момчета! Утре бай Иван на кило ракия ще ви тресне със Жигата отзад и еб@ти М-ковата броня пичове... Или пък недай си боже някой да заспи срещу вас в насрещното движение. Важните неща са първо да се прибереш жив и здрав в дома си. Второ като звъннеш на вратата у вас да чуеш "троп-троп-троп" от малки стъпки и въпрос от рода на "Тате, видя ли вещици и вълци навън?" или пък въпрос от дъщеря ти: "Тате ще се ожениш ли за мен?" преди лягане. Много хора казват че усещането в дрифтиращ автомобил с висока скорост е неописуемо... Аз пък ви казвам, че усещането от сгушено малко момиченце в леглото при теб е по-добро! А да станеш и да чуеш: "Тате остани" вече е велико!
Според мен това което Морхедай искаше да каже е, че човек който иска да успее в живота трябва да преподреди приоритетите си. Тоест: да не са кола, телефон, обувки, анцуг, а да са: семейство, жена, деца, приятели, дом, кола телефон, обувки и т.н. Сега са празници и мисля, че всеки един от вас оценява, колко е важно семейството. Успеха не се измерва в цифри, сметки, коне, кубици и т.н. Парите са много важни в днешно време и трябва всеки да дава всичко от себе си за да подсигури семейството си - факт, но парите не са всичко приятели! Да имаш М6 вероятно е много готино. Пожелавам го на автора на темата, но за мен лично това не е най-важното. Ще го разберете като станете бащи!
Респект за Морхедай! Доста реално представи нещата, много смислено и трезво!

Много ми харесаха мненията, които са извън рамките - тоест - че никъде не пише че трябва задължително да караш М6 или пък кола за 6 цифри, да имаш часовник за 10% от колата, а да си живееш живота така както ти искаш.
Аз си се радвам на 46-чката нищо че след 2-3 години прави юбилей

Според мен това което Морхедай искаше да каже е, че човек който иска да успее в живота трябва да преподреди приоритетите си. Тоест: да не са кола, телефон, обувки, анцуг, а да са: семейство, жена, деца, приятели, дом, кола телефон, обувки и т.н. Сега са празници и мисля, че всеки един от вас оценява, колко е важно семейството. Успеха не се измерва в цифри, сметки, коне, кубици и т.н. Парите са много важни в днешно време и трябва всеки да дава всичко от себе си за да подсигури семейството си - факт, но парите не са всичко приятели! Да имаш М6 вероятно е много готино. Пожелавам го на автора на темата, но за мен лично това не е най-важното. Ще го разберете като станете бащи!

Въпреки умората сляпо вярвам на хората...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани