Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
drago_pavlov написа::OT:Gqbriel написа:Илия - x-drive да ти кажа,не бих го препоръчал вече на никой,много е особен за шофиране и на мен не ми дава сигурност а обратното..
Ти сигурно си най-големия анти-Х-драйв потребител в тоя форум... Всяко второ твое мнение е против Х-драйв...
Това, че ти си влязъл два пъти в канавката с Х-драйв и 5 годишни галоши, не значи, че е особен за шофиране и несигурен.
Просто ти си си повярвал повече от необходимото...
Не съм АНТИ x-drive...и не коментирай наизуст,никога не съм се правил на герой, поради факта,че колата е 4х4..точно обратното.Сега съм с гуми на 2 месеца поведението не е кой знае колко различно.Личи си,колко си прочел и темата,която пуснах още тогава - както всяко 4х4 недозавива и незнам ти карал ли си Х на лека кола но Е60/90 и т.н не в Е46 ,но поведението на колата е много различно и не е предсказуемо.
Ако беше карал по-дълго време ,щеше да го разбереш,но като гледам май не си....
Около мен има още няколко човека с 3.0 мотори с Х и потвърждават моето мнение..
Имаш ли кола x drive?
- ти ли не можеш да четеш или незнам...човек, който си е повярвал повече,няма да излезне от пътя с тази скорост ,а с доста по-висока и ще има най-малкото щети,а моята кола може да сa 2 поредни пъти, но няма и драскотина,така, че НЕ не съм си повярвал и както ти написах по-горе,съм шофирал с особено внимание,защото колата е непредвидима( и я имах от 2 седмици) и както написаха и колегите с опит иска натискане на педала на газта ,което пък при автомат е още по-различно ..с 2 думи НИЩО не си разбрал от написаното от мен.Просто ти си си повярвал повече от необходимото...
Да не бих препоръчал Х освен ,ако няма нужда от него - а ако ме питаш защо аз съм взел,защото ми хареса колата ,а тази която беше 1ва в листа въпреки уговориките я продадоха в деня в който ми беше полета...и след разговор с мой много добър приятел на който вярвам безкрайно много се спрях на Х-а,защото така или иначе,беше проверена кола и бяха на почти еднакво разстояние..
Ако БМВ вкарат опция за изключване на Х drive няма да си взема друг модел,но до тогава съм 70/30 за задното..
vld - това се опитвам да му обясня,но той явно има много опит и за него се държат еднакво.Нямам претенции за рали пилот или за най-най,но 3 коли на задно и доста км в снега определно ,моето поведение и отношение към пътните условия е различно а и Х не е посотянно зацепен като Е46,което видях снощи ,докато се возех при приятел с Е46 330хи - с напълно изключени системи биеше камшици и тя седеше,пред него наш приятел с X drive но на DTC а той самия кара доста и не смее да и набие камшиците така,защото изправя много бързо и рязко..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
drago_pavlov написа::OT:Gqbriel написа:Илия - x-drive да ти кажа,не бих го препоръчал вече на никой,много е особен за шофиране и на мен не ми дава сигурност а обратното..
Ти сигурно си най-големия анти-Х-драйв потребител в тоя форум... Всяко второ твое мнение е против Х-драйв...
Това, че ти си влязъл два пъти в канавката с Х-драйв и 5 годишни галоши, не значи, че е особен за шофиране и несигурен.
Просто ти си си повярвал повече от необходимото...
Тц, двама сме


Never mistake motion for action...
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Leon написа: Не мисля, че съм офтопик, защото именно Е90 е повратната точка в осакатяването на марката и мисля, че двете гледни точки са важни за бъдещите собственици.
Какво имаш предвид с това? Понеже вече няколко пъти чета нещо подобно, а нямам опит с друг модел БМВ ( само съм се возил на Е46 няколко пъти) и ми е интересно, пък може и да насочи някой кандидат-колега да направи по-подходящ избор. Ако не се счете за

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Накратко - в Е90 започнаха да опипват почвата за даунсайзинг, замяна на метални с пластмасови части, поевтиняване на производството, масово мавлизане на Х-драйв и много други дреболии, които повлякоха марката извън това, с което беше популярна. Не че развитието е лошо нещо, просто не ми харесват всичките му аспекти. Ето, старт-стоп системата беше първо въведена тук и за мен това е чудесна технология, която реално допринася за намаляване на разхода. Не ме разбирайте погрешно - Е90 е чудесен автомобил, макар и доста притъпен спрямо Е36, но трябва да имаме реална преценка дори за любимата си марка.
Never mistake motion for action...
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Leon написа:Накратко - в Е90 започнаха да опипват почвата за даунсайзинг, замяна на метални с пластмасови части, поевтиняване на производството, масово мавлизане на Х-драйв и много други дреболии, които повлякоха марката извън това, с което беше популярна. Не че развитието е лошо нещо, просто не ми харесват всичките му аспекти. Ето, старт-стоп системата беше първо въведена тук и за мен това е чудесна технология, която реално допринася за намаляване на разхода. Не ме разбирайте погрешно - Е90 е чудесен автомобил, макар и доста притъпен спрямо Е36, но трябва да имаме реална преценка дори за любимата си марка.
Напълно съгласен

Като добавим и ``кашкавалените`` сегменти в бензиновите мотори /още от М54/ и за истинските фенове не остава много...


FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- fallenfbsd
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 3.09.2014
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=c6d1s3
според вас цената колко и е (все пак има история и малко (относително) км)?
аз ли бъркам, но поне 3г трябва да е поддръжана в официалния сервиз, а има фактура за 1700лв от някаква друга фирма сервиз (какво струва 1700лв за обслужване на почти нова кола?)
благодаря предварително за отговорите
според вас цената колко и е (все пак има история и малко (относително) км)?
аз ли бъркам, но поне 3г трябва да е поддръжана в официалния сервиз, а има фактура за 1700лв от някаква друга фирма сервиз (какво струва 1700лв за обслужване на почти нова кола?)
благодаря предварително за отговорите
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ако не греша минимум 4 години трябва да е била в официален сервиз дори, 66к км са направо нищожни не знам какво имаш предвид под относително, но повече от 28 за 2ка дизел е малко насилена работа
- fallenfbsd
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 3.09.2014
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:Ако не греша минимум 4 години трябва да е била в официален сервиз дори, 66к км са направо нищожни не знам какво имаш предвид под относително, но повече от 28 за 2ка дизел е малко насилена работа
благодаря за мнението, полезно е. Ще проверя на място, цената и мен ми се стори по-висока, но реших че малкото км си заслужават. Ще боря да я сваля ...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Вярно ,фейс е и си е новичка,но да си кажа и махленския коментар - С тоя убит волан и седалки да се качиш и да кажеш,че си в кола за 30 бона
,по-добре малко на повече години и да е фул.То че е на 4 години не е гаранция ,че няма да изпляска я турбо,я дюза да се обади...

- Tsapo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
fallenfbsd написа:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11449495861353167&slink=c6d1s3
според вас цената колко и е (все пак има история и малко (относително) км)?
аз ли бъркам, но поне 3г трябва да е поддръжана в официалния сервиз, а има фактура за 1700лв от някаква друга фирма сервиз (какво струва 1700лв за обслужване на почти нова кола?)
благодаря предварително за отговорите
Като изключим волана ( не го понасям ) има доста добър набор екстри. За 1700лв. освен да и е сменяна веригата, защото при тези мотори може да се разтрака още на 15 000км. ( знам за такъв случай ). Цена от 30к според мен е приемлива. Провери дали е 2012 или 2011, защото според мен е в края на предходната година.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Leon написа:Накратко - в Е90 започнаха да опипват почвата за даунсайзинг, замяна на метални с пластмасови части, поевтиняване на производството, масово мавлизане на Х-драйв и много други дреболии, които повлякоха марката извън това, с което беше популярна. Не че развитието е лошо нещо, просто не ми харесват всичките му аспекти. Ето, старт-стоп системата беше първо въведена тук и за мен това е чудесна технология, която реално допринася за намаляване на разхода. Не ме разбирайте погрешно - Е90 е чудесен автомобил, макар и доста притъпен спрямо Е36, но трябва да имаме реална преценка дори за любимата си марка.
Така ти се струва просто, но всеки следващ модел е по-интересен технологично от предишните. Даунсайз моторите са забавни (турбо) и в момента в който седнеш ще си промениш мнението. Цялата автоиндустрия се насочва натам, BMW просто следват тенденцията, където има търсене. Колкото до сравнението с Е36, няма общо, е9x е къде по-модерен и рафиниран автомобил, докато пак запазва спортен характер. Разликата обаче, че с него може да не усетиш как се движиш със 150-60 по хубав път, а в е36 няма как да стане това.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
b00st написа:Така ти се струва просто, но всеки следващ модел е по-интересен технологично от предишните. Даунсайз моторите са забавни (турбо) и в момента в който седнеш ще си промениш мнението. Цялата автоиндустрия се насочва натам, BMW просто следват тенденцията, където има търсене. Колкото до сравнението с Е36, няма общо, е9x е къде по-модерен и рафиниран автомобил, докато пак запазва спортен характер. Разликата обаче, че с него може да не усетиш как се движиш със 150-60 по хубав път, а в е36 няма как да стане това.
Май написахме едно и също нещо по различен начин

Never mistake motion for action...
- fallenfbsd
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 3.09.2014
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Tsapo написа:fallenfbsd написа:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11449495861353167&slink=c6d1s3
според вас цената колко и е (все пак има история и малко (относително) км)?
аз ли бъркам, но поне 3г трябва да е поддръжана в официалния сервиз, а има фактура за 1700лв от някаква друга фирма сервиз (какво струва 1700лв за обслужване на почти нова кола?)
благодаря предварително за отговорите
Като изключим волана ( не го понасям ) има доста добър набор екстри. За 1700лв. освен да и е сменяна веригата, защото при тези мотори може да се разтрака още на 15 000км. ( знам за такъв случай ). Цена от 30к според мен е приемлива. Провери дали е 2012 или 2011, защото според мен е в края на предходната година.
Ще я боря за сваляне на цената и според мен може малко надолу.
Воланът и мен ме дразни адски,но пълно щастие не съм намерил.
Благодаря && поздрави!
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
b00st написа:Leon написа:Накратко - в Е90 започнаха да опипват почвата за даунсайзинг, замяна на метални с пластмасови части, поевтиняване на производството, масово мавлизане на Х-драйв и много други дреболии, които повлякоха марката извън това, с което беше популярна. Не че развитието е лошо нещо, просто не ми харесват всичките му аспекти. Ето, старт-стоп системата беше първо въведена тук и за мен това е чудесна технология, която реално допринася за намаляване на разхода. Не ме разбирайте погрешно - Е90 е чудесен автомобил, макар и доста притъпен спрямо Е36, но трябва да имаме реална преценка дори за любимата си марка.
Така ти се струва просто, но всеки следващ модел е по-интересен технологично от предишните. Даунсайз моторите са забавни (турбо) и в момента в който седнеш ще си промениш мнението. Цялата автоиндустрия се насочва натам, BMW просто следват тенденцията, където има търсене. Колкото до сравнението с Е36, няма общо, е9x е къде по-модерен и рафиниран автомобил, докато пак запазва спортен характер. Разликата обаче, че с него може да не усетиш как се движиш със 150-60 по хубав път, а в е36 няма как да стане това.
Да, наистина има не малко пластмаса в Е9X модела, особено за турбо кола, както е моята. Но тези части (като chargepipe, diverter valves) се подменят с метални такива и колата става изключително забавна и палава. По отношение на интериора - смятам, че е доста качествен. E36 е един страхотен автомобил, никога съм нямал съмнение, че ще ме прибере. Това съмнение съм го имал с 92-ката, заради водната помпа (която не беше пластмасова). Но гасиш колата, чакаш да истине и продължаваш. С горивната помпа и дюзи е по- големият проблем, нещо което няма да го видиш в предните модели, но... за мен си остава един уникален автомобил, способен да понесе 800 к.с, без да отваряш мотора (N54).
- Mariyan777
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 20.01.2016
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 2004г 530D 218 к.с Ръчка
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Първо да кажа здравейте на всички във форума. Насочил съм се да си закупя първото BMW и се спрях на трета серия поне за сега. Ще се радвам ако ми отделите малко време да ми обясните в общи линии това онова за този модел. На първо място искам да е бензин и за сега съм се насочил към 320i - 2005 - 2007 година. Ще се радвам някой да има такава кола и да сподели лично мнение. За какво да гледам като ида на оглед има ли нещо специфично на което трябва да се обърне внимание. Благодаря предварително за отговорите. Набелязал съм тази http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=c7b6x5 или тази http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=c7b6x5 На другите им набъбват вече цените. 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани