Избор на скутер
Модератор: Общи модератори
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Избор на скутер
Сега за мъжкарството не почвайте
, щото и от любимата марка има предложение, което е брутално като ускорение и вървеж и е едни 650цц скутерче

Аз карам х9, да няма спортна форма, но е един от най-комфортните за дълъг път и самата поза е ориентирана за извън града. Лятото ходих на море с него 570км ги лапна на веднъж средна 104км/ч по неговия компютър и спирка само за бензин, като това е 250цц, а разхода му беше 3,7/100. Има огромен багажник (возил съм детски дюшек в багажника + сгъваемо креватче и се кара без яд
), големи колела 14 предно 13 задно, има уникални фарове + борд компютър и глезотийки. Ако се решиш на х9 задължително 500цц имаш едни 20коня повече, инжекция 14цола задно колело, електрическа централна стойка, радио + блутут + подгревни ръкохватки.Предимството на така наречените макси скутери пред другите мотори, е че вятъра не ти пере капачките на колената директно, а правят завет и вятъра не е така силен дори и при висока скорост и спокойно се кара и в проливен дъжд без да станеш на патенце.



Аз карам х9, да няма спортна форма, но е един от най-комфортните за дълъг път и самата поза е ориентирана за извън града. Лятото ходих на море с него 570км ги лапна на веднъж средна 104км/ч по неговия компютър и спирка само за бензин, като това е 250цц, а разхода му беше 3,7/100. Има огромен багажник (возил съм детски дюшек в багажника + сгъваемо креватче и се кара без яд


Re: Избор на скутер
3.7 е добър разход. Това ме интересуваше повече. Аз така или иначе ще взема скутер( е ще махна моя първо). Но се двуомя дали да взема 200-250 кубика или 500. Щото и малкия поддържа скорост, повече от 120 да поддържам не смятам. Дори и за дълги преходи. Ще го видя пак Пиаджото. А за БМВ-то спор няма. Ама цената там е... по-голяма от моето Е46. 
Sent from my MI 3W using Tapatalk

Sent from my MI 3W using Tapatalk
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Избор на скутер
Колега виж и Piaggio bevarly 500i 39 к.с..На външен вид е страшен пък е и с големи гуми 

Re: Избор на скутер
Бевърлито е гот и е голяма бегачка, ама е градски мотор. Позата е за в града, няма допълнителните степенки да си опънеш краката и слюдата е от типа до 80 и после ураган. Виж за Ямаха маджести 400 перфектен баланс между разход и вървеж, има 35 коня достатъчни за 140 да ги поддържа, доста нова година и разход от 3.8-4 средно, два диска на предното колело абс и бордкомпютър, има много добра слюда, която пази много и в същото време има много готин вид и цената е 2000-5000 в зависимост от годината. Забравих да спомена, че при х9-ката задната спирачка е комбинирана с преден ляв диска, заден диск 70 или 75% и преден 25 или 30% не помня точно. Преден десен е самостоятелен за предната спирачка.

Re: Избор на скутер
2-5000 е голяма сума, търся до 1500 лв, като може да прежаля 200-300 лв отгоре ако си струва мотора. Затова и писах Кимко и Априлията, по стари модели по-евтини са. За хубавото е ясно.
Ще си остана май за Кимкото. Х9 не е лош и той. Ще трябва да се види и да се пробва.
Sent from my MI 3W using Tapatalk

Sent from my MI 3W using Tapatalk
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Избор на скутер
Колега,а ти предимно какъв търсиш 2Т или 4Т ? Доколкото знам 2т скутери са големи бегачки особено големите 

Re: Избор на скутер
Големи 2т скутери няма, а и 180цц гилера рънер 2т харчи 10-11 градско и смисъла от каране на такъв скутер се обезмисля.

Re: Избор на скутер
Мда, точно такава Джилера съм карал, и лапето я беше тунинговало допълнително. Докато пипна газта и вдигна 100км/ч.
. Търся голям скутер, над 200 кубика, с хубав външен вид, до 1500-1600 лв. Спрях се на Kimco Xciting и Aprilia Atlantic. Въпроса е, че за сходни цени има 250 и 500 кубика за Кимко, и 200 и 400 кубика за Априлията. По-голям или по-малък? Отделно приемам и мнения за други марки и модели в този ценови диапазон. Бевърли не ми харесва на външен вид.
Sent from my MI 3W using Tapatalk

Sent from my MI 3W using Tapatalk
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Избор на скутер
Ако купуваш макси скутер за икономия ще се сблъскаш с парадокса ''скъпи консумативи'', говоря само за оригинални, така или иначе алтернативи не съм слагал. Иначе карам Сузуки Бъргман АН650 екзекютив 2008 с доста налични екстри, купих си го чисто нов и никой не може да ме убеди, че скутер трябва да се взима втора ръка. Само за пример ще ти дам, гуми комплект-600лв, заден спирачен диск около 200лв без накладки, 2бр предни дискове Х 300лв/бр-без накладки, накладките бяха около 250лв- предни и задни, филтър въздушен 56лв, разхода му е от 7-10л/100км в зависимост от стила и маршрута на каране. Ще допълня, че го карам целогодишно, без моментите в които има сняг по пътя.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Избор на скутер
Чета и не вярвам на ушите си:
Скутер се купува по няколко причини-
удобство,икономия,липса на задръствания,нисък разход,евтина поддръжка!
Вие се вкарвате във филм с трудно маневрени макси скутери,които харчат повече от кола,
не стават нито за града, нито за изванградско,имат поддръжка като на ново BMW,
чупят се на поразия, ресурса им е като на ванкелов двигател и струват колкото нормален
мотор,а вярвам имате А категория.
Скутер се купува по няколко причини-
удобство,икономия,липса на задръствания,нисък разход,евтина поддръжка!
Вие се вкарвате във филм с трудно маневрени макси скутери,които харчат повече от кола,
не стават нито за града, нито за изванградско,имат поддръжка като на ново BMW,
чупят се на поразия, ресурса им е като на ванкелов двигател и струват колкото нормален
мотор,а вярвам имате А категория.

Re: Избор на скутер
Тоя 650 си е друга категория
Аз ще го взема за,както каза колегата: удобство,нисък разход. 3.7 разход не е повече от кола. Чупят се-трудно ще го докажеш. С моя скутер минах 13000 км. за 3 години, смених едни гуми,масло и няква джаджа без която трудно палеше на стартер(15 евро). Убеден съм, че в България щях да платя по-ниска цена. За категорията ще подмина въпроса,струва ми се неуместен.
Sent from my MI 3W using Tapatalk

Sent from my MI 3W using Tapatalk
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Избор на скутер
Piaggio claimed the X9 manages 65mpg, but real world milage is typically about 45-50mpg
Piaggio-X9
which isn’t that much better than a small fuel efficient car.
Piaggio-X9
which isn’t that much better than a small fuel efficient car.
Re: Избор на скутер
dr.peshev написа:Чета и не вярвам на ушите си:
Скутер се купува по няколко причини-
удобство,икономия,липса на задръствания,нисък разход,евтина поддръжка!
Вие се вкарвате във филм с трудно маневрени макси скутери,които харчат повече от кола,
не стават нито за града, нито за изванградско,имат поддръжка като на ново BMW,
чупят се на поразия, ресурса им е като на ванкелов двигател и струват колкото нормален
мотор,а вярвам имате А категория.
Що приказваш глупусти? х9 се справя отлично със задръстванията лично тествано. Ми не харчат повече от кола, защото няма кола, която в градски цикъл да дава 4литра. Остави само горивото, в х9ката се върти 1л. масло, който се сменя на 3000км. защото е с цедка( говоря за хондовия двигател), окачването е 2 амортесьора отзад + една биалетка, която е супер безпроблемна, отпред имаш вилка, на която при правилна поддръжка минаваш с едни семеринги на 2-3 години и смяна на масло. В колата имаш 4+ литра масло, куп ролки и скъпи ремъци 4 бутала и скъпи дюзи и така на татък да не изброявам, търкаш 4 гуми, 4 диска и куп компоненти по окачване и на годишна база поддръжката на едното е в пъти по скъпо от другото. Ти за ресурс на скутер не говори, защото мога да ти покажа двигател на хонда( като на моята х9) на реални 294 000км без да е сменяно бутало и върви перфектно до преди да катастрофира, купуван е нов и мога да ти го снимам. От 27 март до 18 декември 2015 съм навъртял 19000км със скутера, като за този пробег имам смяна само на масло и 1 въздушен филтър. Колегата с Бъргмана, цените за този Бъргман са несъпоставими с макситата, които коментираме защото просто той е съвсем друг тип скутер, много готин и с много глезотии, но и много сложен и със скъпи консумативи. Давам цени за х9 от първо лице. 3 диска ОЕМ 180лв, ЕБЦ накладки 3 комплекта 66лв, ремък кевларен около 90лв, 2бр. семеринги за предница от БГ 32лв от Италия ОЕМ са около 20лв, въздушен филтър от хонда 77лв от Италия 10лв, 2 гуми Пирели диабло 235лв.. Цените са аналогични или с +20% за 60% от макситата над 250цц, като изключим някой модели като Burgman 650, Tmax500, Gilera GP850.

- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Избор на скутер
И тези "консумативи" на колко км?!
В корсата на жена ми се въртят 3,5л масло , което се сменя на 15к км(5w30 пълна синтетика 9лв/л),
въздушен филтър не сменям,защото е K&N,спирачни дискове с ресурс 150 000км са 60лв,
накладки с ресурс 25-30 000км градско са 30лв,не 2 а 4 гуми 13" за 200лв, кара се и зимата
и има климатик!
Не ме разбирайте погрешно,Карам мотор и кеф цена няма , но не намирам смисъл в макси скутер
с подръжка по-голяма от тази на кола и несъпоставим с мотоциклет от същия клас
В корсата на жена ми се въртят 3,5л масло , което се сменя на 15к км(5w30 пълна синтетика 9лв/л),
въздушен филтър не сменям,защото е K&N,спирачни дискове с ресурс 150 000км са 60лв,
накладки с ресурс 25-30 000км градско са 30лв,не 2 а 4 гуми 13" за 200лв, кара се и зимата
и има климатик!
Не ме разбирайте погрешно,Карам мотор и кеф цена няма , но не намирам смисъл в макси скутер
с подръжка по-голяма от тази на кола и несъпоставим с мотоциклет от същия клас

Re: Избор на скутер
Подвижността на скутера/мотора е несъпоставима с тази на колата. 235лв съм дал за едни от най-скъпите гуми за този размер, който ми трябва единствено мишелин имат с около 30лв по скъп комплект, все пак за мен безопасността е на първо място, може да се вземе комплект и за 70лв, но в завой си аут, а с това пирели без да ме е страх лягам до края на каркаса. За поддръжката на едно макси говорим за не повече от 100-130лв на 10к/км за консуматив. Само пиньоните на един мотоциклет са 300-400лв, а не карат по-много километри, да не говорим, че един плаващ диск на мотоциклет е 3цифрена сума и надали започва с 1 или 2 да не говорим, че една нормална 17 Pirelli diablo за мотоциклет е 350лв само задната. Разхода на гориво на една 700-800 кубикова машина е от 6-7 нагоре, няма багажник, няма жабка, няма купищата чекмедженца и пазещата слюда е тука е предимството на макси скутера. Случи се, че малкия трябваше да бъде в болница за няколко дни, колата не беше при мен и дюшечето на кошарата се побра в багажника на мотора, сгънатата кошара опред при мен + чанта с дрешките и това на скутера, който така натоварен беше 100% караем без да те притеснява, я някой да натовари толкова на суперспорт или мотор без допълнителни кошове и багажници, защото и на максито като му сложиш 3 багажника може половината къща да побере. Щом караш мотор много добре знаеш, че кефа цена няма и понякога малко по-високата цена не би спряла човек, за да се чувства щастлив. Не случайно в Италия и другите европейски страни в час пик на светофарите има купища скутери, защото са практични и удобно за ежедневието, не веднъж в Рим по натоварените светофари сутрин да виждам по 40-50 скутера да чакат зеленото като се почне от 50цц до 850цц машинки. Майка ми също има Шевролет матиз малък и с минимална поддръжка, но в Рим бръмчи с Yamaha xmax 250, защото там където работи не може да намери къде да го спре тоз шевролет.

39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани