е46 320д 150 кс охлажда на място
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
32 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: е46 320д 150 кс охлажда на място
Днес на 14 градуса външна температура , мотора си вървеше 89 градуса. При газ до дупка в баира вдига до 92 и пак пада до 90. Без газ надолу 89. На място 89-90.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
- philipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: е46 320д 150 кс охлажда на място
JTD написа:DiGital написа:Всичко е наред, като се пусне парното се пуска клапата + моторчето за циркулация на водата и се включва вътрешния кръг, получава се топлоотделяне през радиаторчето на парното вътре.
Именно. Ама ходи обяснявай на лаика, който никога не е правил дизелови двигатели как се случва при тях.
Всеки един съвременен дизел при температура под 0 градуса навън и пуснато парно да топли купето на макс, количеството отделена топлина през радиаторчето на парното е по-голямо от количеството топлина произвеждана от двигателя. => двигателя се охлажда.
Ама трябва да имаш малко акъл и малко повече опит с тези неща, за да може да дадеш мнение, което да не е във финансов ущърб на автора на темата.
В момента в който парното се спре, то двигателя няма да се охлажда, а отново ще започне да грее.
Ама трябва да четете обяснението на колегата и да разбирате как работят нещата, а не да бръщолевите глупости, без извинение.garfield90 написа:Днес пак я пробвах, държи между 87-88 много рядко 89. Благодаря
Точно това показва, че термостата ти работи идеално и при тази външна температура просто наблюдаваш началната точка на отварянето му, което е достатъчно за поддържане на тази гранична температура.
Направи си следния експеримент и сам ще се убедиш.
Пускаш скритото меню и гледаш температурата. В момента когато стигне точно 75 градуса, стрелката застава на средата. Пусни в този момент вентилатора на парното на макс и ще видиш, че ще охлади колата много бързо. След това го спри и ще видиш, че започва да грее отново двигателя. Ако това не става, това означава, че нямаш хубаво отопление на купето. При 75 градуса на двигателя, при 0 температура на въздуха и средна сила на вентилатора, то температурата на изходящия въздух от духалките трябва да ти бъде с около 4-5 градуса под тази на антифриза. Ако е по-ниска, то имаш проблем с отоплението, което от собствена страна може да се хване и по не охлаждането на мотора при този режим на работа.
Ама както казах не трябва да бръщолевиш небивалици по форумите, а трябва да си се занимавал с тези неща, за да дадеш компетентно мнение по принцип.
Абсолютно вярно . При работа на място на мотора и отрицателна температура отвън , стрелката ми тръгва наляво ( при максимално пуснато парно и изключен ел.нагревател/печка ). При включен ел.нагревател и играещи от него обороти на празен ход ( страничен ефект,тестван и доказано от него ) , охлаждането е значително по-бавно , но пак се случва. Напълно логично ми изглежда.
С един термостат съм и то сменен с оригинален. Не го обвинявайте моля

32 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани