Кой е по-фен?
Модератор: Общи модератори
66 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Кой е по-фен?
cod-cdbp написа:KPETEH написа:За мен най-големия ми кошмар бе, как заварвам 2-ма чичаци да са ми обърнали е30-ката на една страна и свалят разни работи отдолу и аз взимам един чук и ги бия, ли бия, а те не умират... Мноо кофти, събудих се със свито сърце... Къф съм не знам, лепенки на мповер немам, а само една пробита тениска от музея в Мюнхен.
Tова вече е култово![]()
![]()
![]()
нечовек е


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Stahlblau
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 8.03.2014
- Местоположение: зад волана.
- Пол: Мъж
- Кара: направо.
- Мечтае да кара: настрани!
- Детайли за колата: винаги на борд.
Re: Кой е по-фен?
KPETEH написа:За мен най-големия ми кошмар бе, как заварвам 2-ма чичаци да са ми обърнали е30-ката на една страна и свалят разни работи отдолу и аз взимам един чук и ги бия, ли бия, а те не умират... Мноо кофти, събудих се със свито сърце... Къф съм не знам, лепенки на мповер немам, а само една пробита тениска от музея в Мюнхен.
Хахахахахаха няма такъв човек! Фен съм ти от ден първи! Лошото е че няма да дойдеш на панаира да се запознаем, ще трябва аз да ходя до Дракона... то се е видяло

Въпреки умората сляпо вярвам на хората...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Кой е по-фен?
Мани, мани, не ти требе. Кой не ме познава, на него не му вися нещо 

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
Re: Кой е по-фен?
Хм, М3 или Е30М
Новото струва 75 000CAD
http://www.bmw.ca/en/all-models/m-serie ... intro.html
На старото му искат 109 900 USD (140 000CAD)
http://www.ebay.com/itm/BMW-M3-E30-COUPE-/121906792954
Та един "по-фен" с възможности, какво ли би си взел? Едно старо или за същите пари две нови (с гаранция)?
Баси, с таква "бабичка", дедо ми не требе
Новото струва 75 000CAD
http://www.bmw.ca/en/all-models/m-serie ... intro.html
На старото му искат 109 900 USD (140 000CAD)
http://www.ebay.com/itm/BMW-M3-E30-COUPE-/121906792954
Та един "по-фен" с възможности, какво ли би си взел? Едно старо или за същите пари две нови (с гаранция)?
Баси, с таква "бабичка", дедо ми не требе

- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Re: Кой е по-фен?
Аз съм и от двете страни на барикадата, това какъв ме прави?
Имам е30, в което налях много пари и стои в гаража от 3 години, имам и е39 с почти всички екстри, в напълно заводски вид и до момента съм платил първоначалната му цена неколкократно във вид на гориво и поддръжка, но поне го карам постоянно, докато 30-ката прашасва в гаража.
Миналата година реших, че ще е по-добре тази е30-ка да отиде при някой, който да й се радва, но освен охканията, ахканията, глупавите въпроси и обидно ниските оферти, друго не видях. Уж всеки иска да е фен, всеки търси "хубава 30-ка", всеки е готов да даде пари, но всъщност не е така.
Аз зор нямам. Пък знае ли се, това лято може да съм си в България и да й се порадвам
Фенщината не е каква ти е колата, а какво имаш в главата.
Имам е30, в което налях много пари и стои в гаража от 3 години, имам и е39 с почти всички екстри, в напълно заводски вид и до момента съм платил първоначалната му цена неколкократно във вид на гориво и поддръжка, но поне го карам постоянно, докато 30-ката прашасва в гаража.
Миналата година реших, че ще е по-добре тази е30-ка да отиде при някой, който да й се радва, но освен охканията, ахканията, глупавите въпроси и обидно ниските оферти, друго не видях. Уж всеки иска да е фен, всеки търси "хубава 30-ка", всеки е готов да даде пари, но всъщност не е така.
Аз зор нямам. Пък знае ли се, това лято може да съм си в България и да й се порадвам

Фенщината не е каква ти е колата, а какво имаш в главата.
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Кой е по-фен?
И аз питах дали съм шизофреник ама си траят
Само ще си позволя да изкоментирам това, че не си намерил купувач ... с риск да коментирам нещо дето не ми е работа ...
Направена кола за такава сума не е лесна за продаване.
Парите са си пари и ако някой дава подобна сума за е30 очевидно би имал някаква визия за колата.
Сам знаеш, че когато говорим за къстъм и тн двама човека с еднакъв вкус е трудна работа ...
После идва и момента - "Аз за тия пари знаеш ли кво ще направя"
което само някой минал по този път знае как става и кво се получава накрая
Аз мисля, че не си бил много изненадан, че не си я продал лесно ...
Фенове има, пари нема, тия дето имат пари рядко им се играе в ретро зоната
ако ли пък има пари и желание исканията стават повече и е трудно с готова кола да отговориш и те така
е тва е до голяма степен истината
еУементарно - и двете

Само ще си позволя да изкоментирам това, че не си намерил купувач ... с риск да коментирам нещо дето не ми е работа ...
Направена кола за такава сума не е лесна за продаване.
Парите са си пари и ако някой дава подобна сума за е30 очевидно би имал някаква визия за колата.
Сам знаеш, че когато говорим за къстъм и тн двама човека с еднакъв вкус е трудна работа ...
После идва и момента - "Аз за тия пари знаеш ли кво ще направя"

което само някой минал по този път знае как става и кво се получава накрая

Аз мисля, че не си бил много изненадан, че не си я продал лесно ...
Фенове има, пари нема, тия дето имат пари рядко им се играе в ретро зоната
ако ли пък има пари и желание исканията стават повече и е трудно с готова кола да отговориш и те така

Andronoff написа:Фенщината не е каква ти е колата, а какво имаш в главата.
е тва е до голяма степен истината

BMW_POWER написа:Хм, М3 или Е30М
Та един "по-фен" с възможности, какво ли би си взел? Едно старо или за същите пари две нови (с гаранция)?
еУементарно - и двете


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: Кой е по-фен?
Имам един клиент, дето е собственик на една Е30 кабрио от началото на 80-те. На няма и 80 000 мили е. Не я дава
Свети, всичко и е оригинално и няма и драскотина. Ама ...
Де да ми изпадне нещо такова

Пък вие си дръжте новите сапунерки. Такива, че трябва да идеш на 10 метра, за да разпознаеш марката. Крис Бенгъл уби всякаква индивидуалност в Мюнхен. Аз лично не харесвам дизайна на БМВ след 1992-94г.
За такава кола бих се оженил



Де да ми изпадне нещо такова

Пък вие си дръжте новите сапунерки. Такива, че трябва да идеш на 10 метра, за да разпознаеш марката. Крис Бенгъл уби всякаква индивидуалност в Мюнхен. Аз лично не харесвам дизайна на БМВ след 1992-94г.
За такава кола бих се оженил


- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Кой е по-фен?
BMW_POWER написа:Имам един клиент, дето е собственик на една Е30 кабрио от началото на 80-те. На няма и 80 000 мили е. Не я даваСвети, всичко и е оригинално и няма и драскотина. Ама ...
Де да ми изпадне нещо такова
Пък вие си дръжте новите сапунерки. Такива, че трябва да идеш на 10 метра, за да разпознаеш марката. Крис Бенгъл уби всякаква индивидуалност в Мюнхен. Аз лично не харесвам дизайна на БМВ след 1992-94г.
За такава кола бих се оженил
+1, ама ако знаеш колко хора тук ще ни вземат за ненормални

only rear wheel drive
Re: Кой е по-фен?
И аз съм на мнение ,че трябва да купиш скрап за да си максимално изкефен от крайния резултат. Моята е30-ка беше направо в покъртително външно състояние, но пък за сметка на това нямаше ръжди и я купих. По вин колата си е натоварена за онези години, но отнема дооста средства и време да стане това което е била преди 20 години, а дори и повече. Истинският фен дори да си купи кола набухана с екстри до горе все ще намери нещо допълнително да направи за да може колата му да изпъква и той да си я харесва още повече. На мен лично ми е краста да надграждам и да се получават нещата.
Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Кой е по-фен?
Интересна тема! Отдавна не е имало такава, в този раздел.
Истинския фен, не е онзи, който има Е30 за 20 000, а който се обръща след всяко запазено БМВ, което среща на пътя също като хубавата жена За когото колата не е просто средство за придвижване, а начин на живот. За който редките неща по колата, не са пари на вятъра, а съкровище, което няма всеки ( имам доста редки части за Е34, които седят в мазето, на които много хора се точат да вземат веднага, но не се продават). Който дори в 12 през нощта, не го хваща сън, защото нещо по колата не е наред (ровил съм по колата в 2 през нощта пред блока, защото не искаше да запали, проверявах тоци, свещи, датчици, бензинова помпа, а то се оказа, че е свършил бензина, а нивомера се преебал, но не мирясах докато не запали). Истинския фен, го има в много малко от нас, защото повечето са временно на тази вълна. Купуват си някое Е36, М пакети, друг мотор ала бала и след 2-3 години го разпродадат на части, защото са сложили двигател без документи, а с парите си купят нещо друго. Забравят за марката, форума и фенщината. Истинския фен винаги дава от себе си, без да очаква нещо в замяна. Той е, за синьо-бялата идея, който не му дава да заспи, в деня преди събора, сбирката или просто среща с други фенове. Няма такова успокоение и удоволствие да се кача в колата и просто а покарам. Много често, в трудни моменти ми се е случвало да отида до съседен град, просто да покарам. Не говоря да изцедя колата, а да си покарам с 60-80 по пътя, да слушам музика и да ми е хубаво. Нищо друго не ми действа така успокоително. Неописуемо е чувството, когато след 6 месеца извън България, се качих на БМВ пак, сякаш няма никой покрай мен. Това сме само аз и колата. Не е нужно да имаш много пари или уникална кола, за да бъдеш истински фен. Имам колега, чийто баща е на 70г имат 525 ИХ. От 7-8 години го кара по 6-7 пъти годишно, но до сега никога не си е помислил да го продава, втори собственик е на колата. Говорил съм с него дали не мисли да я маха, а той ми каза, че след като умре синът му( моя колега ) да прави каквото поиска, но до тогава колата не се продава. Грижи се за нея, като за дете. Искате да знаете кой е истински фен? За мен той е истински фен! Истинския фен не се доказва с колата, а с годините и постъпките си. На много тук им е още много, много рано, за казват, че са фенове!
Истинския фен, не е онзи, който има Е30 за 20 000, а който се обръща след всяко запазено БМВ, което среща на пътя също като хубавата жена За когото колата не е просто средство за придвижване, а начин на живот. За който редките неща по колата, не са пари на вятъра, а съкровище, което няма всеки ( имам доста редки части за Е34, които седят в мазето, на които много хора се точат да вземат веднага, но не се продават). Който дори в 12 през нощта, не го хваща сън, защото нещо по колата не е наред (ровил съм по колата в 2 през нощта пред блока, защото не искаше да запали, проверявах тоци, свещи, датчици, бензинова помпа, а то се оказа, че е свършил бензина, а нивомера се преебал, но не мирясах докато не запали). Истинския фен, го има в много малко от нас, защото повечето са временно на тази вълна. Купуват си някое Е36, М пакети, друг мотор ала бала и след 2-3 години го разпродадат на части, защото са сложили двигател без документи, а с парите си купят нещо друго. Забравят за марката, форума и фенщината. Истинския фен винаги дава от себе си, без да очаква нещо в замяна. Той е, за синьо-бялата идея, който не му дава да заспи, в деня преди събора, сбирката или просто среща с други фенове. Няма такова успокоение и удоволствие да се кача в колата и просто а покарам. Много често, в трудни моменти ми се е случвало да отида до съседен град, просто да покарам. Не говоря да изцедя колата, а да си покарам с 60-80 по пътя, да слушам музика и да ми е хубаво. Нищо друго не ми действа така успокоително. Неописуемо е чувството, когато след 6 месеца извън България, се качих на БМВ пак, сякаш няма никой покрай мен. Това сме само аз и колата. Не е нужно да имаш много пари или уникална кола, за да бъдеш истински фен. Имам колега, чийто баща е на 70г имат 525 ИХ. От 7-8 години го кара по 6-7 пъти годишно, но до сега никога не си е помислил да го продава, втори собственик е на колата. Говорил съм с него дали не мисли да я маха, а той ми каза, че след като умре синът му( моя колега ) да прави каквото поиска, но до тогава колата не се продава. Грижи се за нея, като за дете. Искате да знаете кой е истински фен? За мен той е истински фен! Истинския фен не се доказва с колата, а с годините и постъпките си. На много тук им е още много, много рано, за казват, че са фенове!
Re: Кой е по-фен?
И е така, и не е съвсем така. Едно е да си безкрайно влюбен в колата си, друго е да си фен на марката. Имам колега, който е фен на Тойота. В момента кара трета чисто нова купена от магазина. Аз за мен си казах. От сегашните модели бих си взел само 1-ва серия. И то американското изпълнение, не европейското подобие на ГОЛФ.
Re: Кой е по-фен?
Моменти
Разбираш, че си истински фен в момента, в който се зарадваш, че виждаш друго БМВ на пътя.
Разбираш, че си истински фен в момента, в който видиш повечко БМВ-та на куп и получаваш едно нефизическо удоволствие.
Стил
Разбираш, че си истински фен в момента, в който видиш някое БМВ и се усмихнеш, защото обичаш тази или онази извивка на модела.
Разбираш, че си истински фен в момента, в който видиш поддържано, излъскано, измито, с хубави джанти и независимо че не си фен на точно този модел си казваш - страхотно БМВ.
Грижа
Разбираш, че си истински фен в момента, в който гледаш на автомивката как ти мият автомобила и се уловиш, че си мислиш - тоя не знае как се мие кола - въпреки, че той прави по цял ден точно това.
Разбираш, че си истински фен в момента, в който започнеш да сравняваш различните препарати за поддръжка на автомобила, с цел да избереш най-доброто за твоето БМВ.
Портфейл
Разбираш, че си истински фен в момента, в който частите ти станат по-скъпи от тези за последния модел на БМВ и ти продължаваш да си ги купуваш.
Разбираш, че си истински фен в момента, в който се зарадваш, че виждаш друго БМВ на пътя.
Разбираш, че си истински фен в момента, в който видиш повечко БМВ-та на куп и получаваш едно нефизическо удоволствие.
Стил
Разбираш, че си истински фен в момента, в който видиш някое БМВ и се усмихнеш, защото обичаш тази или онази извивка на модела.
Разбираш, че си истински фен в момента, в който видиш поддържано, излъскано, измито, с хубави джанти и независимо че не си фен на точно този модел си казваш - страхотно БМВ.
Грижа
Разбираш, че си истински фен в момента, в който гледаш на автомивката как ти мият автомобила и се уловиш, че си мислиш - тоя не знае как се мие кола - въпреки, че той прави по цял ден точно това.
Разбираш, че си истински фен в момента, в който започнеш да сравняваш различните препарати за поддръжка на автомобила, с цел да избереш най-доброто за твоето БМВ.
Портфейл
Разбираш, че си истински фен в момента, в който частите ти станат по-скъпи от тези за последния модел на БМВ и ти продължаваш да си ги купуваш.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- Stahlblau
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 8.03.2014
- Местоположение: зад волана.
- Пол: Мъж
- Кара: направо.
- Мечтае да кара: настрани!
- Детайли за колата: винаги на борд.
Re: Кой е по-фен?
Леле, много се радвам, че се получи таква позитивна тема за повдигане на бойния дух!
Благодаря на всички които участват в нея 
Вчера се запознах с един човек на около 60 години. Беше с F10-ка. И баща ми си ланкаше с него нещо и като ме видя, ме запозна. Пича е имал всички 5-ци от Е34 до сега във вариант 525i. Всички черни, с черни кожени салони. Само Е34-ката не е М-пакет. Всичко друго е. Изключително ерудиран и културен мъж. Казах му: "Ти си истински фен на пета серия!", а той се усмихна и ми отговори: "Аз не ходя по събори, не съм член на клуба, не влизам по форуми и не ходя по сбирки". Човека е отделял сериозни пари за да си купува пета серия в периода в която конкретната генерация е била актуална! Не е изчаквал да "паднат цените" или нещо. Можел е позволил си го е. Но това което ме вдъхнови е, че той няма самочувствието да се самоизтъква и да се бие в гърдите да обяснява колко голям фен е или колко пари има и т.н. Той просто изпитва удоволствие от шофирането от тази конкретна серия с този конкретен двигател с тази конкретна конфигурация... Каза, че си пази колите които има и се отнася с уважение. Повече от 180 не е вдигал с нито една. Е34-ката я кара сина му, Е39 - жена му, а Е60-ката я е продал за да може да внесе първата вноска за F10. Тя му е най на сърце защото е първото му ново БМВ в живота. Уникален човек, за който повечето хора не подозират че съществува.


Вчера се запознах с един човек на около 60 години. Беше с F10-ка. И баща ми си ланкаше с него нещо и като ме видя, ме запозна. Пича е имал всички 5-ци от Е34 до сега във вариант 525i. Всички черни, с черни кожени салони. Само Е34-ката не е М-пакет. Всичко друго е. Изключително ерудиран и културен мъж. Казах му: "Ти си истински фен на пета серия!", а той се усмихна и ми отговори: "Аз не ходя по събори, не съм член на клуба, не влизам по форуми и не ходя по сбирки". Човека е отделял сериозни пари за да си купува пета серия в периода в която конкретната генерация е била актуална! Не е изчаквал да "паднат цените" или нещо. Можел е позволил си го е. Но това което ме вдъхнови е, че той няма самочувствието да се самоизтъква и да се бие в гърдите да обяснява колко голям фен е или колко пари има и т.н. Той просто изпитва удоволствие от шофирането от тази конкретна серия с този конкретен двигател с тази конкретна конфигурация... Каза, че си пази колите които има и се отнася с уважение. Повече от 180 не е вдигал с нито една. Е34-ката я кара сина му, Е39 - жена му, а Е60-ката я е продал за да може да внесе първата вноска за F10. Тя му е най на сърце защото е първото му ново БМВ в живота. Уникален човек, за който повечето хора не подозират че съществува.
Въпреки умората сляпо вярвам на хората...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...
Re: Кой е по-фен?
Един пресен пример от вчера. Минавам аз през един паркинг пълен с нови фиести голфове полота и разни такива въшки, и гледам едно е46 320 фейс купе светещо от всякъде все едно вчера е излязло от магазина. До него стояха 2 момчета и си викам що пък да не отида да го поздравя за хубавата кола може пък и да излезе фен
Та заприказвахме се и момчето вика бил голям фен на бмв, много му харесвало точно е46 и такива ти подобни. Питах го с кой двигател е след което следва отговор: 2.2 170кс. Това добре ама викам м52 или м54 (макар и да знам с кой е ама да го видя колко разбира). Човека ми каза: I dont know what you are talking about, but it is for sale
притрябвала ми е 20ка на мене
Според вас това фен на марката ли е, като се има в предвид, че колата беше в перфектно състояние на пръв поглед 




..Bayerische Motoren Werke..


66 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани