За заварените джанти
Модератор: Общи модератори
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: За заварените джанти
ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Хаос написа:Bavarcho написа:Купувай М паралела дето продава In_Memoriam ще заспи на 34-ката.
не са с ЕТ/ЦО за Е34, това ме спира
Ти намери какво да те спре,централния отвор е най лесната работа .
Ако ми намериш кори за щори ще ги купя.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: За заварените джанти
За ЕТ-то си знаеш, но ЦО-то не е никакъв проблем.
Точно с тази широчина предни и задни изпадат много рядко, а тези са и направени перфектно (миналата година на събора ги поразлгедах отблизо) и цената е като за същите джанти но неполирани и боядисани.
Отклонихме темата..
Точно с тази широчина предни и задни изпадат много рядко, а тези са и направени перфектно (миналата година на събора ги поразлгедах отблизо) и цената е като за същите джанти но неполирани и боядисани.
Отклонихме темата..

Re: За заварените джанти
Ако сплавта на джантата позволява и ако заварката се прави от човек, който си разбира от занаята, няма проблеми. Карал съм доста комплекти джанти и някои от тях са били със заварки. Аз също съм носил джанта за заваряване, след пукване при изправяне. Никога не съм имал проблеми.
Няма спор, че е по-добре да не са заваряни едни джанти, но да се отписват директно е пресилено според мен.
Няма спор, че е по-добре да не са заваряни едни джанти, но да се отписват директно е пресилено според мен.
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: За заварените джанти
Делян написа:Ако сплавта на джантата позволява и ако заварката се прави от човек, който си разбира от занаята, няма проблеми. Карал съм доста комплекти джанти и някои от тях са били със заварки. Аз също съм носил джанта за заваряване, след пукване при изправяне. Никога не съм имал проблеми.
Няма спор, че е по-добре да не са заваряни едни джанти, но да се отписват директно е пресилено според мен.
Търкалям си заварявана джанта от 2-3 години по дупки бабуни с високи скорости, и няма проблем.

Ехх значи гледам и су чудя, как само в този форум се кара само с нови оригинални джанти и нови гуми?


То по форумната логика, аргонистите щяха да са на изчезване..


- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: За заварените джанти
Тази година за първи път карам с незаварени джанти от 2008 насам, ми не виждам разлика а това че е м5 какво значение има да не е 40 тона в композиция аз като карам със заварени джанти 520 със 180-200 по-безопасно ли е от м5 с около 200 примерно.
Всички пътища водят към НАДИН 

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: За заварените джанти
Haddess написа:То по форумната логика, аргонистите щяха да са на изчезване..
То само джанти се заваряват...


Re: За заварените джанти
Преди 4-5 години 4-ри бр., точно такива М-паралел един заварчик от Бургас се пробва 2-3 пъти да ги поправи, но не успя
Спомням си, че ми обясняваше, че точно този модел джанти били ''ковани'', тоест по-тънки и следователно практически не ставали за такива ремонти.
Не знам дали това не си го измисли за оправдание за несполучливите опити, но в крайна сметка продадох и 4-те джанти за 250 лв.

Спомням си, че ми обясняваше, че точно този модел джанти били ''ковани'', тоест по-тънки и следователно практически не ставали за такива ремонти.
Не знам дали това не си го измисли за оправдание за несполучливите опити, но в крайна сметка продадох и 4-те джанти за 250 лв.
- Татко, това е новият ми приятел. Той е влогър, трейдър, маркетинг гуру и инфлуенсър...
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин?
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин?

Re: За заварените джанти
Паралелите са магнезиеви, за това не му се е получило. И между другото са изключотелнои здрави. Преди известно време превзех 15 см. бордюр, за да не се блъсна в кола, която ме засече. Когато слязох очаквах да видя липсващо парче или осмица, в същност имаше отчупено парче от бордюра, а джантата беше одрана. След проверка се оказа и че не е крива.
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: За заварените джанти
Не са магнезиеви. Ковани са от алуминиева сплав. Магнезиеви са само капаците на "турбините".
Ubi dubium, ibi libertas
Re: За заварените джанти
Да, прав си колега и ти благодаря за поправката
Бях останал с впечатление, че са forged magnesium.
Малко в страни от темата, но ми стана интересно и потърсих информация по темата и по-специално какво по-точно представляват "кованите" джанти и споделям индформацията, в случай, че има и други, които не са наясно и им е интересно.
"Forging uses intense heat and pressure to transform a (solid} slug of alloy material into the final shape of a wheel. Forged aluminum is about 300 per cent stronger than cast aluminum, yet less material is needed to produce the same "cast alloy wheel", which results in a lighter product. Because of the basic limitations inherent in forging, most forged wheels are two or three piece units. In two-piece construction, a centre is forged and welded or bolted into a spun or stamped outer rim. In a three-piece wheel, the centre is bolted to an inner and an outer rim half. This stands as an advantage of being easily customizable for a variety of widths and offsets."
............................Mg...........Al
Forged wheels.......7,3 kg.......11 kg
Cast wheels..........10 kg........15 kg
Изводът от това, което четох на няколко места е, че магнезиевите са по-леки, но алуминиевите по-здрави. Съответно, ако колата е за писта, определено магнезиевите са правилният избор, но за стриит кола, предвид състоянието на пътищата, кованите алуминиеви са по-добрият вариант, предвид съотношението им тегло/здравина.

Бях останал с впечатление, че са forged magnesium.
Малко в страни от темата, но ми стана интересно и потърсих информация по темата и по-специално какво по-точно представляват "кованите" джанти и споделям индформацията, в случай, че има и други, които не са наясно и им е интересно.
"Forging uses intense heat and pressure to transform a (solid} slug of alloy material into the final shape of a wheel. Forged aluminum is about 300 per cent stronger than cast aluminum, yet less material is needed to produce the same "cast alloy wheel", which results in a lighter product. Because of the basic limitations inherent in forging, most forged wheels are two or three piece units. In two-piece construction, a centre is forged and welded or bolted into a spun or stamped outer rim. In a three-piece wheel, the centre is bolted to an inner and an outer rim half. This stands as an advantage of being easily customizable for a variety of widths and offsets."
............................Mg...........Al
Forged wheels.......7,3 kg.......11 kg
Cast wheels..........10 kg........15 kg
Изводът от това, което четох на няколко места е, че магнезиевите са по-леки, но алуминиевите по-здрави. Съответно, ако колата е за писта, определено магнезиевите са правилният избор, но за стриит кола, предвид състоянието на пътищата, кованите алуминиеви са по-добрият вариант, предвид съотношението им тегло/здравина.
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани