проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- niko8926
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 22.11.2015
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е46 318и
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Благодаря за бързия отговор колега
Още не знам какво точно е станало, но иначе двигателя пали (работи много неравномерно и се форсира сам) и се чува силно блъскане в картера, не подкачва масло (мисля, че може маслената помпа е дала фира и веригата да блъска в картера
ще се разбере тези дни като го смъкна и отворя) също така при палене стартера все едно върти напразно за части от секундата и вече след това напразно завъртане си е нормално и пали (дано сте ме разбрали какво имам предвид) може и КВ да е скъсала
След консултация с майстор по телефона ми каза, че единствената причина този двигател да направи така е да остане без масло, а маслото е на макс
Надявам се след смяната само да

Още не знам какво точно е станало, но иначе двигателя пали (работи много неравномерно и се форсира сам) и се чува силно блъскане в картера, не подкачва масло (мисля, че може маслената помпа е дала фира и веригата да блъска в картера


След консултация с майстор по телефона ми каза, че единствената причина този двигател да направи така е да остане без масло, а маслото е на макс
Надявам се след смяната само да

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Леко ми е излезнал буталният болт ...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Здравейте
И аз вече имам проблеми с (най-добрия мотор н42б20). Като взех колата преди 6м.нямаше ядове. Към днесшна дата ми побеля косата.Сменил съм свещи,2 бобини,гарнитура капак клапани,масло филтри. Направен преглед на зацепването на веригата (ок).Сменено серво и вакум помпа.Но няма подобрение в работата на мотора.На студен старт пали все едно на 2-3 цилиндъра започва едно тресене,прекъсване. След 30-40сек. гася и паля на ново има леки подобрения,като позагрее започва едно яко прекъсване и придърпване в движение,започва да мига лампата на мотора. Записва ми MISSFIRE 3-4цил. друг път 2-4 цил. имаше и 1-2-4 цил. Другата грешка е разменени кабели на сонди 1-2 .Колата е ходила при 4 диагностика, 2-ма,от които са от форума.Преди 3-4 дни колата беше и в Камор. Направи ли са ресет на модулите и 2-3 дни беше супер. Сега старата песен се завъртя от начало.
Колата има газ но е спряна от 2м.Големия катализатор е махнат стоят само малките след сонди 1-2
Дайте идеи какво да правя.

И аз вече имам проблеми с (най-добрия мотор н42б20). Като взех колата преди 6м.нямаше ядове. Към днесшна дата ми побеля косата.Сменил съм свещи,2 бобини,гарнитура капак клапани,масло филтри. Направен преглед на зацепването на веригата (ок).Сменено серво и вакум помпа.Но няма подобрение в работата на мотора.На студен старт пали все едно на 2-3 цилиндъра започва едно тресене,прекъсване. След 30-40сек. гася и паля на ново има леки подобрения,като позагрее започва едно яко прекъсване и придърпване в движение,започва да мига лампата на мотора. Записва ми MISSFIRE 3-4цил. друг път 2-4 цил. имаше и 1-2-4 цил. Другата грешка е разменени кабели на сонди 1-2 .Колата е ходила при 4 диагностика, 2-ма,от които са от форума.Преди 3-4 дни колата беше и в Камор. Направи ли са ресет на модулите и 2-3 дни беше супер. Сега старата песен се завъртя от начало.
Колата има газ но е спряна от 2м.Големия катализатор е махнат стоят само малките след сонди 1-2
Дайте идеи какво да правя.



- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
bobreti написа:Здравейте
И аз вече имам проблеми с (най-добрия мотор н42б20). Като взех колата преди 6м.нямаше ядове. Към днесшна дата ми побеля косата.Сменил съм свещи,2 бобини,гарнитура капак клапани,масло филтри. Направен преглед на зацепването на веригата (ок).Сменено серво и вакум помпа.Но няма подобрение в работата на мотора.На студен старт пали все едно на 2-3 цилиндъра започва едно тресене,прекъсване. След 30-40сек. гася и паля на ново има леки подобрения,като позагрее започва едно яко прекъсване и придърпване в движение,започва да мига лампата на мотора. Записва ми MISSFIRE 3-4цил. друг път 2-4 цил. имаше и 1-2-4 цил. Другата грешка е разменени кабели на сонди 1-2 .Колата е ходила при 4 диагностика, 2-ма,от които са от форума.Преди 3-4 дни колата беше и в Камор. Направи ли са ресет на модулите и 2-3 дни беше супер. Сега старата песен се завъртя от начало.
Колата има газ но е спряна от 2м.Големия катализатор е махнат стоят само малките след сонди 1-2
Дайте идеи какво да правя.![]()
![]()
Сменяй мотора така става когато не четеш форум-а и двигателя ти е сглобяван от британски джихадисти

п/с за всеки случай измери му компресията ако е от Италия и е каран с 15w40.

- niko8926
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 22.11.2015
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е46 318и
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Аз имам 2 въпросчета:
1. Има ли значение как ще се сложат зъбните колела на РВ ?
2. Кабелите на датчика за положението на РВ (на изпускателя) стигат ли до компа ?
Че имам съмнение, че са прекъснати ( два тачкика слагах и пак ми дава грешка и двигателя едвам работи на предела да угасне)
Относно проблема на колегата
Да не би проблема да е в махнатия катализатор
1. Има ли значение как ще се сложат зъбните колела на РВ ?
2. Кабелите на датчика за положението на РВ (на изпускателя) стигат ли до компа ?
Че имам съмнение, че са прекъснати ( два тачкика слагах и пак ми дава грешка и двигателя едвам работи на предела да угасне)
Относно проблема на колегата
Да не би проблема да е в махнатия катализатор

- overclock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
bobreti написа:Здравейте
И аз вече имам проблеми с (най-добрия мотор н42б20). Като взех колата преди 6м.нямаше ядове. Към днесшна дата ми побеля косата.Сменил съм свещи,2 бобини,гарнитура капак клапани,масло филтри. Направен преглед на зацепването на веригата (ок).Сменено серво и вакум помпа.Но няма подобрение в работата на мотора.На студен старт пали все едно на 2-3 цилиндъра започва едно тресене,прекъсване. След 30-40сек. гася и паля на ново има леки подобрения,като позагрее започва едно яко прекъсване и придърпване в движение,започва да мига лампата на мотора. Записва ми MISSFIRE 3-4цил. друг път 2-4 цил. имаше и 1-2-4 цил. Другата грешка е разменени кабели на сонди 1-2 .Колата е ходила при 4 диагностика, 2-ма,от които са от форума.Преди 3-4 дни колата беше и в Камор. Направи ли са ресет на модулите и 2-3 дни беше супер. Сега старата песен се завъртя от начало.
Колата има газ но е спряна от 2м.Големия катализатор е махнат стоят само малките след сонди 1-2
Дайте идеи какво да правя.![]()
![]()
Ако имаш възможност пробвай с друг компютър. Ако след рестарт на модулите проблема се оправя, то тогава пробвай с рестарт на всеки модул отделно за да се установи от кой точно идва проблема. Преинсталация или ъпдейт на софтуера на компа също е вариант.
Случайно да си сменявал датчик колянов вал с неоригинален?
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
overclock написа:bobreti написа:Здравейте
И аз вече имам проблеми с (най-добрия мотор н42б20). Като взех колата преди 6м.нямаше ядове. Към днесшна дата ми побеля косата.Сменил съм свещи,2 бобини,гарнитура капак клапани,масло филтри. Направен преглед на зацепването на веригата (ок).Сменено серво и вакум помпа.Но няма подобрение в работата на мотора.На студен старт пали все едно на 2-3 цилиндъра започва едно тресене,прекъсване. След 30-40сек. гася и паля на ново има леки подобрения,като позагрее започва едно яко прекъсване и придърпване в движение,започва да мига лампата на мотора. Записва ми MISSFIRE 3-4цил. друг път 2-4 цил. имаше и 1-2-4 цил. Другата грешка е разменени кабели на сонди 1-2 .Колата е ходила при 4 диагностика, 2-ма,от които са от форума.Преди 3-4 дни колата беше и в Камор. Направи ли са ресет на модулите и 2-3 дни беше супер. Сега старата песен се завъртя от начало.
Колата има газ но е спряна от 2м.Големия катализатор е махнат стоят само малките след сонди 1-2
Дайте идеи какво да правя.![]()
![]()
Ако имаш възможност пробвай с друг компютър. Ако след рестарт на модулите проблема се оправя, то тогава пробвай с рестарт на всеки модул отделно за да се установи от кой точно идва проблема. Преинсталация или ъпдейт на софтуера на компа също е вариант.
Случайно да си сменявал датчик колянов вал с неоригинален?
Нямам друго еку.Аз лично датчик на КВ не съм сменявал.
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
ilia1984 написа:bobreti написа:Здравейте
И аз вече имам проблеми с (най-добрия мотор н42б20). Като взех колата преди 6м.нямаше ядове. Към днесшна дата ми побеля косата.Сменил съм свещи,2 бобини,гарнитура капак клапани,масло филтри. Направен преглед на зацепването на веригата (ок).Сменено серво и вакум помпа.Но няма подобрение в работата на мотора.На студен старт пали все едно на 2-3 цилиндъра започва едно тресене,прекъсване. След 30-40сек. гася и паля на ново има леки подобрения,като позагрее започва едно яко прекъсване и придърпване в движение,започва да мига лампата на мотора. Записва ми MISSFIRE 3-4цил. друг път 2-4 цил. имаше и 1-2-4 цил. Другата грешка е разменени кабели на сонди 1-2 .Колата е ходила при 4 диагностика, 2-ма,от които са от форума.Преди 3-4 дни колата беше и в Камор. Направи ли са ресет на модулите и 2-3 дни беше супер. Сега старата песен се завъртя от начало.
Колата има газ но е спряна от 2м.Големия катализатор е махнат стоят само малките след сонди 1-2
Дайте идеи какво да правя.![]()
![]()
Сменяй мотора така става когато не четеш форум-а и двигателя ти е сглобяван от британски джихадисти
п/с за всеки случай измери му компресията ако е от Италия и е каран с 15w40.
Форума го чета.Тази ми е втората такава кола,с предишната нямах никакви ядове.
- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
bobreti написа:Форума го чета.Тази ми е втората такава кола,с предишната нямах никакви ядове.
Време е за трета със същият "добър" мотор

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Първо да ви поздравя за готиният форум .
Имам следният проблем . Купих си 318i N46 2004 година на 180000 км реални . Карал съм я 500 км и от 100 километра при топъл двигател та май 1 минута след запалване се чува едно такова так так так като при дизелов двигател и едно тихо свирене . Няма загуба на сила и няма промяна в разходът на гориво . Маслото е за смяна след 3000 километра и до момента е карано само с Лонг Лайв 0w30 . Какъв може да бъде проблемът ? Какво масло да сложа 5w40 или там каквото е ? Двигателят е мазен около тия букси за Ванос или там как се казват . Мерси от сърце .
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
[quote="omerta83"]
Първо да ви поздравя за готиният форум .
Масло 0-40 или 5-40.За омасляването: откачи двете букси на соленоидите,махни двата болта за ключе 10,извади двата соленоида и им смени гумените О-пръстени.
Здравейте , Първо да ви поздравя за готиният форум .
Масло 0-40 или 5-40.За омасляването: откачи двете букси на соленоидите,махни двата болта за ключе 10,извади двата соленоида и им смени гумените О-пръстени.
- niko8926
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 22.11.2015
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е46 318и
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Здравейте, колеги !
Искам да ви попитам на какво може да се дължи следния проблем :
Паля и както двигателя работи перфектно започва едно чукане (чува се някъде от разпр. валове). При изваждане на маркуча от серовото и чукането спира и си помислих, че е вакуум помпата и я смъкнах и запалих без нея и чукането остана
Има моменти в които чукането спира и при подаване на газ пак започва ... при форсиране и в момента когато оборотите падат няма никакво чукане ... също така при махане на капачката на маслото двигателя започва да притриса и почти угасва
Като изключим чукането двигателя работи и върви перфектно, няма никакви грешки (нова верига, обтегач и масло)
Искам да ви попитам на какво може да се дължи следния проблем :
Паля и както двигателя работи перфектно започва едно чукане (чува се някъде от разпр. валове). При изваждане на маркуча от серовото и чукането спира и си помислих, че е вакуум помпата и я смъкнах и запалих без нея и чукането остана


Като изключим чукането двигателя работи и върви перфектно, няма никакви грешки (нова верига, обтегач и масло)

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
niko8926 написа:Здравейте, колеги !
Искам да ви попитам на какво може да се дължи следния проблем :
Паля и както двигателя работи перфектно започва едно чукане (чува се някъде от разпр. валове). При изваждане на маркуча от серовото и чукането спира и си помислих, че е вакуум помпата и я смъкнах и запалих без нея и чукането останаИма моменти в които чукането спира и при подаване на газ пак започва ... при форсиране и в момента когато оборотите падат няма никакво чукане ... също така при махане на капачката на маслото двигателя започва да притриса и почти угасва
![]()
Като изключим чукането двигателя работи и върви перфектно, няма никакви грешки (нова верига, обтегач и масло)
Да не сте изпуснали шпонката на ваккум помпата при валовете ?
Добрите шофьори имат остатъци от насекоми по страничните си прозорци! - Валтер Рьорл
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
bobreti написа:omerta83 написа:Здравейте ,
Първо да ви поздравя за готиният форум .
Масло 0-40 или 5-40.За омасляването: откачи двете букси на соленоидите,махни двата болта за ключе 10,извади двата соленоида и им смени гумените О-пръстени.
Благодаря , смених ги също така и уплатненията на вакумнатапомпа и обтегачът на веригата . Според мен звукът малко утихна , но въпреки това пак се чува , колата леко тресе при студен двигател и след една минута оборотите от 1000 се нормализират до към 700 . Купих масло 5в40 на Мотул X Clean .,ще го сменя и тогава дано се оправи .
- niko8926
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 22.11.2015
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е46 318и
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Не колега
Аз смъквах и капака на клапаните да погледна дали ще се види нещо, но уви, нищо видимо (даже мисля да взема да я запаля без капака да чуя от къде чука ..) Всичко изглежда наред... Има ли възможност маркучите на картерната вентилация и клапана за маслените пари да ми прави проблем
Аз смъквах и капака на клапаните да погледна дали ще се види нещо, но уви, нищо видимо (даже мисля да взема да я запаля без капака да чуя от къде чука ..) Всичко изглежда наред... Има ли възможност маркучите на картерната вентилация и клапана за маслените пари да ми прави проблем

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани