Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 25.03.2016
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от koko358 » 25 Мар 2016, 16:06

Притесняваме, че е със задно и е автоматик и незнам как ще се държи на сняг. Досега съм карал само автомобили с предно предаване.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW G32 LCI "22
Детайли за колата: BMW G32 LCI "22

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Tsapo » 25 Мар 2016, 16:41

Sna7ch написа:Здравейте, бъдещи колеги харесал съм няколко е90ки 320д моля за мнение :
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=d62niz
http://www.cars.bg/c1352283
http://www.cars.bg/c1559228
Интересува ме какво ви е мнението за тези.
И също така извинявам се, не намирам изчерпателен отговор относно тия прословути пеперудки махат ли се не се ли махат на точно тези модели?
И кой от двата 163hp или 177hp e по удачния избор и дали са здрави също така, че в момента карам ауди B7 2tdi и ми съсипа животеца :banghead:



Много добре знам какво ти е с 2.0TDI на Ваг ( и аз пострадах )
Първата е M47 163.
Втората и тя е M47 но е ремапвана и сигурно затова пише 177 коня, но реално е 163.
Третата е N47 177.
Първата и втората нямат драми с веригата стига да не са на 500к
Третата има, но може да е сменяна ( това ще кажат в БМВ по рама на автомобила )
Аз лично като вид, екстри и двигател бих избрал първата. Най вероятно е на 300к, защото на по-малко няма а и ДПФ й е махнат. Пеперудите грам да не те притесняват, махат се лесно и е задължително да го направиш при покупката на стар дизел ( аз ги махнах на 3-тата седмица )
Отиваш гледаш дали ще ти харесат визуално и на звук. Ако се спреш на някоя от тях взимаш рамата и я проверяваш в БМВ за история, километри и какво е сменяно. Акцията за безплатна смяна на вериги при N47 изтече.
Успех колега и не се хвърляй на бързи покупки, разгледай пазара има и читави коли просто трябва търпение и време.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 25 Мар 2016, 17:08

Sna7ch написа:Здравейте, бъдещи колеги харесал съм няколко е90ки 320д моля за мнение :
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=d62niz
http://www.cars.bg/c1352283
http://www.cars.bg/c1559228
Интересува ме какво ви е мнението за тези.
И също така извинявам се, не намирам изчерпателен отговор относно тия прословути пеперудки махат ли се не се ли махат на точно тези модели?
И кой от двата 163hp или 177hp e по удачния избор и дали са здрави също така, че в момента карам ауди B7 2tdi и ми съсипа животеца :banghead:


Колега за 10-11к и тея коли ще ти съсипят животеца, как може баш дъното на пазара да гледаш, ако ще взимаш дизел в тоя диапазон си приготви един 4-5к 1вата година, за да я стегнеш.

Конктерно за колите - тази в Asko 96 е на ~390к реални, като пристигaше, тая къща въобще я отбягвайте, вкарват много скапани коли и пудрят и продават късо, за да въртят бързо пара.

Втората с тоя ауспух е по-скоро към 270к и да най-вероятно е мапната .

Третата изглежда прилично, но и тя е 177 к.с. и вече няма акция за смяна на веригите т.е. едни 2к лв за смяна задължително.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 25.03.2016
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от torko » 25 Мар 2016, 18:56

Здравейте!
Това ми е първи пост във форума,не карам BMW за сега,но мисля да подкарвам.
До сега гледах две коли на живо, и не ми харесаха.
Все още не съм се спрял на определен модел,само знам че ще да е Е92 или Е90 320D,177 или 184кс.
Четох за драмите с веригата на N47D20 -177кс,незнам след мотора какви други букви ,цифри има.До сега в мрежата гледам има N47D20А,N47D20С,N47D20О1 ,какво точно трябва да се гледа.Какъв код на мотора е за предпочитане при 184кс. те имат ли този проблем с веригата.

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 25.03.2015
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW Е90/Е92

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от straychev » 26 Мар 2016, 2:24

Здравейте отново.
Като цяло съм доста объркан в избора на точната кола и двигател...
Чета за дизелите колко били скъпи, как трябвало да приготвя поне 4000 лева за "вкарване в ред" за първата година ако си взема 2006-та 320д... И подобни стряскащи съвети.
Реално аз не знам двигател, който да е безпроблемен и всички да го препоръчват и да е здрав! Все ще се намери някой да каже нещо и да знае някой с такъв, който голямо тегло тегли с него...
Та, искам да попитам, за първа кола, за човек, който не очаква да прави повече от 20,000 км на година - какъв двигател трябва да си избера. Колата ще се кара главно в чужбина, 40% градско/60% извънградско. Кой двигател е най-добрия вариант за мен? Дизел 177к.с. добър вариант ли е? Вече всичките ли са с оправени вериги или все още се намира тук-там някой, който не е... Също така - как са бензините, 320и 170к.с. ?
Искам да намеря кола, която няма да се налага да я гледам в сервиза повече отколкото паркирана пред у нас. Знам, че това е и от кола до кола, но ако правилно си избера двигателя - мога да намаля шансовете за висене по серивизи и нерви...
Благодаря за разбирането! Чакам отговори с нетърпение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 26 Мар 2016, 18:52

С тия изисквания си за бензинова кола. Предвид превеса на извънградското, препоръчвам 320/325 бензин да търсиш, каквато изпадне в добро състояние. Хич не влизай в нафтовия сценарий за 20к км на година :winky:
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 310
Регистриран на: 2.02.2008
Местоположение: гр.Асеновград
Пол: Мъж
Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
Детайли за колата: arctic metallic

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от FE LIPE » 27 Мар 2016, 9:05

Аз с моите 7000 км годишно хубаво съм си уцелил размера-320i :D ,а на колегата по-горе бих препоръчал да не гледа тези с директно впръскване(320i-170 k.c.),за мен са по-проблемни.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 10.05.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: s65b40

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Andrey_86 » 27 Мар 2016, 10:16

Подкрепям колега Леон. Но ти препоръчвам единствено 6 цилиндровия бензин. На магистрала с 140км/ч 330д ти дава ~7 или малко под 7, 330и ти дава малко над 8. Предвид километрите които ще правиш, няма да го усетиш този малък разход отгоре. Сега от кола до кола има разлика, и един милион различни неща могат да се счупят които са общи за бензина и дизела, но някак си на дизела вероятността да се счупи нещо е по голяма заради по комплексната му природа. :)

Каквото и да купуваш си проучи колата добре.

Успех!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Gqbriel » 27 Мар 2016, 11:29

Andrey_86 написа:Подкрепям колега Леон. Но ти препоръчвам единствено 6 цилиндровия бензин. На магистрала с 140км/ч 330д ти дава ~7 или малко под 7, 330и ти дава малко над 8. Предвид километрите които ще правиш, няма да го усетиш този малък разход отгоре. Сега от кола до кола има разлика, и един милион различни неща могат да се счупят които са общи за бензина и дизела, но някак си на дизела вероятността да се счупи нещо е по голяма заради по комплексната му природа. :)

Каквото и да купуваш си проучи колата добре.

Успех!

Това с второто 330и да даде малко над 8 ако е Н52 означава да забрави за всякакво ускорение....330д не стига 7 въобще с тази скорост.
Незнам защо го хвърлята не 6-ците ,те не са от най-безпроблемните такива :dunno: само дето н52 е комплексен мотор може би повече от 320д 163кс който за неговите нужди според мен е най-безпроблемния или 177 но със сменени вериги ,а колегата май не е в БГ и по-добре да търси сервизна кола..отделно че 330i като цена спрямо 320д при еднакво запазени екземпляри още в началото имат доста разлика...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 27 Мар 2016, 11:55

Andrey_86 написа:Подкрепям колега Леон. Но ти препоръчвам единствено 6 цилиндровия бензин. На магистрала с 140км/ч 330д ти дава ~7 или малко под 7, 330и ти дава малко над 8. Предвид километрите които ще правиш, няма да го усетиш този малък разход отгоре. Сега от кола до кола има разлика, и един милион различни неща могат да се счупят които са общи за бензина и дизела, но някак си на дизела вероятността да се счупи нещо е по голяма заради по комплексната му природа. :)

Каквото и да купуваш си проучи колата добре.

Успех!


Само да кажа че Е61 дава под 7 със 140 на автопилот, Е90 дава малко над 6 :) та разликата далеч не е толкова малка ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от nero_ » 27 Мар 2016, 12:36

Може и до голяма степен да е късмет, но аз минах едни безпроблемни 60к км с 325и н52 на газ. Единствения ремонт беше термостат. Колата беше италианка на бог знае колко километра. С обслужване 200лв на 10к км и цената на газта си правете сметка, колко евтино съм ги минал тези 60к.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 25.03.2016
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от torko » 27 Мар 2016, 12:40

Гледах тази:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=d74953
на визия добре,но не ми хареса как работи мотора.
Може ли да ми кажете,от N47D20 184кс. след 2010г.
има ли драми с двигателите(веригите)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 27 Мар 2016, 13:23

torko написа:Гледах тази:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=d74953
на визия добре,но не ми хареса как работи мотора.
Може ли да ми кажете,от N47D20 184кс. след 2010г.
има ли драми с двигателите(веригите)

Уж след 03.2010г проблема с агресивната забчатка на коляновия вал е отстранен, но аз ако си купя такава кола със сигурност бих отделил 1000лв. да и сменя ангренажа.
Колата изглежда опъната и запазена, какво не ти хареса в работата на мотора?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 27 Мар 2016, 13:23

Не и за момента излиза адски здрав двигател

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 25.03.2016
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от torko » 27 Мар 2016, 15:12

vld написа:
torko написа:Гледах тази:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=d74953
на визия добре,но не ми хареса как работи мотора.
Може ли да ми кажете,от N47D20 184кс. след 2010г.
има ли драми с двигателите(веригите)

Уж след 03.2010г проблема с агресивната забчатка на коляновия вал е отстранен, но аз ако си купя такава кола със сигурност бих отделил 1000лв. да и сменя ангренажа.
Колата изглежда опъната и запазена, какво не ти хареса в работата на мотора?

Благодаря, за отговорите!
Наистина колата е много готина,с този цвят и салон е много красива,доста запазена
с минимални козметични едва доловими забележки.
Мотора работи малко по кораво(шумно) от тези които съм виждал,
но може да се дължи на това, че беше и студен.

Taruno написа:Не и за момента излиза адски здрав двигател

да разбирам,че няма значение кода на мотора N47D20- А, С и други,
важно да е след 03.2010г

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook