Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
alpina27 написа:Е не е като да не може м10тка да парзаля, да не кажа че по добре и от някой м50-ки пп:
Цялата работа била в задкормилното устройство, казват запознати
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Аз пък познавам един, дето точно с М10 показва не лоши резултати
only rear wheel drive
- Djamal
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
- Мечтае да кара: Е30 м20б25
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Днес не свърших почти никаква работа по колата, но няма как.Реших все пак да оправя въпросния цирк
Пълно беше с кабели които не служеха за нищо, байпаси, идващи от някъде и просто висящи си, не вързани никъде, допълнителни маси, и други творения на някой начинаещ електричар.Махнах ключа за газта от първата световна война както и придружаващите му кабели.И открих две лампички които бяха намотани и си висяха, ето за какво говоря:
Някой някаква идея за къде са?Продължих като си мислех да разкачам газовата, която ми бъркаше в здравето от деня в който колата стана моя.Но не се дава, бутилката и е пълна а кранчето явно не затваря, и успях да смъкна само изпарителя.Днес дойде и това:
никога не помирисвала газ .Към комплекта има и стъпково моторче, и дюза за студен старт.По случай повода си купих още нещо от горивната система:
Лошото е че не ми стигнаха кинтите да взема и маркуч 10ка, че и той е за смяна, но другата седмица.Получих един интересен подарък:
Сега остава едната да я напълня с бутилка шотландско уиски, другата с бадеми и като завърша колата да ги отворя .Общо взето това е от днес, както и си имам нов пепелник че стария заяждаше при отваряне...Сега от тук на татък трябва да се стягам и да спра да си копувам разни пластмаси ,и да събирам мотора, че трябва да я водя в кат, моя номер идва и не искам да го изпусна .
Пълно беше с кабели които не служеха за нищо, байпаси, идващи от някъде и просто висящи си, не вързани никъде, допълнителни маси, и други творения на някой начинаещ електричар.Махнах ключа за газта от първата световна война както и придружаващите му кабели.И открих две лампички които бяха намотани и си висяха, ето за какво говоря:
Някой някаква идея за къде са?Продължих като си мислех да разкачам газовата, която ми бъркаше в здравето от деня в който колата стана моя.Но не се дава, бутилката и е пълна а кранчето явно не затваря, и успях да смъкна само изпарителя.Днес дойде и това:
никога не помирисвала газ .Към комплекта има и стъпково моторче, и дюза за студен старт.По случай повода си купих още нещо от горивната система:
Лошото е че не ми стигнаха кинтите да взема и маркуч 10ка, че и той е за смяна, но другата седмица.Получих един интересен подарък:
Сега остава едната да я напълня с бутилка шотландско уиски, другата с бадеми и като завърша колата да ги отворя .Общо взето това е от днес, както и си имам нов пепелник че стария заяждаше при отваряне...Сега от тук на татък трябва да се стягам и да спра да си копувам разни пластмаси ,и да събирам мотора, че трябва да я водя в кат, моя номер идва и не искам да го изпусна .
М20 фанатик
mr. Stroke
mr. Stroke
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Двете лампички са за осветление на раглажа на фаровете долу на кората под волана
- Djamal
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
- Мечтае да кара: Е30 м20б25
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
GEORGIEV написа:Двете лампички са за осветление на раглажа на фаровете долу на кората под волана
Сега разбирам защо са висяли свободни, кората липсва .
М20 фанатик
mr. Stroke
mr. Stroke
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
ogata написа:Не знам за кои джанти говориш. Но и двата са стил 5 - 15ките от е34, а 16ките с полираният борд - от е38.
Ще станат на е30, ма ако си 5x120 и ще има заигравки с ЕТ-то.
За е30 като цяло по-скоро питай м10тката, К_Ilkov, КРЕТЕНА ... [list=][/list]
Гледам са ме изтипосали за разбирател та да се обадя
Djamal написа:Точно за стил 5 питах(все още не им знаех модела) дали ги има на 4х100.А щом си узаконил мотора, след време ще те питам разни работи на Л.С.
Колегата ти е отговорил снимково - стил 5 за е30 7х15 ЕТ24 4х100 57.1
M10 написа::OT:
На Огата стил 5-цата е от е38 демек 5х120 ... 8х16 ЕТ23 72.6 ЦО
Има ги и от е39, но са 7х16 ЕТ 20 74.1 ЦО
Може да станат за е30, но не знам дали ти се играе в тоя филм и колко е оправдано изобщо
Отпред иска 10мм фланец заради апаратите ако са винтилирани дисковете иначе май става и без или с 5мм ...
viewtopic.php?f=36&t=390605&start=15
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Поздравления за ентусиазма и решението да не оставиш колата да се претопи. Гледах я и на двете обяви и ме беше яд че няма място в автопарка.
Имам някои препоръки, дано да си извлечеш някакви изводи.
М10 не е толкова лош, колкото мислят повечето хора, особено ако е абсолютно технически изправен.
Окачване на е30 се сменя изключително лесно, за няколко часа можеш да върнеш заводска височина и мекост. Не се заблуждавай - радостта ти от колата с малко по-спортно окачване ще се увличи в пъти, отколкото ако я оставиш в заводски параметри. Същото важи и за джантите.
Пакети и мойлери са винаги по вкус, както и тонирани стъклета и фарчета с чорапогащник. Но и те се свалят за отрицателно време.
Аз първо бих разпундил цялата кола до голо купе за да се изкърпи, защото по снимките мога да ти кажа, че ще има много работа. И е добре да я направиш по-скоро, защото където има дупка, тя се увеличава скорострелно при тези вече стари коли.
Пожелавам ти искрено успех, ако имаш нужда от някаква част специфична за двоен стоп, с радост бих ти помогнал ако имам налична.
Имам някои препоръки, дано да си извлечеш някакви изводи.
М10 не е толкова лош, колкото мислят повечето хора, особено ако е абсолютно технически изправен.
Окачване на е30 се сменя изключително лесно, за няколко часа можеш да върнеш заводска височина и мекост. Не се заблуждавай - радостта ти от колата с малко по-спортно окачване ще се увличи в пъти, отколкото ако я оставиш в заводски параметри. Същото важи и за джантите.
Пакети и мойлери са винаги по вкус, както и тонирани стъклета и фарчета с чорапогащник. Но и те се свалят за отрицателно време.
Аз първо бих разпундил цялата кола до голо купе за да се изкърпи, защото по снимките мога да ти кажа, че ще има много работа. И е добре да я направиш по-скоро, защото където има дупка, тя се увеличава скорострелно при тези вече стари коли.
Пожелавам ти искрено успех, ако имаш нужда от някаква част специфична за двоен стоп, с радост бих ти помогнал ако имам налична.
...I know this is irrelevant, but I just wanted you all to know: when I'm at home on my own and there's no one around, I get naked, cover myself in lubrication and slide on the floor, pretending I'm a slug...
- Djamal
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
- Мечтае да кара: Е30 м20б25
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
K_Ilkov написа:ogata написа:Не знам за кои джанти говориш. Но и двата са стил 5 - 15ките от е34, а 16ките с полираният борд - от е38.
Ще станат на е30, ма ако си 5x120 и ще има заигравки с ЕТ-то.
За е30 като цяло по-скоро питай м10тката, К_Ilkov, КРЕТЕНА ... [list=][/list]
Гледам са ме изтипосали за разбирател та да се обадяDjamal написа:Точно за стил 5 питах(все още не им знаех модела) дали ги има на 4х100.А щом си узаконил мотора, след време ще те питам разни работи на Л.С.
Колегата ти е отговорил снимково - стил 5 за е30 7х15 ЕТ24 4х100 57.1M10 написа::OT:
На Огата стил 5-цата е от е38 демек 5х120 ... 8х16 ЕТ23 72.6 ЦО
Има ги и от е39, но са 7х16 ЕТ 20 74.1 ЦО
Може да станат за е30, но не знам дали ти се играе в тоя филм и колко е оправдано изобщо
Отпред иска 10мм фланец заради апаратите ако са винтилирани дисковете иначе май става и без или с 5мм ...
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5&start=15
Благодаря ти, ще се оглеждам и за тази джанта на 4х100, фланците не са ми проблем, проблем би било ако трябва да се минава на 5х120, но и там вече джантата е друга, BBS RC 090 .
gnmzl написа:Поздравления за ентусиазма и решението да не оставиш колата да се претопи. Гледах я и на двете обяви и ме беше яд че няма място в автопарка.
Имам някои препоръки, дано да си извлечеш някакви изводи.
М10 не е толкова лош, колкото мислят повечето хора, особено ако е абсолютно технически изправен.
Окачване на е30 се сменя изключително лесно, за няколко часа можеш да върнеш заводска височина и мекост. Не се заблуждавай - радостта ти от колата с малко по-спортно окачване ще се увличи в пъти, отколкото ако я оставиш в заводски параметри. Същото важи и за джантите.
Пакети и мойлери са винаги по вкус, както и тонирани стъклета и фарчета с чорапогащник. Но и те се свалят за отрицателно време.
Аз първо бих разпундил цялата кола до голо купе за да се изкърпи, защото по снимките мога да ти кажа, че ще има много работа. И е добре да я направиш по-скоро, защото където има дупка, тя се увеличава скорострелно при тези вече стари коли.
Пожелавам ти искрено успех, ако имаш нужда от някаква част специфична за двоен стоп, с радост бих ти помогнал ако имам налична.
Благодаря за подкрепата, чесно казано имам нужда на този етап.До голо купе няма как да я разпилея, работя на улицата , нямам гараж...Колкото до частите, ще ми трябват 2 прави бронии, може и да са с лош хром, но да не са криви и пластмасовите детайли да са здрави.
М20 фанатик
mr. Stroke
mr. Stroke
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Djamal написа:Благодаря за подкрепата, чесно казано имам нужда на този етап.До голо купе няма как да я разпилея, работя на улицата , нямам гараж...Колкото до частите, ще ми трябват 2 прави бронии, може и да са с лош хром, но да не са криви и пластмасовите детайли да са здрави.
За съжаление и на мен ми трябват такива
...I know this is irrelevant, but I just wanted you all to know: when I'm at home on my own and there's no one around, I get naked, cover myself in lubrication and slide on the floor, pretending I'm a slug...
- Djamal
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
- Мечтае да кара: Е30 м20б25
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Ще намериме, в краен случай e-bay.
М20 фанатик
mr. Stroke
mr. Stroke
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Броните са огромен проблем, и аз търсих та знам да какво говорим.Задната ми е събирана от 3 различни брони.
only rear wheel drive
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Има чисто нови алтернативни, излизат около 120 лева без отстъпка на парче. Имам предвид, че без значение дали купувате ъгъл или цяла греда, пак е толкова цената. Според мен ако не се намерят оригинални хубави, не е лоша алтернатива да се купи примерно само греда (най-често смазаният елемент) и да се сглоби с частите от оригиналната, или да се търсят други парчета от други брони. Трудно е, но не е невъзможно.
...I know this is irrelevant, but I just wanted you all to know: when I'm at home on my own and there's no one around, I get naked, cover myself in lubrication and slide on the floor, pretending I'm a slug...
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
А някой сравнявал ли е алтернативите с оригиналната броня? Хрома дали е дебел и качествен? Защото афтърмаркет ламарините имат разминавания с оригиналните.
- Djamal
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
- Мечтае да кара: Е30 м20б25
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Хрома не е проблем, ще се прехромира ако се наложи, проблема е да се намерят прави бронии.То така като се замисля задната има сървсем малко криво, което в краен вариянт мога да изправя, но прастмасовата лайсна ми е счупена и ще трябва нова.Предната е на хармоника но и тя е поправима, но пластмасата е потрошена, и на нея.
М20 фанатик
mr. Stroke
mr. Stroke
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Абе то и за е28 има алтернативни брони по 200 лв парчето, ама като я сложиш до оригинала и ОЛИ ОЛИ ОЛИ ОЛИ ОЛИ ОЛИ
Пичуй, имам една е30ка под ръка. С брони е, изглеждат добре, да ида да наснимам, пък ше видим кой ше почерпи най-много
Вещите да кажат дали брони от двоен и троен стоп са взаимозаменяеми.
Пичуй, имам една е30ка под ръка. С брони е, изглеждат добре, да ида да наснимам, пък ше видим кой ше почерпи най-много
Вещите да кажат дали брони от двоен и троен стоп са взаимозаменяеми.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани