Температура на мотора в градски условия
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			28 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
- kluna_
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 245
 - Регистриран на: 14.02.2008
 - Местоположение: Плевен
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 520i
 
Re: Температура на мотора в градски условия
stenlipk написа:Моята вдигаше 105 когато бях с преебана гарнитура на глава.След ремонта повече от 95 градско не вдигам....
E това исках да чуя
Но като знам ,че е почти абитюрент
 Вчера се загледах доста ,при външна температура около 20С с вкл климатик ,постоянно варираше около 97-103С, като 103 държи по сфетофарите с леко преместване с отпускане на спирачка
 Честно вече спрях да ги гледам тия скрити менюта,ако кривне стрелката ще го мисля тогава

- stenlipk
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 308
 - Регистриран на: 3.06.2014
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 520i
 - Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
 
Re: Температура на мотора в градски условия
Ами имаше...при извънградско каране със 160-170 започваше да стига до 105 градуса вместо да ги сваля...след известно време сутрин при палене ми правеше маркучите на балони и изби радиатора.Много са относителни нещата при шибаната охл.система на тия коли.не се хвърляй веднага за най-лошото.чисти радиатори,смени водна помпа както са те посъветвали колеги ама гарнитурата я остави за последно хах
			
		- spacepl
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3354
 - Регистриран на: 29.03.2007
 - Местоположение: Pleven
 - Пол: Мъж
 - Кара: E60 530D F07 530D
 - Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
 - Детайли за колата: трошляче някакво :)
 
Re: Температура на мотора в градски условия
stenlipk написа:Ами имаше...при извънградско каране със 160-170 започваше да стига до 105 градуса вместо да ги сваля...след известно време сутрин при палене ми правеше маркучите на балони и изби радиатора.Много са относителни нещата при шибаната охл.система на тия коли.не се хвърляй веднага за най-лошото.чисти радиатори,смени водна помпа както са те посъветвали колеги ама гарнитурата я остави за последно хах
Същите са симптомите ( с изключение на студеното надуване сутрин) и ако няма дифузьор на радиатора.
Ще направя едно клипче днес, но вчера при 27-28 външна температура, включен климатик и задръствания ми стоеше на 92-93, като в движение беше на 92, а на място 93. Виското ми е за топъл климат.

Re: Температура на мотора в градски условия
spacepl написа: Виското ми е за топъл климат.
Пламене, това виско няма нищо общо с ОЕМ-а . Да ,така е-за топъл климат е ,но държи мотора по хладен! Правил съм експеримент с такова ново и го подарих на познат,след което сложих оригинално за 480лв и се държи много по-различно , т.е при студено време и старт на двг почти не се чува,леко изфучава за 1-2 сек и това е.....другото фучеше доста (на момчето което го дадох,дори зимата на -10 фучи все едно е 30 градуса) . И мотора наистина го държи около 92-93 градуса.
  
  
- spacepl
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3354
 - Регистриран на: 29.03.2007
 - Местоположение: Pleven
 - Пол: Мъж
 - Кара: E60 530D F07 530D
 - Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
 - Детайли за колата: трошляче някакво :)
 
Re: Температура на мотора в градски условия
Да знам, че не е ОЕМ, но някакси не ми се наливат толкова пари вече в колата.  Купувам части от средния ценови диапазон и за сега съм доволен. Цената на ОЕМ частите стана малко кофти с този скъп долар, а колата е вече абитюурентка.
			
		Re: Температура на мотора в градски условия
Напълно съм съгласен и не те упреквам по никакъв начин,напълно разбираемо за толкова стари коли вече. Идеята ми беше ,че има разлика в работата и според мен от това държи при теб такива градуси 
  Друга логика не хващам ,освен че бензиновите винаги си работят на по-висока температура ....а пък осмаците още повече.
			
		
  Друга логика не хващам ,освен че бензиновите винаги си работят на по-висока температура ....а пък осмаците още повече.- stenlipk
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 308
 - Регистриран на: 3.06.2014
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 520i
 - Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
 
Re: Температура на мотора в градски условия
Колега,как си дал 500 лв за виско  
  
  
  Все още ли има хора,които се опитват да съживят 17 годишните мъртъвци и да наливат пари в тях?Понякога се чудя на хора от форума как си дават последните стотинки за старите кошари...Аз на моята и взимам части от средния диапазон както каза колегата...И съм доволен,защото рано или късно пак ще се счупи.няма смисъл от наливане на големи пари в стари коли...но все пак всеки си знае 
  
			
		Re: Температура на мотора в градски условия
stenlipk написа:Колега,как си дал 500 лв за виско![]()
![]()
Все още ли има хора,които се опитват да съживят 17 годишните мъртъвци и да наливат пари в тях?Понякога се чудя на хора от форума как си дават последните стотинки за старите кошари...Аз на моята и взимам части от средния диапазон както каза колегата...И съм доволен,защото рано или късно пак ще се счупи.няма смисъл от наливане на големи пари в стари коли...но все пак всеки си знае
![]()
Toва е най-малкото което съм дал за колата
- stenlipk
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 308
 - Регистриран на: 3.06.2014
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 520i
 - Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
 
Re: Температура на мотора в градски условия
качи снимки да видиме този екземпляр  
			
		
Re: Температура на мотора в градски условия
stenlipk написа:качи снимки да видиме този екземпляр
По снимките нищо не може да разбереш освен екстрите ,друго си е на живо и на крикче във въздуха
- Vacheto
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 112
 - Регистриран на: 4.03.2009
 - Местоположение: Ямбол
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е39 520/540
 - Мечтае да кара: Е39
 
Re: Температура на мотора в градски условия
meha написа:stenlipk написа:Vacheto ,възможно е след смяната на радиатора да е паднала температурата.Ти защо го смени ? Моя изглежда като чисто нов,мия го всяка година отвън и отвътре доста сериозно!
:
Стария ми течеше по малко между казанчето и радиатора. Явно стария е бил позапушен, защото от както съм с новия повече от 92-93(това е на светофара на място) градуса не ми вдига, а тези дни си е доста жега и виското взе да се чува по-често.



			28 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	