K&N vs. AEM DryFlow
Модератор: Общи модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
K&N vs. AEM DryFlow
Принципно филтъра не си го търся за Е39ката, понеже там съм сложил K&N - обаче един Хондист днеска ми вкара мухата за DryFlow-a та се зачудих.
Идеята зад К&N, е че има една идея по-трудна поддръжка - ако пръскането с масло може да го наречем трудност, но все пак е нещо което е в +. За другия пък четох, че бил не толкова порест и пазил повече мотора ... но там пък няма масло да задържа боклуците.
Не, че имам нещо против и на VW-то да му нашия такъв като на Е39ката, но искам да чуя и вашето мнение относно предимствата и недостатъците на DryFlow срещу K&N.
1. http://www.ebay.co.uk/itm/AEM-28-20865- ... Swvt1WRR1A
2. http://www.ebay.co.uk/itm/K-N-Air-Filte ... SwqYBWmfgo
Цената е много близка и не е фактор в случая.
Идеята зад К&N, е че има една идея по-трудна поддръжка - ако пръскането с масло може да го наречем трудност, но все пак е нещо което е в +. За другия пък четох, че бил не толкова порест и пазил повече мотора ... но там пък няма масло да задържа боклуците.
Не, че имам нещо против и на VW-то да му нашия такъв като на Е39ката, но искам да чуя и вашето мнение относно предимствата и недостатъците на DryFlow срещу K&N.
1. http://www.ebay.co.uk/itm/AEM-28-20865- ... Swvt1WRR1A
2. http://www.ebay.co.uk/itm/K-N-Air-Filte ... SwqYBWmfgo
Цената е много близка и не е фактор в случая.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: K&N vs. AEM DryFlow
Брей в такъв тунингистки форум като нашия от 200 човека ни един не знае.
Явно личните драми са на мода пред техническите чуденки
Ще направя едно Дино преди и след филтъра, който купя, че поне да споделя келепира.
Явно личните драми са на мода пред техническите чуденки

Ще направя едно Дино преди и след филтъра, който купя, че поне да споделя келепира.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: K&N vs. AEM DryFlow
deyan-enchev написа:Брей в такъв тунингистки форум като нашия от 200 човека ни един не знае.
Явно личните драми са на мода пред техническите чуденки![]()
Ще направя едно Дино преди и след филтъра, който купя, че поне да споделя келепира.
Т'ва е положението... форумът се е превърнал във всичко друго, но не и автомобилен. И все едни и същи звезди с нито едно мнение в технически раздел за цялото си съществуване като потребители се грижат да е такъв. Тъжно.
Иначе нямам идея, Dry flow не съм слагал никога...

- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: K&N vs. AEM DryFlow
Еми явно в БГ и БМВ Поуър форум нямаме тествали
Но ако се съди по-това
http://www.bobistheoilguy.com/forums/ub ... /2494995/2
https://www.tacomaworld.com/threads/dry ... er.115102/
http://www.g6performance.com/forum/show ... hp?t=20680
изглежда , който го мързи слага драйфлоу, пере и кара ... който иска "повече" уловени частици, пере, слага масло и кара ... до колко реално повече хваща обмаслен филтър спрямо драйфлоу ... не вярвам, някой да е провел строго научни изследвания
аз лично ползвам K&N , такъв имаше колата ... аз лично не бих слагал "спортен" защото от доста тестове на стенд, ОЕМ хартиен вади повече коне на СТОК кола , ако човек е правил глава, валове, сгъстявал, разреждал + турбина и т.н. тогава сигурно е важно да е с конус или панелен афтърмаркет
прането на K&N отнема 10мин, слагането на маслото отнема 3 минути ако си внимателен + някакво време за сушене зависи от температурата, с едно комлектче на K&N (което е просто рандъм автомобилно масло + читав обезмаслител) вече карам 4 години, пера филтъра 2 пъти в годината защото в Пловдив е някакъв АД въздуха като запрашеност
ако човек държи да си поръча афтърмаркет филтър, не виждам каква е толкова разликата между това дали ще переш или переш и слагаш масло, сигурно и 2та варианта ще свършат прекрасна работа за ентусиасти и тунинг машини
дано някой който е ползвал и другия тип пише
и при двата филтъра може да стане най-тъпия фал ... сваляш да переш... отиваш да палиш колата да отидеш на кафе ... и някъде по пътя, чудейки се защо звука е странен ?! какво става с тая генерация, гърнета, колектори за 30мин от както не си карал ... спреш, дигаш капак ... ?!?!?! забравил си филтъра у вас и си караш без него (реална ситуация)

Но ако се съди по-това
http://www.bobistheoilguy.com/forums/ub ... /2494995/2
https://www.tacomaworld.com/threads/dry ... er.115102/
http://www.g6performance.com/forum/show ... hp?t=20680
изглежда , който го мързи слага драйфлоу, пере и кара ... който иска "повече" уловени частици, пере, слага масло и кара ... до колко реално повече хваща обмаслен филтър спрямо драйфлоу ... не вярвам, някой да е провел строго научни изследвания
аз лично ползвам K&N , такъв имаше колата ... аз лично не бих слагал "спортен" защото от доста тестове на стенд, ОЕМ хартиен вади повече коне на СТОК кола , ако човек е правил глава, валове, сгъстявал, разреждал + турбина и т.н. тогава сигурно е важно да е с конус или панелен афтърмаркет
прането на K&N отнема 10мин, слагането на маслото отнема 3 минути ако си внимателен + някакво време за сушене зависи от температурата, с едно комлектче на K&N (което е просто рандъм автомобилно масло + читав обезмаслител) вече карам 4 години, пера филтъра 2 пъти в годината защото в Пловдив е някакъв АД въздуха като запрашеност
ако човек държи да си поръча афтърмаркет филтър, не виждам каква е толкова разликата между това дали ще переш или переш и слагаш масло, сигурно и 2та варианта ще свършат прекрасна работа за ентусиасти и тунинг машини
дано някой който е ползвал и другия тип пише
и при двата филтъра може да стане най-тъпия фал ... сваляш да переш... отиваш да палиш колата да отидеш на кафе ... и някъде по пътя, чудейки се защо звука е странен ?! какво става с тая генерация, гърнета, колектори за 30мин от както не си карал ... спреш, дигаш капак ... ?!?!?! забравил си филтъра у вас и си караш без него (реална ситуация)



4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани