BG меню за МК3-МК4 навигации
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- ivailo0
- младши ентусиаст
- Мнения: 371
- Регистриран на: 13.04.2014
- Местоположение: Варна / Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA M-Tech ///M-Pack
Re: BG меню за МК3-МК4 навигации
Точно така Това исках да кажа, но явно не останах разбран. Софта е ок, просто мк3 е... "мек"
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: BG меню за МК3-МК4 навигации
mad_presley написа:ares2 написа:дали пък тогава бъркат нещо при инсталацията или записването? ефекта го наблюдавам само на мк3
МК3 си е бъгав компютър. Един път да ти падне акумулатора и го пиши бегал. Да не говорим, че преди да се откачи акумулатор, трябва да се изчака Power диода да изгасне и тогава да се откача.
Причините за умирането със сигурност не са от БГ софтуера. Какъвто и да и вкараш, пак ще си умре, ако ще умира. В повечето случаи умират от това, че лазерния четец е заминал и не може да прочете диска, от вкарване на MODE1 диск, от записване на менте подложка CD и в редки случаи, вече бъгнат комп, който наглед си работи, но при ъпдейт не може да започне записа от правилното място.
Както съм написал в първото мнение, всеки си го прави на собствен риск и отговорност. Софтуера е пробван и тестван в продължение на 6-7 години на над 1000 навигации, така че проблемите със сигурност не са от софтуера, а от причините посочени по-горе.
Колега, стига с този паднал акумулатор и ела да ти покажа как ще откача захранването колкото пъти кажеш на едно МК3 без нищо да му стане. Мога да ти покажа и едно МК3, което работи в пъти по-добре от половината МК4 модули в БГ и си го карам в колата с карти за БГ, записани на х24 (скорост 24) и всичко си му е Ок. Изобщо не е бъгав МК3 модула.
Ако лазерният четец е заминал, изобщо няма да стартира ъпдейта на софта, просто модулът ще извади диска.
Относно Power диода, той изгасва едва тогава, когато за период от 60 секунди, няма комуникация по I-bus шината, но модулът остава в standby mode, което не дава някакви бонуси при снемането на захранващото напрежение от модула.
И нещо важно - модулите не умират просто така при ъпдейт на софтуера. Дори да се случи нещо, което да доведе до нефункциониране на модула, то е поправимо.
mad_presley написа:svetliol написа:Колеги да попитам - от няколко дни монитора на навигацията ми прави номера - първоначално стартира с нормални цветовe, а след известно време (неопределено 5 минути или 1 час) променя цветовете, като преобладава жълтото.
Прилагам снимки, на които може да се забележи разликата.
Четох и търсих по темите, но намирам само проблеми с TV тунер, а аз нямам такъв. Навигацията е MKIV.
Проблема ти е във монитора. От RGB сигнала ти липсва синьото или накратко B-то Не знам някой, който да се е опитвал да го оправи този проблем и да е успял.
Ами не си питал и няма как да знаеш, но определено нещата са поправими. Може да се възстанови нормалната картина на дисплея, но не е работа за телевизионен сервиз, защото платката е комбинирана и служи както за управление на дисплея, така и за бутоните и енкодерите.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ivo1bg
- FC BAYERN
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: BG меню за МК3-МК4 навигации
Колега, а като ги пишеш тези работи, можеш ли да поемеш отговорността за последиците от тях? Ще поемеш ли навигациите на хората, които ти повярват и почнат смело да разкачат комповете си и след като умрат ти ги изпратят за "ремонт"? Това, че твоя комп работи добре, означава ли, че всички 15 годишни навигации са така? Не знам с колко мк3-ки си се сблъсквал, но през мен са минали стотици и мога да те уверя, че умират много лесно. Съживяването е въпрос на късмет, едни се оправят без проблем, други са за кофата. Такива проблеми с мк4 почти не съм имал и не защото са по-млади, а поради, според мен, различен софтуер и различен принцип на работа с този софтуер.
Лазерния четец не умира изведнъж, а бавно и мъчително и поради тази причина можеш също да си убиеш компа. Започва да чете и не може да завърши, следва черен екран и който има тв тунер се наслаждава на неговото меню.
Хубаво е, че даваш надежда на хората с мъртви навигации и проблемни дисплеи, но ако не искаш да сметна поста ти като реклама, ще трябва да кажеш нещо повече за начина за оправяне .
Sent from my SM-T705 using Tapatalk 2
Лазерния четец не умира изведнъж, а бавно и мъчително и поради тази причина можеш също да си убиеш компа. Започва да чете и не може да завърши, следва черен екран и който има тв тунер се наслаждава на неговото меню.
Хубаво е, че даваш надежда на хората с мъртви навигации и проблемни дисплеи, но ако не искаш да сметна поста ти като реклама, ще трябва да кажеш нещо повече за начина за оправяне .
Sent from my SM-T705 using Tapatalk 2
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: BG меню за МК3-МК4 навигации
stony1 написа:....
Ами не си питал и няма как да знаеш, но определено нещата са поправими. Може да се възстанови нормалната картина на дисплея, но не е работа за телевизионен сервиз, защото платката е комбинирана и служи както за управление на дисплея, така и за бутоните и енкодерите.
Съдейки по познанията ти, не виждам смисъл да те питам каквото и да е.
Няма и отново да ти обясняваме 10 човека + официалния бюлетин от BMW, защо МК3 имат проблем, не и в тази тема.
P.S И естествено, че платките са комбинирани, за това са платки....същото е, като масата, няма маса само за ракия, маса само за пържоли, маса само за салата....
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: BG меню за МК3-МК4 навигации
ivo1bg написа:Колега, а като ги пишеш тези работи, можеш ли да поемеш отговорността за последиците от тях? Ще поемеш ли навигациите на хората, които ти повярват и почнат смело да разкачат комповете си и след като умрат ти ги изпратят за "ремонт"? Това, че твоя комп работи добре, означава ли, че всички 15 годишни навигации са така? Не знам с колко мк3-ки си се сблъсквал, но през мен са минали стотици и мога да те уверя, че умират много лесно. Съживяването е въпрос на късмет, едни се оправят без проблем, други са за кофата. Такива проблеми с мк4 почти не съм имал и не защото са по-млади, а поради, според мен, различен софтуер и различен принцип на работа с този софтуер.
Лазерния четец не умира изведнъж, а бавно и мъчително и поради тази причина можеш също да си убиеш компа. Започва да чете и не може да завърши, следва черен екран и който има тв тунер се наслаждава на неговото меню.
Хубаво е, че даваш надежда на хората с мъртви навигации и проблемни дисплеи, но ако не искаш да сметна поста ти като реклама, ще трябва да кажеш нещо повече за начина за оправяне .
Sent from my SM-T705 using Tapatalk 2
Няма никаква реклама и никога не съм си правил такава. Който е чел темите ми ще види, че всичко е описано детайлно и с най-големи подробности, така, че всеки, четейки да може да го реализира в собствения си автомобил. Описано е с технически термини, грамотно, като е съпроводено и със снимков материал. Който пък се е свързал с мен е получил адекватна помощ и поддръжка със съответната гаранция. Винаги съм казвал, че електрониката и проблемите с нея на са хапка за всяка уста.
Относно броя на модулите, ами не съм ги броил, но определено на умират лесно, а тези които са минали през мен и са били "умрели" към момента са живи и работят. МК4 модулите имат същите симптоми както и МК3. И при тях се случва при опит за ъпдейт на софтуера модулът да "умре" и дисплея да остане без картина. МК4 модулите използват механика с оптика за четене на ДВД и драйвер настроен за тази механика. Тук са основните разлики, защото плътността на записа на едно ДВД е в пъти по-голяма от тази на едно СД. За сравнение - едно еднослойно ДВД е с обем 4,5 гигабайта, а СДто е 700 мегабайта. Това налага използването на доста по-прецизно управление на механиката както и в пъти по-прецизна оптика. Ако сравним петното, което проектира съответната оптична глава върху площта на диска, ще видим, че оптиката на ДВД поектира в пъти по-малка точка. Именно това позволява на едно ДВД да чете СД формат без проблеми, независимо колко години е експлоатирано. На практика се получава така, че самото ДВД спира да чете ДВД формат, но продължава безпроблемно да си чете и поддържа СД формат. Иначе принципът на работа си е идентичен, оптиката чете логически нули и единици, записани на повърхността на диска.
Вярно е че, лазерният четец не умира изведнъж, просто интензитета му намалява с годините експлоатация, но има нещо, което трябва да се отчете и то е свързано с диска, на който е записан софтуера. Щом лазерът разпознае диска, прочете бут сектора и започне ъпдейта на софтуера, единствената причина за забиването, умирането или както там го наречете е некачествения запис на носителя. На практика, носителят има грешки или недобре записана информация, като под недобре визирам малката разлика между логическата 0 и 1. Това обаче (малката разлика между логическата 0 и 1) зависи от устройството, с което е направен записа а не от устройството, което чете. Дори и да се случи товача, че навигацията да покаже черен екран в следствие на незавършил ъпдейт на софтуера, това не означава, че модулът е умрял. Нещата са поравими, но не е за всеки интервенцията, която следва и не се прави на приципа проба грешка.
Съживяването е въпрос на късмет за тези, които нямат понятие от електроника и принципа на работа на съответния модул.
mad_presley написа:stony1 написа:....
Ами не си питал и няма как да знаеш, но определено нещата са поправими. Може да се възстанови нормалната картина на дисплея, но не е работа за телевизионен сервиз, защото платката е комбинирана и служи както за управление на дисплея, така и за бутоните и енкодерите.
Съдейки по познанията ти, не виждам смисъл да те питам каквото и да е.
Няма и отново да ти обясняваме 10 човека + официалния бюлетин от BMW, защо МК3 имат проблем, не и в тази тема.
P.S И естествено, че платките са комбинирани, за това са платки....същото е, като масата, няма маса само за ракия, маса само за пържоли, маса само за салата....
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Бюлетините на БМВ са за хора които нямат понятие от електроника и не представляват интерес в сферата на техническите познания. Те са написани за общата маса и нямат полезна информация по отношение на TTl нива, логики I2C комуникация, управление на процесори и генериране на видео сигнали, които на практика са заложени в един МК модул.
Това сравнение с масата беше най-неуместното, което може да се направи. Като написах, че платката е комбинирана, визирах това, че към нея се подава RGBs сигнал, а тя управлява TFT LCD матрицата чрез LVDS сигнал, като в същото време генерира кодовете за енкодерите и бутоните на дисплея, които от своя страна се подават по сериен интерфейс, който предтавлява Rx, Tx комуникация. Тази комуникация обаче е различна от серийната I-bus комуникация, което налага преработването на Rx, Tx комуникацията в I-bus комуникация.
Та в този ред на мисли, ако колегата си занесе модула на някой телевизионен сервиз, там ще им е трудно да му решат проблема, който може да не се окаже изобщо в платката зад дислпея.
Относно познанията ми, няма как да съдиш за тях, понеже явно не можеш да разбереш какво обяснявам, а това означава, че твоята подготовка куца. Това, че не приемам официалния бюлетин на BMW и мнението на десет човека за миродавно е поради простата причина, че не е технически издържано и както написах по-горе, официалния бюлетин на BMW е широката маса от хора, които притежават автомобили на този производител.
Сега по темата:
Нямам никава представа какъв е проблемът с това БГ меню и не ми пука. Аз си ползвам ОЕМ версията на менютата за моите модули МК3 и МК4, но щом колегите споделят, че един и същи модул се държи по различен начин с ОЕМ меню и с БГ меню, то трябва да се потърси решение на проблема.
Лесно е да седиш зад компа или да пишеш от телефона, че модулът е умрял или оптиката му е заминала, но е съвсем друго да се изследва къде точно е проблема и какво е възможното му решение. Диагностика и ремонт на компоненти и модули, в които основната движеща сила е ектронът не се прави дистанционно. Под диагностика разбирайте не закачане на компютъра към ОБД буксата на колата, а сядане зад работната маса, хващане на мултицета, надяване на лупите на очите и яко мерене на всеки един елемент и сигнал. Понякога се налага и включване на осцилоскоп, особено за видео сигналите.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ivo1bg
- FC BAYERN
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: BG меню за МК3-МК4 навигации
Колега, от всичко изписано до тук разбрах, че знаеш много абревиатури и умело боравиш с тях. Няма лошо, показа колко ги знаеш нещата. До колко всичко изписано е вярно, е друг въпрос. Изсипването с лопатата на една камара познания, само по себе си не означава нищо, имайки предид, че се търси реално решаване на проблеми или съвети за избягването им. Ето тук ти куца цялата идея от включването в темата.
Като казваш това:
чий го дириш в тази тема и на кого мислиш, че ще направиш впечатление с показването на задълбочените си познания в хардуера на електронните устройства?
Ако имаш конкретни отговори или съвети, моля сподели ги. Ако ще ни показваш колко си в час, моля те недей, няма нужда. Тъпо и безсмислено е, така не помагаш на никой, освен може би на собственото си его, което, с риск да се повторя, е много тъпо и безсмислено .
Като казваш това:
stony1 написа:...............
Сега по темата:
Нямам никава представа какъв е проблемът с това БГ меню и не ми пука.................
чий го дириш в тази тема и на кого мислиш, че ще направиш впечатление с показването на задълбочените си познания в хардуера на електронните устройства?
Ако имаш конкретни отговори или съвети, моля сподели ги. Ако ще ни показваш колко си в час, моля те недей, няма нужда. Тъпо и безсмислено е, така не помагаш на никой, освен може би на собственото си его, което, с риск да се повторя, е много тъпо и безсмислено .
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: BG меню за МК3-МК4 навигации
Първо искам да се извиня, че се намесвам в темата. От цялата работа разбрах, че според Stony1, проблемите на т.нар. умрели МК3-ки и 4-ки са решими и няма нужда от обявяването им за боклука. Доколкото ми стигат и на мен познанията по електроника, на съвсем любителско ниво, той за мен е прав в голяма степен. Самия аз извършвам любителски ремонти на електронни модули понякога, на съвсем любителско ниво, чета понякога разни форуми и знам едно нещо. Просто ние, масата ползватели (визирам и себе си), обикновените шофЕри, не сме квалифицирани за това. Нямаме необходимите знания, умения и ресурсна база. Това, че ремонт на "умряла" МК3-ка може би налага разглобяване на работна маса и ползване на диагностична апаратура, може би и препрограмиране на модули и т.н., това очевидно няма как да стане по нет-а с картинки и указания в някаква тема. И предполагам ако някой има уменията и квалификацията да извърши подобна диагностика и ремонт, много от МК3-ките ще живеят втори живот. В тази връзка саркастичния тон на двамата модератори към Stony1, които много уважавам, не е много на място. Много моля някой да не си направи кривия извод, че адвокатствам на Stony1, дори не го познавам колегата, впечатленията ми са само от форума. Очевидно както казах, някой неща стават "зад кулисите" и не са предмет на тема във форум. Аз лично "убих" моята МК4-ка и се обърнах към един колега за помощ, на когото изпратих компютъра, той извърши ремонта, какво е правил нямам идея, върна ми компютъра работещ. Платих си, аз доволен, той доволен(надявам се) и това е. Аз ще се радвам във форума да има повече такива колеги и не да си ги мерим кой повече знае и разбира, а да се допълваме и помагаме с каквото можем. В това е силата на форума.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Re: BG меню за МК3-МК4 навигации
А според мен всеки е прав.Преди си си плащал и хората са сменяли езика на навигацията ти и не са ти връщали умрели модули.Сега са го пуснали фрии за всички,които искат да се мъчат сами, предполагам са написали в началото,че всичко си е на наша глава.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- ivailo0
- младши ентусиаст
- Мнения: 371
- Регистриран на: 13.04.2014
- Местоположение: Варна / Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA M-Tech ///M-Pack
Re: BG меню за МК3-МК4 навигации
Тъй като и аз съм се включвал в темата, също бих заел неутрална позиция. Колегите по-горе са прави за себе си. Едните допринесли за да го има преведен на родния ни език софтуера, други познават доста добре електрониката по модулите. Излишно е да се внася напрежение. Който има желание нека сподели своите умения и опит, който не желае - здраве. Все пак е технически раздел. За жалост повечето наистина задълбочена и по-подробна информация, както и разни хитринки било то за ремонти по модули и т.н няма да се намерят тук. Ще се наложи да се чете по чужди форуми а и не само. Не всеки би споделил просто ей така на тепсия всичко което знае.
ПС: В такива спорове винаги има полезна информация
ПС: В такива спорове винаги има полезна информация
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6144
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: BG меню за МК3-МК4 навигации
много точно е изказването по-горе за това, че работим с доста остарели модули на по 10-12-15 години и все пак може да има непредсказуеми резултати за които няма виновни
а хардуеарните познания са доста полезни за тези който ги имат и няма нужда да обиждаме хората с тях , независимо какви интереси засягат.
лично на мен темата ми привлече вниманието заради няколко клиента които ми пробиха дупка в главата, че се опитали да направят нещо и им умрели модулите, а пък забравили за това, че всичко си е на тяхна отговорност.
нито имам Мк3 нито пък ми е интересен или ми трябва софт различен от този с които работя от години
.
а хардуеарните познания са доста полезни за тези който ги имат и няма нужда да обиждаме хората с тях , независимо какви интереси засягат.
лично на мен темата ми привлече вниманието заради няколко клиента които ми пробиха дупка в главата, че се опитали да направят нещо и им умрели модулите, а пък забравили за това, че всичко си е на тяхна отговорност.
нито имам Мк3 нито пък ми е интересен или ми трябва софт различен от този с които работя от години
.
- idle_hands
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 85
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 M54B30
- Мечтае да кара: BMW X6 M Power
Re: BG меню за МК3-МК4 навигации
Днес реших да го пробвам на мойта МК3. Процедурата беше такава: закачих с ИМПА и зададох 3 езика, както е описано, при което дисплея остана черен, а МК3-ката просто спря и диода угасна. Махнах ключа от контакт и откачих кабелите на МК-то, включих кабелите обратно и дадох на 1-ва позиция. На дисплея изписа, че диска е повреден и сложих моя си стандартния софтуер. След което пак сложих този с БГ езика и...оп вече съм с българско меню.
Браво, супер е софта!!!!
Браво, супер е софта!!!!
Re: BG меню за МК3-МК4 навигации
Здравейте,
имам БМВ Х3 2006 г. и доколкото виждам съм с МК4 навигация (съдя от това, че е ДВД, а не СД). Свалих си картите за 2016 от линка от друга тема във форума (за което съм безкрайно благодарен, всичко си работи супер). Изчетох и тази тема и предполагам, че съм разбрал правилно и даже колега имаше подобен въпрос...
Да попитам и аз... За да сменя езиците както е показано на първата страница на темата, ми трябва някоя от тези програми и трябва да вържа колата с компютър... т.е не става просто да запиша диска и да го поставя в навигацията на автомобила преди да съм променил езиците?
П.С. Навигацията в момента е на английски език...
имам БМВ Х3 2006 г. и доколкото виждам съм с МК4 навигация (съдя от това, че е ДВД, а не СД). Свалих си картите за 2016 от линка от друга тема във форума (за което съм безкрайно благодарен, всичко си работи супер). Изчетох и тази тема и предполагам, че съм разбрал правилно и даже колега имаше подобен въпрос...
Да попитам и аз... За да сменя езиците както е показано на първата страница на темата, ми трябва някоя от тези програми и трябва да вържа колата с компютър... т.е не става просто да запиша диска и да го поставя в навигацията на автомобила преди да съм променил езиците?
П.С. Навигацията в момента е на английски език...
Re: BG меню за МК3-МК4 навигации
devlin32 написа:Здравейте,
имам БМВ Х3 2006 г. и доколкото виждам съм с МК4 навигация (съдя от това, че е ДВД, а не СД). Свалих си картите за 2016 от линка от друга тема във форума (за което съм безкрайно благодарен, всичко си работи супер). Изчетох и тази тема и предполагам, че съм разбрал правилно и даже колега имаше подобен въпрос...
Да попитам и аз... За да сменя езиците както е показано на първата страница на темата, ми трябва някоя от тези програми и трябва да вържа колата с компютър... т.е не става просто да запиша диска и да го поставя в навигацията на автомобила преди да съм променил езиците?
П.С. Навигацията в момента е на английски език...
Точно така,трябва някоя от изброените кабели,за да кажеш,изрично с кои езици искаш да се ъпдейтне и чак тогава ще поиска диска.Иначе,ако го сложиш директно,ще ти ъпдейтне навито със сегашните езици в нея.
- flex333
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 80
- Регистриран на: 8.09.2007
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 525d 2003
- Мечтае да кара: Bmw 760li F01
Re: BG меню за МК3-МК4 навигации
Здравейте искам да помоля колеги които могат да помогнат.На един приятел при опит да си обнови софтуера на модел мк3 му се получи гаф и МУ УМРЯ.Слушал съм, че можело това да се оправи.Някой от форума може ли да каже метода как става.Слушал съм, че при ъпдейта се правело в MODE2 при запис с ImgBurn, но така и не можах да го видя от къде се променя това MODE.Сега моя приятел се тюхка и се мае и се чуди как да го оправи.Ще чакам някой да помогне.Мерси
- idle_hands
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 85
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 M54B30
- Мечтае да кара: BMW X6 M Power
Re: BG меню за МК3-МК4 навигации
flex333 написа:Здравейте искам да помоля колеги които могат да помогнат.На един приятел при опит да си обнови софтуера на модел мк3 му се получи гаф и МУ УМРЯ.Слушал съм, че можело това да се оправи.Някой от форума може ли да каже метода как става.Слушал съм, че при ъпдейта се правело в MODE2 при запис с ImgBurn, но така и не можах да го видя от къде се променя това MODE.Сега моя приятел се тюхка и се мае и се чуди как да го оправи.Ще чакам някой да помогне.Мерси
Нека да изтегли софта за МК-то от: http://e39source.com/archives/797
и да пробва дали няма да светне. При мен се получи. Аз също съм с МК3-ката и умря при мен, но след като извадих кабелите на мк-то и ги върнах обратно, изплю диска и сложих диск със софтуера от линка, който ти давам. Успех, дано съм успял да помогна
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани