Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Gqbriel » 08 Апр 2016, 21:11

Duddar написа:Колега Gqbriel, благодаря ти :)

Не можах да разбера само - "автомат подлежи на друг софтуер с перата е много приятно", какво ще рече? Че автомата подлежи на по-мощен ремап или че по някакъв начин мога да си променя настройките на перцата?

"аз дизел Х ще внимавам,че раздатката е здрава но Нм си казват техното след време..." моля те, помогни да проумея какво се случва с тази раздатка и какво точно Х-драйва си показва след време?


Извинявам се ако питам глупави въпрос.

Благодаря пак !

Ами след 2007 ако колата е правилнита мехатроника има много приятен софтуер за нея,който я променя осезаемо и става по-добра и малко по-бърза ,когато си с пера на волана получваш малко повече удоволствие (ако си с правилната мехатроника,за да не питаш - с диагностика се проверява :) ) от автомата,защото ръчния режим става удобен ,достатъчно бърз и колата можеш да я ползваш доста по-динамично,защото на Д нашите коли са тромави - така са програмирани.

За раздатката - ами да кажем,че всяка кола 4х4 страда от раздатка рано или късно,при 3.0дизел има доста Нм = доста натоварване,тя не обича стартове и кикове в ниски скорости,защото се натоварва,прави се,но докаот бензин 3.0 шестак има 320нм то тази има 500 а това е сериозна разлика,като това влияе на всички чарколяци вътре...
Сега да не ме подхване някой колега,аз НЕ съм против Х драйв но ако избирам сега - незнам дали бих взел такава,не заради проблем а просто ми липсва,че е по-динамична без ,мога да си я плъзна когато искам,факт че Х-а е много ама много стабилен и се кара по-различно и малко се внимава в повече,защото влизаш с по-висока скорост в завой..
Като цяло реши за какво ти е кола вмисъл ако си спокоен шофьор но харесваш да си даваш газ на моменти и си почитател на задното,едно красиво купе може да не ти хареса,когато ти се стори по-тромаво,макар че с ремап тези коли полудяват много и Х-а ще те изтрелва много сериозно.

А самата кутия си държи достатъчно,при тях най-важни са мехатрониката - това и е мозъка а няма по-добро от по-нова на която да налееш хуабв софтуер ;)
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 6.04.2016
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Duddar » 08 Апр 2016, 22:28

Колега Gqbriel, изключително много ти благодаря друже, за този красив отговор !
( само да кажа, че до сега на съм карал кола със задно ( не се смейте, моля ! :Д ), но не случайно за кола със задно, съм тук в този форум и си пиша с вас !

Крайният извод да го разбирам така - ако ще е автоматик с перца, да е по нова версия автоматика, за да мога да сложа по-готина версия на софтуера за перцата. Ако ще е ръчка, ясно. Ако ще е Хдрайв, да си реша дали искам повече да лашкам задницата или да сам по-бърз от А до Б, и в завоите.

Правилно съм разбрал нали?


Пак - поклон пред вниманието, което ми отдаваш ! :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Gqbriel » 09 Апр 2016, 9:06

Duddar написа:Колега Gqbriel, изключително много ти благодаря друже, за този красив отговор !
( само да кажа, че до сега на съм карал кола със задно ( не се смейте, моля ! :Д ), но не случайно за кола със задно, съм тук в този форум и си пиша с вас !

Крайният извод да го разбирам така - ако ще е автоматик с перца, да е по нова версия автоматика, за да мога да сложа по-готина версия на софтуера за перцата. Ако ще е ръчка, ясно. Ако ще е Хдрайв, да си реша дали искам повече да лашкам задницата или да сам по-бърз от А до Б, и в завоите.

Правилно съм разбрал нали?


Пак - поклон пред вниманието, което ми отдаваш ! :)

Абе горе долу идета е следната - по малко задвижващи оси,по-малко проблеми,по-малко глезне -помалко проблми...или автомата също може да те вкара във филм,рядко но се случва ..
Защо да се смеем,че не си карал задно..за перата и автомата,ти го казах като бонус да си знаеш,но не търси задължително такава,да не изпуснеш хубава кола..
Най-важното е да я прегледаш правилно и да си прецениш за себе си дали е твоята,дали си готов да се разделиш евентуално в някакъв момент с някакви пари ,за проблеми които си има съответния модел...
Всичко останало е късмет
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 20.01.2015
Пол: Мъж
Кара: F25 LCI 2.8 D

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от chippen » 09 Апр 2016, 17:29

Здравейте след доста изчетено по темата с Е90 ако можем да направим един лек дебат без много спам мисля , че ще бъде от полза на мн хора. В крайна сметка от това което прочетох повечето Е90 тки с Нави имат проблем с CCCмодул и дават фира.... Ремонта е скъп което не е цвете също.Заглеждам се по бензинки повече с цел хубава газова и прикл. на фарса със дизелите понеже в момента съм на дизел и обслужването му хич не е добро от към цени в тая прословута и хубава родина с ниски цени..... Автоматик задължително не ми се кара ръчка. Гледах , че доста пък имат проблем с автоматика от към бензинки в момента съм на 330д и мисля , че на 150 кс. 320 бенз. ще е слаба на газова и по добрия вариант е да се оглеждам за нещо по голямо като двигател.... В нашето мобиле не съм видял скоро време нещо хубаво от към цени всичко е някаква лудница на повечето боклуци Според мен не е реално кола на 350 + хил.км да се продава нов внос за 12 хил. Както се казва вземаш и почваш да правиш като имам на предвид моята която я взех беше със 1000 обещания и т.н. от уж мноо доверен човек а на 2000 3000 км започна да си дава проблемите В един случай се чудя дали не е по добре без нави.... а от към двигател моля за мнение

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 24.12.2012
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от sonic86 » 09 Апр 2016, 19:04

sonic86 написа:
Taruno написа:
vld написа:Тези изглеждат по добре за тия пари:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=dcnjsu
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=dcnjsu
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=dcnjsu
В този ценови диапазон не очаквай подаръци, ще има нужда от освежаващи ремонти.


По-добре и пак ще се наливат пари в тях - и трите са с черните кюнци от по-ранните изпълнения, автомата въпреки "яките" реплики джанти бих го избягвал ,че там ако удари на дърво сметката ще стане доста дебела :D



Може ли повече конкретно мнение, моля?
Ясно е че се наливат пари за всяка кола стара кола, но виждам че има доста подобни (т.е. с минимум екстри) които вървят около тази цена.
Всичките ли са тотални кошници?

Към какво да се отиентирам тогава за тези пари?

Благодаря!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 09 Апр 2016, 19:08

chippen написа:Здравейте след доста изчетено по темата с Е90 ако можем да направим един лек дебат без много спам мисля , че ще бъде от полза на мн хора. В крайна сметка от това което прочетох повечето Е90 тки с Нави имат проблем с CCCмодул и дават фира.... Ремонта е скъп което не е цвете също.Заглеждам се по бензинки повече с цел хубава газова и прикл. на фарса със дизелите понеже в момента съм на дизел и обслужването му хич не е добро от към цени в тая прословута и хубава родина с ниски цени..... Автоматик задължително не ми се кара ръчка. Гледах , че доста пък имат проблем с автоматика от към бензинки в момента съм на 330д и мисля , че на 150 кс. 320 бенз. ще е слаба на газова и по добрия вариант е да се оглеждам за нещо по голямо като двигател.... В нашето мобиле не съм видял скоро време нещо хубаво от към цени всичко е някаква лудница на повечето боклуци Според мен не е реално кола на 350 + хил.км да се продава нов внос за 12 хил. Както се казва вземаш и почваш да правиш като имам на предвид моята която я взех беше със 1000 обещания и т.н. от уж мноо доверен човек а на 2000 3000 км започна да си дава проблемите В един случай се чудя дали не е по добре без нави.... а от към двигател моля за мнение

Тази кола да не е струвала 30к като нова, че като е на 350к да струва 5-6к? Истината е, че всички искаме да караме М3, но малко хора могат наистина да си го позволят. Колкото и читав екземпляр да вземеш, нямаш гаранция какво ще се счупи и кога - все пак е втора употреба, ест 350к яко ръчкане и 350к каране спокойно до работа и обратно също имат огромно значение. Според мен казусът тук е, че масово има хора искат да са гъзари, защото моделът е все още вървежен, но пък и да минат тънко и с малко вложени средства, което за мен винаги си е било един вид оксиморон, но всеки сам си разбира нещата.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 09 Апр 2016, 20:41

sonic86 написа:
Taruno написа:
vld написа:Тези изглеждат по добре за тия пари:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=dcnjsu
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=dcnjsu
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=dcnjsu
В този ценови диапазон не очаквай подаръци, ще има нужда от освежаващи ремонти.


По-добре и пак ще се наливат пари в тях - и трите са с черните кюнци от по-ранните изпълнения, автомата въпреки "яките" реплики джанти бих го избягвал ,че там ако удари на дърво сметката ще стане доста дебела :D



Може ли повече конкретно мнение, моля?
Ясно е че се наливат пари за всяка кола стара кола, но виждам че има доста подобни (т.е. с минимум екстри) които вървят около тази цена.
Всичките ли са тотални кошници?

Към какво да се отиентирам тогава за тези пари?

Благодаря!


Колега спокойно, има коли за тия пари в прилично състояние, просто бъди внимателен при покупката.
В крайна сметка на това 320д ако не му е извадена душата (разбирай смазано от каране без адекватна поддръжка) не му е чак толкова скъпа поддръжката, че да те плаши.
Всяка друга кола от този клас с подобен мотор ще е със същата поддръжка, да не кажа и по скъпа.
Ако колата няма удари и и е здраво окачването и интериора е хубав запазен без фрапантни износвания, карай я на диагностика да и погледнат мотора на живи данни да видиш в какво състояние са дюзите и ДПФ-а ако го има и това е.
Всички стари коли са на риск.
Вкрайна сметка всеки който кара кола втора ръка, сам е взел решението да ремонтира, вместо да плаща лизинг за ново рено-пежо-сутиен. :yes:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 15.08.2015
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 525 xd
Мечтае да кара: 750 xi

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от dobrintt » 11 Апр 2016, 11:17


ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от awful » 11 Апр 2016, 13:02

vld написа:
sonic86 написа:
Taruno написа:
vld написа:Тези изглеждат по добре за тия пари:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=dcnjsu
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=dcnjsu
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=dcnjsu
В този ценови диапазон не очаквай подаръци, ще има нужда от освежаващи ремонти.


По-добре и пак ще се наливат пари в тях - и трите са с черните кюнци от по-ранните изпълнения, автомата въпреки "яките" реплики джанти бих го избягвал ,че там ако удари на дърво сметката ще стане доста дебела :D



Може ли повече конкретно мнение, моля?
Ясно е че се наливат пари за всяка кола стара кола, но виждам че има доста подобни (т.е. с минимум екстри) които вървят около тази цена.
Всичките ли са тотални кошници?

Към какво да се отиентирам тогава за тези пари?

Благодаря!


Колега спокойно, има коли за тия пари в прилично състояние, просто бъди внимателен при покупката.
В крайна сметка на това 320д ако не му е извадена душата (разбирай смазано от каране без адекватна поддръжка) не му е чак толкова скъпа поддръжката, че да те плаши.
Всяка друга кола от този клас с подобен мотор ще е със същата поддръжка, да не кажа и по скъпа.
Ако колата няма удари и и е здраво окачването и интериора е хубав запазен без фрапантни износвания, карай я на диагностика да и погледнат мотора на живи данни да видиш в какво състояние са дюзите и ДПФ-а ако го има и това е.
Всички стари коли са на риск.
Вкрайна сметка всеки който кара кола втора ръка, сам е взел решението да ремонтира, вместо да плаща лизинг за ново рено-пежо-сутиен. :yes:


:mhihi: Прав си че всяка втора употреба кола иска кинти, но дори кола нова след изтичане на гаранцията може да ти ги сервира големия, за пример на мои познат Шкода 2011, тази година е 4 а тя има 3 години гаранция и хвърли аксиалния лагер та сменя комплект съединител със маховик а колата е на 80к км като за ремонт във Оем сервиз на шкода го лепнаха 1270 Евро със намаление :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 25.03.2016
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от torko » 11 Апр 2016, 15:57

Какво ще кажете за тази:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=dee8gk
в обявата е ЕКС,от страни го няма,но как изглежда
като състояние.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Alek_SV » 11 Апр 2016, 17:47

Какво да кажем .. комби без автомат и без подгрев и с обикновенният салон на неясна цена и с малка навигация ... не е добър старт .... звънни го питай какви пари й иска :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 25.03.2016
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от torko » 11 Апр 2016, 18:32

26k,като това не е окончателната цена,някой
дали я е гледал,мотора ме интересува!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW G32 LCI "22
Детайли за колата: BMW G32 LCI "22

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Tsapo » 12 Апр 2016, 7:47

torko написа:26k,като това не е окончателната цена,някой
дали я е гледал,мотора ме интересува!


184 коня е адски пъргав и икономичен двигател. Принципно е сполучлив но и той хвърля вериги като 177. Ако ще я гледаш я провери в представителството за история и дали е сменяна веригата някога.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от stocky » 12 Апр 2016, 9:22

Според официалните сервизи 184 коня мотора не хвърля вериги. Питал съм на няколко места, но не знам доколко може да им се вярва. Иначе колата си има подгрев и изглежда да си е xDrive. Според мен си заслужава огледа, като наистина се подходи предпазливо откъм ангренаж.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Alek_SV » 12 Апр 2016, 9:31

...
Последна промяна Alek_SV на 20 Апр 2016, 23:32, променена общо 1 път

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook