Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:Meidana написа:dextuar написа:Е тази конкретна 330-ка колко пък надценка да са и сложили - 1000лв? Това само говори още колко по 1000 трябва да вложи бъдещият собственик да стане кола...Meidana написа:Taruno написа:Meidana написа:bmw_machine написа:А, 300 лв... Поне едно 800-1000 ще му бутне. Може и повече предвид, че конкретния екземпляр се продава от доста време. Като види чантата с парите на продавача му се развръзва езика за пазарлъци
Съгласен съм, какви 300 лв това да не е кола за 5к? Пазарете се до последно. Аз на моята свалих 1200 от цената
Браво ама аз като продавам нещо изрично пиша, че цената е твърда и ако се обаждат с пазарлъци ги отпращам. От личен опит хората навити да се пазарят и да свалят цена или са закъсали (това обикновено говори, че са се метнали на кола не по техния джоб) или крият нещо.
Или просто са сложили голяма надценка защото знаят че всеки се пазари. Да не говорим че горната обява е от автокъща.
Съгласен съм затова човек трябва да си направи сметка дали да приготви пари за ремонти или да търси друга кола. Ти какво мислиш за тази че са сложили 500 надценка от които 300 да ти свалят и да им остане 200 печалба ли? По скоро искат да и вземат 15к от които ще им остане 1000-1500 печалба и така. А това все пак не е 320 без навигация, с ръчни скорости и обикновен салон, нали?
Точно! Нали това казвам/пишаЯ свалят 300 лв, я не, а ако свалят повече, мисля, че на всеки му е ясно накъде отиват нещата...
Пичове, не че нещо, ама явно не сте запознати изобщо с търговията с автомобили.
на кола от 15000лв. ако един авто търговец не изкара поне 3-4к. то той изобщо не е добър търговец.
през 1000лв. може да тия продаде, ако я купиш директно от автовоза, без да я пудри и да и се занимава, защото там вече разходите са други.
Така, че с тия 300лв. коментар, особенно ако плащаш кеш е смешно.
Вече сега има и друг поглед на нещата, ако колата е читава и цената е ниска и интереса е висок, никой няма да свали много, но на кола която виси шест месеца.... 1000лв. се свалят отма


- dblos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: E91 330D
- Детайли за колата: Touring
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:dextuar написа:Meidana написа:dextuar написа:Е тази конкретна 330-ка колко пък надценка да са и сложили - 1000лв? Това само говори още колко по 1000 трябва да вложи бъдещият собственик да стане кола...Meidana написа:Taruno написа:Meidana написа:bmw_machine написа:А, 300 лв... Поне едно 800-1000 ще му бутне. Може и повече предвид, че конкретния екземпляр се продава от доста време. Като види чантата с парите на продавача му се развръзва езика за пазарлъци
Съгласен съм, какви 300 лв това да не е кола за 5к? Пазарете се до последно. Аз на моята свалих 1200 от цената
Браво ама аз като продавам нещо изрично пиша, че цената е твърда и ако се обаждат с пазарлъци ги отпращам. От личен опит хората навити да се пазарят и да свалят цена или са закъсали (това обикновено говори, че са се метнали на кола не по техния джоб) или крият нещо.
Или просто са сложили голяма надценка защото знаят че всеки се пазари. Да не говорим че горната обява е от автокъща.
Съгласен съм затова човек трябва да си направи сметка дали да приготви пари за ремонти или да търси друга кола. Ти какво мислиш за тази че са сложили 500 надценка от които 300 да ти свалят и да им остане 200 печалба ли? По скоро искат да и вземат 15к от които ще им остане 1000-1500 печалба и така. А това все пак не е 320 без навигация, с ръчни скорости и обикновен салон, нали?
Точно! Нали това казвам/пишаЯ свалят 300 лв, я не, а ако свалят повече, мисля, че на всеки му е ясно накъде отиват нещата...
Пичове, не че нещо, ама явно не сте запознати изобщо с търговията с автомобили.
на кола от 15000лв. ако един авто търговец не изкара поне 3-4к. то той изобщо не е добър търговец.
през 1000лв. може да тия продаде, ако я купиш директно от автовоза, без да я пудри и да и се занимава, защото там вече разходите са други.
Така, че с тия 300лв. коментар, особенно ако плащаш кеш е смешно.
Вече сега има и друг поглед на нещата, ако колата е читава и цената е ниска и интереса е висок, никой няма да свали много, но на кола която виси шест месеца.... 1000лв. се свалят отма
3-4к лв печалба може да се търсят на коли на над обща стойност над 20-25к.Такива коли се продават доста по-трудно а и клиентите се предполага,че са доста по взискателни.
Колите на стойност под 10к са оборотна стока и там рядко някой търси печалба над 1000лв , дори в много от случайте коли за по 5-6к се превъртат през 500лв печалба.
Всичко опира и от къде е вноса , дали търговеца има собствен транспорт или ползва услуга....
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Дам, за 13-14 к да имаш 3-4 к чиста печалба, тази кола да не са ти я подарили за 5-6k?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:Дам, за 13-14 к да имаш 3-4 к чиста печалба, тази кола да не са ти я подарили за 5-6k?
Тази кола я придобива между 3000 и 5000 евро максимум за пре фейсовите.

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Да придобива я на тези пари ако е на 400-500к+++ или е с проблеми, сори ама занимавам се частично ( влизам от време на време с инвестиция) с това и това вече са градски легенди - примерно моя човеч гледа да не вкарва коли над 350к и никога не слага повече от 2-3к надценки, като смятай, че има 500 лв транспорт и после да се "напудри". Онзи ден конкурент / познат вкара една Е91 на 840к, за 3500 евро, в момента колата е пусната на 147к за 12000 лв и състоянието на колата на външен вид го докара доста прилично.
Друг пример с Е60 от първите - има един момък от Първомай дето вкарва по една две коли да припечелва - мин година вкара една за 9000 лв на 890к продаде я на мой познат дето не ми вярваше като му разказах и я взе за 13 700 , наля близо 4к в ремонти и го удариха. Извади късмет, защото при удара колата стана тоталка и застрахователя я плати доволно.
Та да вкарват ги за по 3-4к евра гробници.
Смятай, че от моя човек си вкарва всички коли от едно представителство на БМВ и като напълни цял автовоз с прилични коли пак не му стъпват под 5.5 в момента (инфо от мин. Седмица)
П.с. Големите печалби са при по-скъпите коли причерно сега една Q7 с 8к това съвсем спокойно
Друг пример с Е60 от първите - има един момък от Първомай дето вкарва по една две коли да припечелва - мин година вкара една за 9000 лв на 890к продаде я на мой познат дето не ми вярваше като му разказах и я взе за 13 700 , наля близо 4к в ремонти и го удариха. Извади късмет, защото при удара колата стана тоталка и застрахователя я плати доволно.
Та да вкарват ги за по 3-4к евра гробници.
Смятай, че от моя човек си вкарва всички коли от едно представителство на БМВ и като напълни цял автовоз с прилични коли пак не му стъпват под 5.5 в момента (инфо от мин. Седмица)
П.с. Големите печалби са при по-скъпите коли причерно сега една Q7 с 8к това съвсем спокойно
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз никъде не съм написал, че това са коли на 100к км.
Колите в западна европа се сменяват когато почнат да правят проблеми, така че е нормално да има някоя драма.
Коли на малко километри и адекватно поддържани в цял свят си струват цената( да се чете по скъпи са от масовката на пазара) НО в България има много голям шанс при скъпите коли да купиш напудрен кокошарник
В Италия пък още повече.
Истината е Германия и Австрия и то от човек но там цените са по две и не е на далавера
Колите в западна европа се сменяват когато почнат да правят проблеми, така че е нормално да има някоя драма.
Коли на малко километри и адекватно поддържани в цял свят си струват цената( да се чете по скъпи са от масовката на пазара) НО в България има много голям шанс при скъпите коли да купиш напудрен кокошарник

В Италия пък още повече.

Истината е Германия и Австрия и то от човек но там цените са по две и не е на далавера


- Meidana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: 26.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F34 LCI
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Estriol blue
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:dextuar написа:Meidana написа:dextuar написа:Е тази конкретна 330-ка колко пък надценка да са и сложили - 1000лв? Това само говори още колко по 1000 трябва да вложи бъдещият собственик да стане кола...Meidana написа:Taruno написа:Meidana написа:bmw_machine написа:А, 300 лв... Поне едно 800-1000 ще му бутне. Може и повече предвид, че конкретния екземпляр се продава от доста време. Като види чантата с парите на продавача му се развръзва езика за пазарлъци
Съгласен съм, какви 300 лв това да не е кола за 5к? Пазарете се до последно. Аз на моята свалих 1200 от цената
Браво ама аз като продавам нещо изрично пиша, че цената е твърда и ако се обаждат с пазарлъци ги отпращам. От личен опит хората навити да се пазарят и да свалят цена или са закъсали (това обикновено говори, че са се метнали на кола не по техния джоб) или крият нещо.
Или просто са сложили голяма надценка защото знаят че всеки се пазари. Да не говорим че горната обява е от автокъща.
Съгласен съм затова човек трябва да си направи сметка дали да приготви пари за ремонти или да търси друга кола. Ти какво мислиш за тази че са сложили 500 надценка от които 300 да ти свалят и да им остане 200 печалба ли? По скоро искат да и вземат 15к от които ще им остане 1000-1500 печалба и така. А това все пак не е 320 без навигация, с ръчни скорости и обикновен салон, нали?
Точно! Нали това казвам/пишаЯ свалят 300 лв, я не, а ако свалят повече, мисля, че на всеки му е ясно накъде отиват нещата...
Пичове, не че нещо, ама явно не сте запознати изобщо с търговията с автомобили.
на кола от 15000лв. ако един авто търговец не изкара поне 3-4к. то той изобщо не е добър търговец.
през 1000лв. може да тия продаде, ако я купиш директно от автовоза, без да я пудри и да и се занимава, защото там вече разходите са други.
Така, че с тия 300лв. коментар, особенно ако плащаш кеш е смешно.
Вече сега има и друг поглед на нещата, ако колата е читава и цената е ниска и интереса е висок, никой няма да свали много, но на кола която виси шест месеца.... 1000лв. се свалят отма
Напротив запознати сме. Нали съм написал 900 сваля и има още 1000-1500 печалба, което е 1900-2400 надценка. 3-4к надценка на кола която е пусната за 15к-16к? Може ама ще е някой удавник или тоталка. То ако от всяка Е90ка се изкарваха 3-4к всички щяхме да сме джамбази

- s3rdu
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 4.11.2015
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Хората да плачат
- Мечтае да кара: Танк
- Детайли за колата: E92 330D 300 ++ HP
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Волана - леш, Шоф седалка очевидно е избягвал да я снима
Ауспуха черен, педала на съединителя протъркан и на транзитки - цената е твърде висока за тая кола, която е на мин 300к камоли 104 


- s3rdu
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 4.11.2015
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Хората да плачат
- Мечтае да кара: Танк
- Детайли за колата: E92 330D 300 ++ HP
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
А каква е разликата между 325d и 330d, нали са един и същ мотор в турбината ли е разликата?
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Има информация за това, не разводнявайте тази тема.
Never mistake motion for action...
- Bavareca90
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 10.01.2016
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте , някой може ли да ми каже дали вместо е92 330и, да се ориентиръм към е63 630и, понеже цените са подобни?
Има ли голям разлика в поддръжката? И като кви са плюсовете на едната и другата?
Има ли голям разлика в поддръжката? И като кви са плюсовете на едната и другата?
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте предстои ми покупка на е90 , разполагам с бюджет около 14к , на кое трябва да обърна внимание и с кое трябва да внимавам ?
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
- bmw_machine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 29.08.2010
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320dA M47
- Детайли за колата: УНИКАТ!!1
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
zedger написа:Здравейте предстои ми покупка на е90 , разполагам с бюджет около 14к , на кое трябва да обърна внимание и с кое трябва да внимавам ?
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Ще трябва да бъдеш малко по-конкретен колега - бензин ли искаш, дизел ли, шестак ли, 4 цилиндров ли, седан ли, комби ли, купе ли, автомат ли, ръчка ли, с екстри ли, базова ли, фейслифт ли, не-фейслифт ли и т.н.? Иначе е най-добре професионалист да погледне колата, за да не се наиграеш. В тези автомобили има множество системи и агрегати, които могат да ти съдерат портфейла. Цената за самата покупка може да варира от 10 до 40к в зависимост какво точно търсиш.
- Bavareca90
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 10.01.2016
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Едно 325 бензин седан. Ръчна, базово без екстри колко пара ще е, за читава става въпрос?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани