Моето е28 ,11 годишната продажба
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
66 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Моето е28 ,11 годишната продажба
Дано хрома да е хром, а да не е бил хром
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- bobit
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 18.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e28 520
- Детайли за колата: Old but gold
Re: Моето е28 ,11 годишната продажба
Колеги ето че излязохме от боядисване и кърпене.Естествено започнаха неволите и магариите.След неделна среща със Жоро дългия я подкарахме отново сменихме палеца на делкото и комутатора , но към края на този месец ще я вкарам за смяна на всякакви маркучи уплътнения на изпарител , абе като цяло да вкараме в час и двигателя лека-полека.Външният вид засега е това тези дни ще смогна да я измия и да направя по-така порнографски снимки от различни ъгли.Като цяло след като я карам вече диагнозата ми се влошава
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Класиката не е ретро , тя е вечна.
- 325_TDS
- младши ентусиаст
- Мнения: 375
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: Чирпан/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 120L/E28
- Мечтае да кара: E24
- Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic
Re: Моето е28 ,11 годишната продажба
Да я докараш на 3-ти на Дракона.
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.
- bobit
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 18.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e28 520
- Детайли за колата: Old but gold
Re: Моето е28 ,11 годишната продажба
Колеги днес я нащраках.Събота събрах от две седалки една та вече салона ни е здрав.Сложих други колони отзад , но ди паза и оригиналните с капаците ако ми щукне нещо.Набарах и една антена от едно радио 85 ти набор , пасна идеално От тук нататък предстои да се обърне малко внимание на мотора и пипване тук там.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Класиката не е ретро , тя е вечна.
- bobit
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 18.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e28 520
- Детайли за колата: Old but gold
Re: Моето е28 ,11 годишната продажба
Още снимки
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Класиката не е ретро , тя е вечна.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Моето е28 ,11 годишната продажба
С колоните и старт бутона си тръгнал по крив път, момче.Тва е е28, не е46.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: Моето е28 ,11 годишната продажба
ogata написа:С колоните и старт бутона си тръгнал по крив път, момче.Тва е е28, не е46.
100% развален клеморед.
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- bobit
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 18.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e28 520
- Детайли за колата: Old but gold
Re: Моето е28 ,11 годишната продажба
Старт бутона си е там откакто я купих и ще го махна с времето.Колоните както казах пазя оригиналните заедно със капаците , а тези фланци са захванати за кората с лепки тип обувки така че цялостта на кората е запазена.Старая се да е максимално оригинална , но и да покрива някои мой изисквания.
Класиката не е ретро , тя е вечна.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Моето е28 ,11 годишната продажба
bobit написа:Старт бутона си е там откакто я купих и ще го махна с времето.Колоните както казах пазя оригиналните заедно със капаците , а тези фланци са захванати за кората с лепки тип обувки така че цялостта на кората е запазена.Старая се да е максимално оригинална , но и да покрива някои мой изисквания.
Имам същият старт бутон, ако наистина имаш проблеми с клемореда, както каза крикчето и наистина ти е необходим, мястото където заспива най-добре според мен е дупката за запалката на пепелника. Plug & Play е отвора там, иска съвсем лека заигравка за да се захване с гайката отдолу.
Ако искаш по-смислени колони за отзад, единствената опция за мен е да разкараш кората, правиш си съответните дупки на ламарината, монтираш говорителите за нея и отгоре си слагаш кората с оригиналните капачки за колони - ако нямаш нищо подходящо, свирни, мисля че имам няколко комплекта.
В случай, че искаш да си абсюлютно сток, но с нови говорители, това е опцията ти:
https://vikiwat.com/avtomobilni-tonkolo ... gavox.html
Тея поне съм ги чувал на живо и звучат добре. Нищо специално, но е в пъти по-добре от некви изгърмяни 30 годишни.
Има и некви други из нета, но горните са в примоция и спестяваш към 10тина кинта
Размера който е като оригиналният е 4x6 инча (10x15 см)
http://kynchev.com/carspeakers.html
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- bobit
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 18.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e28 520
- Детайли за колата: Old but gold
Re: Моето е28 ,11 годишната продажба
Май не съм писал близо месец колеги. Малко да ъпдейтна темата както се вика.Подложихме се на не малко ремонти.Първо я оставих при Жоро дългия. прочисти цялата охладителна система и провери и смени почти всички водни и вакумни маркучи , беше добавен нов термостат и нови свещи и като и гарнитура на капак клапани, рециклира изпарителя и сложи нов газов клапан.И от деня в който я взех започнаха премеждията Със излизането от сервиза започна да загрява, радиатора почна да тече от всяко възможно място и главата естествено започна да тече доста повече .Дорева ми се.Другата седмица ще го оставям за алуминиеви казанчета , а вчера запретнах ръкави и смених водната помпа , която се беше разлуфтила адски много и сложих работещо виско ( с червена перка ) Докато го правех това видях че и втулките държащи алтернатора за заминали естествено и той седи на криво та и тови смених и оправих.Сега след като оправя и радатора се моля само да не роди двигателя до събора.Това е техническата част свърших и малко дребни неща , но за мен важни.Значи искам да благодаря на Огата за частите , които ми подари , оригиналните колонки и капачето за теглича отпред веднага бяха монтирани.Искам да благодаря и на Ерол , че ми помогна да разкодирам радиото , което сложих в колата ( пасна перфектно много съм доволен).Ето и малко снимки на двигателя преди сега и на другите дребни неща.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Класиката не е ретро , тя е вечна.
- bobit
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 18.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e28 520
- Детайли за колата: Old but gold
Re: Моето е28 ,11 годишната продажба
Към следващия набор от снимки ще ви кажа и какво следва.След ремонта на радиатора ще се сменяват дискове накладки купил съм си ново крайно и средно гърне оригинални за модела (някой някога ми е сложил ладови гърнета)
ще слагам и колектори от м20б20 , но новият мотор и най-тежкият за мен ремонт смяна на заден мост с такъв с дискове и обслужването на новият стар мост.Това предтои в следващите месец два предполагам.
ще слагам и колектори от м20б20 , но новият мотор и най-тежкият за мен ремонт смяна на заден мост с такъв с дискове и обслужването на новият стар мост.Това предтои в следващите месец два предполагам.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Класиката не е ретро , тя е вечна.
- DMC
- младши ентусиаст
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
Re: Моето е28 ,11 годишната продажба
Не разбрах точно кои колектори ще сменяш и от какво ще слагаш...
Относно моста - имай в предвид, че жилата за ръчната са различни при барабани и дискове. Общо взето ако ти харесва как спира колата по-добре си карай на барабаните. За да сложиш дискове ще литнат едно 50лв за жила, 120лв за дискове и накладки... А в крайна сметка няма да усетиш кой знае каква разлика при ежедневна експлоатация. Иначе не е толкова сложен ъпгрейд, няма какво да се плашиш.
Тампоните на задния мост бяха по към 30-35лв на бройка, а тези на носачите мисля по около 10лв на бройка. Трябва да погледнеш и тампона на дифа, вероятно е и той да е за смяна. Като сваляш моста най-добре сменяй всичко, защото е лесно, а и не е толкова скъпо.
Относно моста - имай в предвид, че жилата за ръчната са различни при барабани и дискове. Общо взето ако ти харесва как спира колата по-добре си карай на барабаните. За да сложиш дискове ще литнат едно 50лв за жила, 120лв за дискове и накладки... А в крайна сметка няма да усетиш кой знае каква разлика при ежедневна експлоатация. Иначе не е толкова сложен ъпгрейд, няма какво да се плашиш.
Тампоните на задния мост бяха по към 30-35лв на бройка, а тези на носачите мисля по около 10лв на бройка. Трябва да погледнеш и тампона на дифа, вероятно е и той да е за смяна. Като сваляш моста най-добре сменяй всичко, защото е лесно, а и не е толкова скъпо.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Моето е28 ,11 годишната продажба
DMC написа: 120лв за дискове и накладки...
Само от едната страна ли ще сменя ?
аз бих добавил и едни 120 лв, пясък, боя, гумички, маркучи и нови буталца на задните апарати
Малко по-ниска е сумата за възкресяване на твоят барабанен мост. С уточнението, че ако ти се наложи да спускаш баири със завой, точно след 3тото по-рязко спиране, ще съжаляваш, че не си инвестирал в дисков мост . А, спускането на баири със завой си е кеф с е28
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- bobit
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 18.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e28 520
- Детайли за колата: Old but gold
Re: Моето е28 ,11 годишната продажба
Колеги днес я оставих за правенето на радиатор и генерация.Жоре колектора е разделения от м20-ката със стъпковия мотор и предно изнесената дистрибуторна капачка.Жоро дългия каза , че е намерил.Както казах съм взел оригинално крайно гърне (има и едно излишно , ако някой има нужда) ще сложим другия колектор и средното ще е ново , незнам какво , но на Пепи Хедърса му имам доверие Проекта продължава някъде другата седмица , защото заминавам по немско за няколко дни.Ще се похваля задължително с новият звук и радиатор.
Класиката не е ретро , тя е вечна.
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Моето е28 ,11 годишната продажба
Супер е колата на живо! Поздравления за ентусиазма някой ден ще дойда и аз в този раздел
Само май трябва да ти измислим по-ретро чистачки
Само май трябва да ти измислим по-ретро чистачки
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
66 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани