Е39 2.5 тдс трудно пали :(
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			7 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- duff
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 2
- Регистриран на: 29.12.2014
- Местоположение: къде ли не
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39
Е39 2.5 тдс трудно пали :(
Колеги здравейте 
Проблема е трудно палене... колата нямаше ядове превараше ключа студена/топла, докато не спука главата и реших след като ще сменям главата да сменя и веригите сменихме, нагласихме и колата от тогава пали много трудно.... закачахме я на комп показваше висока температура на нафтата, вчера смених датчика в ГНП-то и леко се пооправи по лесно пали, но пак е кюфкане (преди това много трудно палеше и направо от въртене мореше акомулатора). Ако има някакво значение дебитомера не работи и може и да се лъжа, но колата върви добре и в един момент започва повече да реве отколкото да върви 
 
Някой ако се е сблъсквал с подобен проблем моля до помага
			
		Проблема е трудно палене... колата нямаше ядове превараше ключа студена/топла, докато не спука главата и реших след като ще сменям главата да сменя и веригите сменихме, нагласихме и колата от тогава пали много трудно.... закачахме я на комп показваше висока температура на нафтата, вчера смених датчика в ГНП-то и леко се пооправи по лесно пали, но пак е кюфкане (преди това много трудно палеше и направо от въртене мореше акомулатора). Ако има някакво значение дебитомера не работи и може и да се лъжа, но колата върви добре и в един момент започва повече да реве отколкото да върви
 
 Някой ако се е сблъсквал с подобен проблем моля до помага

- BLUE_999
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 276
- Регистриран на: 21.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 и е39
- Мечтае да кара: всичко сьс задно
- Детайли за колата: да има V12 под капака
Re: Е39 2.5 тдс трудно пали :(
Дебитомера ако е издухал не трябва да имаш проблем с паленето...мисля че проблема ти е в центровката на помпата закачете я пак на диагностика да видите какво ще излезе
			
		- Zubcho
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Е39 2.5 тдс трудно пали :(
И си смени дебитомера, защото сега си на фабрични карти и харчи с 2л повече на 100 и върви по-малко.
			Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
		Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- duff
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 2
- Регистриран на: 29.12.2014
- Местоположение: къде ли не
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39
Re: Е39 2.5 тдс трудно пали :(
и аз това мисля да направя колега, но първо да си оправя паленето  иначе чета ТДС много хора не го уважават.....
 иначе чета ТДС много хора не го уважават.....
махнах буксата от температурния датчик на главата и колата започна да пали и да върви сравнително много по-добре, (защото отчита, че е студена), но стрелката на таблото не ми работи и замислям да видя схема на датчика и да изолирам жицата към ГНП-то след това ще потърся дебитомер.
 след това ще потърся дебитомер.
			
		 иначе чета ТДС много хора не го уважават.....
 иначе чета ТДС много хора не го уважават.....махнах буксата от температурния датчик на главата и колата започна да пали и да върви сравнително много по-добре, (защото отчита, че е студена), но стрелката на таблото не ми работи и замислям да видя схема на датчика и да изолирам жицата към ГНП-то
 след това ще потърся дебитомер.
 след това ще потърся дебитомер.- Tipche
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 208
- Регистриран на: 16.11.2006
- Местоположение: Някъде
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525 ТДС
Re: Е39 2.5 тдс трудно пали :(
Нормално да върви с откачен датчик помпата пълни яко нафта ,един вид постояно е на смукач ,ходи някои да ти направи качествена настроика на помпата и на вала горе ,че явно не е зацепена веригата от помпата до вала както трябва ,следваи логиката преди това е палела сега не пали ,а само вериги си сменял 
			
		
- jeremeto
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 46
- Регистриран на: 10.08.2007
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: Е60/LCI
- Мечтае да кара: 760
Re: Е39 2.5 тдс трудно пали :(
Центровка...
			
		- Zubcho
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Е39 2.5 тдс трудно пали :(
М51 двигателя не го обичат, защото много лесно изпуска гарнитура и цепи глава. Аз лично 2 пъти отварях мотора, като 1 път беше страшно тежка повреда, втория път духна гарнитура, защото не бяха стегнати правилно болтовете на главата.
До третия път не стигнах, защото ми писна и продадох колата. То бива бива мазохизъм ама просто ми омръзна. Да вярно бях пуснал повече налягане да прави турбото, но 1.4 при заводско 1.2 не е кой знае колко повече според мен. Факт, че в момента новия собственик си кара колата и е доволен. Казва, че харчела 10 в града и 7 извън, а аз все се въртях около 12.5 в София и 8.5 - 9 извън града. И не ме разбирайте погрешно, карах си супер икономично и изобщо не съм се раздавал. Просто в един момент ти писва да правиш ремонти за по 500-800лв през 2-3г.
Та по темата. Нямаш правилна центровка както каза колегата по-горе. Трябва да се презацепи всичко и ще започне да ти пали. Ако си в София и ти трябва майстор, който е надежден, мога да оставя координати тук на един.
Успех!
			До третия път не стигнах, защото ми писна и продадох колата. То бива бива мазохизъм ама просто ми омръзна. Да вярно бях пуснал повече налягане да прави турбото, но 1.4 при заводско 1.2 не е кой знае колко повече според мен. Факт, че в момента новия собственик си кара колата и е доволен. Казва, че харчела 10 в града и 7 извън, а аз все се въртях около 12.5 в София и 8.5 - 9 извън града. И не ме разбирайте погрешно, карах си супер икономично и изобщо не съм се раздавал. Просто в един момент ти писва да правиш ремонти за по 500-800лв през 2-3г.
Та по темата. Нямаш правилна центровка както каза колегата по-горе. Трябва да се презацепи всичко и ще започне да ти пали. Ако си в София и ти трябва майстор, който е надежден, мога да оставя координати тук на един.
Успех!
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
		Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
			7 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	
 
 
 
