Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- indzhov.p
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 20.04.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10;F16;JEEP WK2
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Предварително се извинявам, че публикувам в този раздел, но не открих в кой точно да я пусна.
Бихте ли ми дали мнение за този автомобил: http://www.mobile.bg/11431358615880901 .
Предварително благодаря
Бихте ли ми дали мнение за този автомобил: http://www.mobile.bg/11431358615880901 .
Предварително благодаря

Highway to hell

Започни да се занимаваш с нещо, което наистина ти е интересно.
Нещо, с което наистина ти е приятно да прекарваш от дванайсет до петнайсет часа на ден, правейки го, а през останалото време да продължиш да си мислиш за него.


Започни да се занимаваш с нещо, което наистина ти е интересно.
Нещо, с което наистина ти е приятно да прекарваш от дванайсет до петнайсет часа на ден, правейки го, а през останалото време да продължиш да си мислиш за него.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Този автомобил ще е труден за коментар, от който и да било, той просто е много нов и .... е страхотен. 


- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:Този автомобил ще е труден за коментар, от който и да било, той просто е много нов и .... е страхотен.
Проверява го за удари и се мята. Друго няма какво да му има. Слагаш едни хубави джанти и се радваш..

Хубав мотор и кутия - поне за сега няма някакви драми..
Последна промяна Bexim на 12 Май 2016, 9:42, променена общо 1 път
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
На нова кола какво да й коментираш?
За вървене със сигурност няма да се разочароваш като знам какво е усещането от този мотор в 1 серия.
Явно си се спрял на малък/слаб мотор. Ако седнеш в двете, веднага е решиш коя и на 99% съм сигурен, че изборът ти ще е като моя. Аз лично бих предпочел Е90-та, с риск да ме обявят за луд. В тази Ф30 единствения кеф е да ръчкаш борд-компютъра с големия екран и да се фукаш пред непознати, че караш последен модел 3 серия... Друг въпрос, ако се ползва за служебна кола
Освен това Е90-та ще се продаде по-лесно след време. Абе както и да го гледам, не бих избрал това Ф30.

fallenfbsd написа:E90 316d vs F30 316d ?
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=dt3rfi
http://www.cars.bg/c1644479
E90ката ми се струва по-добър избор от двете. Те се задържат доста и им свалят цените защото са слаби като двигатели, но Е90ката ми се струва добре като за мен оборудвана.
Идеи като разлики м/у двете. Прочетох, че F30ката е по-скъпа за поддръжка (някъде тук във форума). Цените височки ли ви се струват (на Е90ката), ако да на колко да го чакам (аз горе долу я оценявам на 50-60% от цената на нова в това състояние).
Явно си се спрял на малък/слаб мотор. Ако седнеш в двете, веднага е решиш коя и на 99% съм сигурен, че изборът ти ще е като моя. Аз лично бих предпочел Е90-та, с риск да ме обявят за луд. В тази Ф30 единствения кеф е да ръчкаш борд-компютъра с големия екран и да се фукаш пред непознати, че караш последен модел 3 серия... Друг въпрос, ако се ползва за служебна кола

Never mistake motion for action...
- Tsapo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Leon написа:На нова кола какво да й коментираш?За вървене със сигурност няма да се разочароваш като знам какво е усещането от този мотор в 1 серия.
fallenfbsd написа:E90 316d vs F30 316d ?
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=dt3rfi
http://www.cars.bg/c1644479
E90ката ми се струва по-добър избор от двете. Те се задържат доста и им свалят цените защото са слаби като двигатели, но Е90ката ми се струва добре като за мен оборудвана.
Идеи като разлики м/у двете. Прочетох, че F30ката е по-скъпа за поддръжка (някъде тук във форума). Цените височки ли ви се струват (на Е90ката), ако да на колко да го чакам (аз горе долу я оценявам на 50-60% от цената на нова в това състояние).
Явно си се спрял на малък/слаб мотор. Ако седнеш в двете, веднага е решиш коя и на 99% съм сигурен, че изборът ти ще е като моя. Аз лично бих предпочел Е90-та, с риск да ме обявят за луд. В тази Ф30 единствения кеф е да ръчкаш борд-компютъра с големия екран и да се фукаш пред непознати, че караш последен модел 3 серия... Друг въпрос, ако се ползва за служебна колаОсвен това Е90-та ще се продаде по-лесно след време. Абе както и да го гледам, не бих избрал това Ф30.
Всеки изказва мнение, защото има различни предпочитания ( нормално е )
Затова и аз ще кажа своето.
Бих избрал F30-та без да се замисля.
Еднакъв мотор са и двете и поради тази причина надделява новата модификация.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
За мене лично, за сходната цена няма какво да го мисля. Винаги бих взел по-новия автомобил. Факт е, че Ф30 вози скучно, но аз и от Е90 останах с такова впечатление. Като дизайн.. нещата са субектвини, но Ф30 предлага повече място, което си е + за такъв скучен за каране автомобил. Но ако търговците не намлят драстично цената на Е90-ката, няма смисъл да се инвестират толкова пари. Все пак тази кола ще е трудна за продаване (някой ден, като решиш), та поне ако е по-ново, шанса за сделка е по-виоск.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
wmalevski написа:За мене лично, за сходната цена няма какво да го мисля. Винаги бих взел по-новия автомобил. Факт е, че Ф30 вози скучно, но аз и от Е90 останах с такова впечатление. Като дизайн.. нещата са субектвини, но Ф30 предлага повече място, което си е + за такъв скучен за каране автомобил. Но ако търговците не намлят драстично цената на Е90-ката, няма смисъл да се инвестират толкова пари. Все пак тази кола ще е трудна за продаване (някой ден, като решиш), та поне ако е по-ново, шанса за сделка е по-виоск.
Колега, какво е скучното в Е90? Не съм карал по-стар модел БМВ затова и питам,а и не намирам Е90 за скучен...
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Въобще не е скучно, супер си се държат...
Виж, за Ф30 казват, че трябва задължително да се търси с адаптивно окачване (а тази е с такова!), не съм карал, за сега.
Има и друго.. Тук от М20 насам всеки реве по новите мотори, но уви - хората си ги карат - така е устроен светът..
От двете аз лично бих взел на секундата Ф30-ката, дори и само заради цвета.. Алпин бяло ми е фетиш.. Моторите са еднакви, пробегът малък и на двете. Ф30-ката определено е даже евтина според мен.
Тук може да е имало удар, обаче. Това трябва да се провери.
Още повече разликата им сега е едни 1К лв, нещо което по тези коли заминава ей така за `добър ден`.
Обзалагам се, че много по-лесно ще се продаде Ф30-ката при тази цена, отколкото е90-тката.
Колкото повече остарява една кола, толкова повече малките мотори не се търсят.
Виж, за Ф30 казват, че трябва задължително да се търси с адаптивно окачване (а тази е с такова!), не съм карал, за сега.
Има и друго.. Тук от М20 насам всеки реве по новите мотори, но уви - хората си ги карат - така е устроен светът..
От двете аз лично бих взел на секундата Ф30-ката, дори и само заради цвета.. Алпин бяло ми е фетиш.. Моторите са еднакви, пробегът малък и на двете. Ф30-ката определено е даже евтина според мен.
Тук може да е имало удар, обаче. Това трябва да се провери.
Още повече разликата им сега е едни 1К лв, нещо което по тези коли заминава ей така за `добър ден`.
Обзалагам се, че много по-лесно ще се продаде Ф30-ката при тази цена, отколкото е90-тката.
Колкото повече остарява една кола, толкова повече малките мотори не се търсят.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- E30driver
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 9.04.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
fallenfbsd написа:E90 316d vs F30 316d ?
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=dt3rfi
http://www.cars.bg/c1644479
E90ката ми се струва по-добър избор от двете. Те се задържат доста и им свалят цените защото са слаби като двигатели, но Е90ката ми се струва добре като за мен оборудвана.
Идеи като разлики м/у двете. Прочетох, че F30ката е по-скъпа за поддръжка (някъде тук във форума). Цените височки ли ви се струват (на Е90ката), ако да на колко да го чакам (аз горе долу я оценявам на 50-60% от цената на нова в това състояние).
И аз съм малко изкушен от тези двете, търся си кола за града и мотора не ме притеснява. Бялата Ф30 съм я гледал, сравнително запазена, но си е била оборотен служебен автомобил с всички негативи които това носи. На външен вид няма видими проблеми, не съм ги карал да я палят за да чуя мотора.
Е90 не съм я гледал (може би тази събота ще намина), но мисля, че е била частна кола и съответно пазена. Оборудвана е много по-добре и е на доста по-малко километри които пък може би са навъртяни в града. Лично на мен дизайна на Ф30 ми харесва повече, в колата има повече място и дори този бял цвят който не обичам стои добре на конкретната кола, може би заради джантите. Много ме дразни ръчния климатик.
Тази Е90 изглежда добра кола, но за мен за да стане атрактивна, цената трябва да се върти около 25-26 максимум.
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Bexim написа:Виж, за Ф30 казват, че трябва задължително да се търси с адаптивно окачване (а тази е с такова!)
Много ме съмнява да е платено за адаптивно окачване, а да е спестено от климатроник. По какво съдиш че е с адаптивно окачване?
От двете аз бих взел Е90-то заради повечето екстри. Тая F30-ка е една от най-постните, които съм виждал.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:
....
Колега, какво е скучното в Е90? Не съм карал по-стар модел БМВ затова и питам,а и не намирам Е90 за скучен...
Значии, аз съм карал Е90 320д 163 ръчка. Намирах за скучно мудния мотор (който според доста хора тука и въобще в и-нет пространството беше прехвален с динамика и икономия, за второто съм съгласен). За мене лично окачването беше доста меко и не отговарящо на представите ми за 3-ка (това ми беше първата 3-ка) по това което бях чувал. Волана беше доста тежък, като не виждах смисъл от това с това окачване. Не ангажирам никой с мнението си, разбира се. Скоростите бяха безбожно дълги, което в градски условия не предлагаше кой знае каква динамика.. Просто се качих на тройката от Голф 5 ГТИ, който беше с доста по-стегнато окачване, с лек волан за паркиране и тежък в движение. Личното ми мнение е, че тези коли ги правят вече за пътуване и игнорират всичко спортно в тях. Имах удоволствието да се сбълскам с М3 Е46, което е съвсем различна работа.. Също правих тест драйв на 320д Ф30, която също е безбожно скучна. Това не означава, че е лоша кола разбира се.. Това е моето мнение. И Ф30-ката и Е90 бяха с нормални окачвания, с 17". Въпреки всичко, за себе си обмислям покупка на Ф30, но определено няма да го приемам като забавен автомобил, просто надежден, за стигане от точка А до точка Б. Пък и ми харесва дизайна, задвижването на колелата и интериора.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Оборудването на двето коли е с разлика 5-6 хиляди евро, ако не и отгоре... Аз лично седя в колата, не отвън и обстановката е част от ежедневието ми, съответно е важна по няколко часа на ден
Ф30-та е оборудвана като за служебна кола. Моделът не е лош, но конкретния екземпляр не ме грабва. Но ако прагматизма е на първо място - ясно Ф30 е по-нов модел с всички предимства от това.

Never mistake motion for action...
- fallenfbsd
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 3.09.2014
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
колеги писали за E90ката и F30 - благодаря!
като цяло аз клоня към Е90ката, но исках да се допитам и да събера мнения. Да F30ката е била служебна, но е готина. Ще изчакам още малко Е90ката, ако реши да свали още 1-2к, защото е доста висока цена за повторна продажба след 3-4г. Макар, че ако е пазена и читава мисля 5г да я покарам
Поздрави и със здраве,
ако взема нещо ще постна
като цяло аз клоня към Е90ката, но исках да се допитам и да събера мнения. Да F30ката е била служебна, но е готина. Ще изчакам още малко Е90ката, ако реши да свали още 1-2к, защото е доста висока цена за повторна продажба след 3-4г. Макар, че ако е пазена и читава мисля 5г да я покарам

Поздрави и със здраве,
ако взема нещо ще постна

- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
stocky написа:По какво съдиш че е с адаптивно окачване?
Бутонът до скоростния лост е за окачването.
Както и да е де, дори и без него това не са спортни коли, а кажи-речи работни магарета.
Аз пък обичам да си гледам колата отвън, а бяла кола се поддържа къде къде по-лесно от черна. Въпрос на вкус. Ако разликата беше 5-6К лв - ОК, ама иначе.. Оборудването на черната грам не ми допада. Даже не виждам какво толкова има повече - един ксенон и една изкуствена кожа.. Мерси.. А и климатроника, ама за мен той не е от значение

И задължително трябва да се проверят, защото на такъв пробег трябва да се гледа за удари повече.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- fallenfbsd
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 3.09.2014
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Говорил съм със собственика на Е90ката,уж имал нова служебна,може и така да е.
Нямала удари.
Но как да се уверя за удари - в сервиз,или през застраховател?
Нямала удари.
Но как да се уверя за удари - в сервиз,или през застраховател?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]