alx:а трабанта-бедна ти е фантазията - ама това е друга тема
Модератор: Общи модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
alx:а трабанта-бедна ти е фантазията - ама това е друга тема
alx ще ни кажеш ли нещо за твоя трабант, поне на тези които не те познаваме, нещо по-специално има ли... Разкажи че ми е любопитно, дано само не съм нагъл? Ако е така сорри! Помеждудругото и аз ще си взимам трабант но след 4 месеца. Та ми е интересно, а пък като го взема няма да се отървеш от мене ( за въпроси относно Trabant 601 S-класа)





You said: "Time will change!" What if it changes you?
Аз пък много искам да реставрирам "първата любов" на баща ми - Трабант 600 '62 . Сега си гние при на едни познати паркинга, дано не са го изхвърлили още.
Нали ви бях разказвал как това трабантче се движеше с невероятната скорост от 150-160 км/ч (незнам точно, нали се сещате..). Дърпаше ме едно старичко Е30 325, и човека се беше леко улисал нещо със скоростта. Добре, че дойде нагорнище, че незнам как щях да спирам с четири полуработещи барабанни спирачки при тази скорост... :-)
Нали ви бях разказвал как това трабантче се движеше с невероятната скорост от 150-160 км/ч (незнам точно, нали се сещате..). Дърпаше ме едно старичко Е30 325, и човека се беше леко улисал нещо със скоростта. Добре, че дойде нагорнище, че незнам как щях да спирам с четири полуработещи барабанни спирачки при тази скорост... :-)
трабанта е част от моя живот- баща ми беше и още е върл трабантаджия- още помня как ходихме до германия да му слагат "по-мощен мотор" - от 29 коня на 32 - звяр
за 20-тина години сменихме 3 трабанта. прости, примитивно лесни за подръжка, несигурни и относително надеждни- това е резултата от дизайнерската работа на фердинанд порше - човека които измислил трабантовия двигател. вдигни капака на трабанта- виждаш една турбина на въздушното охлаждане - вдигни капака на едно до 97ма година порше 911 турбо- виждаш същата турбина
вдигателя на трабанта първоначално е бил правен за стартер на танкови двигатели ама после източно германците са решили че е благодатна платформа за возило (не казвам автомобил).
проект които ми е идея от доста време е да изтърбуша един трабант, да му направя тръбно шаси и да му сложа един 350 кубиков двигател от корвет
мерил съм- влиза. но е много работа. строил съм подобни мутанти предимно за драг (мазда rx-7) със 350 кубика двигател но е трябвало малко да укрепвам шасито само тук таме.. не да строя нова тръбна конструкция. друг проблем е че пластмасовите панели на купето не са лесни за инсталация - всичко трябва да се лепи а не да се нити- нямам опит със това... основния проблем обаче ще е баланс- купето в сравнение със двигателя е безтегловно и задницата ще е много много лека- а не мога да сложа двигателя по-назад (към центъра на колата) защото предницата е много къса и ще влезе във купето... смятал и рисувал съм го на CAD... не излиза много смислено...
такива работи...


проект които ми е идея от доста време е да изтърбуша един трабант, да му направя тръбно шаси и да му сложа един 350 кубиков двигател от корвет

такива работи...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
истината е трабанта!!!
Ами да ти кажа, на Татко първата кола беше Трабант комби, убийствена машина, просто не мога да повярвам че този АВТОМОБИЛ може да върви така, невероятен е, ПРЕДНО предаване, 2-тактов мотор (който както казваш ти, е перфектен), Немската машина си е Немска!!!
, та за трабанта на Татко, пълнеше си километража 120!!! Аз бях малък като го направи може би на 5-6 годинки, това значи че трабанта е бил около 10 годишен и въпреки това вървеше страшно много, А КОЛКО е товарен, по 200-300 кг ( че и повече, ама да не се изхвърлям ) Желязо + Майка и Татко и пак върви. Ами това е машината според мен, е отминало и е времето но тогава е била РЕВОЛЮЦИЯ!!! Кофтито на трабанта, май единствения му минус е малкото междуосие, то при такива размери май не може да е повече, но... просто колата не е създадена за ВИСОКИ скорости и за това май не е особенно на почит при ТУНИНГ-а... А може и да е, същност не знам, говоря на изуст, ЩЕ МИ ПОКАЖЕТЕ ЛИ ТУНИНГОВАНИ трабанчета, много ще се зарадвам. Иначе количката си е много готина, мене си ме кефи, а който не му харесва ( ако въобще има такива
), НЕ РАЗБИРА. 





You said: "Time will change!" What if it changes you?
Луда машина е Трабито. За съжаление го няма на Ванката комбито, което минаваше почти цялата писта на Първенец на две гуми. Това обаче се случваше мноооого преди повечето пловдивчани да разберат за съществуването на тази писта. Абе гледката си е невероятна, трабант комби със 14-15 годишен шофьор зад волана върви на две гуми 



Икономията на суровини, материали и енергия - дълг на всеки!
Иначе най-обичам да седя накрай света, да си клатя краката и да плюя в нищото...
Он-борд Е28 3.5 Turbo http://www.youtube.com/watch?v=tXzeYgEsbuA
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
я я пак ТУРТУРЕЛО??
Туртурело :
Туртурело, това пледложение за продажба ли беше?
я разкажи подробности, много съм заинтригуван, колко пари да ти броя, кой го е карал, и така нататък, плащан ли е??? ти си знаеш

аз имам един трабант от последните 89 на 20 000 реални км
Туртурело, това пледложение за продажба ли беше?




You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: я я пак ТУРТУРЕЛО??
vicho написа:я разкажи подробности, много съм заинтригуван, колко пари да ти броя, кой го е карал, и така нататък, плащан ли е??? ти си знаеш![]()
Купуван от "МотоТехника" '89, първи собственик - дядо ми, който още си е собственик (да е жив и здрав), 20 000км навъртяни от него и баба ми да обикалят китни кътчета на България, държан в гараж през почти целия период от 14 години... вече не я кара, защото няма нужда (не че преди я караше де) и я държа в един гараж тук около мен .. всичко си си е като на нова кола



То за нашето трабантче имахме оферта за 2000 лева от един германец. Ама трябваше първо да го реставрираме и да го караме до границата. Нещо не се организирахме добре тогава, ама просто си мисля, че баща ми не искаше да го продава.
Следващата оферта беше за 200лв, ама тогава аз не исках да го продава :-)
По темата за ретро колите:
Моят застраховател ми разправя - пристига в КАТ една стара "ЧАЙКА" - един дядка я продава на някакъв германец манияк :-)
Колата пазена като свещенна реликва 30 години. Пълен оригинал ! Цена на сделката: !!! 36 000 лв !!! (наистина, не е майтап)
Ей тва му викам да си осигуриш пенсията....
Следващата оферта беше за 200лв, ама тогава аз не исках да го продава :-)
По темата за ретро колите:
Моят застраховател ми разправя - пристига в КАТ една стара "ЧАЙКА" - един дядка я продава на някакъв германец манияк :-)
Колата пазена като свещенна реликва 30 години. Пълен оригинал ! Цена на сделката: !!! 36 000 лв !!! (наистина, не е майтап)
Ей тва му викам да си осигуриш пенсията....
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: bucanero