проблем с мощността на Е 39 ТДС
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			5 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- r.v.kostadinov
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 1
- Регистриран на: 22.06.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 TDS
- Мечтае да кара: BMW X5
проблем с мощността на Е 39 ТДС
ЗОВ ЗА ПОМОЩ. Колеги някой да ми каже къде в София има добър диагностик за дизел.
Писна ми от разни некадърници.
Проблем: При изпреварване колата загуби мощност и загасна. След това запали но не можеше да се форсира над 2000 оборота.
Закарах я уж при разбирач на дизели оказа се пълен дърводелец. Първо изгорял дебитомер - смяна.Второ ел.помпа не подавала достатъчно гориво-смяна и накрая се оказа ,че колата не пали.Нови 200 - била умната дюза и още какви ли не глупости. Стигнахме до луд скандал и си прибрах колата и какво установявам
 оказа се пълен дърводелец. Първо изгорял дебитомер - смяна.Второ ел.помпа не подавала достатъчно гориво-смяна и накрая се оказа ,че колата не пали.Нови 200 - била умната дюза и още какви ли не глупости. Стигнахме до луд скандал и си прибрах колата и какво установявам  двете гайки на ГНП отхлабени
 двете гайки на ГНП отхлабени  кабела на клапана на ГНП откачен
 кабела на клапана на ГНП откачен  Закачих кабелчето прикарах болтовете на ГНП горе долу по белезите където е било и колата запали само като и показвам ключа , но на място се форсира без проблеми.Като е в движение няма ряз и повече от 80 км. не може да вдигне. Пуши и черен дим.
 Закачих кабелчето прикарах болтовете на ГНП горе долу по белезите където е било и колата запали само като и показвам ключа , но на място се форсира без проблеми.Като е в движение няма ряз и повече от 80 км. не може да вдигне. Пуши и черен дим.
Ще Ви,бъда благодарен ако някой може да ми подскаже какъв може да е проблема. 
   
  
			
		Писна ми от разни некадърници.
Проблем: При изпреварване колата загуби мощност и загасна. След това запали но не можеше да се форсира над 2000 оборота.
Закарах я уж при разбирач на дизели
 оказа се пълен дърводелец. Първо изгорял дебитомер - смяна.Второ ел.помпа не подавала достатъчно гориво-смяна и накрая се оказа ,че колата не пали.Нови 200 - била умната дюза и още какви ли не глупости. Стигнахме до луд скандал и си прибрах колата и какво установявам
 оказа се пълен дърводелец. Първо изгорял дебитомер - смяна.Второ ел.помпа не подавала достатъчно гориво-смяна и накрая се оказа ,че колата не пали.Нови 200 - била умната дюза и още какви ли не глупости. Стигнахме до луд скандал и си прибрах колата и какво установявам  двете гайки на ГНП отхлабени
 двете гайки на ГНП отхлабени  кабела на клапана на ГНП откачен
 кабела на клапана на ГНП откачен  Закачих кабелчето прикарах болтовете на ГНП горе долу по белезите където е било и колата запали само като и показвам ключа , но на място се форсира без проблеми.Като е в движение няма ряз и повече от 80 км. не може да вдигне. Пуши и черен дим.
 Закачих кабелчето прикарах болтовете на ГНП горе долу по белезите където е било и колата запали само като и показвам ключа , но на място се форсира без проблеми.Като е в движение няма ряз и повече от 80 км. не може да вдигне. Пуши и черен дим.Ще Ви,бъда благодарен ако някой може да ми подскаже какъв може да е проблема.
 
   
  
- M-S-BMW
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 97
- Регистриран на: 10.04.2016
- Местоположение: BG
- Пол: Мъж
- Кара: 530D
- Мечтае да кара: jiguli
- Детайли за колата: BMW 530D 218 DPF
Re: проблем с мощността на Е 39 ТДС
Колега на други коли ми се е случвало при спукване на маркуча на турбото или излиза от мястото си колата не върви и това е придружено с много черен пушек. И трябва ти диагностика като цяло и ще си каже болешката.
			
		- gentata
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: проблем с мощността на Е 39 ТДС
Много гориво малко въздух, за това е черния пушек. Причина: турбо, турбо пътища, разкачени или неправилно закачени вакуумни маркучи. Е такива неща.
Потърси из форума има писано за тези маркучи при тдс.
			
		Потърси из форума има писано за тези маркучи при тдс.
- M-S-BMW
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 97
- Регистриран на: 10.04.2016
- Местоположение: BG
- Пол: Мъж
- Кара: 530D
- Мечтае да кара: jiguli
- Детайли за колата: BMW 530D 218 DPF
Re: проблем с мощността на Е 39 ТДС
Като ми се откачи маркуч на турбото или случвало ми се е и да се сцепи и същите са симптомите.
			
		- g.kostov90
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 1
- Регистриран на: 18.03.2015
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 Комби 525d
Re: проблем с мощността на Е 39 ТДС
Имха подобен проблем само че на 525d.Турбото не надуваше, колата не вървеше и пушеше страшно много. Когато отворих пердни капак намерих един откачен вакуумен маркуч само че беше сложно да намеря къде се закача. Разрових се из чичко Google и намерих това:
Закачих си маркуча и всичко си тръгна по старо му.
Дано ти помогне.

			Закачих си маркуча и всичко си тръгна по старо му.
Дано ти помогне.

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
		
			5 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	
 
