проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Сега пък друг проблем може и да е звукът от същото , според мен май имам ляв тампон издъхнал . Кадо давам назад на полусъдинител се чува тракана и като вляза в някой дупка или някоя неравност на пътят . Това тампон ли е според вас или нещо друго ?
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Колеги помощ !!!
трябва ми схема на захранването на соленоидите (''+" и"-" до кои пинове на компа стигат) защото при запален двигател проверих напрежението и е 11 волта и закачих друг соленоид (тестван е работи при подаване на ток) и нищо не се случва тоест не помпи
трябва ми схема на захранването на соленоидите (''+" и"-" до кои пинове на компа стигат) защото при запален двигател проверих напрежението и е 11 волта и закачих друг соленоид (тестван е работи при подаване на ток) и нищо не се случва тоест не помпи
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Намерих до кои пинове на компа стигат кабелите на соленоидите , но има 0.02 кома съпротивление на плюса Как мислите да търся ли къде е проблема или направо да си пусна 3 нови кабела ( един плюс и два минуса)
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Колеги нови открития
при замервания на `` +`` от соленоид и ``-`` от купето напрежението е 14 волта, ``-'' идва от компа
Някакви идеи къде е проблема
при замервания на `` +`` от соленоид и ``-`` от купето напрежението е 14 волта, ``-'' идва от компа
Някакви идеи къде е проблема
- overclock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
dogydog написа:Колеги нови открития
при замервания на `` +`` от соленоид и ``-`` от купето напрежението е 14 волта, ``-'' идва от компа
Някакви идеи къде е проблема
Здравей колега. Тези соленоиди, ако се управляват със ШИМ, а ти мериш с мултицет, а не с осцилоскоп до никъде няма да стигнеш. Закачи един осцилоскоп и виж какво ще измериш.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Как да сменя гарнитурата на картера на мотир н46 ? Маслото го смених и съм изминъл 50 км . Могали същото масло да го върна обратно ? Когато въртя волана се чува едно тракане ? Какво може да е ?
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Здравейте колеги.
Не знам това ли е най скапания мотор,но никой не може да ми каже какво да сменя за да се оправи скапаната кола.След изтриване на адаптациите с ДИС колата си работи супер,като я покарам 2-3 дни и всичко отива по дяволите.Започва едно люлеене,прекъсване м/у 2500-3000 об. бие грешки МИС ФАЙЪР на 1 и 2 цилиндър.Сменил съм свещи и бобини,филтър картерна.Ходих по диагностики и никой не каза какво да сменя колата да тръгне. Камор ми направиха списък за смяна на части колкото една кола.
П.П Преди време ми даваше грешки МИС ФАЙЪР на 3-4 цил. Преди 2 седмици както си карам по околовръстното посока Младост колата както прекъсва и започна да мига чека за някакви секунди и колата литна. Работеше и вървеше много добре до днес
Не знам това ли е най скапания мотор,но никой не може да ми каже какво да сменя за да се оправи скапаната кола.След изтриване на адаптациите с ДИС колата си работи супер,като я покарам 2-3 дни и всичко отива по дяволите.Започва едно люлеене,прекъсване м/у 2500-3000 об. бие грешки МИС ФАЙЪР на 1 и 2 цилиндър.Сменил съм свещи и бобини,филтър картерна.Ходих по диагностики и никой не каза какво да сменя колата да тръгне. Камор ми направиха списък за смяна на части колкото една кола.
П.П Преди време ми даваше грешки МИС ФАЙЪР на 3-4 цил. Преди 2 седмици както си карам по околовръстното посока Младост колата както прекъсва и започна да мига чека за някакви секунди и колата литна. Работеше и вървеше много добре до днес
- risto416
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 25.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20A
- Мечтае да кара: Х 5
- Детайли за колата: Е46 318i 143к.с.2002г.комби автоматик
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Заглавие: Странен проблем с N42B20 прекъсва и изключва валвтроника
risto416 написа:
Здравейте колеги,колата е 318i 2002 г. Фейслифта автоматик двг е N42B20 от около 3 години ме мъчи следния проблем: палиш колата,работи твърдо и претриса малко повече от нормалното,подаваш рязко газ претрисва(прекъсва на три на два цилиндъра,но това е Само когато "плеслеш" рязко педала,ако е плавни го няма пресецването) и се изфорсира нормално,като стигне и подмине 4000 оборота пускаш газта,обороти те падат до нормалните,работи така 5-10 сек.и нещо аха да загасне пещраква нещо отпред двг се разтърсва и валвтроника спира да работи (разбирам че спира да работи защото като подавам газ след това нещо се чува как се отваря дроселовата клапа и се чува как засмуква въздух) и двигатела след това нещо си работи равномерно без да тресе и прекъсва,форсира се нормално,Но колата няма мощност имам чувството че 50 коня ги няма. Всичко това е много дразнещо,защото палиш тръгваш върви добре ,натискаш я малко повече и в момента в който превключи на по горна предавка автомата и край превключва и няма мощност(валвтроника не работи)спирам,държа около 2000 оборота изключвам и бързо връщам ключа за да се върне работата на валвтроника (пазя стартера,да не паля всеки път наново след като е влязла в този режим) Мъка голяма. Моля ако някой може да помогне с нещо, ще съм много благодарен и щастлив ако си реша проблема. Сменил съм:
Верига,банани,хидравличен обтегач,свещи(оригинални,иридиеви,нормални )слагал съм за проба работещи: дебитомер,дроселова клапа ,реле за соленоидите(това което е под акомулатора,)зъбното колело на входящия разпределителен вал(даваго като грешка на диагностика, всеки път като се разтресе и изключи валва го записва като неработещо колелото) датчик входящ вал(нов сменен),соленоиди и двата пробвани, две ламбда сонди,. На диагностика, последната дава само това колело на входящия вал. Ако някой може да помогне моля. Благодаря.
risto416 написа:
Здравейте колеги,колата е 318i 2002 г. Фейслифта автоматик двг е N42B20 от около 3 години ме мъчи следния проблем: палиш колата,работи твърдо и претриса малко повече от нормалното,подаваш рязко газ претрисва(прекъсва на три на два цилиндъра,но това е Само когато "плеслеш" рязко педала,ако е плавни го няма пресецването) и се изфорсира нормално,като стигне и подмине 4000 оборота пускаш газта,обороти те падат до нормалните,работи така 5-10 сек.и нещо аха да загасне пещраква нещо отпред двг се разтърсва и валвтроника спира да работи (разбирам че спира да работи защото като подавам газ след това нещо се чува как се отваря дроселовата клапа и се чува как засмуква въздух) и двигатела след това нещо си работи равномерно без да тресе и прекъсва,форсира се нормално,Но колата няма мощност имам чувството че 50 коня ги няма. Всичко това е много дразнещо,защото палиш тръгваш върви добре ,натискаш я малко повече и в момента в който превключи на по горна предавка автомата и край превключва и няма мощност(валвтроника не работи)спирам,държа около 2000 оборота изключвам и бързо връщам ключа за да се върне работата на валвтроника (пазя стартера,да не паля всеки път наново след като е влязла в този режим) Мъка голяма. Моля ако някой може да помогне с нещо, ще съм много благодарен и щастлив ако си реша проблема. Сменил съм:
Верига,банани,хидравличен обтегач,свещи(оригинални,иридиеви,нормални )слагал съм за проба работещи: дебитомер,дроселова клапа ,реле за соленоидите(това което е под акомулатора,)зъбното колело на входящия разпределителен вал(даваго като грешка на диагностика, всеки път като се разтресе и изключи валва го записва като неработещо колелото) датчик входящ вал(нов сменен),соленоиди и двата пробвани, две ламбда сонди,. На диагностика, последната дава само това колело на входящия вал. Ако някой може да помогне моля. Благодаря.

- risto416
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 25.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20A
- Мечтае да кара: Х 5
- Детайли за колата: Е46 318i 143к.с.2002г.комби автоматик
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
risto416 написа:
Здравейте колеги,колата е 318i 2002 г. Фейслифта автоматик двг е N42B20 от около 3 години ме мъчи следния проблем: палиш колата,работи твърдо и претриса малко повече от нормалното,подаваш рязко газ претрисва(прекъсва на три на два цилиндъра,но това е Само когато "плеслеш" рязко педала,ако е плавни го няма пресецването) и се изфорсира нормално,като стигне и подмине 4000 оборота пускаш газта,обороти те падат до нормалните,работи така 5-10 сек.и нещо аха да загасне пещраква нещо отпред двг се разтърсва и валвтроника спира да работи (разбирам че спира да работи защото като подавам газ след това нещо се чува как се отваря дроселовата клапа и се чува как засмуква въздух) и двигатела след това нещо си работи равномерно без да тресе и прекъсва,форсира се нормално,Но колата няма мощност имам чувството че 50 коня ги няма. Всичко това е много дразнещо,защото палиш тръгваш върви добре ,натискаш я малко повече и в момента в който превключи на по горна предавка автомата и край превключва и няма мощност(валвтроника не работи)спирам,държа около 2000 оборота изключвам и бързо връщам ключа за да се върне работата на валвтроника (пазя стартера,да не паля всеки път наново след като е влязла в този режим) Мъка голяма. Моля ако някой може да помогне с нещо, ще съм много благодарен и щастлив ако си реша проблема. Сменил съм:
Верига,банани,хидравличен обтегач,свещи(оригинални,иридиеви,нормални )слагал съм за проба работещи: дебитомер,дроселова клапа ,реле за соленоидите(това което е под акомулатора,)зъбното колело на входящия разпределителен вал(даваго като грешка на диагностика, всеки път като се разтресе и изключи валва го записва като неработещо колелото) датчик входящ вал(нов сменен),соленоиди и двата пробвани, две ламбда сонди,. На диагностика, последната дава само това колело на входящия вал. Ако някой може да помогне моля. Благодаря.
Здравейте колеги,колата е 318i 2002 г. Фейслифта автоматик двг е N42B20 от около 3 години ме мъчи следния проблем: палиш колата,работи твърдо и претриса малко повече от нормалното,подаваш рязко газ претрисва(прекъсва на три на два цилиндъра,но това е Само когато "плеслеш" рязко педала,ако е плавни го няма пресецването) и се изфорсира нормално,като стигне и подмине 4000 оборота пускаш газта,обороти те падат до нормалните,работи така 5-10 сек.и нещо аха да загасне пещраква нещо отпред двг се разтърсва и валвтроника спира да работи (разбирам че спира да работи защото като подавам газ след това нещо се чува как се отваря дроселовата клапа и се чува как засмуква въздух) и двигатела след това нещо си работи равномерно без да тресе и прекъсва,форсира се нормално,Но колата няма мощност имам чувството че 50 коня ги няма. Всичко това е много дразнещо,защото палиш тръгваш върви добре ,натискаш я малко повече и в момента в който превключи на по горна предавка автомата и край превключва и няма мощност(валвтроника не работи)спирам,държа около 2000 оборота изключвам и бързо връщам ключа за да се върне работата на валвтроника (пазя стартера,да не паля всеки път наново след като е влязла в този режим) Мъка голяма. Моля ако някой може да помогне с нещо, ще съм много благодарен и щастлив ако си реша проблема. Сменил съм:
Верига,банани,хидравличен обтегач,свещи(оригинални,иридиеви,нормални )слагал съм за проба работещи: дебитомер,дроселова клапа ,реле за соленоидите(това което е под акомулатора,)зъбното колело на входящия разпределителен вал(даваго като грешка на диагностика, всеки път като се разтресе и изключи валва го записва като неработещо колелото) датчик входящ вал(нов сменен),соленоиди и двата пробвани, две ламбда сонди,. На диагностика, последната дава само това колело на входящия вал. Ако някой може да помогне моля. Благодаря.

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
risto416 написа:risto416 написа:
Здравейте колеги,колата е 318i 2002 г. Фейслифта автоматик двг е N42B20 от около 3 години ме мъчи следния проблем: палиш колата,работи твърдо и претриса малко повече от нормалното,подаваш рязко газ претрисва(прекъсва на три на два цилиндъра,но това е Само когато "плеслеш" рязко педала,ако е плавни го няма пресецването) и се изфорсира нормално,като стигне и подмине 4000 оборота пускаш газта,обороти те падат до нормалните,работи така 5-10 сек.и нещо аха да загасне пещраква нещо отпред двг се разтърсва и валвтроника спира да работи (разбирам че спира да работи защото като подавам газ след това нещо се чува как се отваря дроселовата клапа и се чува как засмуква въздух) и двигатела след това нещо си работи равномерно без да тресе и прекъсва,форсира се нормално,Но колата няма мощност имам чувството че 50 коня ги няма. Всичко това е много дразнещо,защото палиш тръгваш върви добре ,натискаш я малко повече и в момента в който превключи на по горна предавка автомата и край превключва и няма мощност(валвтроника не работи)спирам,държа около 2000 оборота изключвам и бързо връщам ключа за да се върне работата на валвтроника (пазя стартера,да не паля всеки път наново след като е влязла в този режим) Мъка голяма. Моля ако някой може да помогне с нещо, ще съм много благодарен и щастлив ако си реша проблема. Сменил съм:
Верига,банани,хидравличен обтегач,свещи(оригинални,иридиеви,нормални )слагал съм за проба работещи: дебитомер,дроселова клапа ,реле за соленоидите(това което е под акомулатора,)зъбното колело на входящия разпределителен вал(даваго като грешка на диагностика, всеки път като се разтресе и изключи валва го записва като неработещо колелото) датчик входящ вал(нов сменен),соленоиди и двата пробвани, две ламбда сонди,. На диагностика, последната дава само това колело на входящия вал. Ако някой може да помогне моля. Благодаря.
Центровка на валвтроника - т.нар. "зацепване" май ти бяга. И не мога да разбера , каква е тая грешка на зъбното колело ?!?
Има и голяма вероятност управлението на валвтроника да е заминал.
Добрите шофьори имат остатъци от насекоми по страничните си прозорци! - Валтер Рьорл
- risto416
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 25.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20A
- Мечтае да кара: Х 5
- Детайли за колата: Е46 318i 143к.с.2002г.комби автоматик
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Центровка на валвтроника - т.нар. "зацепване" май ти бяга. И не мога да разбера , каква е тая грешка на зъбното колело ?!?
Има и голяма вероятност управлението на валвтроника да е заминал.[/quote]
Зацепването е правено с инструмент,ако не е добре ще покаже на диагностика,а колелото го показва като грешка и в камор и при голега от форума на DIS или INPA не съм сигурен и правихме тест на валвтроника и всичко е на ред. Показва грешка DME: 273 1"Function, camshaft control,inlet" това е от разпечатката на Камор ауто, и след това смених колелото с друго(за проба) и после пак на диагностика ,но не в камор ,а при колегата от форума и при него показва пак тази грешка.Като я изтрие е ок ,но като изфорсираш ДВГ около или над 4000 об/мин. пак същата грешка изписва.... и така зацепването е правено точно както го пише и със точния инструмент. Еми това е??? А за това управление не трябва ли да го запише като грешка? Защото освен тази други грешки не записва? Благодаря.
Има и голяма вероятност управлението на валвтроника да е заминал.[/quote]
Зацепването е правено с инструмент,ако не е добре ще покаже на диагностика,а колелото го показва като грешка и в камор и при голега от форума на DIS или INPA не съм сигурен и правихме тест на валвтроника и всичко е на ред. Показва грешка DME: 273 1"Function, camshaft control,inlet" това е от разпечатката на Камор ауто, и след това смених колелото с друго(за проба) и после пак на диагностика ,но не в камор ,а при колегата от форума и при него показва пак тази грешка.Като я изтрие е ок ,но като изфорсираш ДВГ около или над 4000 об/мин. пак същата грешка изписва.... и така зацепването е правено точно както го пише и със точния инструмент. Еми това е??? А за това управление не трябва ли да го запише като грешка? Защото освен тази други грешки не записва? Благодаря.
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
risto416 написа:Центровка на валвтроника - т.нар. "зацепване" май ти бяга. И не мога да разбера , каква е тая грешка на зъбното колело ?!?
Има и голяма вероятност управлението на валвтроника да е заминал.
Зацепването е правено с инструмент,ако не е добре ще покаже на диагностика,а колелото го показва като грешка и в камор и при голега от форума на DIS или INPA не съм сигурен и правихме тест на валвтроника и всичко е на ред. Показва грешка DME: 273 1"Function, camshaft control,inlet" това е от разпечатката на Камор ауто, и след това смених колелото с друго(за проба) и после пак на диагностика ,но не в камор ,а при колегата от форума и при него показва пак тази грешка.Като я изтрие е ок ,но като изфорсираш ДВГ около или над 4000 об/мин. пак същата грешка изписва.... и така зацепването е правено точно както го пише и със точния инструмент. Еми това е??? А за това управление не трябва ли да го запише като грешка? Защото освен тази други грешки не записва? Благодаря.[/quote]
Ами тая грешка може да е и заради неправилно работещ соленоиден клапан. Смени им местата и виж дали ще прехвърли грешката на другия. Също премери и напрежението на буксите им. Иначе през INPA може да напишеш какви са стойностите на валовете, защото и при правилно зацепени валове съм виждал точно тия грешки:
1. 2781- входящ сензор
2. 2782- изходящ sensor
3. 27C1- Master camshaft sensor
- всичко заради прескочил зъб на веригата и не-стегнат обтегач.
Добрите шофьори имат остатъци от насекоми по страничните си прозорци! - Валтер Рьорл
- risto416
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 25.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20A
- Мечтае да кара: Х 5
- Детайли за колата: Е46 318i 143к.с.2002г.комби автоматик
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Ами тая грешка може да е и заради неправилно работещ соленоиден клапан. Смени им местата и виж дали ще прехвърли грешката на другия. Също премери и напрежението на буксите им. Иначе през INPA може да напишеш какви са стойностите на валовете, защото и при правилно зацепени валове съм виждал точно тия грешки:
1. 2781- входящ сензор
2. 2782- изходящ sensor
3. 27C1- Master camshaft sensor
- всичко заради прескочил зъб на веригата и не-стегнат обтегач.[/quote]
Смених местата на соленоидите и нищо,даже и така и останаха вече 3-4 дни си карам с разменени,но уви няма промяна
1. 2781- входящ сензор
2. 2782- изходящ sensor
3. 27C1- Master camshaft sensor
- всичко заради прескочил зъб на веригата и не-стегнат обтегач.[/quote]
Смених местата на соленоидите и нищо,даже и така и останаха вече 3-4 дни си карам с разменени,но уви няма промяна
- pApit0
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 9.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i n42b20
- Детайли за колата: e46 318i n42b20 143 h.p.
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Колеги снощи запалвам колата и се тресеше цялата ... оборотите под 500 .... после изгасна , запалих пак така и на 3тия път запали нормално ... при празен ход и рязко настъпване на педала на газта колата притриса цялата все едно работи на 3 цилиндъра ... бобините съм ги сменил с нови 4те , свещи също ... клапан на картерните газове и 3те маркучи съм сменил с нови ... искам да проверя дали е зацепен мотора но незнам къде във варна. Някаква диагностика която мога сам да направя ?
- risto416
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 25.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20A
- Мечтае да кара: Х 5
- Детайли за колата: Е46 318i 143к.с.2002г.комби автоматик
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
pApit0 написа:Колеги снощи запалвам колата и се тресеше цялата ... оборотите под 500 .... после изгасна , запалих пак така и на 3тия път запали нормално ... при празен ход и рязко настъпване на педала на газта колата притриса цялата все едно работи на 3 цилиндъра ... бобините съм ги сменил с нови 4те , свещи също ... клапан на картерните газове и 3те маркучи съм сменил с нови ... искам да проверя дали е зацепен мотора но незнам къде във варна. Някаква диагностика която мога сам да направя ?
Колега,ако разбереш от къде е проблема , пиши тук че да се знае. Благодаря.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани