Маховик и съединител?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
			31 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Re: Маховик и съединител?
(bubsa) написа:Смених съединителя,но каръка ми продължава
Преди малко,като прибрах колата в гаража се заслушах на отворена врата и се чува едно леко виене като на лагер.Като натисна педала на съединителя всичко утихва
Какво може да бъде?Със стария съединител това го нямаше със сигурност.Аксиалния лагер доколкото знам ще вие при натиснат съединител,а при мен е обратното
Комплекта който сложих е люк.Феродов,притискателен и лагер.
На старата е36ца имах същия проблем, виене което изчезва като натисна съединителя. Всички казваха, че било от аксиалния лагер, но аз си я карах така. В крайна сметка продадох колата без да сменям съединителя и не се разбра...
- dan-dam
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Маховик и съединител?
bioz написа:(bubsa) написа:Смених съединителя,но каръка ми продължава
Преди малко,като прибрах колата в гаража се заслушах на отворена врата и се чува едно леко виене като на лагер.Като натисна педала на съединителя всичко утихва
Какво може да бъде?Със стария съединител това го нямаше със сигурност.Аксиалния лагер доколкото знам ще вие при натиснат съединител,а при мен е обратното
Комплекта който сложих е люк.Феродов,притискателен и лагер.
На старата е36ца имах същия проблем, виене което изчезва като натисна съединителя. Всички казваха, че било от аксиалния лагер, но аз си я карах така. В крайна сметка продадох колата без да сменям съединителя и не се разбра...
Не знам кои са тия всички, но виене, което изчезва при натиснат съединител обикновено е от лагер на първичния вал на скоростната кутия.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Маховик и съединител?
dan-dam написа:bioz написа:(bubsa) написа:Смених съединителя,но каръка ми продължава
Преди малко,като прибрах колата в гаража се заслушах на отворена врата и се чува едно леко виене като на лагер.Като натисна педала на съединителя всичко утихва
Какво може да бъде?Със стария съединител това го нямаше със сигурност.Аксиалния лагер доколкото знам ще вие при натиснат съединител,а при мен е обратното
Комплекта който сложих е люк.Феродов,притискателен и лагер.
На старата е36ца имах същия проблем, виене което изчезва като натисна съединителя. Всички казваха, че било от аксиалния лагер, но аз си я карах така. В крайна сметка продадох колата без да сменям съединителя и не се разбра...
Не знам кои са тия всички, но виене, което изчезва при натиснат съединител обикновено е от лагер на първичния вал на скоростната кутия.
Това е така,но защо се прояви след смяната му?
- KPETEH
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Маховик и съединител?
Да не са ти сменили и кутията?
			"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
		- (bubsa)
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Маховик и съединител?
KPETEH написа:Да не са ти сменили и кутията?
Имам известни съмнения за това
 Има ли шестаци с джи ем кутия или всички са със зф?
 Има ли шестаци с джи ем кутия или всички са със зф?- KPETEH
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Маховик и съединител?
на брат ми е36 328и автомата е гм, друго незнам... не го мисли, карай докато се строши... кутия ще си намериш, ма по натам и така...
			"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
		- virtualchild
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Маховик и съединител?
Джи Ем са само автомати колега.  
			
		
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Маховик и съединител?
KPETEH написа:на брат ми е36 328и автомата е гм, друго незнам... не го мисли, карай докато се строши... кутия ще си намериш, ма по натам и така...
После ако остане време ще мина да я погледна на подемник.От моята кутия нямаше и грам омаслено или мръсно,99% ще я различа ако има нещо.
Не можеш да си представиш какви нерви ми образуват всякакви не нормални звуци по тея железа

За кутията имах предвид дали има с малка кутия 325-ци?
- hell's angel
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Маховик и съединител?
Аз доколкото помня, докато се разправях с тия таралясници   328/330 идват с ZF, a 323/325 с Гетраци. Общо взето е все тая щото предавателните числа са почти еднакви и разликата идва от главното предаване. И аз не бих го мислил  първичния вал
 328/330 идват с ZF, a 323/325 с Гетраци. Общо взето е все тая щото предавателните числа са почти еднакви и разликата идва от главното предаване. И аз не бих го мислил  първичния вал   Може, другите тракания и стържения да са го прикривали тоя шум донякъде ...
 Може, другите тракания и стържения да са го прикривали тоя шум донякъде ...
			 328/330 идват с ZF, a 323/325 с Гетраци. Общо взето е все тая щото предавателните числа са почти еднакви и разликата идва от главното предаване. И аз не бих го мислил  първичния вал
 328/330 идват с ZF, a 323/325 с Гетраци. Общо взето е все тая щото предавателните числа са почти еднакви и разликата идва от главното предаване. И аз не бих го мислил  първичния вал   Може, другите тракания и стържения да са го прикривали тоя шум донякъде ...
 Може, другите тракания и стържения да са го прикривали тоя шум донякъде ...Ubi dubium, ibi libertas
		- KPETEH
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Маховик и съединител?
Getrag 250 е с по-малко гумено каре, съответно и друга предна част на кардана спрямо ZF 310/320
			"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
		- E.Alexandrov
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 97
- Регистриран на: 8.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d Touring и E21 316
- Мечтае да кара: Кола без ръжда и с S-ков двигател
Re: Маховик и съединител?
Пичове, аз съм с дизелов таралясник 320d 150 hp, 5 speed и имам притрисане при потегляне на задна както и ламариненото почукване, за което споменахте. Демпферна шайба вече сменях, така че притрисане от нея не очаквам докато съм собственик на тази кола. 
Бихте ли споделили откъде намирате такива евтини комплекти с маховик и съединител?
Че в някои сайтове само маховика за моята излиза да е 1100 
   + съединител 500.
 + съединител 500.   
 
Като сложим и труда, ще трябва да си дам цялата месечна заплата за нейно величество.
			
		Бихте ли споделили откъде намирате такива евтини комплекти с маховик и съединител?
Че в някои сайтове само маховика за моята излиза да е 1100
 
   + съединител 500.
 + съединител 500.   
 Като сложим и труда, ще трябва да си дам цялата месечна заплата за нейно величество.

Re: Маховик и съединител?
Здравейте.
Aз съм с дизел м57 и при потегляне претриса, но не чувам звуци .
 .
Тия демпферни шайби и маховици, докато се счупи ли се кара , или да сменям, за да не навреди на нещо друго ?
 , или да сменям, за да не навреди на нещо друго ?
			
		Aз съм с дизел м57 и при потегляне претриса, но не чувам звуци
 .
 .Тия демпферни шайби и маховици, докато се счупи ли се кара
 , или да сменям, за да не навреди на нещо друго ?
 , или да сменям, за да не навреди на нещо друго ?- E.Alexandrov
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 97
- Регистриран на: 8.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d Touring и E21 316
- Мечтае да кара: Кола без ръжда и с S-ков двигател
Re: Маховик и съединител?
Kurtov написа:Здравейте.
Aз съм с дизел м57 и при потегляне претриса, но не чувам звуци.
Тия демпферни шайби и маховици, докато се счупи ли се кара, или да сменям, за да не навреди на нещо друго ?
Когато моята демпферна шайба се предаде просто изплю първо ремъка на климатика а след това и пистовия (демек оставаш без хидравлика на волана ,серво на спирачките, зареждане на акумулатора .. ). Чувал съм истории като от филми на ужасите, в които демпферната шайба потрошава пластмасите около водния радиатор и даже самия него.
За мое щастие когато изплю шайбата бях точно пред вкъщи и веднага угасих , та нямаше поражения.
За демпферния маховик съм по-притеснен, защото там нещо реши ли да изпатка оставаш на пътя, че може и някоя поразия на двигателя да направи.
- acidburn-525tds
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 302
- Регистриран на: 22.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d facelift
Re: Маховик и съединител?
E.Alexandrov написа:Kurtov написа:Здравейте.
Aз съм с дизел м57 и при потегляне претриса, но не чувам звуци.
Тия демпферни шайби и маховици, докато се счупи ли се кара, или да сменям, за да не навреди на нещо друго ?
Когато моята демпферна шайба се предаде просто изплю първо ремъка на климатика а след това и пистовия (демек оставаш без хидравлика на волана ,серво на спирачките, зареждане на акумулатора .. ). Чувал съм истории като от филми на ужасите, в които демпферната шайба потрошава пластмасите около водния радиатор и даже самия него.
За мое щастие когато изплю шайбата бях точно пред вкъщи и веднага угасих , та нямаше поражения.
За демпферния маховик съм по-притеснен, защото там нещо реши ли да изпатка оставаш на пътя, че може и някоя поразия на двигателя да направи.
И при мен така първо изплюваше ремъците и след седмица 2 се потроши по време на движение, добре че беше с 20 км/ч и нямаше поражения.
Re: Маховик и съединител?
До колкото разбрах демпферната шайба се намира отред някъде при радиатора, а маховика където е съединителя.
Правилно ли съм разбрал ?
Някой може ли да обясни каква работа вършат тези демпфери ?
			
		Правилно ли съм разбрал ?
Някой може ли да обясни каква работа вършат тези демпфери ?
			31 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	






 
