104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- FaceOff
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Миналата седмица в бая голяма жега, мисля към 35-6 градуса беше, със 160-170 на магистрала, на изкачване стигаше до 96-98 градуса, на спускане падаше до 90 за малко, основно 92 до 95. Ту пусках, ту спирах климатика, нарочно за да тествам температурата, интересно че с пуснат климатик на едно по-дълго изкачване качи на 100 градуса.. За пръв път виждам такава температура на борда.. В София в каквито и задръствания в жегите да стоя, и с клима и без, варира от 92 до 96, повече от 96 не съм виждал. Като се прибрах в София покарах няколко километра, спирах да зареждам на бензиностанция, после спрях на една автомивка да си измия колата от мушичките, отворих капака и ми се стори странно, че маркуча от радиатора беше доста по-мек от обикновенно, почти можех да го сплескам, а иначе при градско каране си седи бая твърдичък.. Предположих че е изпуснала налягане от капачката при 100-те градуса, ама това беше на 60-70 преди София, не си ли е върнала пак налягането?
Всичко по охладителната система е сменено - малък термостат - Бер, голям - БМВ, радиатор, виско (фучи не се трае), антифриз, капачка оригиналдъ. Майстора си спести измиването на климатичния радиатор, но видимо няма нищо по него, прозира си, тук таме някоя муъ..
ПП Забравих че и водната помпа е нова.
			
				Всичко по охладителната система е сменено - малък термостат - Бер, голям - БМВ, радиатор, виско (фучи не се трае), антифриз, капачка оригиналдъ. Майстора си спести измиването на климатичния радиатор, но видимо няма нищо по него, прозира си, тук таме някоя муъ..
ПП Забравих че и водната помпа е нова.
Последна промяна FaceOff на 10 Юли 2016, 14:42, променена общо 1 път
					
				
			
		- The 5th element
- Арабиата
- 
				  
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
FaceOff написа:Миналата седмица в бая голяма жега, мисля към 35-6 градуса беше, със 160-170 на магистрала, на изкачване стигаше до 96-98 градуса, на спускане падаше до 90 за малко, основно 92 до 95. Ту пусках, ту спирах климатика, нарочно за да тествам температурата, интересно че с пуснат климатик на едно по-дълго изкачване качи на 100 градуса.. За пръв път виждам такава температура на борда.. В София в каквито и задръствания в жегите да стоя, и с клима и без, варира от 92 до 96, повече от 96 не съм виждал. Като се прибрах в София покарах няколко километра, спирах да зареждам на бензиностанция, после спрях на една автомивка да си измия колата от мушичките, отворих капака и ми се стори странно, че маркуча от радиатора беше доста по-мек от обикновенно, почти можех да го сплескам, а иначе при градско каране си седи бая твърдичък.. Предположих че е изпуснала налягане от капачката при 100-те градуса, ама това беше на 60-70 преди София, не си ли е върнала пак налягането?
Всичко по охладителната система е сменено - малък термостат - Бер, голям - БМВ, радиатор, виско (фучи не се трае), антифриз, капачка оригиналдъ. Майстора си спести измиването на климатичния радиатор, но видимо няма нищо по него, прозира си, тук таме някоя муъ..
Ми добре е бе,колега,,,,

[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG] [/url
[/url
		- Traian
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 149
- Регистриран на: 13.01.2014
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525D
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Да попитам , моята система не съм я пипал , като цяло.Онзи ден в Хаин Боаз - изкачване + климатик и изпреварване на всяко уширение където е позволено (имаше много тирове)  на Предела реших да видя температурата беше 94 , почнах спускането и за няколко завоя падна под 90- даже стана 80-81 . Нормално ли е да пада така бързо.Климатика си работеше нон-стоп.
			
		- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Под 87-88 не трябва да ти пада че зимата ще ти пада и на 70. Имаш термостат за смяна.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
			Sent from my SM-G900F using Tapatalk

- FaceOff
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
The 5th element написа:FaceOff написа:Миналата седмица в бая голяма жега, мисля към 35-6 градуса беше, със 160-170 на магистрала, на изкачване стигаше до 96-98 градуса, на спускане падаше до 90 за малко, основно 92 до 95. Ту пусках, ту спирах климатика, нарочно за да тествам температурата, интересно че с пуснат климатик на едно по-дълго изкачване качи на 100 градуса.. За пръв път виждам такава температура на борда.. В София в каквито и задръствания в жегите да стоя, и с клима и без, варира от 92 до 96, повече от 96 не съм виждал. Като се прибрах в София покарах няколко километра, спирах да зареждам на бензиностанция, после спрях на една автомивка да си измия колата от мушичките, отворих капака и ми се стори странно, че маркуча от радиатора беше доста по-мек от обикновенно, почти можех да го сплескам, а иначе при градско каране си седи бая твърдичък.. Предположих че е изпуснала налягане от капачката при 100-те градуса, ама това беше на 60-70 преди София, не си ли е върнала пак налягането?
Всичко по охладителната система е сменено - малък термостат - Бер, голям - БМВ, радиатор, виско (фучи не се трае), антифриз, капачка оригиналдъ. Майстора си спести измиването на климатичния радиатор, но видимо няма нищо по него, прозира си, тук таме някоя муъ..
Ми добре е бе,колега,,,,
Странно ми беше че с пуснат климатик качи по-висока температура, климатичната перка си работи.
Снощи по нощите разделих радиаторите и поизмих климатичния отвътре навън, не падна нищо, днес ще разредя антифриза, че се сетих че май малко по-концентриран го оставих за зимата. Едитнах си предния пост, защото забравих че и водната помпа е нова, Бер ли беше, или Беру. . Не помня
Sent from my SM-G903F using Tapatalk
- dak
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Скоро смених термостат защото бавно згряваше , сега повече от 92 гр. Не съм виждал , нито радиатори съм чистил нито нищо. Когато взех колата преди 4 г смених водната помпа и виско. Със стария термостат не вдигаше повече от 88 гр. както и да я карам .
			
		- Traian
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 149
- Регистриран на: 13.01.2014
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525D
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Значи нетрябва да пада под 88 - дори и по инерция - след като я духа струята на въздуха ?
			
		- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Зимата на слизане от проходи с вкл парно и без газ не пада под 87. Сега щом ти пада, в студа смятай как ще е.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
			Sent from my SM-G900F using Tapatalk

- Traian
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 149
- Регистриран на: 13.01.2014
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525D
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Хм , те бяха 3 нали или 2 - Виждал съм само този до ЕГР ,който е . Трябва да почвам да налучквам кой е сдал багажа 
			
		
- dak
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
В студа ще е 10гр. на долу , до 75 гр. стрелката е на 12 часа , ако не мърда от там предполагам , че всичко е в рамките на нормалното !
			
		- Elesar74
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Колата е обслужвана миналата година откъм термостати и почистване на радиатори.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
		- The 5th element
- Арабиата
- 
				  
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Аз обаче пак си загрявам,,,,при 36 външни,,,,102 градуса,,,, с климатик,,,:evil:   
   Чак се чудя,,,,възможно ли тези показания да не са точни ,,,,
 Чак се чудя,,,,възможно ли тези показания да не са точни ,,,,
			 
   Чак се чудя,,,,възможно ли тези показания да не са точни ,,,,
 Чак се чудя,,,,възможно ли тези показания да не са точни ,,,,Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG] [/url
[/url
		- FaceOff
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Elesar74 написа:
Колата е обслужвана миналата година откъм термостати и почистване на радиатори.
Колега, от тази снимка има смисъл ако това е температурата при всякакви обстоятелства - спускане, изкачване, с климатик, без климатик, колко дълго си поддържал тази скорост.., иначе е просто момент, в който температурата е тази..
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
При мен е същата работа, на магистрала с клима не вдига над 92. Градско също. Ето от днес с клима:
П.п. при спускане не пада под 87. Оня ден пътувах до София, цял ден на климатик и никъде не мина 93.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
			
П.п. при спускане не пада под 87. Оня ден пътувах до София, цял ден на климатик и никъде не мина 93.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk

- Vacheto
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 112
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520/540
- Мечтае да кара: Е39
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Вчера пътувах малко магистрала и колата до 4000 об/мин.(докато е зацепено виското) не вдига повече от 96-98 градуса, но настъпя ли да изпреварвам почва да качва на 102-103. След като намаля пак на малко под 4000 об. всичко идва на място. Радиатора го сменях преди по-малко от година, дали се е засрал толкова за това време около 20000 км.
			


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	
 
