Fiat Bravo II
Модератор: Общи модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- niki_future
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 21.08.2012
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 320d Touring 150 к.с.
- Мечтае да кара: Самолет
Fiat Bravo II
Здравейте колеги,
Съжалявам, че занимавам всички с различна марка автомобил, но мисля че тук ще получа повече обективни и компетентни мнения отколкото ако направя регистрация във форума на Фиат, така че преминавам директно към въпроса:
Приятелката ми много е харесала Fiat Bravo II.
Изчетох спецификациите на различните модели и засега съм се спрял на година след 2009 и мотор 1.6 Multijet или 1.4 Tjet и двата по 120 к.с. Цените са сходни - в диапазон между 7-8000 лв. За момента аз клоня повече към бензиновия мотор.
Голямата дилема е дизел или бензин. В последнитте 7-8 години карам само дизели и е46-цата е дизел и следващото ми БМВ сигурно ще бъде дизел.
Ясни са ми предимствата на дизела - нисък разход, голям въртящ момент и т.н. Недостатъците също - по скъпа поддръжка, проблемни дюзи при нашето "качествено" гориво и т.н.
И двата автомобила имат наличнен турбокомпресор, така че въпросът проблемно турбо остава и при двата.
Разгледах цените на частите по окачване, ангренажна верига и т.н. и големи разлики не намирам.
Колата ще се кара от жена, предимно в София и рядко през уикенда на разстояния около 600 км общо в двете посоки. Предполагам около 15-20000 км годишно.
Ще се радвам на всякакви мнения, впечатления, съвети и насоки – общо взето всякаква информация. Благодаря предварително
Това са техническите характеристики на двата модела:
http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=16761
http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=7177
Съжалявам, че занимавам всички с различна марка автомобил, но мисля че тук ще получа повече обективни и компетентни мнения отколкото ако направя регистрация във форума на Фиат, така че преминавам директно към въпроса:
Приятелката ми много е харесала Fiat Bravo II.
Изчетох спецификациите на различните модели и засега съм се спрял на година след 2009 и мотор 1.6 Multijet или 1.4 Tjet и двата по 120 к.с. Цените са сходни - в диапазон между 7-8000 лв. За момента аз клоня повече към бензиновия мотор.
Голямата дилема е дизел или бензин. В последнитте 7-8 години карам само дизели и е46-цата е дизел и следващото ми БМВ сигурно ще бъде дизел.
Ясни са ми предимствата на дизела - нисък разход, голям въртящ момент и т.н. Недостатъците също - по скъпа поддръжка, проблемни дюзи при нашето "качествено" гориво и т.н.
И двата автомобила имат наличнен турбокомпресор, така че въпросът проблемно турбо остава и при двата.
Разгледах цените на частите по окачване, ангренажна верига и т.н. и големи разлики не намирам.
Колата ще се кара от жена, предимно в София и рядко през уикенда на разстояния около 600 км общо в двете посоки. Предполагам около 15-20000 км годишно.
Ще се радвам на всякакви мнения, впечатления, съвети и насоки – общо взето всякаква информация. Благодаря предварително
Това са техническите характеристики на двата модела:
http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=16761
http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=7177
- nqmam_bmw
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 2.11.2013
- Местоположение: гр.София, зона Б-5
- Кара: A3, Sportback, 1.8 TFSI, 160 bhp;
Re: Fiat Bravo II
Карал съм такова ново бензиново Браво (служебно) преди 5-6 г. за близо седмица. М/у волана и пътя няма никаква връзка (не знам дали добре се изразих), педалът на спирачката се натискаше с усилие, а педалът на съединителя се връщаше не плавно, а на 2-3 видими тласъка.
Не бих си взел такава кола, но щом ви е мерак.

Не бих си взел такава кола, но щом ви е мерак.

- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
Re: Fiat Bravo II
Колега си все чисто ново Браво 1.4/150к.с. 2008-а година.
На петата година му се проби задното гърне - станиолът, от който е направено толкова изкара.
Тази година фаровете му рязко пожълтяха (с моята е39-ка стана същото, но колата беше вече на 12 години) и забелязхме, че рефлекторите на фаровете за мъгла са се олющили.
Преди около 2 години му се повредиха клапите за циркулацията на въздуха, майсторът го посъветва да не иска да ги оправят, защото е свързано със сваляне на таблото.
Спря да му работи usb изводът, който се води някаква майкрософтска екстра към аудиосистемата.
Смяната на някои от лампите на фаровете (с ксенон) е приключение - не става без ходене в сервиз и разглобяване на половината кола.
Вътре, като ергономия, е много куца кола - закопчаването на колана е трудно без да гледаш; на таблото има часовник, който се вижда само от водача; таблото е дъгообразно - изпъкнало в областта на централната конзола и върви назад към вратите, в резултат на което няма начин да насочиш въздуха от страничните духалки директно към себе си.
По двигател, трансмисия и ходова част проблеми не е имал.
Колата с този мотор се водеше спортно ниво и е с по-твърдо окачване. Мисля, че няма проблемите описани от колегата по-горе, но не съм я карал лично.
На петата година му се проби задното гърне - станиолът, от който е направено толкова изкара.
Тази година фаровете му рязко пожълтяха (с моята е39-ка стана същото, но колата беше вече на 12 години) и забелязхме, че рефлекторите на фаровете за мъгла са се олющили.
Преди около 2 години му се повредиха клапите за циркулацията на въздуха, майсторът го посъветва да не иска да ги оправят, защото е свързано със сваляне на таблото.
Спря да му работи usb изводът, който се води някаква майкрософтска екстра към аудиосистемата.
Смяната на някои от лампите на фаровете (с ксенон) е приключение - не става без ходене в сервиз и разглобяване на половината кола.
Вътре, като ергономия, е много куца кола - закопчаването на колана е трудно без да гледаш; на таблото има часовник, който се вижда само от водача; таблото е дъгообразно - изпъкнало в областта на централната конзола и върви назад към вратите, в резултат на което няма начин да насочиш въздуха от страничните духалки директно към себе си.
По двигател, трансмисия и ходова част проблеми не е имал.
Колата с този мотор се водеше спортно ниво и е с по-твърдо окачване. Мисля, че няма проблемите описани от колегата по-горе, но не съм я карал лично.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
- niki_future
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 21.08.2012
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 320d Touring 150 к.с.
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Fiat Bravo II
Значи общо взето евтини материали, нискокачествена изработка и доста дреболии, които ще дразнят....
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Fiat Bravo II
niki_future написа:Значи общо взето евтини материали, нискокачествена изработка и доста дреболии, които ще дразнят....
Еми фиат,какво да очакваш

- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Fiat Bravo II
При Fiat всичко е до късмет, ние имахме Регата 1.9Д, Железна машина.
Тъста има Браво I 1.6 бензин, карат я от 10 години, никакви проблеми но пластмасата е леш.
Сега търкалят новата Крома 1.9 gtd, много удобна, засега се държи.
Взимай по-нова година, да е до 100 Хил км и ще изкара до 200 хиляди.
Тъста има Браво I 1.6 бензин, карат я от 10 години, никакви проблеми но пластмасата е леш.
Сега търкалят новата Крома 1.9 gtd, много удобна, засега се държи.
Взимай по-нова година, да е до 100 Хил км и ще изкара до 200 хиляди.

- nqmam_bmw
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 2.11.2013
- Местоположение: гр.София, зона Б-5
- Кара: A3, Sportback, 1.8 TFSI, 160 bhp;
Re: Fiat Bravo II
(bubsa) написа:Еми фиат,какво да очакваш
Има нещо вярно.

Карах чисто ново Добло, като попадна при мен на 50 км. Значи преобърнах всичко в тази кола, но отзад нещо постоянно тракаше в товарното отделение. Така и за около 2-3 К км при мен, като никога не съм товарил нищо, и това тракане, на метал в метал, си беше запазена марка на това Добло.

- kruz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв Х1 2021 г.
Re: Fiat Bravo II
Моя позната кара такова Браво 2010 дизелово взе го от Ауто Италия на 90 000км.Миналата година изгоря компресора на климатика 1200лв.един месец след това моторчетата на клапите на парното 420лв.сваля се таблото.Това лято пак моторчета и зъбни колела към тях и в момента пак е със свалено табло за климатика.Върви добре и казва,че и харчи 7 в София.Колата е на 97 000км.абсолюто реални.Не бих взел това нещо 

Re: Fiat Bravo II
Жена и кола са на късмет. Всичко старо все ще лапа пари за това или онова. Спец за фиатката, за тези пари и тази година на производство по-добро няма да намериш. Като се зачетеш за всяка кола ще има лоши мнения я за пластмасата, я за окачването. Най-добре е да си сметнеш дали ще ти дойде финансово за поддръжка и всичко друго е километри и кеф. Карам фиат стило всеки го плюва и казва, че е боклук, но до сега на път не ме е оставяло тъй, че фиат си е колата като всички останали. Мултиджета е железен мотор с нисък разход и доволно голям въртящ момент. Турбини дюзи и т.н. скъпи неща не ги мисли, защото не се развалят чак толкоз често, а и да се развали след като ги смениш имаш нова кола. По-важно е мацката ти да се кефи на това, което кара от колкото да и праснеш нещо, което на теб ти харесва.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Fiat Bravo II
Това само който не е имал фиат за по дълго време би си го купил!
Кашкавалени коли, кофти усещане при шофиране, слабо окачване, мека ламарина, проблеми с електрониката....
Все неща които при немските автомобили са с 95% по малко
Кашкавалени коли, кофти усещане при шофиране, слабо окачване, мека ламарина, проблеми с електрониката....
Все неща които при немските автомобили са с 95% по малко


- niki_future
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 21.08.2012
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 320d Touring 150 к.с.
- Мечтае да кара: Самолет
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Fiat Bravo II
Колега като цяло италянските автомобили са пълна трагедия!
Ти както си свикнал да караш БМВ в чудо ще се видиш, онова говно не го караш и пак се разваля!
Ти както си свикнал да караш БМВ в чудо ще се видиш, онова говно не го караш и пак се разваля!

- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Fiat Bravo II
vld написа:Колега като цяло италянските автомобили са пълна трагедия!
Ти както си свикнал да караш БМВ в чудо ще се видиш, онова говно не го караш и пак се разваля!
Абе не е точно така.
Жената кара пунто,което имаме почти от ново и е учудващо здрава кола.Косурите му са от евтините материали в купето(скърцащи и пукащи пластмаси)Но това го има и при доста от БМВ-тата.Един път му сменях и гарнитура на главата,но тогава много бой изяде като ми попадна в ръчичките.Доста приятно е за каране-1.2 82кс,автматик,но на ръчен режим е със 7 скорости и е като осичка


Също така имахме и едно пунто от първите,което го ползвахме за 3-та кола,основно за ходене на риба и зимата на работа за да не си жуля моята кола по коловозите в кварталните улици.По него за 4 години само масло,филтри и чистачки съм сменял

Не казвам,че са много хубави италянските бангии,но не са и толкова лоши,колкото се изкарват.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Fiat Bravo II
Аз имах типо, 5 години го карах, може би 50-60к км., всичко което се сетиш че го има по окачването на една кола му се разваляше всяка година!
С мотора не съм имал проблеми, но с всичко останало...
..един оригинален носач струваше 180лв. в ауто италия, без коментар просто.
Колата я докарах от германия на истински 190к км. нямаше 10 години и беше много запазена, първата година беше свъсем безпроблемна, после стана трагедия.
След тая кола си взех една Е30 324тд, което беше страшно уморено, карано от мърлячи неподдържано удряно и какво ли още не, е какво да ти кажа похарчих 2-3 хиляди лева да го постегна и после само съм обслужвал консумативи, просто качеството инженерната мисъл, сглобките ремонто-пригодеността ако щеш е на светлинни години.
Да не говорим за това, че ако един фиат му причиняваш това което причиняваме на БМВ-тата си няма да изкара и 1/4 от живота си.
С мотора не съм имал проблеми, но с всичко останало...

Колата я докарах от германия на истински 190к км. нямаше 10 години и беше много запазена, първата година беше свъсем безпроблемна, после стана трагедия.
След тая кола си взех една Е30 324тд, което беше страшно уморено, карано от мърлячи неподдържано удряно и какво ли още не, е какво да ти кажа похарчих 2-3 хиляди лева да го постегна и после само съм обслужвал консумативи, просто качеството инженерната мисъл, сглобките ремонто-пригодеността ако щеш е на светлинни години.
Да не говорим за това, че ако един фиат му причиняваш това което причиняваме на БМВ-тата си няма да изкара и 1/4 от живота си.

- b0bituy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.06.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F30 318d
- Мечтае да кара: ......... 750li
Re: Fiat Bravo II
В завода имахме едно такова Браво рент-а кар... Когато го връщахме вече беше на 90к км и при всяка една неравност на пътя всичко вътре в купето скърцаше... Смятай как се усуква 

Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин заставайки пред него се боиш да го отключиш."
Walter Röhrl

"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин заставайки пред него се боиш да го отключиш."
Walter Röhrl

32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани