Информация относно БМВ Е28.
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Информация относно БМВ Е28.
Нещо ме ухапа мухата преди месец и се реших, че ще сменям е30ката с нещо по-лажерно за каране произведено преди '88-ма от същата марка. Интересува ме как е возията спрямо е30 и стабилността? Читавите модели от коя година са? От коя година гният по-малко? Мисля да се насоча към М30 мотора 525 или 528, ако ми изпадне някоя американка може и 533 или 535, понеже засякох 4/5 е23ки американки в сайта за коли та не го изключвам като вариант. Мислех е23 ама много като лодка вози, а аз искам нещо хем стегнато и стабилно и да не измаря примерно 5/600км. Харесва ми и това, че за 28цата има доста чаркалаци и може да се надгражда доволно откъм окачване и спирачки, което за мен е най-важното. Слаби места? Къде да гледам? Такива работи.. Мисля да си я ползвам за евридейка и за всичко
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Информация относно БМВ Е28.
Слаб места - ръждата
Друго няма ! Лично мнение - това е автомобил с който наистина се чувствах все едно сме едно ! Карам Е34, и според мен точно тук БМВ е загубило онова усещане което Е28 дава - чувството че шофьор и кола са едно ! Нещо като тип Е32 и после Е38
Читави модели са всичките ...
Разгледай мобиле, има няколко доста добре направени Е28-ци !
Друго няма ! Лично мнение - това е автомобил с който наистина се чувствах все едно сме едно ! Карам Е34, и според мен точно тук БМВ е загубило онова усещане което Е28 дава - чувството че шофьор и кола са едно ! Нещо като тип Е32 и после Е38
Читави модели са всичките ...
Разгледай мобиле, има няколко доста добре направени Е28-ци !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
Re: Информация относно БМВ Е28.
От ръждата имам параноя, не искам да имам нищо общо с този филм. Проблема не е да се намери запазено купе при мен, проблема е мотора. От 20 коли 18 са 518ки, една 520ка и една американска ета, която си заслужава да я видя че изглежда много стокова, макар и доста мърлява и с газ. Тъпото е, че 518ката няма никакви екстри и не може да се засили до 150/160к.с, иначе да съм купил вече.
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Информация относно БМВ Е28.
Ако намериш ета ще си много доволен (говоря за двигателя .. нямам никой екземпляр предвид)
Re: Информация относно БМВ Е28.
И аз с такова впечатление останах след доста прочетеното в нета. Хубав разход и здрав мотор + борд комп. и ел. мел шукарийки. Лоша дума не казват американците за ета-та и е28 като цяло. Сега съм на почивка, но щом се прибера ще и направя един тест-драйв да видя как върви с този мотор.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Информация относно БМВ Е28.
Ета-та много лесно придобива сила неземна ! Общо взето огледай коя е най-запазена - мотор се сменя !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- DMC
- младши ентусиаст
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
Re: Информация относно БМВ Е28.
Търси кола с документи, без ръжди и без удари. Ако ще да е с превъртели лагери на коляновия вал и с криви носачи. Механиката се прави, достъпна е като пари и не е сложно. Детайлите също са много важни - трудно се намират читави брони, фарове, стопове, табло без пукнатини, халогени и т.н.
Re: Информация относно БМВ Е28.
Читава кола ще търся, задължително с документи и без ръжди. Нещо такова примерно като състояние : http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/7750021/
Значи да разбирам, че модела е без слаби места и да гледам състояние като цяло, освен за ръжди и удари?
Значи да разбирам, че модела е без слаби места и да гледам състояние като цяло, освен за ръжди и удари?
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
Re: Информация относно БМВ Е28.
Принципно не ми се занимава със смяна на матори, ноооо ако не ми издържат нервичките и взема някоя 518ка какъв мотор до около 150 коня влиза без да ми се завива свят финансово? От друга страна ще се ползва и благия данък и застраховка.
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- DMC
- младши ентусиаст
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
Re: Информация относно БМВ Е28.
Мотори влизат много. И не са скъпи. И М20, М30, М50, М52, всичко влиза лесно. Въпросът е, че има един куп периферни неща, които трябва да се правят. Примерно радиатор, скорости, ел инсталация, кардан. После пък да си намериш диференциал с правилното число. После пък решаваш, че не може само мощен мотор, трябва и да спираш, искаш да махнеш барабаните отзад, слагаш мост с дискове, там пък жилата за ръчната са други...ПОсле пък ти се приисква задна стаб щанга....
Така, че смяната на мотора обикновено повлича доста неща след себе си. Аз обичам като сменям мотор да имам цяла кола донор пред мен. Тогава е лесно (трудоемко, но лесно).
Така, че смяната на мотора обикновено повлича доста неща след себе си. Аз обичам като сменям мотор да имам цяла кола донор пред мен. Тогава е лесно (трудоемко, но лесно).
Re: Информация относно БМВ Е28.
Благодаря колеги за помощта, с голям мотор ще търся до последно, а 518ката е много, много краен вариант.
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Информация относно БМВ Е28.
525и-528и не излизат ли? По-лесно може да се забие Б35 - само мотор с електроника, има спирачки, щанги, кутия, кардан, правилния диф, докато
колко сила да придобива - 150-60 коняивчо написа:Ета-та много лесно придобива сила неземна !
Re: Информация относно БМВ Е28.
M10 написа:525и-528и не излизат ли? По-лесно може да се забие Б35 - само мотор с електроника, има спирачки, щанги, кутия, кардан, правилния диф, докатоколко сила да придобива - 150-60 коняивчо написа:Ета-та много лесно придобива сила неземна !
Здрасти, точно това се надявам някое 525 или 528 с м30, но и на ета-та няма да се цупя ехх как ме е яд преди да си взема 30-сето за същите пари бях намерил едно снежно бяло 525 м30 150к.с. и го пренебрегнах да са таковам в балъка.. не съжалавам за избора си, но просто ми трябва малко по- голяма и мощна кола иначе нямаше да мисля за смяна на тройката.
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- bobit
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 18.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e28 520
- Детайли за колата: Old but gold
Re: Информация относно БМВ Е28.
Колега , с риск да засегна някой ще си кажа и аз мнението.Аз имам е28 520 автомат , като моята я взех в доста лошо състояние и претърпя доста сериозна реставрация.Като цяло части няма много ,особено онези дребните без които колата не работи като хората , другото за което трябва да си подготвен , че винаги нещо ще се чупи просто защото е стара и ако се задържи достатъчно дълго при теб ще смениш абсолютно всичко. Ламарините се намират много трудно , здрави седалки ,табла , радиаторите на някои модели (както при мен) са с пластмасови казанчета и нов е 1200 лева , резервоарите им гният доволно праговете гният , роговете гният , при тампоните на задния мост гният.Като цяло не те съветвам да купуваш кола за да садиш вътре мотор , защото не е чак толкова лесно колкото старите кучета го изкарват.Просто се сблъсках с фактите и се опарих леко така да се каже.Като цяло просто бих казал , че за ежедневка е лош избор на автомобил. Хубавото което мога да кажа е , че ако купиш такъв кошник всеки тук според, възможностите си ще ти помогне с каквото може , поне при мен така се случи.
Класиката не е ретро , тя е вечна.
- DMC
- младши ентусиаст
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
Re: Информация относно БМВ Е28.
bobit написа: не е чак толкова лесно колкото старите кучета го изкарват.Просто се сблъсках с фактите и се опарих леко така да се каже.
Боби, старите коли не са за всеки. Който си мисли, че от днес започва да се занимава с акули и утре ще си намери всички необходими части - дълбоко се лъже. Първо трябват контакти, второ трябва да се поизцапаш и трето трябват $$$$$.
На мен примерно не ми е особено трудно да си намирам части. Има няколко Е28ци на части в момента.
Много по-лесно е ако се познаваш с други фенове. Иначе ако чакаш на обяви и на постове във форума... има да чааакаш
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани