Странен шум от диференциала на Е46 328i?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- Stahlblau
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 8.03.2014
- Местоположение: зад волана.
- Пол: Мъж
- Кара: направо.
- Мечтае да кара: настрани!
- Детайли за колата: винаги на борд.
Странен шум от диференциала на Е46 328i?
Здравейте, колеги ...
Баща ми си взе е46 328i седан преди фейса, АВТОМАТИК и всичко е супер с излючение на един странен шум от задния мост... Пояснявам. Проявява се главно при НИСКА скорост, най-често 40-50 км/ч когато караш без газ. Звука се чува откъм диференциала сякаш... Наподобява метално търкане на два детайла, нещо като на струг такова и сваля оборотите с 300,400. Прави го 3-4 пъти след което спира. При намаляване на скоростта изчезва, както и при рязко подаване на газ. При скорости над 120 не се проявява изобщо. Дифа има масло, всичко е прегледано по колата, заден мост също уж е гледан за скъсвания... На диагностика не излиза нищо. Четох много теми, но не открих проблема си, така че във вас ми е надеждата!
Поздрави!

Баща ми си взе е46 328i седан преди фейса, АВТОМАТИК и всичко е супер с излючение на един странен шум от задния мост... Пояснявам. Проявява се главно при НИСКА скорост, най-често 40-50 км/ч когато караш без газ. Звука се чува откъм диференциала сякаш... Наподобява метално търкане на два детайла, нещо като на струг такова и сваля оборотите с 300,400. Прави го 3-4 пъти след което спира. При намаляване на скоростта изчезва, както и при рязко подаване на газ. При скорости над 120 не се проявява изобщо. Дифа има масло, всичко е прегледано по колата, заден мост също уж е гледан за скъсвания... На диагностика не излиза нищо. Четох много теми, но не открих проблема си, така че във вас ми е надеждата!
Поздрави!

Последна промяна Stahlblau на 01 Ное 2016, 15:07, променена общо 1 път
Въпреки умората сляпо вярвам на хората...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...
Re: Странен шум от заден мост на Е46 328i?
Здрасти Колега
Най вероятно лагер на главина.
Най вероятно лагер на главина.
Няма начин да няма начин
- Stahlblau
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 8.03.2014
- Местоположение: зад волана.
- Пол: Мъж
- Кара: направо.
- Мечтае да кара: настрани!
- Детайли за колата: винаги на борд.
Re: Странен шум от заден мост на Е46 328i?
Хммм... Не сме сменяли лагерите... Замисли ме. Благодаря за предположението колега! 
Въпреки умората сляпо вярвам на хората...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...
- Stahlblau
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 8.03.2014
- Местоположение: зад волана.
- Пол: Мъж
- Кара: направо.
- Мечтае да кара: настрани!
- Детайли за колата: винаги на борд.
Re: Странен шум от заден мост на Е46 328i?
Вдигам малко темата от прахоляка за да ви кажа какво на правихме по на баща ми 28-цата и въпреки всичко проблема остава.. за сега..
Сменихме задни лагери на главините - проблема остана.
Сменихме маслото на диференциала с оригинално от БМВ - проблема остана.
Проверили сме висящи лагери, не са те, като цяло всичко що е лагер и тампон е сменено и проверено. Няма как да е от там тоя шум.
Автомата превключва перфектно.
Забелязвам следното, шума от диференциала има и спираща функция, тоест - когато се прояви, колата се спира леко, оборотите падат, но това се случва само когато колата поработи и загрее. НА СТУДЕНО ПАЛЕНЕ няма проблеми в първите 15-20 минути. Бяхме почти убедени, че със смяната на маслото на дифа нещата ще се оправят, защото си мислехме че като се загрее вискозитета му се променя и това не му се нрави на дифа, но не бяхме прави. Другото което установихме, че колата е имала някъв удар отзад според мен от дрифт и си мисля, дали ако има крива полуоска това може да предизвиква тия вибрации в дифа? Няма майстор който да го обясни на кво се дължи тва, и сега търсим друг диференциал. Другото което ме озадачи е, че в БМВ дават разпр.число на дифа 3,07 и че е съвместим с дифове от М47, но задължително автомат? Тва възможно ли е? Абе изобщо много въпроси ... Помагайте... Само във вас ми е надеждата. Не може никой да не е имал такъв проблем?
Поздрави!

Сменихме задни лагери на главините - проблема остана.
Сменихме маслото на диференциала с оригинално от БМВ - проблема остана.
Проверили сме висящи лагери, не са те, като цяло всичко що е лагер и тампон е сменено и проверено. Няма как да е от там тоя шум.
Автомата превключва перфектно.
Забелязвам следното, шума от диференциала има и спираща функция, тоест - когато се прояви, колата се спира леко, оборотите падат, но това се случва само когато колата поработи и загрее. НА СТУДЕНО ПАЛЕНЕ няма проблеми в първите 15-20 минути. Бяхме почти убедени, че със смяната на маслото на дифа нещата ще се оправят, защото си мислехме че като се загрее вискозитета му се променя и това не му се нрави на дифа, но не бяхме прави. Другото което установихме, че колата е имала някъв удар отзад според мен от дрифт и си мисля, дали ако има крива полуоска това може да предизвиква тия вибрации в дифа? Няма майстор който да го обясни на кво се дължи тва, и сега търсим друг диференциал. Другото което ме озадачи е, че в БМВ дават разпр.число на дифа 3,07 и че е съвместим с дифове от М47, но задължително автомат? Тва възможно ли е? Абе изобщо много въпроси ... Помагайте... Само във вас ми е надеждата. Не може никой да не е имал такъв проблем?
Поздрави!

Въпреки умората сляпо вярвам на хората...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Странен шум от диференциала на Е46 328i?
При удар от дрифт/или просто поднасяне обикновено се удря колелото, изкривяват се големия(надлъжния) носач и долния напречен. От колелото удара се пренася към носачите и каретата, обикновено се къса външното каре и оттам нататък няма повече напрежение към полуоската, вътрешното каре и дифа. Някак звучи малко вероятно да си увредил дифа от страничен удар.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- Stahlblau
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 8.03.2014
- Местоположение: зад волана.
- Пол: Мъж
- Кара: направо.
- Мечтае да кара: настрани!
- Детайли за колата: винаги на борд.
Re: Странен шум от диференциала на Е46 328i?
Сменихме дифа - проблема остана... 

Въпреки умората сляпо вярвам на хората...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Странен шум от диференциала на Е46 328i?
Спирачките как са? Да не би да задържа някой от апаратите => забавянето.

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2724
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Странен шум от диференциала на Е46 328i?
Lenco написа:Някоя разлепена накладка на ръчната?
Това звучи като доста силен джокер. Имах един познат, беше се побъркал заради такава накладка. Колегата Lenco май изкара една бира.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Странен шум от диференциала на Е46 328i?
efren написа:Lenco написа:Някоя разлепена накладка на ръчната?
Това звучи като доста силен джокер. Имах един познат, беше се побъркал заради такава накладка. Колегата Lenco май изкара една бира.
Преди време на Е34-ката ми се беше случило това. Ама не би трябвало това да е проблема щом са сменили лагерите, предполагам са ги прегледали

- Stahlblau
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 8.03.2014
- Местоположение: зад волана.
- Пол: Мъж
- Кара: направо.
- Мечтае да кара: настрани!
- Детайли за колата: винаги на борд.
Re: Странен шум от диференциала на Е46 328i?
Аве момчета, възможно ли е да хидроусилвателя на кутията? Да тръпне по цялото купе и ние да си мислим, че е от задния мост, а то изобщо да не се окаже от там?
Въпреки умората сляпо вярвам на хората...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...
Някъде до първата лъжа най-много втората...
И в суматохата гоних ехо към прехода,
Докато сумати хора се изгубиха във превода...
Re: Странен шум от диференциала на Е46 328i?
Здравейте, да вдигна малко темата
Някакво развитие по проблема има ли?
Разбра ли се от какво е?
Някакви други предложения?
Някакво развитие по проблема има ли?
Разбра ли се от какво е?
Някакви други предложения?
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани