проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- baylazar
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 28.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 318i 143k.с
- Мечтае да кара: 5 серия xdrive
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Пичове светнете ме нещо.Преди два месеца смених гумички на клапаните след което всичко беше наред и спря да пуши и да гори масло.Обаче скоро ми направи впечатление че не бачка оная прахосмукачка дето му викаме про студено палене.А преди това си работеше.Въпроса ми е от какво може да е ,как се управлява и какво може да са пропуснали пичовете за да спре след тяхната намеса.Щото още тогава ме питаха дали бачка и аз казах че по принцип си работи,изглежда при тях е спряла и им е направило впечатление,но аз не съм обърнал внимание.Сетих се оня ден,щото чух на брат ми как се вклучи при палене,аз аз бях забравил че го има и се усетих тогава.
- dentamed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
има една букса.Виж да не са я откачили без да искат или нещо да не контактува.Най-добре виж дали идва ток до буксата с мултицет първо.Да не е само бушон накрая.Ако има ток и буксата е включена оставачай да е изгоряла.
В такъв случай ще търсиш втора употреба от морга.Това са бели кахъри.Кажи за разхода на масло.Къде сменя гумичките?Сваляха ли главата или отгоре?Колко масло гореше преди и сега как е?Пък и за цената ако споменеш на някои колеги тази информация ще им е от полза.
В такъв случай ще търсиш втора употреба от морга.Това са бели кахъри.Кажи за разхода на масло.Къде сменя гумичките?Сваляха ли главата или отгоре?Колко масло гореше преди и сега как е?Пък и за цената ако споменеш на някои колеги тази информация ще им е от полза.
- baylazar
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 28.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 318i 143k.с
- Мечтае да кара: 5 серия xdrive
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
За гумичките ми ги смени от горе Павлин,който живее до максудата във варна и сега няма грижи с 5 на 40 кастрол карам дори и да пипа не съм забелязал за 5к км.Гумичките са виктор ренц и общо взето това е.Взе ми 250 кинта.Обаче и моя мотор има някакъв друг проблем,не знам дали е свързан с това моторче дето не ми работи към егр-а.Рязко подавам газ и претриса,ту го прави ту не го прави.К ато махна буксата на дебитомера влиза в някакъв режим и спира да прекъсва,забравих да спомена че като давам плавно газ не го прави,ако някои се сеща за подобно нещо да пише.Чдя се за тая прахосмукачка ,да не е свързана с работата на ламбда сондите,щото за тях ходих да ми ги игнорират софтуерно,да не би от там нещо да става свързано с егр чето.Иначе върви яко не дава да я натисна и газ и сложих ланди,супер върви.Да отбележа това прекъсване и на газ и на бензин си го прави.Оборотите ми варираха малко,но смених рапределителен датчик на вала към валвотроника дето е и заспаха,това е за сега.
- risto416
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 25.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20A
- Мечтае да кара: Х 5
- Детайли за колата: Е46 318i 143к.с.2002г.комби автоматик
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
baylazar написа:За гумичките ми ги смени от горе Павлин,който живее до максудата във варна и сега няма грижи с 5 на 40 кастрол карам дори и да пипа не съм забелязал за 5к км.Гумичките са виктор ренц и общо взето това е.Взе ми 250 кинта.Обаче и моя мотор има някакъв друг проблем,не знам дали е свързан с това моторче дето не ми работи към егр-а.Рязко подавам газ и претриса,ту го прави ту не го прави.К ато махна буксата на дебитомера влиза в някакъв режим и спира да прекъсва,забравих да спомена че като давам плавно газ не го прави,ако някои се сеща за подобно нещо да пише.Чдя се за тая прахосмукачка ,да не е свързана с работата на ламбда сондите,щото за тях ходих да ми ги игнорират софтуерно,да не би от там нещо да става свързано с егр чето.Иначе върви яко не дава да я натисна и газ и сложих ланди,супер върви.Да отбележа това прекъсване и на газ и на бензин си го прави.Оборотите ми варираха малко,но смених рапределителен датчик на вала към валвотроника дето е и заспаха,това е за сега.
Здрасти,аз го имам същия проблем с прекъсването. Пращам ти на лично.
- dentamed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
напиши го в темата може да е от полза за някого.
- risto416
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 25.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20A
- Мечтае да кара: Х 5
- Детайли за колата: Е46 318i 143к.с.2002г.комби автоматик
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
dentamed написа:напиши го в темата може да е от полза за някого.
Има го описан проблема по назад в темата.
- risto416
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 25.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20A
- Мечтае да кара: Х 5
- Детайли за колата: Е46 318i 143к.с.2002г.комби автоматик
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
risto416 написа:dentamed написа:напиши го в темата може да е от полза за някого.
Има го описан проблема по назад в темата.
И все още не решен.
- overclock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Провери си тръбичката която излиза от клапана за картерните газове, така наречения "Vent hose":


Проверява се за 10мин. Когато се разложи и запуши това нещо тотално обърква работата на двигателя и започват едни грешки...
Парт номера му е 11157503524, но за закрепване на положението може да се смени с обикновен масло устойчив маркуч.



Проверява се за 10мин. Когато се разложи и запуши това нещо тотално обърква работата на двигателя и започват едни грешки...
Парт номера му е 11157503524, но за закрепване на положението може да се смени с обикновен масло устойчив маркуч.

Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
- risto416
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 25.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20A
- Мечтае да кара: Х 5
- Детайли за колата: Е46 318i 143к.с.2002г.комби автоматик
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Благодаря,отдавна го смених,не е от това,за съжаление. 

- dentamed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
за мен тоя двигател има още един неразгадан проблем.
EML лампата святка в движение.Влиза в авариен режим и реже от мощността.Спираш гасиш и палиш и всичко се оправя.EML гасне и колата си тръгва както преди да светне.Прави го от време на време.Може 5 месеца да няма проблем и в един момент почва едно след друго да святка.
Записва две грешки в потенциометъра на педала на газта. 27F6. 27F7
След смяна на педала на газта и дросела промяна няма.Сменяни са също всички датчици,дебитомер,бубини,свещи,клапън картерни газове заедно с тръбите и т.н
Центровката е проверена.Успокоителите заедно с оптегача са нови.Двигателя не гори грам масло и върви и работи супер.
Единственото което не съм сменял е модула и моторчето на валветроника.Но знам,че там записва различни грешки.
Познавам още трима колеги с абсолютно същия проблем.Какво ли не смениха и оправия няма.
Също съм набедил и алтернатора ама да видим.Прави някакъв спад на напрежението и товари кан шината.
Ако някой знае нещо да помага.То по скоро това не е проблем с двигателя,а с електрониката.
EML лампата святка в движение.Влиза в авариен режим и реже от мощността.Спираш гасиш и палиш и всичко се оправя.EML гасне и колата си тръгва както преди да светне.Прави го от време на време.Може 5 месеца да няма проблем и в един момент почва едно след друго да святка.
Записва две грешки в потенциометъра на педала на газта. 27F6. 27F7
След смяна на педала на газта и дросела промяна няма.Сменяни са също всички датчици,дебитомер,бубини,свещи,клапън картерни газове заедно с тръбите и т.н
Центровката е проверена.Успокоителите заедно с оптегача са нови.Двигателя не гори грам масло и върви и работи супер.
Единственото което не съм сменял е модула и моторчето на валветроника.Но знам,че там записва различни грешки.
Познавам още трима колеги с абсолютно същия проблем.Какво ли не смениха и оправия няма.
Също съм набедил и алтернатора ама да видим.Прави някакъв спад на напрежението и товари кан шината.
Ако някой знае нещо да помага.То по скоро това не е проблем с двигателя,а с електрониката.
- azarovlado
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.07.2011
- Пол: Мъж
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
И при мен святкаше EML и колата влизаше в авариен режим, но започна след като запалиш отново двигателя да продължава да си е в авариен режим. Та смених дроселовата клапа с друга втора употреба и вече 5 000 няма святкане на лампата. Към колегата горе- може ако е сменена дроселовата клапа с втора ръка отново да е попаднал на някоя която си е тръгнала.
- dentamed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
възможно е колега да си прав.Сменях я с втора употреба да.И педала е втора употреба.Другите неща са нови.
При тебе какви грешки записваше?
При тебе какви грешки записваше?
- risto416
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 25.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20A
- Мечтае да кара: Х 5
- Детайли за колата: Е46 318i 143к.с.2002г.комби автоматик
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
dentamed написа:за мен тоя двигател има още един неразгадан проблем.
EML лампата святка в движение.Влиза в авариен режим и реже от мощността.Спираш гасиш и палиш и всичко се оправя.EML гасне и колата си тръгва както преди да светне.Прави го от време на време.Може 5 месеца да няма проблем и в един момент почва едно след друго да святка.
Записва две грешки в потенциометъра на педала на газта. 27F6. 27F7
След смяна на педала на газта и дросела промяна няма.Сменяни са също всички датчици,дебитомер,бубини,свещи,клапън картерни газове заедно с тръбите и т.н
Центровката е проверена.Успокоителите заедно с оптегача са нови.Двигателя не гори грам масло и върви и работи супер.
Единственото което не съм сменял е модула и моторчето на валветроника.Но знам,че там записва различни грешки.
Познавам още трима колеги с абсолютно същия проблем.Какво ли не смениха и оправия няма.
Също съм набедил и алтернатора ама да видим.Прави някакъв спад на напрежението и товари кан шината.
Ако някой знае нещо да помага.То по скоро това не е проблем с двигателя,а с електрониката.
Колега здравей. Имам дроселова клапа,която работи и на мен не са ми светкали лампи,но я взех и реших да я сменя,но разлика намаше,така че ако решиш мога да ти я дам да пробваш . Ако решиш пиши,няма проблем.
- azarovlado
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.07.2011
- Пол: Мъж
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Когато ми святкаше ЕМЛ колата не реагираше на подаването на гас и даже започваше да се дави и повече от 1000 оборота не вдигаше. Предполагаше се, че или електронния педал или дроселовата клапа правят мизерий и на диагностика ме питаха дали съм изключвал дроселова клапа от буксата, защото имало записана грешка с нея. А проблемът е, че електрониката на клапата дава грешна информация към компютъра и от там той се шашка и колата дори ми прекъсваше в движение и за секунда святкаше тракшъна.
Дори когато си смених клапата бях изключил акумулатора и след това не съм и правил адаптации и досега няма проблеми с електрониката.
Дори когато си смених клапата бях изключил акумулатора и след това не съм и правил адаптации и досега няма проблеми с електрониката.
- baylazar
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 28.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 318i 143k.с
- Мечтае да кара: 5 серия xdrive
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
При мен не светят никакви лампи и грешки,постоянно я наблюдавам,но си прекъсва в ниските до към 1500-2000 оборота и то през определен период на време,като май е свързано и температурата при загряване и промяна
.Спира ако извадя буксата на дебитомера преди въздушния филтър,щото изглежда си влиза в авариен режим.Или вадя една букса малко след клапата за въздуха,но там после отчита грешка някаква.Възможно ли е за дето ходих софтуерно да ми игнорират ламбдата след катализатора да не трупа грешки,сега да не може да да дооправи сместа въздух гориво и да не ми работи и прахо смукачката сутрин за емисиите?

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]