Спират "мръсните коли" от движение...
Модератор: Общи модератори
Re: Спират "мръсните коли" от движение...
dextuar написа:Аз пък ще кажа, че за всичко това са виновни жените. Ако на Пенка не и дремеше дали ще я вземеш с 10 годишния баварец или с чисто новата Дачия, нещата щяха да стоят иначе, щото тя не разбира, че и двете са за 15 бинки...
Ама пуста Пенка като прави някои неща като никоя друга

Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Спират "мръсните коли" от движение...
bum_bum написа:Какво значи ще си купя х5-ца и веднага ще и сваля катализатора или дпф-а,
Има голяма вероятност автоджамбазите тая работа да са я свършили преди тебе


Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Спират "мръсните коли" от движение...
Е.Димитров написа:Абе цялата тая работа е, че мислят някаква тесла (нямам в предвид автомобили Тесла:) ) за някакъв нов данък, или...

vladi_totev написа:Отдавна трябваше да го въведат това. Щом българина няма самосъзнание да си опазва въздуха и природата си, трябва да има регулационен орган или методи от страна на държавата.
Между другото ми прави впечатление, че щом някой докладва за поредната тъпотия, измислена от боклуците, които ни управляват - веднага ще се намери някой умник да се изтропа в темата, че е било крайно време да се предприемат радикални мерки за решаване на този наболял проблем.
А проблемът със замърсения въздух в столицата би се решил единствено, ако всичките псевдо-еврогейци си седяха на село да си пасат овцете, вместо да ръсят мозък по форумите.
Аз карам на газ, защото съм еколог, а газта замърсява въздуха доста по-малко от бензина. И по 50 ст. да направят бензина, пак ще карам на газ от 1 лв.
Обаче нито казвам на кой с какво гориво да кара, нито каква кола, нито че трябва да си купува нови катализатори от по 1000 лв., нито се оплаквам защо има толкова коли пред нас и че обикалям по три пъти, докато си намеря място за паркиране.
Забелязвам, че доста от гостите на столицата имат мнение по всички тези въпроси и постоянно държат да го споделят наляво и надясно. Че и се ядосват като не намерят съмишленици (- демек, като ги пратя да ходят да се оплакват на майка си, колко зле било у софията..)
Stahlblau написа:И кво прайм ся.. ? Връщаме катализаторите или си купуваме нови БМВ-та с колосалните ни заплати...
Може друго да се направи - ще завинтиш един щуцер в генерацията и с помпа ще набиваш през него чист въздух.
Веднага ще падне процентното съдържание на вредни газове (демек ще си е същото количество, но разредено с повече въздух) - ще минаваш без проблем всички тестове за емисии.
Как да върнем катализаторите, като ги крадат - а крадците не си получават заслуженото - поне към настоящия момент, в нашата държава?
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- MPOWERfan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 560
- Регистриран на: 19.07.2008
- Местоположение: Перник.
- Пол: Мъж
- Кара: E61/530XD
- Мечтае да кара: на по-евтино гориво.
Re: Спират "мръсните коли" от движение...
Трябва да опазваме околната среда факт!
Само не разбирам ,кога в нашата държава ще се направи акция за дупките например,защото лично на мен ми писна да си лопам колата по тези рали етапи!!!
Тъмните стъкала проблем,катализаторите проблем а дупките?!
Какво правим с тях,вдигнали винтеките добре,сколнен съм и по-скъпо да ги плащам стига да има защо.
Не всеки път като завали да ми става лошо защото не се знае коя и колко дупки ще уцеля!
Само не разбирам ,кога в нашата държава ще се направи акция за дупките например,защото лично на мен ми писна да си лопам колата по тези рали етапи!!!
Тъмните стъкала проблем,катализаторите проблем а дупките?!
Какво правим с тях,вдигнали винтеките добре,сколнен съм и по-скъпо да ги плащам стига да има защо.
Не всеки път като завали да ми става лошо защото не се знае коя и колко дупки ще уцеля!
E36/E39/E39/E46/E39/E61/E87/61
Re: Спират "мръсните коли" от движение...
Тук пак всички се изкараха богаташи, дето вадят по 2-3 бона за нови ДПФ и катализатори 

- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: Спират "мръсните коли" от движение...
Аз не разбирам една работа (всъщност и много други...
):
Какво значи "мръсни коли"?
По какви критерии се определя коя кола е "мръсна"?По отношение на отделяните вредни емисии имам предвид....
Евро 3 е "по-мръсно" от Евро 5,....О.К.,но докато не е забранено да се карат коли с Евро 3,и макар на 10 или повече години те са в нормите,които поставя Евро 3,ами.....да ме хванат за...шапката.
Трябва да питам някой,който извършва ГТП мери ли газове и какво точно мери?И има ли разлика в критериите при измерване м/у МПС-та на различна възраст и отговарящи на различни еко стандарти.

Какво значи "мръсни коли"?
По какви критерии се определя коя кола е "мръсна"?По отношение на отделяните вредни емисии имам предвид....
Евро 3 е "по-мръсно" от Евро 5,....О.К.,но докато не е забранено да се карат коли с Евро 3,и макар на 10 или повече години те са в нормите,които поставя Евро 3,ами.....да ме хванат за...шапката.
Трябва да питам някой,който извършва ГТП мери ли газове и какво точно мери?И има ли разлика в критериите при измерване м/у МПС-та на различна възраст и отговарящи на различни еко стандарти.
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Спират "мръсните коли" от движение...
От всичко на пътя най-много мразя да карам зад пушещ дизел. Опа, те 90%-та от всички са такива. Не съм забелязал много бензинки да пушат, освен ако не са за ремонт глава, сегменти или нещо такова. Дизелът обаче постоянно се прави нещо по него за да е по-...абе по-дизел.
Я ще му махнем ДПФ, я чипче, че да тръгнел да върви, а резултата неминуемо е сажди яко отзад, въпреки, че по форумите е пълно с хора, които ще ти обяснят, че правилния майстор като ти махнел ДПФ и препрограмирал правилно(не се знае какво точно значи правилно защото едни искат едно, други друго, а накрая всички получават каквото излезе)то колата нямало да пуши.
Да, ама не. Още на светофара и ако не си спрял въздуха отвън го подушваш намиращия се ако ще и през 5 коли дизел, а в движение и на разстояние от 100 метра до цял километър, в зависимост от това колко е отпушен или грохнал вече дизела. Та решението е както в много Европейски градове, просто в центъра не се допускат дизели, данъците им са по-големи. За колите на метан и газ, данъците да са малки като на първите изобщо да няма такъв. Относно бензина, там са доста малко колите, които са без газови. Това е, дизелаците са основния проблем в автомобилостроенето относно екология, колкото и да не им се иска да го признаят на някои хора. Ама 5 горяла, ама 4 горяла, ама даже връщала нафтата на собственика. Връща я да, под формата на сажди избълвани отзад, а всеки път когато реши да настъпи и се чудиш дали Икаросите наистина са изчезнали. 
Би било хубаво нещо да се направи, но аз лично не го вярвам и според мен само ще си лаят още бая години.



Би било хубаво нещо да се направи, но аз лично не го вярвам и според мен само ще си лаят още бая години.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- c04
- Кръстникът
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Спират "мръсните коли" от движение...
То хубаво нови коли, но дори да имаш нова кола за отрицателно време ще стане на нищо по тия нашите пътища...
Само простотии измислят- акция джамове, стари коли, винетки-минетки, ама веднъж не направиха акция набелязване и оправяне на пътища в лошо състояние 


Re: Спират "мръсните коли" от движение...
BMW E46 330i Co2 218g/km
BMW E46 330d Co2 213 g/km
BMW E90 330i Co2 216 g/km
BMW E90 330d Co2 170 g/km
BMW E46 330d Co2 213 g/km
BMW E90 330i Co2 216 g/km
BMW E90 330d Co2 170 g/km
Re: Спират "мръсните коли" от движение...
(h)aman написа:BMW E46 330i Co2 218g/km
BMW E46 330d Co2 213 g/km
BMW E90 330i Co2 216 g/km
BMW E90 330d Co2 170 g/km
Това е въглероден двуокис и няма нищо общо с пушека. В ЕС не се мери замърсяване, а само въглероден двуокис - легендата за затоплянето на планетата и прочие глупости на които само умственоизостанал би повярвал. Сега ако някой ме опонира за по-високите стандарти евро4 евро5 и т.н. - справка - Фолксваген, евро 4 и 5 за дизелите са смислени само на хартия.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- vladi_totev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 18.10.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: магистратура
Re: Спират "мръсните коли" от движение...
dreadx написа:vladi_totev написа:Отдавна трябваше да го въведат това. Щом българина няма самосъзнание да си опазва въздуха и природата си, трябва да има регулационен орган или методи от страна на държавата.
Между другото ми прави впечатление, че щом някой докладва за поредната тъпотия, измислена от боклуците, които ни управляват - веднага ще се намери някой умник да се изтропа в темата, че е било крайно време да се предприемат радикални мерки за решаване на този наболял проблем.
А проблемът със замърсения въздух в столицата би се решил единствено, ако всичките псевдо-еврогейци си седяха на село да си пасат овцете, вместо да ръсят мозък по форумите.
Аз карам на газ, защото съм еколог, а газта замърсява въздуха доста по-малко от бензина. И по 50 ст. да направят бензина, пак ще карам на газ от 1 лв.
Обаче нито казвам на кой с какво гориво да кара, нито каква кола, нито че трябва да си купува нови катализатори от по 1000 лв., нито се оплаквам защо има толкова коли пред нас и че обикалям по три пъти, докато си намеря място за паркиране.
Забелязвам, че доста от гостите на столицата имат мнение по всички тези въпроси и постоянно държат да го споделят наляво и надясно. Че и се ядосват като не намерят съмишленици (- демек, като ги пратя да ходят да се оплакват на майка си, колко зле било у софията..)Stahlblau написа:И кво прайм ся.. ? Връщаме катализаторите или си купуваме нови БМВ-та с колосалните ни заплати...
Може друго да се направи - ще завинтиш един щуцер в генерацията и с помпа ще набиваш през него чист въздух.
Веднага ще падне процентното съдържание на вредни газове (демек ще си е същото количество, но разредено с повече въздух) - ще минаваш без проблем всички тестове за емисии.
Как да върнем катализаторите, като ги крадат - а крадците не си получават заслуженото - поне към настоящия момент, в нашата държава?
Колега коментирах новината и намерението за налагане на някаква регулация,защото не ми е приятно да плащам данък въздух, а срещу това да не получавам нищо. И нямах предвид столицата. Стига с това разделение на столицата и селяните извън нея. Не живея в София и не визирах само нея, а цялата държава. Не мисли, че само въдуха в София е прекалено замърсен. И аз карам на газ , но ако ми замерят колата и кажат, че не покрива нормите ще си сменя катализатора и ще се постарая да покрия изискванията и няма да се оплаквам, че катализатора ми струва 800-1000 лв.
- vixx
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 28.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 320d
Re: Спират "мръсните коли" от движение...
Да спират всички чипосани супердизели и да приключва темата.
Относно забрана за влизане в центъра на всички дизели, според мен е ненужно. Мойта и ауспуха не е успяла да си изцапа дотук, камо ли да пуши на някого.
Относно забрана за влизане в центъра на всички дизели, според мен е ненужно. Мойта и ауспуха не е успяла да си изцапа дотук, камо ли да пуши на някого.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Спират "мръсните коли" от движение...
Ама и половината градски транспорт автобуси трябва да спрат...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Спират "мръсните коли" от движение...
(h)aman написа:Тук пак всички се изкараха богаташи, дето вадят по 2-3 бона за нови ДПФ и катализатори
Аз не виждам какъв е проблема като имаш кола за 20 или 30к да изкараш 2-3 за ДПФ.

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Спират "мръсните коли" от движение...
Кви 20-30, виж в темата за Е90-ките, за по 10 бона ги взимат вече... Той нов ДПФ ти е 1/5 от стойността на колата...bum_bum написа:(h)aman написа:Тук пак всички се изкараха богаташи, дето вадят по 2-3 бона за нови ДПФ и катализатори
Аз не виждам какъв е проблема като имаш кола за 20 или 30к да изкараш 2-3 за ДПФ.
Ти не виждаш проблем да търкаляш Е36-цата, ама за масовия БМВ-ист вече ме е престижно, пак щото Пенка не я кефят вече 36-ци...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани