Смяна на капаци на фарове на Е39 2002 г.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 1.08.2014
Пол: Мъж

Смяна на капаци на фарове на Е39 2002 г.

Мнение от deyan_md » 11 Окт 2016, 12:05

Здравейте колеги,

искам да си сменя капаците на моето Е39 (2002, бели мигачи, ксенон). Купих си нови капаци и се опитах да ги сваля през уикенда, но видях, че бяха много здраво залепени. Може ли да ми препоръчате къде в София мога да ги занеса и да могат да ми ги сменят? Също така искам да си сменя и водачите вътре, така и така ще ги отварям.

Мерси
Деян -0888 590 530

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 29.11.2012

Re: Смяна на капаци на фарове на Е39 2002 г.

Мнение от бмв е30 » 15 Окт 2016, 13:51

почти е невъзможно да се отоврят без чупене и рязане... след 2001-ва почват да ги лепят със черен силикон и няма отваряне... и аз съм се мъчил доста почти невъзможно е без да останат след от манипулацията след това... вариятна е да се изрежат от стъклото в близост до края където е за лепено и псоел да се махат остатъците на парчета щом вече имаш новите капаци... хубавото е че тогава слагат и от здравите водачи които по рядко създават проблем...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 474
Регистриран на: 24.03.2010
Местоположение: София/Карнобат
Пол: Мъж
Кара: BMW E39/ Е60
Мечтае да кара: X6 цвят бордо

Re: Смяна на капаци на фарове на Е39 2002 г.

Мнение от Николай Диянов » 17 Окт 2016, 0:38

Между другото, след такива манипулации, свързани с рязане, сваляне и нагаждане на елементи на фара, шансът след това да кондензира е доста висок. На е39-ката по този начин сменях стъклото на фара и оттогава си кондензира- какво ли не мазах, не запълвах, не облепях- ефектът е нулев.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Смяна на капаци на фарове на Е39 2002 г.

Мнение от Z3Ro* » 17 Окт 2016, 7:35

Фейсовите фарове се разглобяват без рязане и други хамалогии, като се ползва пистолет за горещ въздух... :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 29.11.2012

Re: Смяна на капаци на фарове на Е39 2002 г.

Мнение от бмв е30 » 21 Окт 2016, 10:00

Да беше прочел какво съм писал колега... преди 2001-ва фейсовите са с болкит и с пистолет се отварят лесно но след това ги правят със по корави водачи и ги лепят със черен силикон при който единствения вариянт е рязане... има го и на други места писано във форума

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1581
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Смяна на капаци на фарове на Е39 2002 г.

Мнение от PeReZ » 21 Окт 2016, 10:08

Просто колегата Z3Ro* може би не е попадал на по-нов фар.
И аз, когато отворих първите фарове преди години, си викам "абе, какви фурни, какви рязания, с пистолет за горещ въздух се отварят с лекота", ама не... Още при следващите фарове, които се наложи да отворя, осъзнах за какво иде реч.

Николай Диянов написа:Между другото, след такива манипулации, свързани с рязане, сваляне и нагаждане на елементи на фара, шансът след това да кондензира е доста висок. На е39-ката по този начин сменях стъклото на фара и оттогава си кондензира- какво ли не мазах, не запълвах, не облепях- ефектът е нулев.

Кондензът се получава, когато отдушниците са запушени, т.е. когато няма откъде да излезе влагата, което би трябвало да ни говори не, че сме залепили некачествено, а че сме запушили някой отдушник. Т.е. фарът не е херметически затворен, кондензът започва именно когато се "затвори" прекалено тертиплийската. Тези накривените маркучлета са отдушниците.
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook