Преминаване от ориг. касетофон към ориг. CD

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 580
Регистриран на: 20.12.2011
Пол: Мъж
Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)

Преминаване от ориг. касетофон към ориг. CD

Мнение от red_bull92 » 13 Сеп 2016, 19:22

Здравейте, изчетох доста теми свързани с аудиото, но никъде не намерих нещо по моя въпрос. Та колата ми е със оригинален касетофон от този модел ИзображениеИзображение с 1-то тяло и следователно 1-н куплунг ИзображениеИзображение. Искам да премина към оригинално CD от този модел Изображениедържа да е този, защото има DSP (за сега имам само 4-те пищялки и ми предстои да събера другите компоненти), но проблемът е, че CD-то е с двойното тяло, а аз нямам малкия куплунг за долното тяло. Та въпросът ми е от къде идва малкия куплунг? Все още не съм взел окабеляването за DSP-то, при него ли ще се появи липсващия куплунг или?
Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Преминаване от ориг. касетофон към ориг. CD

Мнение от Bavarcho » 13 Сеп 2016, 19:35

Намираш си бусата за мид-а (мид се казва на тази долната част) от някъде (става от мид, ирис, от борд/часовник на 36-ца компакт/з3, има такава букса и на климатроника на е39..)
На буксата ти трябват пет пина (кабела), връзват се към голямата квадратна букса на радиото, по следния начин:
пинове букса мид - цветове кабели букса радио
пин 1 - кафяв
пин 2 - червено/зелен
пин 3 - сив/червен
пин 4 - бял/сив/жълт (и-бус)
пин 8 - лилав/бял
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 580
Регистриран на: 20.12.2011
Пол: Мъж
Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)

Re: Преминаване от ориг. касетофон към ориг. CD

Мнение от red_bull92 » 13 Сеп 2016, 19:48

Bavarcho написа:Намираш си бусата за мид-а (мид се казва на тази долната част) от някъде (става от мид, ирис, от борд/часовник на 36-ца компакт/з3, има такава букса и на климатроника на е39..)
На буксата ти трябват пет пина (кабела), връзват се към голямата квадратна букса на радиото, по следния начин:
пинове букса мид - цветове кабели букса радио
пин 1 - кафяв
пин 2 - червено/зелен
пин 3 - сив/червен
пин 4 - бял/сив/жълт (и-бус)
пин 8 - лилав/бял

Значи вадя посочените от теб кабели от голямата букса на радиото и ги слагам на малката букса за MID-а правилно ли разбрах? И фактически горе на голямата букса остават само кабелите за колонките? А после при навигацията 16:9 по какъв начин са вързани кабелите, че сега само временно ще го ползвам CD-то и после мисля да преминавам към голямата навигация?
Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Преминаване от ориг. касетофон към ориг. CD

Мнение от Ivo_Borisov » 13 Сеп 2016, 19:51

Не ги вадиш, а ги връзваш/запояваш по цветове малката букса на мид-а към голямата на радиото.
При навигация буксата за радиото която при теб е отпред, се намира отзад. Има тема за монтажа, потърси я!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 580
Регистриран на: 20.12.2011
Пол: Мъж
Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)

Re: Преминаване от ориг. касетофон към ориг. CD

Мнение от red_bull92 » 14 Сеп 2016, 12:01

Буксата 12 пинова ли е, защото се сетих, че имам от едно старо огледало от Е39-ката ми такава букса, а така или иначе му бяха срязани кабелите. Също така има ли значение дебелината на кабелите, защото гледам, че на голямата квадратна букса на радиото са по-дебели, а моите на малката букса са доста по-тънки? Ето и снимка на буксата Изображение
Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Преминаване от ориг. касетофон към ориг. CD

Мнение от Bavarcho » 14 Сеп 2016, 19:12

Същата е буксата, теб са ти излишни седем от жиците така че може да ги махнеш. (буксата се разглобява елементарно)
Кабелите дето са си оригинално са ОК като дебелина.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 580
Регистриран на: 20.12.2011
Пол: Мъж
Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)

Re: Преминаване от ориг. касетофон към ориг. CD

Мнение от red_bull92 » 13 Окт 2016, 15:42

Забравих да питам. При този модел CD Изображение има ли значение дали съм с табло с малък или голям борд?
Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525 TDS

Re: Преминаване от ориг. касетофон към ориг. CD

Мнение от ben_g » 22 Окт 2016, 2:55

Здравей колега,

Няма значение с какъв борд си - все ще работи. Единствено гледай да си намериш CD модул с кръгли пинове, защото има и с плоски (мисля при фейслифтовите модели).

Поздрави!

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook