Проблем с Пежо.Загрява.
Модератор: Общи модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Пинтев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 30.04.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: СамУет
Проблем с Пежо.Загрява.
Привет на всички колеги.Като за начало ще ви помоля да не започвате с подигравките или майтапите...за момента не мога да си позволя да карам БМВ затова имам Пежо 306 1.6 бензин.Знам че тук е БМВ форум..но никой не ми отговори и помогна в техният форум(техните два форума).Проблемът е следният...Колата загрява когато е в движение...примерно ако се кара на 5та предавка с 100-110..започва да покачва температура..или когато се изкачва по планински път.Сменени са радиатор,термостат,антифриз,водна помпа.Да отбележа че когато колата е в покой си държи 90 градуса и няма проблем..Не губи антифриз...Каква причина по двигателят може да е проблемът,за да загрява колата??
Благодаря ви за помощта предварително.
Благодаря ви за помощта предварително.
- E34
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 27.10.2002
- Местоположение: Lonsdale Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Ееее шейсе
- Мечтае да кара: кънки
Re: Проблем с Пежо.Загрява.
Имах подобен дръгел. Датчика на перката се ебаваше и не включваше или се включва кога си иска. При мен тва беше проблема.
" Акулата е най-добрия учител по плуване " - Тихоокеанска мъдрост
Re: Проблем с Пежо.Загрява.
Проверете по цялата плоскост на радиатора дали е еднакво горещо.Ако има по някаква причина по-хладни части значи радиаторът е дефектен. Проверете и системата за включване на перката.
Последна промяна Benord на 18 Дек 2016, 19:35, променена общо 1 път
- Пинтев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 30.04.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: СамУет
Re: Проблем с Пежо.Загрява.
Benord написа:Проверете по цялата плоскост на радиатора дали е еднакво горещо.Ако има по някаква причина по-хладни части значи радиаторът е дефектен. Проверете и системата за включване на перката.Ако датчика на перката се охлажда по някакъв начин при по-голям въздушен поток е също вероятност за прегряване.
Благодаря за отговора колега...това за датчика е интересно...защото когато не се движи колата перките се включват и двете степени..
- speeder88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 12.08.2008
- Местоположение: София, копеле!
- Пол: Мъж
- Кара: кошара!
- Мечтае да кара: BMW M3 E46
Re: Проблем с Пежо.Загрява.
Имах Citroen Xsara, който на практика си е същата кола. Управлението на перките е от един модул, който по спомен се нарича битрон. При мен той се ебаваше, но нямам идея как с баща ми отстранихме проблема. Доколкото си спомням се намира горе между двете перки погледнато отпред.

SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията
Re: Проблем с Пежо.Загрява.
Мен лично ме съмнява самият радиатор дали работи на пълен капацитет и естественно обдухването му. Ако датчика не се нагрява достатъчно от охлаждащата течност,значи или не се облива добре,или е във въздушен джоб,или както спомена колегата Е34, е здал багажа,но след като не прави номера на празен ход това отпада.
- Пинтев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 30.04.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: СамУет
Re: Проблем с Пежо.Загрява.
Мама му стара искам си виското
:):) Тази седмица ще сменя и двата датчика на термостата и на перките..ако пак няма промяна ще започна с гарнитура на главата.Аз много добре си спомням кога започна да го прави това...както си карах по магистралата преди два месеца и забелязах че стрелката подмина 90 градуса..но тогава си казах уж нищо и няма...а цяло лято в най-големите горещини не е подминавала 90 градуса.И малко след това един ден спускам от телевизионната кула надолу и гледам вече стигна 95 аха и да ги подмине....някак постепенно започна да загрява,затова се питам дали някъде из самият двигател не се е получило запушване и затова да няма добро охлаждане на двигателя.

- speeder88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 12.08.2008
- Местоположение: София, копеле!
- Пол: Мъж
- Кара: кошара!
- Мечтае да кара: BMW M3 E46
Re: Проблем с Пежо.Загрява.
Според мен ако беше нещо в гарнитурата вече щеше да е вдигнал критично над 120 градуса. Моята така беше сцепила гарнитурата. От Сопот до София като карах с над 120 загряваше. След кат овлязох в София и докато стигна Банкя вече беше фатално. Оправихме главата и вече 40-50к баща ми я кар така. Някъде по датчиците и както каза колегата по радиатора е според мен проблема. Защото при извънградско струята от въздуха допълнително я охлажда.

SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията
- Пинтев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 30.04.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: СамУет
Re: Проблем с Пежо.Загрява.
Благодаря ви Колеги.Ще търся проблема в датчиците.
Темата може да е за ключ.
Весели празници
:)
Поздрави Антон Пинтев.Обещавам следващата тема да е свързана с БМВ
Темата може да е за ключ.
Весели празници

Поздрави Антон Пинтев.Обещавам следващата тема да е свързана с БМВ

- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Проблем с Пежо.Загрява.

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани