.
Модератор: Общи модератори
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- georgivar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i Touring '96
Re: eBay проблем - дайте акъл !
Що не отидеш до митницата да питаш и да я разкажеш тая история? Носи си там някакви разпечатки от ибей. Може и да ти признаят по-ниска стойност или въобще да освободят от мито, ддс и т.н.
- georgivar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i Touring '96
Re: eBay проблем - дайте акъл !
Ем това ти е най-евтиния вариант. Правил съм го и затова ти предлагам. Именно щото са на заплата и не им пука особено колко точно ще платиш. Особено ако имаш достоверна история. Нищо не ти пречи да пробваш да спестиш едни 200 лева 

- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: eBay проблем - дайте акъл !
а защо не се свържеш със съпорта на e-bay за да им обясниш цялостната ситуация в която си поставен и прочие, и да изчакаш тяхното становище ? Силно вероятно е, да те подкрепят и да "накажат" нея а не теб, като ще демонстрираш и тоговорността си като продавач. Аз на твоя място вероятно щях да им пиша още при първия "фал".
Също така пред митницата следва да можеш да покажеш, че ти си изпратил този продукт от България, но ти го връщат от Кананда. Митниците ни са тромави, но реално могат да ти свършат и работа. Подходи учтиво
Също така пред митницата следва да можеш да покажеш, че ти си изпратил този продукт от България, но ти го връщат от Кананда. Митниците ни са тромави, но реално могат да ти свършат и работа. Подходи учтиво

Re: eBay проблем - дайте акъл !
ти писал ли си в продажбата че може да ти го върнат? в ибей винаги като продаваш го маркираш "no returns/ no refunds"... щото такива като нея- колкото искаш.
ако не си го писал "еднопосочно" и тя легално може да ти го върне- аз ако съм на тебе - отивам със всичките разпечатки в митницата и говоря с тях. ако нищо не излезе, отказвам пратката, прибирам се в къщи, връщам й парите и обичка на ухото.
как си се впрегнал за глупости не е истина...
ако не си го писал "еднопосочно" и тя легално може да ти го върне- аз ако съм на тебе - отивам със всичките разпечатки в митницата и говоря с тях. ако нищо не излезе, отказвам пратката, прибирам се в къщи, връщам й парите и обичка на ухото.
как си се впрегнал за глупости не е истина...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: eBay проблем - дайте акъл !
По принцип, когато искаш да си свършиш по-бързо работа с PayPal и подобни проблеми с доставки и прочие проблемни казуси, директно ЗВЪНИШ по телефона на PayPal... Там директно говориш с хора, които веднага могат да ти реагират и/или дадат насоки как трябва да се случат нещата, какви пропуски/проблеми (евентуално) има по твоята ситуация и т.н. И най-важното - не чакаш 24/48ч някой в PayPal ти прочете Claim-а и евентуално да предприеме нещо.
Аз имах подобен казус с един чисто нов китайски телефон... изпратиха го, получих го -> телефона е с проблемен дисплей... продавача (интернет магазин) казва - върни го (в Китай) и ще ти върнем парите. Това, че телефона е с батерия директно премахва Български Пощи от уравнението т.е. трябваше да се прати с куриер... най-евтино - 95лв през дъщерна фирма на Спийди... И за връщането на телефон за 200лв, трябваше да се платят 100лв доставка...
Директно звъннах в PayPal, през профила имаш опция да видиш телефонен номер и личен код на съответният казус (продавача се държеше просташки и се отказах да се занимавам с него и пуснах Claim)- там да те намерят по-лесно и бързо... обадих се, дигна ми някъв пич от Ирландия (мисля, че европейските позвънявания първо отиват към ирландският офис, след което ако никой не дигне там се пренасочват към индийци или подобни офиси извън Европа), обясних му подробно как са нещата.... човека каза - ясно, разбирам.... мога да ви пусна по акаунта ви в payPal 25 евро т.е. 50% от сумата по доставката наобратно към китайците... това устройва ли ви?
Не, че може да се приеме за напълно удовлетворяващо решение по казуса, но въпреки това "само" 50лв за доставката до Китай беше далеч по-добре... факт е, че ако не беше това телефонно обаждане, тая опция за 25 евро нямаше кой да ми я пусне и да се случат нещата по този начин.
Аз имах подобен казус с един чисто нов китайски телефон... изпратиха го, получих го -> телефона е с проблемен дисплей... продавача (интернет магазин) казва - върни го (в Китай) и ще ти върнем парите. Това, че телефона е с батерия директно премахва Български Пощи от уравнението т.е. трябваше да се прати с куриер... най-евтино - 95лв през дъщерна фирма на Спийди... И за връщането на телефон за 200лв, трябваше да се платят 100лв доставка...
Директно звъннах в PayPal, през профила имаш опция да видиш телефонен номер и личен код на съответният казус (продавача се държеше просташки и се отказах да се занимавам с него и пуснах Claim)- там да те намерят по-лесно и бързо... обадих се, дигна ми някъв пич от Ирландия (мисля, че европейските позвънявания първо отиват към ирландският офис, след което ако никой не дигне там се пренасочват към индийци или подобни офиси извън Европа), обясних му подробно как са нещата.... човека каза - ясно, разбирам.... мога да ви пусна по акаунта ви в payPal 25 евро т.е. 50% от сумата по доставката наобратно към китайците... това устройва ли ви?
Не, че може да се приеме за напълно удовлетворяващо решение по казуса, но въпреки това "само" 50лв за доставката до Китай беше далеч по-добре... факт е, че ако не беше това телефонно обаждане, тая опция за 25 евро нямаше кой да ми я пусне и да се случат нещата по този начин.
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: eBay проблем - дайте акъл !
Разпечай плащането на канадката към теб за съответния продукт за да докажеш колко реално струва и си плати митото и ДДС-то на тази сума.
Ако откажеш да вземеш продукта и върнеш парите се набутваш доста но както каза alx ще ти е за обица защото всички си мислят че ebay е манна небесна а то не е така
Има ужасно много измамници и търгачи по-зле от BMW групите в фейса и olx-а
Ако не и върнеш парите ще ти блокират Paypal акаунта и ще стане по-зле за едни 190 долара.Ще имаш негативен фийдбек и ако си нов и от България-продажбите ще намалеят значително-хората няма да ти имат доверие.
Както ти каза Mollov звънни на Paypal,дават ти код,който ще ти искат като звъннеш да си "кажеш мъката".
Желая ти успех
Ако откажеш да вземеш продукта и върнеш парите се набутваш доста но както каза alx ще ти е за обица защото всички си мислят че ebay е манна небесна а то не е така

Има ужасно много измамници и търгачи по-зле от BMW групите в фейса и olx-а

Ако не и върнеш парите ще ти блокират Paypal акаунта и ще стане по-зле за едни 190 долара.Ще имаш негативен фийдбек и ако си нов и от България-продажбите ще намалеят значително-хората няма да ти имат доверие.
Както ти каза Mollov звънни на Paypal,дават ти код,който ще ти искат като звъннеш да си "кажеш мъката".
Желая ти успех

- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: eBay проблем - дайте акъл !
Ебасиии филма



"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
Re: eBay проблем - дайте акъл !
Не знам колко важно е за теб да предлагаш връщане на стоката в 14 дневен срок, но да изпращаш за държави от които обратното получаване подлежи на обмитяване и ДДС облагане с опция връщане е малко кофти. Пробвай да звъннеш в пейпъл както те посъветваха колегите. От личен опит - три пъти съм отварял кейс, и трите пъти решението беше сравнително справедливо и за двете страни.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- vixx
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 28.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 320d
Re: eBay проблем - дайте акъл !
Направил си грешка, като си я светнал да ти върне стоката. Трябваше директно да го ескалираш към съпорта случая. Сега им пиши и обясни ситуацията, снимай и документа с 300-те долара и питай ибей какво да правиш.
Късмет!
Късмет!
- c04
- Кръстникът
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: eBay проблем - дайте акъл !
Колега кофти ситуация. Не знам колко ти е ценен профила и какво, колко продаваш, но аз ако бях за*бавам ги и правя всичко възможно да я прецакам. Такива наглеци заради заради това, че има честни хора и държат на нещо разчитат да ги скубят. Недей и праща и фара и парите, няма да печели х2 на твой гръб. То каквото и да стане тя каква оценка би ти дала нз...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- E34
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 27.10.2002
- Местоположение: Lonsdale Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Ееее шейсе
- Мечтае да кара: кънки
Re: eBay проблем - дайте акъл !
Според мен. Отиваш до митницата и си прибираш фара, като платиш всички мита. Снимаш документите като доказателство, че оная свиня тотално и НЕОПРАВДАНО е завишила цената най-вероятно УМИШЛЕНО с цел да те ощети! Пращаш ги тия неща до пейпал като заявяваш, че никви пари не връщаш на свинята понеже си ги дал за неоснователни мита и такси. Пращаш един имейл на оня боклук да духа супата. Те тава е.
" Акулата е най-добрия учител по плуване " - Тихоокеанска мъдрост
- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: eBay проблем - дайте акъл !
Въпреки, че няма да е културно - дали не може да обясниш тези неща на служителя в митницата, евентуално да го почерпиш 20 лв. и да види дали не може да ти реши проблема с митото.
После на ebay-a да кажеш, че оная гад ти е върнала друг, счупен фар.
- а ти всъщност все още не знаеш какво точно ти е върнала - нищо чудно и там да има някоя изненада..
Все пак може би е по-добре да постъпиш както те съветва колегата по-горе.
(- не че онази не заслужава да се отнасяш по същия начин с нея - некоректно.)
После на ebay-a да кажеш, че оная гад ти е върнала друг, счупен фар.

- а ти всъщност все още не знаеш какво точно ти е върнала - нищо чудно и там да има някоя изненада..
Все пак може би е по-добре да постъпиш както те съветва колегата по-горе.
(- не че онази не заслужава да се отнасяш по същия начин с нея - некоректно.)
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- nikola59
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 747
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: eBay проблем - дайте акъл !
Колега @Vra4anin съжалявам да го кажа, но си се вкарал сам в "голям филм". Какви са ми основанията - още когато си почнал да продаваш на ebay е трябвало да знаеш какви рискове може да има един продавач при такива продажби - особено когато пращаш нещо извън ЕС. Винаги е възможно някой купувач ще ти извърти някой номер както в твоят случай. И ти е трябвало да бъдеш подготвен за такива ситуации защото те стават непрекъснато. Ти си коректен, но за съжаление купувача не е и бъди сигурен че рано или късно, и на други такива ще попадаш. Станалото - станало - вече ще си имаш едно на ум. Това че ще напишеш в листингите си че не приемаш връщане на стока няма да те спаси, ако пак някой ти отвори подобен кейс. Просто в самият листинг на стоката която продаваш ограничи дестинациите до които ще изпращаш. Дори и по отделни държави има опция.
По това което си написал в първият пост не разбрах къде е отворен кейса - в ebay или PayPal? То всъщност голямо значение няма... не храни също и големи надежди нито към ebay нито към PayPal че ще ти помогнат. Вие сте стигнали до момент на връщане на стоката - по действията които си направил всичко е правилно и коректно от твоя страна. И стигаме до митницата - Първо тази пратка има ли проследяващ номер? Митницата и тя в случая не е виновна - за тази обявена от изпращача сума от $300 естествено че ще начисли дължимото мито+ ДДС. Отдавна не следя промените в митническото законодателство (май ще ти трябва и консултация по него), но тази стока, е стока която я връщат. Ти не си купувал нещо за да го облагат. Събери всички документи които имаш за това което си продал и си изпратил - разпечатки от PayPal, документ от пощите и дестинацията до която си пратил. Въобще всички налични документи. След това отиди в митницата - трябва да им докажеш че това е стока която е твоя и ти я връщат, и не би трябвало да подлежи на облагане. Дали това е възможно - както написах трябва ти консултация по този въпрос. Това според мен е най-безболезненият вариант за теб, ако въобще е възможен.
При всички други варианти губиш и то сериозно. Дори и да тръгнеш по вариантите за прецакване, които не ти препоръчвам пак ще си губещият в случая (все нещо трябва да жертваш) - просто сте стигнали до етапа където вариантите са почти никакви. Ако тази ти сложи негативен фийдбек едва ли ще ти навреди сериозно, но ако се стигне до claims знаеш предполагам ebay и PayPal какво правят, а понякога и не (в различни варианти към даден акаунт). Особено "измекярите" PayPal...
Опитай варианта с митниците и дано успееш!
По това което си написал в първият пост не разбрах къде е отворен кейса - в ebay или PayPal? То всъщност голямо значение няма... не храни също и големи надежди нито към ebay нито към PayPal че ще ти помогнат. Вие сте стигнали до момент на връщане на стоката - по действията които си направил всичко е правилно и коректно от твоя страна. И стигаме до митницата - Първо тази пратка има ли проследяващ номер? Митницата и тя в случая не е виновна - за тази обявена от изпращача сума от $300 естествено че ще начисли дължимото мито+ ДДС. Отдавна не следя промените в митническото законодателство (май ще ти трябва и консултация по него), но тази стока, е стока която я връщат. Ти не си купувал нещо за да го облагат. Събери всички документи които имаш за това което си продал и си изпратил - разпечатки от PayPal, документ от пощите и дестинацията до която си пратил. Въобще всички налични документи. След това отиди в митницата - трябва да им докажеш че това е стока която е твоя и ти я връщат, и не би трябвало да подлежи на облагане. Дали това е възможно - както написах трябва ти консултация по този въпрос. Това според мен е най-безболезненият вариант за теб, ако въобще е възможен.
При всички други варианти губиш и то сериозно. Дори и да тръгнеш по вариантите за прецакване, които не ти препоръчвам пак ще си губещият в случая (все нещо трябва да жертваш) - просто сте стигнали до етапа където вариантите са почти никакви. Ако тази ти сложи негативен фийдбек едва ли ще ти навреди сериозно, но ако се стигне до claims знаеш предполагам ebay и PayPal какво правят, а понякога и не (в различни варианти към даден акаунт). Особено "измекярите" PayPal...
Опитай варианта с митниците и дано успееш!

Re: eBay проблем - дайте акъл !
Малко на теория, но имам питане.
Може ли да не си вземеш фара с обяснението, че тя ти връща друг? Доказателство за това е различната цена.
Канадките пощи имат безумен ценоразпис и не искам да те плаша с факти. Последно изпращах преди две години една кутия с

до София. Отрязаха ми главата със $160. Нормална доставка по вода. Отделно му треперих, да не си го познае някой от пощаджийте.
Може ли да не си вземеш фара с обяснението, че тя ти връща друг? Доказателство за това е различната цена.
Канадките пощи имат безумен ценоразпис и не искам да те плаша с факти. Последно изпращах преди две години една кутия с

до София. Отрязаха ми главата със $160. Нормална доставка по вода. Отделно му треперих, да не си го познае някой от пощаджийте.
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
Re: eBay проблем - дайте акъл !
Тука тънкия момент е/дано си убедителен на гишето/,че ти не купуваш нищо!Това си е твоя фар,боли те фара
че оная измекярка го е обявила за 300$ ,шипинга оная го е платила,очаквай лек отпор от митницата защото знаеш 90% всичко е гифт и всеки гледа да мине тънко,но в случая с документите които имаш дано някой от шефовете да е благосклонен там понеже служителя на гише не може да ти го свали ей така ддс и мито,да не платиш нищо

46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани