M57D25 мудна докато загрее
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			16 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- aivanov99
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 203
- Регистриран на: 11.10.2014
- Местоположение: София
- Кара: 2002 Е39 525dA Touring
M57D25 мудна докато загрее
Напоследък забелязвам много странен проблем. Сутрин, като запаля колата и докато загрее до около 60-70 градуса е доста мудна. Като и подам газ има замисляне. Също така турбината е леко шумна. Загрее ли обаче си е ОК. Шумът на турбото изчезва и колата си върви нормално. Колата е автоматик. На диагностика изкарва грешка единствено за EGR клапана, тъй като е затапен. Маслото на колата е 5W30. Сутрин пали без никакъв проблем. 
Това са корекциите на загрял мотор:
			Това са корекциите на загрял мотор:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: M57D25 мудна докато загрее
Погледни на живи данни турбината надува ли и колко, когато е мудна колата. Ако е лагава и никога не си я свалял, най-малкото ще си за чистене на геометрията. Също опитай дали пуши повече от нормалното, ако я смачкаш докато е мудна. Моята е така и след доста ровичкане и опити съм стигнал до извода, че ще трябва да я сваля и дам за ремонт и чистене... 
Ето моята тема:
https://bmwpower-bg.net/forums/viewtopi ... 5&t=411826
			
		
Ето моята тема:
https://bmwpower-bg.net/forums/viewtopi ... 5&t=411826
- ceko88
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 132
- Регистриран на: 19.07.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Лагерница
- Мечтае да кара: M4 G82
- Детайли за колата: Бърза без спирачки
Re: M57D25 мудна докато загрее
Здравей мога да те посъветвал да си видиш дебитомера, това е един от неговите симптоми за заминавашт.Опитай на студен двигател при изключен дебитомер дали има разлика /извеждаш буквата от него и даваш гас /, ако няма разлика значи е нещо друго. Тези симптоми от скоро ли са ти. 
При условие, че нямаш грешка при диагностика се насочи към турбокомпресора както каза колгата. С какво му прави диагностика.
			
		При условие, че нямаш грешка при диагностика се насочи към турбокомпресора както каза колгата. С какво му прави диагностика.
- Elesar74
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: M57D25 мудна докато загрее
Май не е добре да я мачка, докато е студена. То от веднъж едва ли ще стане нещо, но така знам.
			Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
		- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: M57D25 мудна докато загрее
Elesar74 написа:Май не е добре да я мачка, докато е студена. То от веднъж едва ли ще стане нещо, но така знам.
Под студена имам предвид, както и колегата е написал, около 60-70 градуса...

- nightdriver
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: M57D25 мудна докато загрее
Ама то може и на напълно загряла кола да си провери дебитомера : спира , гаси мотора и вади буксата , ако с след това действие колата върви по-добре , значи дебитомера е замърсен .
			
		- aivanov99
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 203
- Регистриран на: 11.10.2014
- Местоположение: София
- Кара: 2002 Е39 525dA Touring
Re: M57D25 мудна докато загрее
Диагностиката е правена с Инпа. Това го забелязвам откакто времето захладня. Ще тествам това с дебитомера. Преди няколко месеца го свалях за почистване.
P.S. Напоследък забелязвам и завишен разход, така че е възможно дебитомера да е виновник.
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
			P.S. Напоследък забелязвам и завишен разход, така че е възможно дебитомера да е виновник.
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

- Elesar74
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: M57D25 мудна докато загрее
Ако колата ти спре хептен да върви, след откачане на дебитомера, може да не е той виновника, но най-сигурно е да го провериш с INPA на живи данни.
Разбрахме се
			Z3Ro* написа:Elesar74 написа:Май не е добре да я мачка, докато е студена. То от веднъж едва ли ще стане нещо, но така знам.
Под студена имам предвид, както и колегата е написал, около 60-70 градуса...
Разбрахме се

Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
		- aivanov99
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 203
- Регистриран на: 11.10.2014
- Местоположение: София
- Кара: 2002 Е39 525dA Touring
Re: M57D25 мудна докато загрее
С откачане на дебитомера почти няма никаква разлика. Става една идея по мудна, но като цяло е едва забележимо. Остава само да я закача с Инпа и да видя какви са стойностите.
Изпратено от моят HTC One_M8 с помощта на Tapatalk
			Изпратено от моят HTC One_M8 с помощта на Tapatalk

Re: M57D25 мудна докато загрее
И колега кво стана с твоята кола.И при го има същия автор проблем като си описал.И аз првата година смених МАФ сензора и времето се оправи хвана пролета след това лято и сега когато хвана пак студено същия проблем. Моята е 530d 184.
Пиши дали си открил проблема.
			
		Пиши дали си открил проблема.
- vesoyanev2011
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 52
- Регистриран на: 19.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525d ,2001г.
Re: M57D25 мудна докато загрее
Имах подобен проблем ,като твоя преди време.Докато не загрее колата беше значително по-мудна.Верно е ,че колите ни не са първа младост и донякъде това е нормално.При мен корекциите на дюзите бяха почти като твоите на загрял мотор.Въпреки това им направих профилактика,изкарах ги и минаха стенд и почистване.След монтажа колата промени поведението си значително ,точно в периода на загряване на мотора!Стана значително по-пъргава! Корекциите на дюзите се подобриха!  Така ,че ако не си правил дюзи никога ,можеш да помислиш за една бърза профилактика!
 Така ,че ако не си правил дюзи никога ,можеш да помислиш за една бърза профилактика! 
			
		 Така ,че ако не си правил дюзи никога ,можеш да помислиш за една бърза профилактика!
 Така ,че ако не си правил дюзи никога ,можеш да помислиш за една бърза профилактика! 
- aivanov99
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 203
- Регистриран на: 11.10.2014
- Местоположение: София
- Кара: 2002 Е39 525dA Touring
Re: M57D25 мудна докато загрее
Не съм правил профилактика на дюзи. В момента карам друг служебен автомобил и за бавареца остасва малко време през уикенда. Скоро ще му обърна внимание.
			
- SuNSe7
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 59
- Регистриран на: 15.05.2012
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525TDSportite, Frontera2.8TDI
- Мечтае да кара: Nissan, Bmw
Re: M57D25 мудна докато загрее
Като симптоми имам същите наблюдения и при ТДС-а. Но загрява за 7-8 минути и не ми е драма това нещо.
Кажи ако хванеш каква е драмата да проверя и аз
			
		Кажи ако хванеш каква е драмата да проверя и аз

Re: M57D25 мудна докато загрее
Здрасти колеги 
Като описах проблема бил във регулатора на турбината. Това се намира на турбината,като запалиш двигатела то повлече турбината малко и там си стои и когато додаваш туражата то не му дава въздух на вакума и кога въдигне температура двигатела то не започва да работи след това когато угасим двигатела вакума го няма и до се връща във нормално положение и стартувами отново двигатела и то започва да работи като трябва.Външност тези регулатор регулира въздуха куга турбината да отваря и затваря.
			
		Като описах проблема бил във регулатора на турбината. Това се намира на турбината,като запалиш двигатела то повлече турбината малко и там си стои и когато додаваш туражата то не му дава въздух на вакума и кога въдигне температура двигатела то не започва да работи след това когато угасим двигатела вакума го няма и до се връща във нормално положение и стартувами отново двигатела и то започва да работи като трябва.Външност тези регулатор регулира въздуха куга турбината да отваря и затваря.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 6274
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: M57D25 мудна докато загрее
aivanov99 написа:Напоследък забелязвам много странен проблем. Сутрин, като запаля колата и докато загрее до около 60-70 градуса е доста мудна. Като и подам газ има замисляне. Също така турбината е леко шумна. Загрее ли обаче си е ОК. Шумът на турбото изчезва и колата си върви нормално. Колата е автоматик. На диагностика изкарва грешка единствено за EGR клапана, тъй като е затапен. Маслото на колата е 5W30. Сутрин пали без никакъв проблем.
Това са корекциите на загрял мотор:
На 1-ви и 4-ти цилиндър корекциите не са много приятни. Аз бих започнал с проверка на какво се дължат завишените им стойности.
			16 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
