Шпер - избор на % заключване
Модератор: bum_bum
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- luizov
- младши ентусиаст
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Шпер - избор на % заключване
Мисля да си слагам шпер на е46 323ci - касета тип 188 в оригиналния кожух. Колебая се обаче дали да е 25% или 40% (придавателното число 3.07 стандартно). Понеже не разбирам много моля за съвет шперосаните колеги . Какви биха били предимствата и недостатъците в двата случая?
Ще има ли разлика във разхода на гориво и вървежа (дали по някакъв начин колата се спъва)?
Ще има ли разлика във разхода на гориво и вървежа (дали по някакъв начин колата се спъва)?
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Шпер - избор на % заключване
Повече заключване = повече лизгане по хасфалта Разхода на гориво сигурно ще се увеличи в предвид, че ще подаваш повече газ на всеки завой.
Иска си малко повече внимание при каране. Може да ти тръгва задницата и на места на които не искаш ако не се съобразяваш с пътните условия или колко газ подаваш.
Така и така ще вадиш пари, направи го на 3.46. Далеч по-добре ще е.
Иска си малко повече внимание при каране. Може да ти тръгва задницата и на места на които не искаш ако не се съобразяваш с пътните условия или колко газ подаваш.
Така и така ще вадиш пари, направи го на 3.46. Далеч по-добре ще е.
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 911
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Шпер - избор на % заключване
Да.. 3.46 и после като мене... вдигнеш 160 и ревеш,че си на 5000 + оборота
Че е по хубаво от една страна е така, от друга не е... Виж ако си сложиш 6 степенна от 330, 3.46 е перфектен !
Че е по хубаво от една страна е така, от друга не е... Виж ако си сложиш 6 степенна от 330, 3.46 е перфектен !
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Шпер - избор на % заключване
На 5 баш няма да е. По-скоро към 4600. Аз не виждам нищо лошо във високите обороти, дори напротив.
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Шпер - избор на % заключване
А аз така по терлички да използвам темата, абе ДСЦ-то и щпера няма ли да си пречат Говорим за кола която е излязла от завода без щпер и се кара с включено ДСЦ.
Tires are evil - destroy them all ...
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 911
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Шпер - избор на % заключване
bum_bum написа:На 5 баш няма да е. По-скоро към 4600. Аз не виждам нищо лошо във високите обороти, дори напротив.
Не е баш така, особено лятото на климатик на 35 градуса външна температура, товара идва много, пък охлаждането не стига.
Без климатика съм съгласен.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 911
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Шпер - избор на % заключване
То ако стигнем до маслен радиатор, по добре 6 степенна , пък и разхода ще падне
Се пак за около 1000 оборота дори повече дюзите пръскат бая пъти повече...
Се пак за около 1000 оборота дори повече дюзите пръскат бая пъти повече...
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Шпер - избор на % заключване
cmdkick написа:А аз така по терлички да използвам темата, абе ДСЦ-то и щпера няма ли да си пречат Говорим за кола която е излязла от завода без щпер и се кара с включено ДСЦ.
Не .
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Шпер - избор на % заключване
cmdkick написа:А аз така по терлички да използвам темата, абе ДСЦ-то и щпера няма ли да си пречат Говорим за кола която е излязла от завода без щпер и се кара с включено ДСЦ.
Йемките като са с шпер и ASC/DSC имат ли проблем
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Шпер - избор на % заключване
За 25% се ползват 2 фрикцьона. С три ставало повече, може би 40%. Ако са нови фрикцьоните и са от металокерамика, съвета ми е да караш само с 2, тоест 25%. Можеш да си поръчаш още един заедно с огледалния и в последствие да ти го монтират, ако се окажеш много добър С чисто нови 3 фрикцьона ще заключва много и можеш да направиш белята, ако нямаш опит.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- luizov
- младши ентусиаст
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Шпер - избор на % заключване
Абе май ще се придържам към тезата на Мечо Пух "колкото повече, толкова повече" . Не съм начинаещ с bmw-тата, имал съм и със шпер и доста ми липсва в е46-цата. Мен лично ми е много по-добре като тръгва настрани, но контролирано, отколкото, както е с отворения рядко но инфарктно, следвано от камшици. Ще заложим на 40% .
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Шпер - избор на % заключване
Ако добавяш дискове е добре да се промени ъгъла и на рампите. Целта е в завоя дифа да е по-отворен, а като подадеш газ тогава да заключва повече.
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани