Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Satanism написа:М57
Аха
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vvasilev1 написа:Satanism написа:М57
Аха
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Да там получаваш стария мотор само дето е с всички благини на LCI.

- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:vvasilev1 написа:Satanism написа:М57
Аха
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Да там получаваш стария мотор само дето е с всички благини на LCI.
Е 330д, с новия ли е?
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Вижте го това, ако се стигне до взимане, мога да дойда, да видят, че съм доволен клиент.. Аз си купих колата от там, но я прегледайте хубаво преди това.. При мен бяха скорости замазани. Но пък колата си е с фул история и купена от БМВ.
http://www.mobile.bg/11476377088584768
http://www.mobile.bg/11476377088584768
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Bexim написа:Вижте го това, ако се стигне до взимане, мога да дойда, да видят, че съм доволен клиент.. Аз си купих колата от там, но я прегледайте хубаво преди това.. При мен бяха скорости замазани. Но пък колата си е с фул история и купена от БМВ.
http://www.mobile.bg/11476377088584768

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar и ти ли си поредния заблуден, който си мисли, че до 200к колите не се развалят
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk

Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
motofan написа:dextuar и ти ли си поредния заблуден, който си мисли, че до 200к колите не се развалят![]()
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
Да ти се скапе термостат, да ти се запуши ДПФ, да ти умре маховика/съединителя разбирам, ама да ти станат скоростите на пихтия трябва бая да си предрусал, за да го сметнеш за нещо нормално... Сигурно за теб до 200к е нормално и основен ремонт на двигателя да се прави?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Това е по скоро някакъв фабричен дефект...
Досега колко БМВ-та са ми минали през ръцете един път не съм имал проблем с кутия, а не е като да не ги карам на пожар...
Та от яко каране трудно ще се развали или от много километри..., по скоро ако се е разтекла и не я видиш навреме и остане без масло, но това пак си е шанс.
Случвало ми се е да ми протечат и двата семеринга отзад на опашката и тоя на избирача и в следствие на омасляването ми замина гуменото каре, но на кутията нищо и нямаше.
Досега колко БМВ-та са ми минали през ръцете един път не съм имал проблем с кутия, а не е като да не ги карам на пожар...
Та от яко каране трудно ще се развали или от много километри..., по скоро ако се е разтекла и не я видиш навреме и остане без масло, но това пак си е шанс.
Случвало ми се е да ми протечат и двата семеринга отзад на опашката и тоя на избирача и в следствие на омасляването ми замина гуменото каре, но на кутията нищо и нямаше.


Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
6hp19 не е най здравото нещо
Пък младежа отгоре dextuar е , толко заблуден, че даже не ми се спори с него
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
Пък младежа отгоре dextuar е , толко заблуден, че даже не ми се спори с него
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Има и вариант да е подменена.. Но най-вероятно е останала без масло или от старо масло или и двете.. Много са нещата..
Сещаш ли се като тръгнеш и на полу-съединител леко притриса понякога? Това е признак за тръгнали скорости. След ремонта веднъж не го а правила, а преди това - точно както и на 320д-то си го правеше от време навреме.
200К км не са никак малко, нали ти написах вчера на 320д какво е сменено за 120К, до които колата я водим `нова` в България. А и по окачването смених сума неща на дизела за този пробег.
Аз съм с оригинален маховик и съединител и няма никакви симптоми да ги сменя поне на този етап. Не са нови, естествено, но нямат проблем. Това не ти е дизел да го разбие толкова бързо. В смисъл най-вероятно в близките К км ще го сменям, но защо да бързам?
И пак стигаме до друго, аз колата си я взех за 23 нов внос.. Пазарната цена на такава с такова оборудване и история в Германия или Италия е доста доста по-нагоре. Предполагах, че ще има нещо.
ПП 6HP19 е здрава, по моите наблюдения когато търсих. Аз съм с Гетраг 216 - GS16BG, на 330i е ZF и такива кутии има втора ръка колкото искаш. И гетраци ще има, защото 325 също навлезнаха масово и ще тръгнат на части.
Сещаш ли се като тръгнеш и на полу-съединител леко притриса понякога? Това е признак за тръгнали скорости. След ремонта веднъж не го а правила, а преди това - точно както и на 320д-то си го правеше от време навреме.
200К км не са никак малко, нали ти написах вчера на 320д какво е сменено за 120К, до които колата я водим `нова` в България. А и по окачването смених сума неща на дизела за този пробег.
Аз съм с оригинален маховик и съединител и няма никакви симптоми да ги сменя поне на този етап. Не са нови, естествено, но нямат проблем. Това не ти е дизел да го разбие толкова бързо. В смисъл най-вероятно в близките К км ще го сменям, но защо да бързам?
И пак стигаме до друго, аз колата си я взех за 23 нов внос.. Пазарната цена на такава с такова оборудване и история в Германия или Италия е доста доста по-нагоре. Предполагах, че ще има нещо.
ПП 6HP19 е здрава, по моите наблюдения когато търсих. Аз съм с Гетраг 216 - GS16BG, на 330i е ZF и такива кутии има втора ръка колкото искаш. И гетраци ще има, защото 325 също навлезнаха масово и ще тръгнат на части.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Дадох ги само за пример за нещо нормално според мен като ремонт до 200к, заради колегата motofan, който реши да се прави на остроумен. Аз чакам все пак, обкръжен от невежеството си, да каже дали до 200к трябва и основен ремонт на двигателя да се прави... Иначе за протокола знам за 320д на 300к и отгоре с оригиналния съединител и маховик, така че стига ги изкарвахте тия дизели все едно се чупят през денBexim написа:Аз съм с оригинален маховик и съединител и няма никакви симптоми да ги сменя поне на този етап. Не са нови, естествено, но нямат проблем. Това не ти е дизел да го разбие толкова бързо. В смисъл най-вероятно в близките К км ще го сменям, но защо да бързам?

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar -чо нито си в кухнята на нещата нито нищо, що се напрЕгаш. Мотори се сменят и на 50 и на 20к, няма смисъл да изпадаме в подробности.
И не визирам само бмв, виждал съм и rs4 b8 на 47к с родил мотор, безброй голове 6 гти с мотори без компресия на по 50-60к.
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
И не визирам само бмв, виждал съм и rs4 b8 на 47к с родил мотор, безброй голове 6 гти с мотори без компресия на по 50-60к.
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
За 200к може и мотора да е на сопол, не скоростна само. Зависи много как се кара. Мене също ми притриса понякога на 1ва на полусъединител, като вися в задръстването, ама според мен ако махна гадния клапан няма да го прави. Същото го правеше и на Е36цата за 10г не е хвърлила скорости, още си я кара момчето, дето я взе, бях сменил нов маховик и съединител оригинални от BMW, като я взех в началото и пак си го правеше.
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
притрисането и аз го имах на 325-та. Махането на клапана помага доста. Но основната причина е неравномерно износване или натрупване на феродо по съединителя. Става най-често ако е прегряван. Резултата е, че има зони с по-голямо и по-малко сцепление и ту хваща, ту изпуска - от там вибрации.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани