Как са 5 чките на снега?:))
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Как са 5 чките на снега?:))
Е, друго е да бутат 4 колелета.  Аз тая сутрин разринах колата, около нея не. Беше към 10-15см и счетох за ненужно.
 Аз тая сутрин разринах колата, около нея не. Беше към 10-15см и счетох за ненужно.   Изключих АСЦ и си излязох. На няколко пъти обаче не можах да потегля по лек наклон, щото едното колело откача и дотам... Ма аз нали съм олдскул гай и не ми и минава през ума да включа АСЦ, или да пусна халф мод-а.
 Изключих АСЦ и си излязох. На няколко пъти обаче не можах да потегля по лек наклон, щото едното колело откача и дотам... Ма аз нали съм олдскул гай и не ми и минава през ума да включа АСЦ, или да пусна халф мод-а.   Карах така, попързалях малко със 80-100. Учудващо за кола без шпер се държа чудесно, но гледам да не се отпускам. Сега като си тръгвах от работа включих халф мод-а и наистина потеглям без проблеми от всякъде, просто много бавно. Може и да се пързаля що годе така, но не винаги тръгва както искаш. Като цяло съм доволен, но планирам едно LSD и нови гуми за другата зима.
 Карах така, попързалях малко със 80-100. Учудващо за кола без шпер се държа чудесно, но гледам да не се отпускам. Сега като си тръгвах от работа включих халф мод-а и наистина потеглям без проблеми от всякъде, просто много бавно. Може и да се пързаля що годе така, но не винаги тръгва както искаш. Като цяло съм доволен, но планирам едно LSD и нови гуми за другата зима. 
Тук в Русе 0 (нула) точки за почистването - то напрактика едва се забелязва такова. Може ли такъв малък град с дълги прави булеварди да са като всяка втора малка уличка... Не се е изсипал целия сняг на света, мамка му... При същия валеж в София булевардите са на асфалт.
			
		 Аз тая сутрин разринах колата, около нея не. Беше към 10-15см и счетох за ненужно.
 Аз тая сутрин разринах колата, около нея не. Беше към 10-15см и счетох за ненужно.   Изключих АСЦ и си излязох. На няколко пъти обаче не можах да потегля по лек наклон, щото едното колело откача и дотам... Ма аз нали съм олдскул гай и не ми и минава през ума да включа АСЦ, или да пусна халф мод-а.
 Изключих АСЦ и си излязох. На няколко пъти обаче не можах да потегля по лек наклон, щото едното колело откача и дотам... Ма аз нали съм олдскул гай и не ми и минава през ума да включа АСЦ, или да пусна халф мод-а.   Карах така, попързалях малко със 80-100. Учудващо за кола без шпер се държа чудесно, но гледам да не се отпускам. Сега като си тръгвах от работа включих халф мод-а и наистина потеглям без проблеми от всякъде, просто много бавно. Може и да се пързаля що годе така, но не винаги тръгва както искаш. Като цяло съм доволен, но планирам едно LSD и нови гуми за другата зима.
 Карах така, попързалях малко със 80-100. Учудващо за кола без шпер се държа чудесно, но гледам да не се отпускам. Сега като си тръгвах от работа включих халф мод-а и наистина потеглям без проблеми от всякъде, просто много бавно. Може и да се пързаля що годе така, но не винаги тръгва както искаш. Като цяло съм доволен, но планирам едно LSD и нови гуми за другата зима. Тук в Русе 0 (нула) точки за почистването - то напрактика едва се забелязва такова. Може ли такъв малък град с дълги прави булеварди да са като всяка втора малка уличка... Не се е изсипал целия сняг на света, мамка му... При същия валеж в София булевардите са на асфалт.
Re: Как са 5 чките на снега?:))
BobbyD написа:Не е точно петичка, но все пакhttp://sendvid.com/7xisqi7p
Тос мини Жип да го махкаш от тука

- The 5th element
- Арабиата
- 
				  
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Re: Как са 5 чките на снега?:))
hummer написа:BobbyD написа:Не е точно петичка, но все пакhttp://sendvid.com/7xisqi7p
Тос мини Жип да го махкаш от тука
Taaa Раута е ясна раута,,,,,
 
  
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG] [/url
[/url
		- BobbyD
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 97
- Регистриран на: 15.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Как са 5 чките на снега?:))
hummer написа:BobbyD написа:Не е точно петичка, но все пакhttp://sendvid.com/7xisqi7p
Тос мини Жип да го махкаш от тука
Жип жип ама па ми прай кефа

- bigdady
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Как са 5 чките на снега?:))
Бахти 39ките навсякъде минават аз съм 15ки и колата копа здраво навсякъде. Целия паркинг изринах   
   
  
			 
   
  
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
		- Dextuar
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Как са 5 чките на снега?:))
Последно видео с халф мода, еми става, ама само за тръгване, после става това...
Звука малко изостава
			
				Звука малко изостава
Последна промяна Dextuar на 06 Яну 2017, 22:37, променена общо 2 пъти
					
				
			
		- dak
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Как са 5 чките на снега?:))
Копат на равно  
			
		
Re: Как са 5 чките на снега?:))
Да се включа и аз , новичък , пресен пресен   . След две Е34-ки и една 36-ца (със asc+T+шпер добавен ) съм немалко учуден , но и адски доволен от възможностите на сняг както на равно така и на изкачване с Е39 . Чувствам се най-брзппасно в таз колица , колкото и странно да прозвучи за някои колеги. Бензин автоматик с халф-моде режим минавам с една идея по-добре от изброените по-горе коли , всичките с различни типове дифовее и системи (някои без ). Очарован съм . Вдигнах я максимално високо задницата на комбито и съм с чисто нови гуми за зима , последното мисля е най-големия коз.ПС: Не изпадайте в глупаво отношение относно инертността на автомобила нямащи нищо общо с проходимост или стабилност , когато имате липса на сцепление. Влизане със скорост в завой и подаване на газ с последващо поднасяне не е недостатък на халф-моде режима или друга система при наличие на голяма центробежна сила (правопропорционална на ускорението и теглото ) както и намалено сцепление . Много си е стабилна колата и прилично добре си гази стига да сте по-внимателни с газта. И като притежател и на кола с предно предаване мога отговорно да заявя , че не е по-проходима, има зависимости между тегло , център на тежестта , окачване . Живи и здрави , прекрасна кола
 . След две Е34-ки и една 36-ца (със asc+T+шпер добавен ) съм немалко учуден , но и адски доволен от възможностите на сняг както на равно така и на изкачване с Е39 . Чувствам се най-брзппасно в таз колица , колкото и странно да прозвучи за някои колеги. Бензин автоматик с халф-моде режим минавам с една идея по-добре от изброените по-горе коли , всичките с различни типове дифовее и системи (някои без ). Очарован съм . Вдигнах я максимално високо задницата на комбито и съм с чисто нови гуми за зима , последното мисля е най-големия коз.ПС: Не изпадайте в глупаво отношение относно инертността на автомобила нямащи нищо общо с проходимост или стабилност , когато имате липса на сцепление. Влизане със скорост в завой и подаване на газ с последващо поднасяне не е недостатък на халф-моде режима или друга система при наличие на голяма центробежна сила (правопропорционална на ускорението и теглото ) както и намалено сцепление . Много си е стабилна колата и прилично добре си гази стига да сте по-внимателни с газта. И като притежател и на кола с предно предаване мога отговорно да заявя , че не е по-проходима, има зависимости между тегло , център на тежестта , окачване . Живи и здрави , прекрасна кола   . Леко занижено чувство за обратна връзка с пътя , но комфорта който ми предлага го компенсира , поне във моите приоритети.
 . Леко занижено чувство за обратна връзка с пътя , но комфорта който ми предлага го компенсира , поне във моите приоритети.
			
		 . След две Е34-ки и една 36-ца (със asc+T+шпер добавен ) съм немалко учуден , но и адски доволен от възможностите на сняг както на равно така и на изкачване с Е39 . Чувствам се най-брзппасно в таз колица , колкото и странно да прозвучи за някои колеги. Бензин автоматик с халф-моде режим минавам с една идея по-добре от изброените по-горе коли , всичките с различни типове дифовее и системи (някои без ). Очарован съм . Вдигнах я максимално високо задницата на комбито и съм с чисто нови гуми за зима , последното мисля е най-големия коз.ПС: Не изпадайте в глупаво отношение относно инертността на автомобила нямащи нищо общо с проходимост или стабилност , когато имате липса на сцепление. Влизане със скорост в завой и подаване на газ с последващо поднасяне не е недостатък на халф-моде режима или друга система при наличие на голяма центробежна сила (правопропорционална на ускорението и теглото ) както и намалено сцепление . Много си е стабилна колата и прилично добре си гази стига да сте по-внимателни с газта. И като притежател и на кола с предно предаване мога отговорно да заявя , че не е по-проходима, има зависимости между тегло , център на тежестта , окачване . Живи и здрави , прекрасна кола
 . След две Е34-ки и една 36-ца (със asc+T+шпер добавен ) съм немалко учуден , но и адски доволен от възможностите на сняг както на равно така и на изкачване с Е39 . Чувствам се най-брзппасно в таз колица , колкото и странно да прозвучи за някои колеги. Бензин автоматик с халф-моде режим минавам с една идея по-добре от изброените по-горе коли , всичките с различни типове дифовее и системи (някои без ). Очарован съм . Вдигнах я максимално високо задницата на комбито и съм с чисто нови гуми за зима , последното мисля е най-големия коз.ПС: Не изпадайте в глупаво отношение относно инертността на автомобила нямащи нищо общо с проходимост или стабилност , когато имате липса на сцепление. Влизане със скорост в завой и подаване на газ с последващо поднасяне не е недостатък на халф-моде режима или друга система при наличие на голяма центробежна сила (правопропорционална на ускорението и теглото ) както и намалено сцепление . Много си е стабилна колата и прилично добре си гази стига да сте по-внимателни с газта. И като притежател и на кола с предно предаване мога отговорно да заявя , че не е по-проходима, има зависимости между тегло , център на тежестта , окачване . Живи и здрави , прекрасна кола   . Леко занижено чувство за обратна връзка с пътя , но комфорта който ми предлага го компенсира , поне във моите приоритети.
 . Леко занижено чувство за обратна връзка с пътя , но комфорта който ми предлага го компенсира , поне във моите приоритети.- veselinhristov
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 17
- Регистриран на: 20.03.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 528 ( принцеса)
- Мечтае да кара: Майбах !
Re: Как са 5 чките на снега?:))
Аз също първа зима съм с е39 - ката. Даже първи сняг ми беше вчера. Колата се държа прекрасно. Пред работа имаше сигурно 40 - 50 сантиметра навят сняг. Колеги с Мерцедеси не можаха да издрапат. На мен ми трябваше само 20 минути да работи, че да може да се размрази, но след това - изключвам ASC и газ. Минах си без никакви проблеми. По пътя също нямаше проблеми, на места я по - завъртях, въпреки че не съм голям фен на камшиците. Супер много се изкефиш, но то какво въртене беше с 20 км.
			
		- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Как са 5 чките на снега?:))
Владобате - дай некви по-прости изречения, че се напрягаме много.   Шегувам се.
 Шегувам се.   
 
Точно пък от обратната връзка съм очарован аз. Нямам никакв притеснения да си играя с газта, защото моментално усещам какво се случва и реагирам с волана. А и е39 е доста по-директна от е34 и това явно ми влияе добре. А за комфорта съм на 100% съгласен. Абе чудна е колицата, аз съм очарован във всички отношения.
 Абе чудна е колицата, аз съм очарован във всички отношения.
			
		 Шегувам се.
 Шегувам се.   
 Точно пък от обратната връзка съм очарован аз. Нямам никакв притеснения да си играя с газта, защото моментално усещам какво се случва и реагирам с волана. А и е39 е доста по-директна от е34 и това явно ми влияе добре. А за комфорта съм на 100% съгласен.
 Абе чудна е колицата, аз съм очарован във всички отношения.
 Абе чудна е колицата, аз съм очарован във всички отношения.- wladio
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: Как са 5 чките на снега?:))
Колкото и да е смешно, един бордюр в багажника (50-60кг) върши чудесна работа. 
Аз от вчера се наслаждавам на същото.......
Нови гуми, малко тежест отзад и шофирането в тези условия става приятно.
			
		Аз от вчера се наслаждавам на същото.......
Нови гуми, малко тежест отзад и шофирането в тези условия става приятно.
- dak
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Как са 5 чките на снега?:))
60 кг.   това си е цял довар
  това си е цял довар  
			
		 това си е цял довар
  това си е цял довар  
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Как са 5 чките на снега?:))
Ми ако се кара със сравнително пълен резервоар това са ти 50кг допълнителни на задния мост. Но доста хора карат с малко гориво, включително и аз.   Вчера сутринта като излязох бях с 10ина литра, следобед - с 35. Не видях никаква разлика.
 Вчера сутринта като излязох бях с 10ина литра, следобед - с 35. Не видях никаква разлика.
			
		 Вчера сутринта като излязох бях с 10ина литра, следобед - с 35. Не видях никаква разлика.
 Вчера сутринта като излязох бях с 10ина литра, следобед - с 35. Не видях никаква разлика.Re: Как са 5 чките на снега?:))
То по добре един чувал с пясък ,поне няма да се лашка и да дере като тоя бордюр .
А някъде може и да помогне
			
		А някъде може и да помогне

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
