Служебно комби?
Модератор: Общи модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Служебно комби?
Ако ще се кара навън, май по добре дизела. Аз да питам, този 1,9 мотор на Опел не е ли дериват на фиатският JTD, че 2,0 и 2,2 дизелите на Опел от предходните поколения /които са си на GM/, имаха много сериозни проблеми с горивните помпи.
only rear wheel drive
- Николай Диянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 24.03.2010
- Местоположение: София/Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39/ Е60
- Мечтае да кара: X6 цвят бордо
Re: Служебно комби?
Колега, след като елиминираме френските и японските автомобили, както и тези с френски агрегати, то май остават само ВАГ групата, БМВ и Мерцедес. Между другото, комбитата на Мерцедес са доста практични и имат голяма вместимост. Аз лично не съм почитател на ВАГ групата / конкретно техните дизели / и като чуя Голф, Ауди и техните производни, направо настръхвам.
Въпреки всичко казано, след като ще се ползва активно автомобилът, аз бих взел най- запазения, без значение от марката.

- sawion
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: Служебно комби?
Нали казваха, че японските и корейските не се чупят - само се карат
аз се сетих за служебка - Сеат Алтеа 1.9тди 105к.с. (има и XL вариянт) Пластмасово е изцяло вътре, но евтино окачване и здрав и евтин за обслужване двигател. Най-скъпото което ще сдаде багажа е демпферния маховик със съединителя, но нищо страшно



аз се сетих за служебка - Сеат Алтеа 1.9тди 105к.с. (има и XL вариянт) Пластмасово е изцяло вътре, но евтино окачване и здрав и евтин за обслужване двигател. Най-скъпото което ще сдаде багажа е демпферния маховик със съединителя, но нищо страшно
- mfandakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: Служебно комби?
Не знам защо бягате от Японците,но мога да ви кажа че се искат огромни усилия да убиете този автомобил
.
За предпочитане D4D пред D-CAT.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1
P.S Колата от обявата е примерна.

За предпочитане D4D пред D-CAT.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1
P.S Колата от обявата е примерна.
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Служебно комби?
При тези филтри, някое VW Caddy или Skoda Yeti е най-добрият вариант за служебна. Може и 4х4 модел.
- speeder88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 12.08.2008
- Местоположение: София, копеле!
- Пол: Мъж
- Кара: кошара!
- Мечтае да кара: BMW M3 E46
Re: Служебно комби?
sawion написа:Нали казваха, че японските и корейските не се чупят - само се карат![]()
![]()
![]()
аз се сетих за служебка - Сеат Алтеа 1.9тди 105к.с. (има и XL вариянт) Пластмасово е изцяло вътре, но евтино окачване и здрав и евтин за обслужване двигател. Най-скъпото което ще сдаде багажа е демпферния маховик със съединителя, но нищо страшно
На моята Ibiza на 50К спряха да й работят говорителите като хората...
Да видим мАтора до кога ще издържи...

SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Служебно комби?
За тия твоите критерии най-доброто е Астра, както сам си казал.
Само да не е 1.9 120к.с. италианския, а да е 1.7цдти 110/125к.с.
Здрави, евтини като части както мотор, ходова част, така и части от купето (брони, фарове, калници..)
Само да не е 1.9 120к.с. италианския, а да е 1.7цдти 110/125к.с.
Здрави, евтини като части както мотор, ходова част, така и части от купето (брони, фарове, калници..)

Re: Служебно комби?
Здравейте Колега,
Да дам и моите 5 стотинки по темата - според мен Форд Фокус, Мондео или Ц-Макс (ако отговаря на критерия за комби) е удачен избор. Двиателя 2.0 ТДЦИ е френски, факт, но е доста здрав, 136 к.с., задълже ръчка, най-добре с 6 скорости, но и с 5 е ок. Като ремонт по двигател най-много рециклаж на турбо, катализатор и евентуално дюзи (не слагам съединител и маховик, тъй като са консуматив, но на дълго каране според мен ще издържат доста), като от няколко коли, с които имам досег, евентуално им се налагат 1-2 от тези ремонти (при положение, че всички са закупени от търгаши, италианки са и на незнайни километри), но при положение, че ще се въртят по такива км. на година предполагам и на 3-те ше им дойде реда, което е нормално. Ходовата част е здрава, а и частите са на смешни пари. За брони, фарове и т.н. ясно - моргите са пълни. Разхода на 136 коньовия двигател, особено със 6 скорости (за Фокус и Ц-макс говоря, Мондеото е малко по-тежко и съответно понагорва повече) може да падне до нереални цифри (лично съм правил 3.8 л/100 км и то с 1.6 ТДЦИ и 5 скоростна кутия, ама тва вече не е каране, а мъчение
) .
За ценовия диапазаон, който сте дали мисля ще се намери лесно сносна кола след 2006-2007 г., като ако е Фокус / Ц-Макс с тия пари ще мине първоначалното обслужване + евентуално някой от гореизброените проблеми, ако е наличен.
Поздрави.
Да дам и моите 5 стотинки по темата - според мен Форд Фокус, Мондео или Ц-Макс (ако отговаря на критерия за комби) е удачен избор. Двиателя 2.0 ТДЦИ е френски, факт, но е доста здрав, 136 к.с., задълже ръчка, най-добре с 6 скорости, но и с 5 е ок. Като ремонт по двигател най-много рециклаж на турбо, катализатор и евентуално дюзи (не слагам съединител и маховик, тъй като са консуматив, но на дълго каране според мен ще издържат доста), като от няколко коли, с които имам досег, евентуално им се налагат 1-2 от тези ремонти (при положение, че всички са закупени от търгаши, италианки са и на незнайни километри), но при положение, че ще се въртят по такива км. на година предполагам и на 3-те ше им дойде реда, което е нормално. Ходовата част е здрава, а и частите са на смешни пари. За брони, фарове и т.н. ясно - моргите са пълни. Разхода на 136 коньовия двигател, особено със 6 скорости (за Фокус и Ц-макс говоря, Мондеото е малко по-тежко и съответно понагорва повече) може да падне до нереални цифри (лично съм правил 3.8 л/100 км и то с 1.6 ТДЦИ и 5 скоростна кутия, ама тва вече не е каране, а мъчение

За ценовия диапазаон, който сте дали мисля ще се намери лесно сносна кола след 2006-2007 г., като ако е Фокус / Ц-Макс с тия пари ще мине първоначалното обслужване + евентуално някой от гореизброените проблеми, ако е наличен.
Поздрави.
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Служебно комби?
На какво попаднах:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=hcc3aj
БАРТЕР, какво означава тази опция включена в екстрите на този автомобил. Тя ви предоставя УНИКАЛНАТА възможност да се сбогувате със стария си автомобил и с парите които сте събрали да достигнете съкровената от вас мечта(желания от вас по висок клас автомобил)предоставена от нашата автокъща ПЕНЧЕВ99. . . При старателен преглед на вашето старо транспортно средство от наши служители експерти в автомобилните продажби, ще получите ОФЕРТА от най-високо НИВО и ще останете доволни от новата си придобивка, защото колите ни са подбрани с високо качество и са от богати ТУРИСТИЧЕСКИ и ИНДУСТРИАЛНИ райони в ИТАЛИЯ(ПИЗА, БЕРГАМО, БРЕША, МИЛАНО, ПЕРУДЖА, ВИТЕРБО и ДР. )където собствениците на автомобили получават високи ЗАПЛАТИ и това им предоставя възможността по често да подменят колите си и да ги обслужват в италианските сервизи.
Иначе по темата нещата са почти ясни - астра или фокус.
Основният проблем идва от там, че трябва да са две еднакви коли. А когато са стари, изборът на цвят и модел е на заден план, та май ще е малко сложно да попадна на две читави, и то еднакви...
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=hcc3aj
БАРТЕР, какво означава тази опция включена в екстрите на този автомобил. Тя ви предоставя УНИКАЛНАТА възможност да се сбогувате със стария си автомобил и с парите които сте събрали да достигнете съкровената от вас мечта(желания от вас по висок клас автомобил)предоставена от нашата автокъща ПЕНЧЕВ99. . . При старателен преглед на вашето старо транспортно средство от наши служители експерти в автомобилните продажби, ще получите ОФЕРТА от най-високо НИВО и ще останете доволни от новата си придобивка, защото колите ни са подбрани с високо качество и са от богати ТУРИСТИЧЕСКИ и ИНДУСТРИАЛНИ райони в ИТАЛИЯ(ПИЗА, БЕРГАМО, БРЕША, МИЛАНО, ПЕРУДЖА, ВИТЕРБО и ДР. )където собствениците на автомобили получават високи ЗАПЛАТИ и това им предоставя възможността по често да подменят колите си и да ги обслужват в италианските сервизи.

Иначе по темата нещата са почти ясни - астра или фокус.
Основният проблем идва от там, че трябва да са две еднакви коли. А когато са стари, изборът на цвят и модел е на заден план, та май ще е малко сложно да попадна на две читави, и то еднакви...
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- speeder88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 12.08.2008
- Местоположение: София, копеле!
- Пол: Мъж
- Кара: кошара!
- Мечтае да кара: BMW M3 E46
Re: Служебно комби?
Що бре? Специално от Астри като тая комби сиви се е сцепило. Фокуса също го има яко в сиво. Астрата с тоя мотор май попада в малкия данък. Имай предвид, че Фокуса ако е с 2-литровия мотор и се напъва с над 160 почва да гори 10-ка стабилно дори и с 6-степенна. Двама познати имам с такива и двамата го отчитат като факт.

SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Служебно комби?
speeder88 написа:Имай предвид, че Фокуса ако е с 2-литровия мотор и се напъва с над 160 почва да гори 10-ка стабилно дори и с 6-степенна. Двама познати имам с такива и двамата го отчитат като факт.
Тия май са рядкост, или поне в мобиле не видях много много такива, повечето са 1,6 или 1,8.
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани