Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- funkagenda
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 12.01.2017
- Кара: 330d
- Мечтае да кара: GLS63
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
А ще върнат ли парите? Предполагам с фактура си я купил? Жалко, че така се е получило, но се очакваше при тази цена. Сметни все пак колко би ти струвал ремонта, може и да ти излезе по-изгодно да я стегнеш. А майстора ти нали беше я гледал?AY30 написа:Taruno написа:AY30 написа:Здравейте колеги, вчера капарирах тази 3-Ка http://m.mobile.bg/details/11476352406829783
Ще се радвам да чуя мненията ви. Майстор я гледа като цяло всичко изглежда добре освен свещи и реле. Благодаря!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Различно пожълтяване на фаровете (доста ясно се вижда дори на снимки) и невероятно голяма предна фуга между бронята и капака, какъв майстор я гледа, че по снимки ми изглежда дпф-а да е литналЩе има някой друг скрит камък, а xd-то и 3ка дизел може да е много скъпо за поддръжка та преценявай си. (цената е абсолютна долна граница за екстрите си и двигател)
Иначе в Софавто винаги ги полират и пастират и много се стараят да изглеждат много лъскави колите, но понякога това не е истината та внимавай.
Пълна трагедия се оказа дюзи релета свещи и не Се знае какво още утре им я връщам
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:А ще върнат ли парите? Предполагам с фактура си я купил? Жалко, че така се е получило, но се очакваше при тази цена. Сметни все пак колко би ти струвал ремонта, може и да ти излезе по-изгодно да я стегнеш. А майстора ти нали беше я гледал?AY30 написа:Taruno написа:AY30 написа:Здравейте колеги, вчера капарирах тази 3-Ка http://m.mobile.bg/details/11476352406829783
Ще се радвам да чуя мненията ви. Майстор я гледа като цяло всичко изглежда добре освен свещи и реле. Благодаря!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Различно пожълтяване на фаровете (доста ясно се вижда дори на снимки) и невероятно голяма предна фуга между бронята и капака, какъв майстор я гледа, че по снимки ми изглежда дпф-а да е литналЩе има някой друг скрит камък, а xd-то и 3ка дизел може да е много скъпо за поддръжка та преценявай си. (цената е абсолютна долна граница за екстрите си и двигател)
Иначе в Софавто винаги ги полират и пастират и много се стараят да изглеждат много лъскави колите, но понякога това не е истината та внимавай.
Пълна трагедия се оказа дюзи релета свещи и не Се знае какво още утре им я връщам
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ще ги върнат, 500лв съм вътре ще ги прежаля. За майстора не е за коментар а за бой. Лошото е че трудно ще разбера какво точно и е, защото пали и гасне две дюзи със сигурност, 2 датчика, горивна помпа и удър е имала със сигурност, вероятно и ДПФ, а като се запали не се знае какво още ще излезне.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
AY30 написа:dextuar написа:А ще върнат ли парите? Предполагам с фактура си я купил? Жалко, че така се е получило, но се очакваше при тази цена. Сметни все пак колко би ти струвал ремонта, може и да ти излезе по-изгодно да я стегнеш. А майстора ти нали беше я гледал?AY30 написа:Taruno написа:AY30 написа:Здравейте колеги, вчера капарирах тази 3-Ка http://m.mobile.bg/details/11476352406829783
Ще се радвам да чуя мненията ви. Майстор я гледа като цяло всичко изглежда добре освен свещи и реле. Благодаря!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Различно пожълтяване на фаровете (доста ясно се вижда дори на снимки) и невероятно голяма предна фуга между бронята и капака, какъв майстор я гледа, че по снимки ми изглежда дпф-а да е литналЩе има някой друг скрит камък, а xd-то и 3ка дизел може да е много скъпо за поддръжка та преценявай си. (цената е абсолютна долна граница за екстрите си и двигател)
Иначе в Софавто винаги ги полират и пастират и много се стараят да изглеждат много лъскави колите, но понякога това не е истината та внимавай.
Пълна трагедия се оказа дюзи релета свещи и не Се знае какво още утре им я връщам
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ще ги върнат, 500лв съм вътре ще ги прежаля. За майстора не е за коментар а за бой. Лошото е че трудно ще разбера какво точно и е, защото пали и гасне две дюзи със сигурност, 2 датчика, горивна помпа и удър е имала със сигурност, вероятно и ДПФ, а като се запали не се знае какво още ще излезне.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Важното е, че ще си върнеш парите и мисля, че си имаш обица да купуваш "модерни" автомобили в най-долния ценови диапазон.
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:AY30 написа:dextuar написа:А ще върнат ли парите? Предполагам с фактура си я купил? Жалко, че така се е получило, но се очакваше при тази цена. Сметни все пак колко би ти струвал ремонта, може и да ти излезе по-изгодно да я стегнеш. А майстора ти нали беше я гледал?AY30 написа:Taruno написа:AY30 написа:Здравейте колеги, вчера капарирах тази 3-Ка http://m.mobile.bg/details/11476352406829783
Ще се радвам да чуя мненията ви. Майстор я гледа като цяло всичко изглежда добре освен свещи и реле. Благодаря!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Различно пожълтяване на фаровете (доста ясно се вижда дори на снимки) и невероятно голяма предна фуга между бронята и капака, какъв майстор я гледа, че по снимки ми изглежда дпф-а да е литналЩе има някой друг скрит камък, а xd-то и 3ка дизел може да е много скъпо за поддръжка та преценявай си. (цената е абсолютна долна граница за екстрите си и двигател)
Иначе в Софавто винаги ги полират и пастират и много се стараят да изглеждат много лъскави колите, но понякога това не е истината та внимавай.
Пълна трагедия се оказа дюзи релета свещи и не Се знае какво още утре им я връщам
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ще ги върнат, 500лв съм вътре ще ги прежаля. За майстора не е за коментар а за бой. Лошото е че трудно ще разбера какво точно и е, защото пали и гасне две дюзи със сигурност, 2 датчика, горивна помпа и удър е имала със сигурност, вероятно и ДПФ, а като се запали не се знае какво още ще излезне.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Важното е, че ще си върнеш парите и мисля, че си имаш обица да купуваш "модерни" автомобили в най-долния ценови диапазон.
+ Софавто.
Благодаря на всички за съветите!
Sent from my iPhone using Tapatalk
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
На мен ми е най-интересно тез неща с паленето и гасненето и така нататък не са ли се проявили още преди капарирането като си и направил един тест драйв. Все си мисля, че за 20-тина километра връткане ще се усети ако е чак толкова зле колата - я някоя лампа ще светне или пък просто ще се усеща че не работи равномерно.
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
drago9205 написа:На мен ми е най-интересно тез неща с паленето и гасненето и така нататък не са ли се проявили още преди капарирането като си и направил един тест драйв. Все си мисля, че за 20-тина километра връткане ще се усети ако е чак толкова зле колата - я някоя лампа ще светне или пък просто ще се усеща че не работи равномерно.
Два пъти я карах и нищо, до колкото казаха майсторите това е новия мотор и когато две или повече дюзи се скапат става така, компютъра така е програмиран и гасне а на предния модел и с 2/3 пак си караш, защото не е програмирано в компютъра.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- kvasilev76
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ако беше задал въпросте си за колата преди да плати капарото,сега щеше да е с 500лв по-богат.Преди няколко страници имаше тема за закупена кола за около 9к с 10 проблема и то не ефтини за премахване.И после БМВ било скъпи за каране,чупели се,не ставали за БГ и какви ли не други клетви.Да купиш скъпа кола с добре скрит проблем си е лош късмет,ама да купиш ефтина с ясната идея че ще престои месец в сервиза преди да я подкараш е тъпо(според мен).За това бъдещи колеги,след като сте се спряли на марката и сте преготвели не малка сума-ами изхарчете малко време разглеждайки форума преди покупката а не да страдате след това.Тук повечето хора пишат от опит а не от врачуване.




Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
kvasilev76 написа:Ако беше задал въпросте си за колата преди да плати капарото,сега щеше да е с 500лв по-богат.Преди няколко страници имаше тема за закупена кола за около 9к с 10 проблема и то не ефтини за премахване.И после БМВ било скъпи за каране,чупели се,не ставали за БГ и какви ли не други клетви.Да купиш скъпа кола с добре скрит проблем си е лош късмет,ама да купиш ефтина с ясната идея че ще престои месец в сервиза преди да я подкараш е тъпо(според мен).За това бъдещи колеги,след като сте се спряли на марката и сте преготвели не малка сума-ами изхарчете малко време разглеждайки форума преди покупката а не да страдате след това.Тук повечето хора пишат от опит а не от врачуване.![]()
![]()
Съгласен съм колега! Грешката си е моя, дано другите колеги да се поучат от мен и от вас!
Sent from my iPhone using Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
AY30 написа:drago9205 написа:На мен ми е най-интересно тез неща с паленето и гасненето и така нататък не са ли се проявили още преди капарирането като си и направил един тест драйв. Все си мисля, че за 20-тина километра връткане ще се усети ако е чак толкова зле колата - я някоя лампа ще светне или пък просто ще се усеща че не работи равномерно.
Два пъти я карах и нищо, до колкото казаха майсторите това е новия мотор и когато две или повече дюзи се скапат става така, компютъра така е програмиран и гасне а на предния модел и с 2/3 пак си караш, защото не е програмирано в компютъра.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Колега спри да ги слушаш тия майстори, че направо лошо ми става като ги чета такива ....
Кой е новия и кой е стария мотор щом немогат да направят разлика...
В пре фейсовите мотора е един и той е М57, повярвай ми няма вариант да го караш с 3 умрели дюзи...
една да е проблемна и си личи, има неравномерна работа, най малкото притрисания при палене, пушеци при кик и тн.
Просто се консултирай с някой по отворен


Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:AY30 написа:drago9205 написа:На мен ми е най-интересно тез неща с паленето и гасненето и така нататък не са ли се проявили още преди капарирането като си и направил един тест драйв. Все си мисля, че за 20-тина километра връткане ще се усети ако е чак толкова зле колата - я някоя лампа ще светне или пък просто ще се усеща че не работи равномерно.
Два пъти я карах и нищо, до колкото казаха майсторите това е новия мотор и когато две или повече дюзи се скапат става така, компютъра така е програмиран и гасне а на предния модел и с 2/3 пак си караш, защото не е програмирано в компютъра.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Колега спри да ги слушаш тия майстори, че направо лошо ми става като ги чета такива ....
Кой е новия и кой е стария мотор щом немогат да направят разлика...
В пре фейсовите мотора е един и той е М57, повярвай ми няма вариант да го караш с 3 умрели дюзи...
една да е проблемна и си личи, има неравномерна работа, най малкото притрисания при палене, пушеци при кик и тн.
Просто се консултирай с някой по отворен
Същото казаха като теб, става въпрос за паленето и гасненето, на тази била програмирано да гасне ако не работят.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Тук за бой са тия "майстори", които явно са некомпетенти и не знаят какво да гледат. Защото човек ако не е малко навътре в нещата разчита на тяхното "експертно" и накрая гризва дръвцето.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
AY30 написа:vld написа:AY30 написа:drago9205 написа:На мен ми е най-интересно тез неща с паленето и гасненето и така нататък не са ли се проявили още преди капарирането като си и направил един тест драйв. Все си мисля, че за 20-тина километра връткане ще се усети ако е чак толкова зле колата - я някоя лампа ще светне или пък просто ще се усеща че не работи равномерно.
Два пъти я карах и нищо, до колкото казаха майсторите това е новия мотор и когато две или повече дюзи се скапат става така, компютъра така е програмиран и гасне а на предния модел и с 2/3 пак си караш, защото не е програмирано в компютъра.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Колега спри да ги слушаш тия майстори, че направо лошо ми става като ги чета такива ....
Кой е новия и кой е стария мотор щом немогат да направят разлика...
В пре фейсовите мотора е един и той е М57, повярвай ми няма вариант да го караш с 3 умрели дюзи...
една да е проблемна и си личи, има неравномерна работа, най малкото притрисания при палене, пушеци при кик и тн.
Просто се консултирай с някой по отворен
Същото казаха като теб, става въпрос за паленето и гасненето, на тази била програмирано да гасне ако не работят.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Еми да де ама тоя мотор се слага в БМВ от 98 ли беше, та 99ли година, със съвсем леки разлики.
Докато новия мотор N57 се слага от налалото на фейслифта на 330д в Е90 LCI.
Там дюзите са по различни, не подлежат на ремонт, доста по лесно се задръстват от скапано гориво и общо взето са много по чувствителни.

- kvasilev76
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
AY30 написа:kvasilev76 написа:Ако беше задал въпросте си за колата преди да плати капарото,сега щеше да е с 500лв по-богат.Преди няколко страници имаше тема за закупена кола за около 9к с 10 проблема и то не ефтини за премахване.И после БМВ било скъпи за каране,чупели се,не ставали за БГ и какви ли не други клетви.Да купиш скъпа кола с добре скрит проблем си е лош късмет,ама да купиш ефтина с ясната идея че ще престои месец в сервиза преди да я подкараш е тъпо(според мен).За това бъдещи колеги,след като сте се спряли на марката и сте преготвели не малка сума-ами изхарчете малко време разглеждайки форума преди покупката а не да страдате след това.Тук повечето хора пишат от опит а не от врачуване.![]()
![]()
Съгласен съм колега! Грешката си е моя, дано другите колеги да се поучат от мен и от вас!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Другия път като си харесаш някоя колица,пиши тук а може и да се навие даже някой по компетентен колега да дойде с едно лаптопче и срщу дет се вика една бира да ти спести купища пари.Тез майстори ги заеби.Мой роднина с един такъв майстор в такъв филм влезе с една бензинова х5 че билета за филма му излезе към 10к.Взе кола със светещо моторче на дисплея щот не било нищо страшно.28 000 брои за колата от същия салон който си спонсорирал и ти.
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:Еми да де ама тоя мотор се слага в БМВ от 98 ли беше, та 99ли година, със съвсем леки разлики.
Докато новия мотор N57 се слага от налалото на фейслифта на 330д в Е90 LCI.
Там дюзите са по различни, не подлежат на ремонт, доста по лесно се задръстват от скапано гориво и общо взето са много по чувствителни.
Не са толкова малко разликите

Едната е точно тази която са му казали при проблем с една или повече дюзи които на тази кола са пиезо колата гасне
което го няма като опция на М57 моторите до към края на 2004г

"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани