Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:vvasilev1 написа:Satanism написа:Цялата тая работа, с километрите, е много относителна. Голям дизел от 130 на магистралата не се плаши.....не съм сигурен, че не предпочитам 266к навъртяни за 4 години, на дълго, отколкото 180к, навъртяни само градско, за 10г..Въобще не е ясно, коя кола би била по-амортизирана.
Напротив, ясно е! Тази с градския пробег.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Не е лошо да дадеш някакъв аргумент, щото не сме в детската градина.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Двигатели ги убива студения старт. На извън града мотора си е в оптимална температура, охлаждането е добро. Спирачки и скорости не се бутат често. Служебния ми автомобил за пет години е на 190000 и са изминати извънградски. Интериора е без заразяване. Пали и върви като в първия ден.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vvasilev1 написа:vld написа:vvasilev1 написа:Satanism написа:Цялата тая работа, с километрите, е много относителна. Голям дизел от 130 на магистралата не се плаши.....не съм сигурен, че не предпочитам 266к навъртяни за 4 години, на дълго, отколкото 180к, навъртяни само градско, за 10г..Въобще не е ясно, коя кола би била по-амортизирана.
Напротив, ясно е! Тази с градския пробег.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Не е лошо да дадеш някакъв аргумент, щото не сме в детската градина.
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
Двигатели ги убива студения старт. На извън града мотора си е в оптимална температура, охлаждането е добро. Спирачки и скорости не се бутат често. Служебния ми автомобил за пет години е на 190000 и са изминати извънградски. Интериора е без заразяване. Пали и върви като в първия ден.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Така е и аз това исках да кажа с коментара си!
Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Гледаме от нашата камбанария .. навън по магистралите няма ограничение на скоростта ,който е ходил в Германия примерно знае как се кара там - баничарки бусове бмвта всичко лети в лявата лента с газ до дупка .. това амортизира , а и маслото колкото коли съм им разглеждал сервизната история се сменя между 30 и 45к т.е. на една година горе долу ,което също е много зле за мотора .
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз съм бил в Германия поне 5—6 пъти. Първо не навсякъде е без ограничения в скоростта. Освен това не съм виждал никъде такива селски изцепки или формула едно състезатели. Карат си нормално около 120-140. Естествено може да се види някое порше готово за излитане, но рядко. А това, че някои прави инспекция на 45000 км е частен случай и не променя факта, че извън градски пробег е по - щадящ за мотора.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Не може да сложите всички немци под общ знаменател.
Има и от единия и от другия тип.
Един познат турчин (търговец ) казваше, че предпочита кола на 200к, щото дотогава всичко което може да роди по колата се е счупило и оттам не е толкова проблемна
Факт е че всичко е до късмет.
П.с. Тее феераси от бмв така са забили датчик колянов вал, че за да се смени свалих стартера и сите кори под стъклото (тва на М57)
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
Има и от единия и от другия тип.
Един познат турчин (търговец ) казваше, че предпочита кола на 200к, щото дотогава всичко което може да роди по колата се е счупило и оттам не е толкова проблемна

Факт е че всичко е до късмет.
П.с. Тее феераси от бмв така са забили датчик колянов вал, че за да се смени свалих стартера и сите кори под стъклото (тва на М57)

Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Абе колкото и коли да съм видял на 8-10г карани САМО градско и с пробег под 100к ,купувани нови от БГ всичките са изглеждали като нови .. обратния вариянт да е на 300+к че ще е по запазена е басня и много добре го знаем ,но е добро оправдание ако притежаваш такава кола .. не съм виждал развален мотор от студени стартове и каране градско ,но такъв смазан от пробег всички сме виждали май ..
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
motofan написа:Не може да сложите всички немци под общ знаменател.
Има и от единия и от другия тип.
Един познат турчин (търговец ) казваше, че предпочита кола на 200к, щото дотогава всичко което може да роди по колата се е счупило и оттам не е толкова проблемна![]()
Факт е че всичко е до късмет.
П.с. Тее феераси от бмв така са забили датчик колянов вал, че за да се смени свалих стартера и сите кори под стъклото (тва на М57)![]()
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
Това с 200те хиляди е птносително,защото са сменени някои неша но всички останали почват да се амортизират,май най-добре е по-малко километри с изрядна история и отделени пари за евентуални ремонти(поддръжка),вичко останало е късмет.Сега се сещам старата ми 46ца,в момента е на 340 000км ,като имам пълната история преди аз да я купя на 170 000км от Варна,момчето я беше вларал от немско сам на 140 000имаше всички долументи,после той я беше поддържал адски изрядно и във Варна карс и в деуги сервизи,беше ми дал една папка с фактури за всяко едно нещо,дори и болтове,досега колата има сменен само съединител,маховик и ОЕМ демпферма шайба от мен,нишо друго не е сменяно (окачването е ясно,че де подченят неща няма как)и колата върви както когато аз я взех,та и до късмет е..
Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Разбира се че малкото км са по добрия вариант, лошото е че и те не са гаранция за здравината на конкретни коли.
За екстериора и интериора не ми се говори, щото и там всеки шофьор е индивидуален. Ако един си тръска обувките преди да стъпи вътре, то друг сяда с калта,един яде и маже като свиня друг си мие ръцете преди да седне в колата.
Аз затова не коментирам обяви по снимки, щото това че един не си поддържа интериора, не означава че колата е неподдържана.
Идвала ми е А6 4г 2013 на 30к миришеща на краварник с лайняни работни обувки в багажника, но човека е дошъл щото има Wartung и трябва да се обслужи.
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
За екстериора и интериора не ми се говори, щото и там всеки шофьор е индивидуален. Ако един си тръска обувките преди да стъпи вътре, то друг сяда с калта,един яде и маже като свиня друг си мие ръцете преди да седне в колата.
Аз затова не коментирам обяви по снимки, щото това че един не си поддържа интериора, не означава че колата е неподдържана.
Идвала ми е А6 4г 2013 на 30к миришеща на краварник с лайняни работни обувки в багажника, но човека е дошъл щото има Wartung и трябва да се обслужи.
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
- MonacoDoom
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 15.07.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 328ci
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте колеги може ли да дадете няколко ммения относно една обява
http://m.mobile.bg/details/11467446479683523
Благодаря предварително
http://m.mobile.bg/details/11467446479683523
Благодаря предварително
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Някакви циганийки са се случвали с тая кола, колега, сигурен ли си, че искаш да ги разбереш всичките 

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
MonacoDoom написа:Здравейте колеги може ли да дадете няколко ммения относно една обява
http://m.mobile.bg/details/11467446479683523
Благодаря предварително
2008ма пък 122 к.с. пък ауспуха надолу - китайшен парктроник, предната броня грам не е същото сиво като капака
"Перфектен климатроник! Уникални M-джанти! Всички екстри за модела + NAVIGATION " агххахаахахахаха
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
MonacoDoom написа:Здравейте колеги може ли да дадете няколко ммения относно една обява
http://m.mobile.bg/details/11467446479683523
Благодаря предварително
Цигания за сериозни пари. Гаранция не е 2008.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Най-вероятно е на някой от форума, съдейки че е подкарал БГ карта на бизнес навигациятаvvasilev1 написа:MonacoDoom написа:Здравейте колеги може ли да дадете няколко ммения относно една обява
http://m.mobile.bg/details/11467446479683523
Благодаря предварително
Цигания за сериозни пари. Гаранция не е 2008.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Още като видиш този парктроник и би следвало да подминеш обявата. Отделно по-знаещите да споделят Май 2008 не трябва ли да е вече фейса и с CIC навигацията 

- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
don_gori написа:Още като видиш този парктроник и би следвало да подминеш обявата. Отделно по-знаещите да споделят Май 2008 не трябва ли да е вече фейса и с CIC навигацията
Не
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани