проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
azarovlado написа:Здравейте тъй като съм решил да се сменят гумички на клапаните ми обявиха цена 400 лева (включва работа и гумички) като ще се сменят отгоре без да се цепи двигателя. Не знам цената приемлива ли е? И ако някой е доволен от сервиз който би могъл да свърши тази работа в Пловдив бих се радвал да сподели![]()
![]()
.
Колега,виж на зад в темата е писано

BMW POWER
- baylazar
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 28.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 318i 143k.с
- Мечтае да кара: 5 серия xdrive
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
gavrone написа:При мен има същия проблем,катализаторите си седят но извънградско в повечето случаи светва чека и записва катализатор.Онзи ден оглеждах колата от долу(точно сондите) но мисля че при мен са 3.Има две преди катализаторите и 1 след тях.Аз също съм на газ.Не може ли някак софтуерно да се излъжат както ДПФ-а примерно?
Колега,може.Даже на мен ми го направиха във Варна-Тихомир се казва много добър е-150лв,щото си е занимание,но имах един проблем като си помислих че е от там,го накарах да ми възтанови настройките.Сега щото съм умен и се чудя де да си давам парите пак ще трябва да ходя при него....
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
baylazar написа:gavrone написа:При мен има същия проблем,катализаторите си седят но извънградско в повечето случаи светва чека и записва катализатор.Онзи ден оглеждах колата от долу(точно сондите) но мисля че при мен са 3.Има две преди катализаторите и 1 след тях.Аз също съм на газ.Не може ли някак софтуерно да се излъжат както ДПФ-а примерно?
Колега,може.Даже на мен ми го направиха във Варна-Тихомир се казва много добър е-150лв,щото си е занимание,но имах един проблем като си помислих че е от там,го накарах да ми възтанови настройките.Сега щото съм умен и се чудя де да си давам парите пак ще трябва да ходя при него....
Ще търся вариант за София,Варна ми е далечко

BMW POWER
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
- Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Колеги, някой по моето питане ?
KpuB4o написа:Колеги,
днес случайно забелязах в разни клипове че към гофрето при въздушния филтър има нещо като пластмасова кутийка прикрепена за него, при мен такова нещо няма има една тръба запечатана със пластмасова капачка (явно е махнато и е запушено) За какво служи това казанче и трябва ли да го имам ?
ps Сега видях в realoem че това е резонатор, за какво служи и трябва ли да си го набавя ?
За това иде реч
- pimpo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Това се слага за да поема резки колебания във подналгането. Хубаво е да го има, но едва ли ще се усети ако го няма. А вероятно са го махнали защото при неправилен монтаж опира в ролката на ремъка и се пука. Оттам всички знаем какво следва.
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
- Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
По-скоро ме притеснява че след като е махнато е сложена пластмасова капачка и е увито с изолирбанд, ще потърся по-надежден начин за изолиране, защото нищо чудно от там да си смуче.
- baylazar
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 28.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 318i 143k.с
- Мечтае да кара: 5 серия xdrive
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
gavrone написа:azarovlado написа:Здравейте тъй като съм решил да се сменят гумички на клапаните ми обявиха цена 400 лева (включва работа и гумички) като ще се сменят отгоре без да се цепи двигателя. Не знам цената приемлива ли е? И ако някой е доволен от сервиз който би могъл да свърши тази работа в Пловдив бих се радвал да сподели![]()
![]()
.
Колега,виж на зад в темата е писано
За Пловдив не знам.За Варна с труда ми взеха 250.То с пътните до Варна пак по ефтино ще ти излезе ама....не знам,трябва да си прецениш.
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Къде във Варна ги сменя гумичките,и доволен ли си от майстора.
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Аз само набързо се вмъквам между редовете да споделя, за резбите по блока и за двойнорезбовите втулки, че издържаха няма и половин месец. Като че ли изобщо не е надеждна технология. Тези от вас на които са ви повлекли резби след ремонт да не се надявате много, много. Сервиза където ми ги правиха се кълняха, че никога не са имали отказ, ама кой знае. Реших неделя да се поразходя из планините тук и съм минал 4-500км, не повече. Като я паркирах вечер, ясно чух здраво бълбукане в парното, а вчера развивайки капачката на радиатора при 75 градуса изхвърли антифриза. Мега, ултра, кибер каръшка кола! Направо не я понасям вече, изобщо не мога да разчитам на нея и карам със страх къде за кой ли път ще ме остави на пътя. Сигурно дори няма да успея да я закарам до БГ и ще я изхвърля направо. Не исках да бързам да се качвам на е92, че много исках да завърша разни експерименти с тая, ама май няма да успея.
Мноооого малко се колебая дали да и дам последна надежда на таз трошливата кошница и да го ремонтирам само още веднъж този мотор - някой знае ли случайно каква е разликата м-у Н42Б20А и Н42Б20АВ? Моят блок е АВ, а като търсех намирах винаги само А.
Мноооого малко се колебая дали да и дам последна надежда на таз трошливата кошница и да го ремонтирам само още веднъж този мотор - някой знае ли случайно каква е разликата м-у Н42Б20А и Н42Б20АВ? Моят блок е АВ, а като търсех намирах винаги само А.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- dentamed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
кофти.По добре намери друг двигател.По този толкова много интервенции си правил,че няма смисъл да се набутваш повече.
Ти да нямаш кривина на блока.Щото аз моя го челосах да стане стъкло.И главата като е шлайфана и 15 000 нямаше проблем
с на бай Кольо резбите и болтовете.Ама повече не е каран и няма как да разбера колко ще изкара щото ще го слагаме на една
лодка.За двата модела n42 не съм много запознат,ама мисля,че няма кой знае каква разлика.Странното е,че ако са стегнали без да превърти нито една разба защо да духне гарнитурата.Да не са стегнали по-малко от страх да не изтеглят някоя вложка.Тук във форума четох,че доста колеги са доволни от вложките.
То като се замисля всичко ново е алуминий.Страшна работа.Тея дни си говорих с едно момче и вика абе на дядо ми москвича и той е с алуминиев блок.И се сетих ,че той е алуминиев ама с шпилки.В тоя ред на мисли ако се сложат шпилки по поръчка и се стегне на същите нютони,или килограми айде и малко повече да се напъне то само гайката ще замине.Едно време имахме ифа.Бащата като прави ремонт като се понапъне и замине гайката.Сменя се гайката и всичко е ок.Айде то клингеритената гарнитура няма нищо общо ама.....Аз си мисля,че стегне ли се достатъчно и прави ли са двете плоскости няма да мръдне.Нищо,че е ламаринена гарнитурата.То като се загрее се разтапя супер яко това покритие.
Ти да нямаш кривина на блока.Щото аз моя го челосах да стане стъкло.И главата като е шлайфана и 15 000 нямаше проблем
с на бай Кольо резбите и болтовете.Ама повече не е каран и няма как да разбера колко ще изкара щото ще го слагаме на една
лодка.За двата модела n42 не съм много запознат,ама мисля,че няма кой знае каква разлика.Странното е,че ако са стегнали без да превърти нито една разба защо да духне гарнитурата.Да не са стегнали по-малко от страх да не изтеглят някоя вложка.Тук във форума четох,че доста колеги са доволни от вложките.
То като се замисля всичко ново е алуминий.Страшна работа.Тея дни си говорих с едно момче и вика абе на дядо ми москвича и той е с алуминиев блок.И се сетих ,че той е алуминиев ама с шпилки.В тоя ред на мисли ако се сложат шпилки по поръчка и се стегне на същите нютони,или килограми айде и малко повече да се напъне то само гайката ще замине.Едно време имахме ифа.Бащата като прави ремонт като се понапъне и замине гайката.Сменя се гайката и всичко е ок.Айде то клингеритената гарнитура няма нищо общо ама.....Аз си мисля,че стегне ли се достатъчно и прави ли са двете плоскости няма да мръдне.Нищо,че е ламаринена гарнитурата.То като се загрее се разтапя супер яко това покритие.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Ами много ги мислих и аз нещата, ама едва ли някога ще разбера какво се е случило. В смисъл тук никой няма да седне да прави такива интервенции, а стигна ли до БГ, аз самия няма да си играя да меря кривини на блока, а просто ще го сменя или по-вероятно ще сменя цялата кола, толкова съм и набрал вече.. Мина ми и това през главата, за стягането да, колко му е да са се "застраховали" с по - малък стяг. Ама как да знам? Аз много настоявах да ме пуснат в сервиза и дори да си я направя сам и да ми вземат по-скъпо, все ми беше тая колко ще струва само да стане бързо, но единствено ме допуснаха да им покажа как се разглобява Валвтроника и веднъж поумувахме за втулките, толкова. Отделно от това има тооооолкова ненужно сменени части...... Други пък са сменяни без да ме попитат, че съвсем скоро съм ги сменял...... Както и да е, нищо не казах и си платих четворната цена без нищо да кажа, бях на голям зор да тръгна бързо. За изтървалите втулки също нищо не мога да им кажа, защото аз самия си знам, че е технология с риск. Станалото, станало, ще му търся колая. Карам я засега лекичко до работа и обратно, с дървени маркучи и бълбукащо парно. Може и да изкара доста така, аз поне няколко пъти вече съм тъкал из Европа така, ще видим. Иска ми се да изтърбуша с една голяма отвертка термостата поне да работи по - хладна, ама едва ли ще остане време до тръгване.
За друг двигател и да взема не го знам той в какво състояние ще е и задължително трябва да го отворя. Отворя ли го като гледам каква е каръшка тая кошница като нищо ще се впусна в нова въртележка.....
За друг двигател и да взема не го знам той в какво състояние ще е и задължително трябва да го отворя. Отворя ли го като гледам каква е каръшка тая кошница като нищо ще се впусна в нова въртележка.....

9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- dentamed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
махай част от гуменото уплътнение на термостата ако ти остане време.Той пак ще играе някаква минимална роля от порядъка на 80 градуса и една идея по бавно загряване.Но няма да надува толкова.Аз съм го правил това и върши работа.Само половината от гумата махнах.Работеше на 75-80 градуса и загряваше за 15 минути.Ама с духната гарнитура си е риск да се кара.Ще пръсне я маркуч я казанче и ще те остави в неподходящ момент.
Бащата кара е46 2001 някква междинка се води щото е с бронята на фейса или са я сменяли ама е с м43 .Нави и повече от 200 000 за 8 години.Ей няма толкова здрав двигател.Нищо не е правил за тея 8 години по двигателя.Смени ремък с ролки и термостат'........ааа и клапън картерни газове.Ама това е м43.Чугун.Даже и ремонт да се прави пак е надежден.
Бащата кара е46 2001 някква междинка се води щото е с бронята на фейса или са я сменяли ама е с м43 .Нави и повече от 200 000 за 8 години.Ей няма толкова здрав двигател.Нищо не е правил за тея 8 години по двигателя.Смени ремък с ролки и термостат'........ааа и клапън картерни газове.Ама това е м43.Чугун.Даже и ремонт да се прави пак е надежден.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
За М43 няма спор, да. Аз дори толкова съм се чудил и недоумявал как е възможно тея от БМВ изведнъж ни в клин ни в ръкав да заменят буквално най-здравия си мотор с възможно най-трошливия си такъв......
Че бил и той по-икономичен и еко. За термостата дори измислих много лесно и сигурно решение без да го докосвам дори - просто ще му подам напрежение на двата кабела, които отварят допълнителната секция при пълно натоварване. Ще се получи температура именно около 75-80, което мен отлично ме устройва. Може също така да сложа капачка от дизел да отваря на 1.6 бара. Ако карам бабешката би трябвало да стигна до БГ, а стигна ли там ще я направя сам пред блока. Те всъщност винаги безкрайните ми перипетии приключваха именно така - пред блока. Хооооодя по сервизи, чууууупят де каквото намерят и после се изнервя и седна та си я направя. Имам супер, мега, кибер, ултра проста и гениална идея, която не може да не стегне сериозно по - надеждно от оригиналния стяг! Факт е, че като си правих сам главата буквално в преспите в Смолян изкара 80 хиляди, а прехваления ремонт в един от най - добрите сервизи във Варна изкара няма и 5 и то почти само магистрално, бабешко каране. При това я правиха половин месец и изпоначупиха нови, здрави неща. Мислех да я сменя тая кошница, ама може да и дам още един, последен шанс.

9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- baylazar
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 28.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 318i 143k.с
- Мечтае да кара: 5 серия xdrive
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
rredman написа:Къде във Варна ги сменя гумичките,и доволен ли си от майстора.
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
Здравей колега.Момчето се казва Павлин,от мол варна надоло към езерния.Преди излизане на долното околовръсно има пресечка в дясно.Като влезеш в нея веднага в ляво една забутана задънена уличка.Гаража му е в дъното на уличката.Аз лично съм доволен,смени ги без да цепи мотора както искаха да ме излъжат повечето "майстори".Не съм минал много км,щото имам друга кола за работа.С тази много рядко в града главно на дълго.Минал съм 15к км най много,но засега грам не го е пипнала маслото.Даже не съм сменял клапана за картерни газове,не че не трябва за по добре ама сега не ми е до това.
- dentamed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
тоя прословут клапън картерна вентилация го сменяйте само ако му е спукана мембраната.Почва да работи неравномерно и при махане на капачката за маслото смуче яко.Аз преди 7-8 години като нямах представа от тоя двигател смених клапъна ей тъка за спорта.Нищо му нямаше.Нито пружината беше мека нито мембраната скъсана.Тръбите също бяха здрави.Не че е скъп клапъна ама малко му е тегава работата.Цял колектор да се маха за нищо.Едно обаче видях за толкова години.Няма как от проблем в клапъна да гори масло.И аз също се заблуждавах в началото,че горенето е от клапъна.През едно нещо като лабирнинт маслото се утаява и се връща в картера през тръба на която има съчма.Само маслените пари преминават през отвора с мембраната и отиват праз колектора в цилиндрите.За екология.За да се качи масло през мембраната към колектора трябва двигателя да има повишено картерно налягане.Тоест да са заминали сегментите.Да е издухан двигателя както е прието да се казва в българия.А нали се сещата ако са заминали сегментите колкото и клапъна да смените какъв ефект ще има.Маслото пак ще преминава и ще го гори.Получава се един порочен кръг.Ако вече от нагари при "лонг лайф" смени на маслото и запушване на тръбата праз която маслото се оттича обратно към картера тогава нещата са по различни.Като се напълни клапъна с масло и малко по малко когато отваря мембраната колектора смуче и маслото отива право в цилиндрите.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани