Технически преглед и катализатори
Модератор: Общи модератори
Re: Технически преглед и катализатори
И аз съм чувал за други разни дизели, където са в норми за изгорелите газове, че даже и са с ремап/чип, какво става не знам
.

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Технически преглед и катализатори
Дизел с чип и без катализатор може да е в норма единствено и само ако замерващото устройство не е в норма.
Re: Технически преглед и катализатори
bum_bum написа:Дизел с чип и без катализатор може да е в норма единствено и само ако замерващото устройство не е в норма.
Значи тва е решението не катализатори за сумати пари, слагаш чипче за 200 кинта и покриваш нормите без проблеми


Само да ставаше така... Не знам как са измерили 0.3 по спомен 3.0Д се води евро 3 което от завода с катализатора го дават повече.
Може и да се бъркам ако е евро 4 е точно 0.3 за HC+NOx g/km о една графа дръпната тука от форума за евро-тата ама какво са измерили на прегледа само те си знаят.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Технически преглед и катализатори
bigdady написа:Аз не разбирам каква е толкова драмата с тия катализатори. Нали като отидеш на преглед ти замерват газовете и ако са ОК минаваш . Преди няма и месец минах на преглед от норма 3.0 моята кола беше 0.3 а е без катализатори. Нарочно ги накарах да го измерят както си трябва. 3.0д 218кс
И при мен бяха подобни показателите, нищо че ме обявиха за разказвач на легенди.
Не е повреден уреда, защото както писах по рано, тоя преди мен беше доста зле с показанията, някакъв дизелов джип беше.
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk

Re: Технически преглед и катализатори
Ivo_Borisov написа:bigdady написа:Аз не разбирам каква е толкова драмата с тия катализатори. Нали като отидеш на преглед ти замерват газовете и ако са ОК минаваш . Преди няма и месец минах на преглед от норма 3.0 моята кола беше 0.3 а е без катализатори. Нарочно ги накарах да го измерят както си трябва. 3.0д 218кс
И при мен бяха подобни показателите, нищо че ме обявиха за разказвач на легенди.
Не е повреден уреда, защото както писах по рано, тоя преди мен беше доста зле с показанията, някакъв дизелов джип беше.
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
Колега, всеки пункт може да ти изкара каквито данни си поиска.

Re: Технически преглед и катализатори
То цялата работа че всеки казва как досега е минавал, ама зора е за след тая година.
СИгурно пак ще има варианти де все пак България...
СИгурно пак ще има варианти де все пак България...
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Технически преглед и катализатори
(h)aman написа:Ivo_Borisov написа:bigdady написа:Аз не разбирам каква е толкова драмата с тия катализатори. Нали като отидеш на преглед ти замерват газовете и ако са ОК минаваш . Преди няма и месец минах на преглед от норма 3.0 моята кола беше 0.3 а е без катализатори. Нарочно ги накарах да го измерят както си трябва. 3.0д 218кс
И при мен бяха подобни показателите, нищо че ме обявиха за разказвач на легенди.
Не е повреден уреда, защото както писах по рано, тоя преди мен беше доста зле с показанията, някакъв дизелов джип беше.
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
Колега, всеки пункт може да ти изкара каквито данни си поиска.
Така е, аз съм го виждал. Но те не манипулират показанията, а сондата която се слага в ауспуха. Ако сондата си е на мястото, мери това което е.
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Технически преглед и катализатори
Поне там дето аз минавам съм сигурен.
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Технически преглед и катализатори
bum_bum написа:Дизел с чип и без катализатор може да е в норма единствено и само ако замерващото устройство не е в норма.
Сега като се замисля, ако мерят без товар... дизела тогава гори бедно и ефективно... няма HC, CO, PM... но бълва яко NOx, което сигурно не мерят. Ако го сложат на дайно и надуят турбото, тогава ще стане обратно... ще излязат предните 3, но няма да има NOx... щото чиповете просто дъмпват гориво.
А бе, дишайте дълбоко

Carbon monoxide is an odorless and colorless gas. In humans, CO in the air is inhaled by the lungs and transmitted into the bloodstream. It binds to hemoglobin and inhibits its capacity to transfer oxygen. Depending on CO concentration in the air, as thus leading to asphyxiation, this can affect the function of different organs, resulting in impaired concentration, slow reflexes, and confusion (Raub 1999; Kampa and Castanas 2008; Walsh 2011; Strauss et al. 2004).
Hydrocarbons have harmful effects on environment and human health. With other pollutant emissions, they play a significant role in the formation of ground-level ozone. Vehicles are responsible for about 50 % of the emissions that form ozone. Hydrocarbons are toxic with the potential to respiratory tract irritation and cause cancer (Diaz-Sanchez 1997; Krzyzanowski et al. 2005).
саждите не са основното, което правят смога...
NO and NO2 are considered as toxic; but NO2 has a level of toxicity five times greater than that of NO and it is also a direct concern of human lung disease. Nitrogen dioxide can irritate the lungs and lower resistance to respiratory infection (such as influenza). NOx emissions are important precursors to acid rain that may affect both terrestrial and aquatic ecosystems. Nitrogen dioxide and airborne nitrate also contribute to pollutant haze, which impairs visibility (Kagawa 2002; Hoeft et al. 2012).
Many researches are performed to detect the impact of PM emissions on environment and human health. In these researches, It is documented that inhaling of these particles may cause to important health problems such as premature death, asthma, lung cancer, and other cardiovascular issues. These emissions contribute to pollution of air, water, and soil; soiling of buildings; reductions in visibility; impact agriculture productivity; global climate change (Englert 2004; OECD 2002; Michael and Kleinman 2000).
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
Re: Технически преглед и катализатори
За да стане номера, трябва да вдигнеш стандарта на живот, за да искаш трябва да дадеш, няма как само да искаш да получиш от гражданите, камини бусове са под секва критика, ама на тея фирми трябва първо да им помогнеш по някакъв начин за да искаш да инвестират в нови коли, с тея пътища как да стане ? на мен една кола ми е в сервиза постоянно за окачване и ходова част.
Аз съм много за чист въздух заради това и строя къща в планината за да се махна от тук, но само с крадене от държавата няма как да иска от народа защото е умрял от глад
Аз съм много за чист въздух заради това и строя къща в планината за да се махна от тук, но само с крадене от държавата няма как да иска от народа защото е умрял от глад
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Технически преглед и катализатори
И ти си прав. Преди да забогатеем, няма да ни пука за въздуха. За това ме дразнят Зелените, защото спират икономическото развитие с идиотски изисквания и това е контрапродуктивно. Само може би не сме на едно мнение за вида на помощта. За мен трябва да е намаляне на данъци и регулаци, не даване на пари на ръка или преференции.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
Re: Технически преглед и катализатори
steeN написа:И ти си прав. Преди да забогатеем, няма да ни пука за въздуха. За това ме дразнят Зелените, защото спират икономическото развитие с идиотски изисквания и това е контрапродуктивно. Само може би не сме на едно мнение за вида на помощта. За мен трябва да е намаляне на данъци и регулаци, не даване на пари на ръка или преференции.
Тук става дума да работи съдебната система, да се спре прането на пари, защото в този случай няма лоялна конкуренция и каквато и да е конкуренция , системата не работи, в момента държавата е майка за едни фирми и мащеха за другите, в този случай няма как да са ОК нещата едните са недосегаеми другите се чудим как да оцелеем, така не става, и защото го знаят господата управляващи няма да продължи още много това с катализаторите, всяко чудо за 3 дни
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Технически преглед и катализатори
Колата е Х5 2005 мисля че евро4 го дават. А за замерването въвеждат в компа тип двигател брой цилиндри и тн. А показаията не бяха манипулирани гаранция защото му казах да ги замери нарочно точно. Освен това ми сподели, че тези норми не са променяни от много години и стойноста 3 е от бай Тошово време. Също каза, че имат повече проблеми с вредните емисии не от дизели а от бензинови автомобили които притежават химичен състав по вреден за околната среда. Но просто емисиите във въздуха произведени от дизелови автомобили са много повече на фона на числеността им а и не само на автомобилите а на транспорта на такова или сходно гориво като цяло било то кораби самолети итн.
Няма как да ми напишат каквото и да било без да ми замерат газовете и те да превишават нормата било то със без катализатори.
Няма как да ми напишат каквото и да било без да ми замерат газовете и те да превишават нормата било то със без катализатори.
Re: Технически преглед и катализатори
bigdady написа:Колата е Х5 2005 мисля че евро4 го дават. А за замерването въвеждат в компа тип двигател брой цилиндри и тн. А показаията не бяха манипулирани гаранция защото му казах да ги замери нарочно точно. Освен това ми сподели, че тези норми не са променяни от много години и стойноста 3 е от бай Тошово време. Също каза, че имат повече проблеми с вредните емисии не от дизели а от бензинови автомобили които притежават химичен състав по вреден за околната среда. Но просто емисиите във въздуха произведени от дизелови автомобили са много повече на фона на числеността им а и не само на автомобилите а на транспорта на такова или сходно гориво като цяло било то кораби самолети итн.
Няма как да ми напишат каквото и да било без да ми замерат газовете и те да превишават нормата било то със без катализатори.
Да не са се променяли, но ще ги променят поне това ми казаха, и от там проблема.
То ако става въпрос такива коли съм виждал да минават преглед че ако само катализатора е проблема значи е направо чисто нова от магазина...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: carmanf1